Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

19 komentárov

  1. 1

    ridethesky

    neviete ci tie problemy s loziskami kolies a naftovymi cerpadlami zmizli(alebo sa vyskytuje menej) v novsich rocnikoch 3,2 ?
    je lepsie brat automat (kvoli dvojhmote)? – kolko stoji oprava automatu

    Odpovedať
  2. 2

    Real User

    Ahoj, mam PAJERO V6 3.5GDI z roku 2006. Auto som kupoval po 1. majitelovi, bolo servisovane iba v autorizovanom servise a rovnako sa o neho zrejme majitel prikladne staral (interier, exterier atd…). Auto je to super, pred tym som mal JEEP Grand Cherokee, PAJERO je niekde inde… Je citit japonsku preciznost a robustnost ani nehovorim. Auto ma 180.000km, nic nevrzga, nebucha, ziadne vole, trasenie nic… Zatial maximalna spokojnost, v meste jazdim do 14l/100km MAX.
    Cenim jazdne vlastnosti, priestor a vybavu ktora ma vsetko co ma mat…Ziadna zbytocna elektronika, offroad rezimy atd. Interier je priestranny, z auta je dobry vyhlad a na svoj vzhlad je velmi obratne a dobre ovladatelne. Uvezie cca 750KG alebo 7 pasazierov! Motor a prevodova s autom dobre spolupracuje, automat radi ako novy bez naznaku pouzivania. Mam viacero znamych ktory PAJERO maju alebo mali a vsetci o tomto auto hovorili vzdy iba v dobrom az v superlativoch. Je to moj druhy OFFROAD/SUV a myslim ze pri japoncoch uz zostanem. Kvalita je naozaj niekde inde a neporovnatelna s europou alebo USA. Pre porovnanie, s JEEP Grand Cherokee 2004 (WG s MB 270CDI motorom montovane v rakusku), kde po 6 rokoch nefungovalo X veci (2. zona klimy, stahovac okna vodica, pokazeny stierac 5. dveri, vyhrievanie sedadial, odtrhnute lana rucnej brzdy, vadne vstrekovacie trysky motora a stym spojene prakticky nemozne startovanie pri teplote pod -5st, pridrety brzdovy valcek, huciaci zadny diferencial a kardan…………..) a bolo ich treba vsetky vymenit nema zatial PAJERO ani jednu chybu tohto charakteru. K tvojej otazke na dvojhmotu a loziska, nieje to nic hrozne. Pocitaj s tym ze kupujes japonske velke SUV nie fabiu. Tam tie veci aj nieco vydrzia aj v nasich podmienkach a loziska co som pocul odisli cca po 10 rokoch alebo 200.0000km, vymenis a mas pokoj navzdy. Ja mam automat ale ani dvojhmota uz dnes nieje nejaka horibilna polozka. Vobec by som sa automatu nebal. Nechcem aby to vyznelo ako ze si kazdy vyzdvihuje to svoje ale skutocne objektivne hodnotim ze PAJERO je oproti tomu JEEPu uplne inde kvalitou a spolahlivostou. Ja zostavam pri japoncoch 🙂

    Odpovedať
  3. 3

    ridethesky

    Problemy s cerpadlami mali naftaky 3,2 D – ty mas benzin 3,5.

    Odpovedať
  4. 4

    prter

    Rozhodujem sa medzi pajero 3 liter 2004 a grand cherokee 4 liter obidva benzín. Má niekto skúsenosti s týmito autami?

    Odpovedať
  5. 5

    war

    Aku ma pajero ochranu podvozku zospodu?
    je vsetko riadne oplechovane? lebo clovek obcas v terene zavadi o riadny kamen
    je to ok ? (ako na starych offroadoch)

    Odpovedať
  6. 6

    Peter

    na obyčajné jazdenie je to okrytovane celkom dobre ak jazdíš naročnejší terén dokúp alebo dorob si lepšie plechy hlavne výfuky a diferák.

    Odpovedať
  7. 7

    Kapša

    chcel by som sa len pridat k debate čo sa týka spolahlivosti je to fakt dobre ale čo sa týka pristoru v predu tak je to velka bieda hlavne v oblasti nôh dalej riadenie je velmy nepriame človek si pripadá ako by točil kormidlom na lodi stale točís točíš a auto stale rovno ……a čo do komfortu je to obyčajný kostitras-rebrinák slabo odhlučnený interier hlavne ten traktorový motor a ten krasny plastový interier ani nevravím…. Range Rovery alebo Discovery3 je komfortom úplne niekde inde je to uplne iná liga

    Odpovedať
    1. 7.1

      Anonym

      No ten angličan nemá o nič lepší interiér veď to vyzerá ako keby tam dali budovu dosku

      Odpovedať
    2. 7.2

      Martin

      No mňe sa práve ten range rover až tak nepáči, hlavne u starších rv. to zelené podsvietenie ako fábia z r. 98. No strašné…

      Odpovedať
  8. 8

    Anonym

    No akoze co som fotky videl a ked porovnam rovnake rocniky,respektive tie starsie, okolo 2001 ,tak range rover bol v tej dobe este s komfortom a vybavou tesne za opicami

    Odpovedať
  9. 9

    xxx

    tie fotky tam mate zle, nie vsetku su z trojkovej rady, su tam fotky z 2-kovej rady

    Odpovedať
    1. 9.1

      Martin

      To niesu z dvojkovej rady pajera. Tie fotky sú hyundai galloper. Pajero II nie je ani na jednej foto

      Odpovedať
  10. 10

    pajero

    na pajerach este casto hrdzavie nadrz – hrdza z nadrze potom moze znicit vstrekovacie cerpadlo Zexel

    Odpovedať
  11. 11

    Anonym

    Potrebujem poradit s maximum motora

    Odpovedať
  12. 12

    Lubo

    Lepší u 3.2 diesel je manual alebo automat a prečo ? automata som zatial mal iba DSG a tiptronic v osobakoch

    Odpovedať
  13. 13

    Fero

    Automat.. Radi krásne a nekazi sa vôbec.. Mame ho 7 rokov raz sme menili olej, ťahá bager celý rok okrem zimy a ani náznak opotrebovania 🙂

    Odpovedať
  14. 14

    Miro

    Zdravím páni, na mojom P 3,2 Did sa čoraz častejšie vyskytuje taký problém, že zasvieti kontrolka poruchy motora a pri tom motor stratí výkon, ale keď zastavím a motor vypnem – a o chvíľu znova naštartujem, tak t en problem už nie je – poradí niekto, čo to odchádza ?

    Odpovedať
    1. 14.1

      Slavomír

      Asi plynový pedál treba ísť na test.

      Odpovedať
  15. 15

    Mm

    Super článok… len tie fotky sú celé zle… hneď prvá je novší typ pajera (IV generácia)… na druhej je motor z gallopera alebo čo to je, no pajero to nie je ani náhodou… aj v tých posledných je často galloper len zopár je tam pajero iii generácie o ktorom je vlastne článok😉

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.