Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

24 komentárov

  1. 1

    Richard

    Dobrý deň, čítal som rôzne recenzie o tomto aute vw passat b6 2.0 tdi 103 kw od r. 06, a chcel by som poradiť od vás čo mate skúsenosti s týmto autom, či je dosť kazive a či sa oplatí kúpa takéhoto auta ???

    Odpovedať
  2. 2

    Fero

    no tak kazivé ako kazivé, vela závisí aj od predchádzajúceho majitela. O tento čo je v teste sa majitel asi vzorne staral a nejazdil ako prasa ako je u niektorych vodičov prasatov zvykom. Tak vyberaj taky, preverený, vyskúšaný a so servisnou knižkou.

    Odpovedať
  3. 3

    Richard

    ale dosť ma odradilo to že som čital že bloky motorov praskajú … a teda ako to zistím že je prevereny a že servisná knižka nieje sfalšovana ???? a ešte ked som čital recenzie že verzií 2.0 tdi 103 kw PD sa radšej oblukom vyhýbať ??? diky

    Odpovedať
    1. 3.1

      Rony

      servisnú knižku preveríš preverením servisnej histórie v autorizovanom servise. Samozrejme ani to nemusí byť 100%. Najlepšie je mať niekoho naozaj skúseného a popreverovať kombinácie servisnej histórie a momentálneho stavu vozidla. Ver, že keď takto začneš preverovať, každý podvodník odskočí a ostane len ten, ktorý sa nemá čoho obávať.

      Odpovedať
  4. 4

    milan

    Pravdupovediac test ma vôbec neprekvapil.
    Dlhodobo som zaťažený na nemecké autá,pričom som už vystriedal za svojho života aj mnohoó ďaľších značiek v nižšej strednej resp strednej triede .
    Časom som začal hodnotiť u nového vozidla pomer cena a kvalita tovaru.
    Vlastním už tretiu generáciu vw passat ( zásadne mne je blízka šedá metalíza ) a teším sa na ďaľšiu, ale úpne od základu novú. Vozidlá v danej triede mne plne vyhovujú!!!
    Vždy s novým modelom si vzájomne „sadneme“ a ja si pripadám, ako keby som to auto už dôverne poznal. Jazdné vlastnosti každého passatíka na danú dobu boli len skvelé.
    Môj súčastný model je VW Passat 2,0 TDI (103 kW) Business r.v.2006 s org.továrenským športovým podvozkom ( vozidlo je tým pádom trochu tvrdšie, no prejazd zákrut s pneumatikami 225/45/ R17 je neskutočne stabilný.Pred ním som mal ešte VW Passat 2,0 TDI.v.2005, ktorý mi na jar roku 2006 zachránil život, keď z vedľajšej cesty ma prehliadol iný vodič).
    Na vozidle mám najazdené len 88 tis kilometrov, jazdím kratšie vzdialenosti a často cestujem do Baden-Baden ( Nemecko 1300km) a vtedy môj chrbát ocení, čo je to kvalitné sedadlo. Patrím ku vodičom čo využívajú v aute všetko a očakávam , že všetko musí 100% fungovať.
    V záruke som mal problém len v audiom ( menili rádio po tom ako spolucestujúca tomu pri návrate z Prahy riadne rádiu vypiekla – cca.40 tis.km), a ešte bol 2x problém s parkovacím senzorom ( 3 tis km a 25 tis km., no keď sa to tretí raz opakovalo tak vymenili komplet celu sadu aj predok a bolo po probléme.
    Čo sa týka motora som absolútne spokojný. Nemal som najmenší problém a spolieham na kvalitu. Olej mením cca po 20 000km a motor si zatiaľ nikdy nevyžiadal ani doliate oleja (málokto to verí ale je to fakt). Pri tomto výmenom intervale to jednoducho nepotreboval.
    Ja tým 30tis km ser. intervalom neverím.
    Tá spotreba čo je v teste uvádzaná to je skrátka realita, ale dá sa vliecť aj pod 3,5 l.
    Myslím ,že jazdené vozidlá sú teraz už na prijateľnej úrovni aj menej solventnej skupine ľudí.
    Passata môžem len doporučiť, je to skvelé bezpečné, kvalitne vypracované auto s ktorým budete isto ešte veľa rokov veľmi spokojní. To auto je určené na každodenné dochádzanie do práce, ale aj vozidlo určené na veľmi dlhé trate. Jednoducho Passat je PASSAT.
    Doporučoval by som len klásť dôraz na skutočný počet najazdených kilometrov. Ono tieto autá spravia hravo aj milión kilometrov. Videl som passata čo mal najazdené 550 tis kilometrov a vyzeral na 15O tis kilometrov.
    Vlastnil som Passat B 1,8T najazdil som vtedy na ňom 450 tis km a bol ako nový a všetko okrem kotúčov a tlmičov pôvodné.
    Pozor hlavne na autobazáry s garanciou najazdených kilometrov pričom počet najazdených kilometrov je nezistiteľný a stav tachometra je 110 tis kilometrov.
    Keď jazdené auto, tak len so servisom zo značkového servisu, tam je uložená v centrálnej servisnej databáze VW celá história vozidla.
    Kto má na nového Passata, tak má aj na jeho značkový servis.
    Veľa šťastných a bezpečných kilometrov s PASSATOM.
    Je to veľmi dobrá voľba!

    Odpovedať
  5. 5

    dany

    no ano skvely passat ………..oblukom sa vyhnut 2.0tdi.

    Odpovedať
  6. 6

    marek

    mám motor 2.0 tdi 16V 103kw, najazdených 108 tis. km a nemožem mu nič okrem málinko vyššieho hluku vytknúť.

    Odpovedať
  7. 7

    rado

    Mám vw pasat 2,0 TDI už 5 rokov a nemôžem na neho povedať ani jedno zlé slove výborná voľba

    Odpovedať
  8. 8

    mario

    ahojte kupil som jettu 2,0tdi 103kw rok2007.7mesiac najazdene ma 153 000km,automatDSG…auticko slape ako hodinky, chcem sa opitat?? je to prave ten kazivy? zvuk ma krasny neviem co mam cakat…dakujem

    Odpovedať
  9. 9

    anonym

    zdrawim…mam passat b6 variant 2007 bkp 2.0 tdi 103 kw.na vyssich otackach vyhodi motor do nudzoveho rezimu a blika svetielko zhavenia.auto nema vykon ako keby islo bez turba.ked vypnem motor a znova zapnem.kontrolka zhasne a motor ide v poriadku.ak znovu slapnem na otacky vyhodi tu isu chybu a motor nema vykon…Vie mi niekto poradit co to moze byt za chybu ?

    Odpovedať
    1. 9.1

      michal

      Mam prave tento problem aj ja 207 000km…odchadza turbo :-). Nove 1200ecok repas 350e 🙂

      Odpovedať
    2. 9.2

      Anonym

      no ak to mas asi vtahu strekovace,mne to robilo na mondeoj

      Odpovedať
  10. 10

    michal

    Ja som ho kupil pred rokom a pol ked malo 180 000km..odvtedy vymena regulacnej klapky vzuchu, riadiaca jednotka + kable, vstrekovac, spojka + zotrvacik no a samozrejme vsetky naplne a filtre a takisto capy a ulozenia ramien a manzety…malo aj serv.knizku do 130 00km. Ale musel na nom jazdit ako d…l …

    Odpovedať
  11. 11

    michal

    Uvidime ako vydrzi hlava co zvykne praskat, a trochu obcas trasie motorom,uvidime ci dalsi vstrekovac neodchadza..

    Odpovedať
    1. 11.1

      Miro

      Pokial mas motor BKP, povodne vstrekovace Siemens ti vymenia za nove v origo servise zdarma.

      Odpovedať
  12. 12

    Richard

    tak ako je to s motormi 2.0 ? myslim ze nieje tak overeny ako stary znami 1.9. neviem ake zmeny robili ale vypada ze dost velke…. takze asi ak chcete fakt auto ktore vydrži tak 1.9. a ak chcete 100% tak si zoberte starši model. išel som na nom na dovolenku 2 000. 1.9. kombik. 4×4. kufor na prasknutie . klima naplno a 180 hejsa po dialnici….. jedine co bolo zatial menene tak hadica k turbu …. auto ma najazdene cca 210 000km.

    Odpovedať
  13. 13

    peter

    ja mam 2.0 liter motor BKP menil som hlavu lebo bola prasknuta ale som s nim spokojny ma uz190tisic a slape ako hodinky a je to4x4

    Odpovedať
    1. 13.1

      Anonym

      slape ako hodinky??? prasknuta hlava motora je prejav spolahlivosti?

      Odpovedať
  14. 14

    Fero

    Ja mam 2.0 TDI kod motora CBAB už s CR (common rail),kupil som ho pred dvomi rokmi ako 3,5 rocny z Nemecka so 120 tis. km, zatial uplna spokojnost. Chybovy bol PKB. Ja mam najayden7ch 155 tis. km a menil som len klapku vyduchu, inak slape ako novy a ide luxusne ,elegantne a tichucko.

    Odpovedať
    1. 14.1

      Milan

      Já mám 7roční BKP a nemenil som ani prd.Ty tu píšeš že mám ten bezproblémový a už si menil klapku vzduchu 😀 ked už tak tak problémové su 2005-2006 čiže prvý model

      Odpovedať
  15. 15

    Milan

    Zdarec Mám BKP 2007 dokonca z Talianska doprataný,najazdené 172tisíc,já osobne mám auto už vyše dvoch rokou,ide jako hodiny,najazdene asi 30tisíc, pri asi 160tisíc vo VW na zvolavacej akcii kde vymenil vstreky aj kabeláž a rovno aj žhavičky. Ak ho niekto chce nech sa ozve milan24@centrum.sk budem kupovat Caddy kôli práci

    Odpovedať
  16. 16

    Anonym

    v teste sa pise, ze olej treba doliat 2-2.5L za 30 000km? to vazne dnes este niekto meni olej az po 30 000km? po takom cloveku nekupovat ani lopatu, nieto este auto

    Odpovedať
    1. 16.1

      Palo

      Množstvo dnešných aut má interval 30 000 km a v prípade flotilových drvivá väčšina. Odjazdia tak 150 000 km a auto sa predá a je im jedno v akom stave bude lebo čo malo splnilo. Autá čo sú v operatívnom leasingu to tak majú skoro vždy.

      Odpovedať
  17. 17

    Anonym

    ako moze niekto, komu RPASKLA HLAVA MOTORA napisat, ze je spokojny a slape ako hodinky? to su fakt ludia tak zaslepeni ci iba zblbnuti?

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.