Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

34 komentárov

  1. 1

    Pavel

    neviete niekto aku svetlu vysku ma kombik ? neviem to nikde najst resp. vsade pisu cosi ine…dik za info

    Odpovedať
    1. 1.1

      kolop

      no neviem, na Astre J nie je nic dobre. Je to podpriemerne auto.
      Ak hladas nieco ojazdene- kupis ovela spolahlivejsi Ceed alebo i30.
      Sranda je ta hlaska o vcasnej vymene oleja.. Faktom je, ze 90% Asier su vyjazdene firemne herky, dlhodobo vyuzivane na doraz – vratane maxima vymennych intervalov na olej.
      Takze, hoci by trebalo olej menit casto – 99% Astier ma olej meneny po 30tkm a viac – a ako pozname znackove servisy, aj to nie poriadne.
      Dobre ti radim – Astra je biedny kchar, kup si nieco spolahlivejsie.

      Nema ani image, ani spolahlivost, ani vyhodnu cenu.

      Odpovedať
      1. 1.1.1

        Anonym

        mal som astru a teraz mám ceed môžem porovnať ceed sa astre nevyrovná

      2. Anonym

        CEED JE PROTI ASTRE RIADNA DIETA. UZ LEN SAMOTNA KAROSERIA . OPEL UZ TIEZ NIEJE CO BEJVALO… ALE TAK HLBOKO ESTE NIESU.. TOLKO K MODELU CEED2

      3. 1.1.2

        Milan

        Ja mam rocny hyundai i30 a okrem hucania loziska spojky a vymeny abs snimaca zatial ide…
        Po roku a najazdenych 100 tis km sa z neho stava kopa srotu 🙁
        Preto citam recenzie o astre ci to nebude trosku lepsie…

  2. 2

    laco

    ja som kupoval novú Astru J sports tourer 2016, ale minuloročný facelift v júli. Som veľmi spokojný. Je to benzín 1.6 bez turba. Ja som pokojný vodič, a to auto mi veľmi vyhovuje. Zatiaľ som najazdil 10k km a nemám tomu autu čo vytknúť. Spotrebu mám v papieroch 6.6l ale väčšinou jazdím za 6.3l na 100km diaľnica BA-ZA v zime. V lete na letných pneu sa mi podarilo aj za rovných 6l na 100km. Mimo mesto okolo 5.4l Samozrejme kto má ťažkú nohu na pline vie jazdiť diaľnice aj za 8l na 100km. Podvozok je dobre vyladený, aj keď je na ceste veľa nerovností otrasy sa neprenášajú do kabíny, dokonca ani na volat, čo nie je vždy najlepšie. Ale s výtlkmi si vie astra dobre poradiť. Jedná vec čo mi príde veľmi nepraktická je, že neviem sklopiť predné sedadlo spolujazdca, dokonca neviem vybrať ani opierku hlavy. Potreboval som odviesť skriňu a smola… Ináč spokojnosť.

    Odpovedať
    1. 2.1

      Peťo Mirovský

      Ja sa zas chystám kúpiť tiež Astru J v 1.6 TwinPort, samozrejme len Hatchback, nie ten Sport Tourer, teda Caravan, čiže ako som zistil, tak maximálne do 3/2016 sa vyrábali, samozrejme z Nemecka málo používaný, pretože ceny + širší výber ako len u nás, len najlepšie by bolo max. 10 000 km auto do 12.000,- €. I keď som mal požiadavky až do 50 000 km najazdených, ale pri tak lacnom aute aj tých 50 000 km nešetrným zaobchádzaním je asi dosť na také auto mierne podradnej kvality, najlepšie bolo nové, ale v 2015 stále až cez 15 000,- € čo je trochu viac na len také auto. Áno, je pravda, Astra H má asi 6,8l/100 km a Astra J len 6,2l/100km, čo je lepšie po všetkých stránkach.

      Odpovedať
  3. 3

    Miso

    Mam tuto astru uz 5-6 rokov cca 150.000km a spokojnost okrem bezneho menenia oleja filtrov a ziaroviek a platniciek zatial ziadne poruchy.Tak zas ale poctivo si tam olej+filtre menim kazdy rok mozno aj to je dovod preco mi to auto sluzi zatial bez poruch.V recenziach sa jej casto vytyka vysoka hmotnost ale tak neviem ja mam rad solidne masivne a poctivo robene veci ktore aj co to vydrzia nie ako tieto novodobe plastove skrupinky s ktorymi raz niekde buchnech a mas zdemolovanu polku auta…

    Odpovedať
    1. 3.1

      Martin

      Ahoj Miso, zrejme máme rovnaké autá ..ja Astra J Sport Tourer 2012 1,7cdti 81kW. Kúpil som ju keď mala cca151000km vraj dovoz francúzsko, nevieš či sa dá preveriť či boli menené rozvody??? Vďaka

      Odpovedať
      1. 3.1.1

        peťo marček

        Môj názor je zas taký, že tým, že darmo, že Nemecké auto, ale nižšej kvality ako má samotný koncern, takže tu šetriť peniazmi rozhodne netreba, lebo ničí sa trochu skôr ako len samotná Skoda-Auto, čiže skôr by som to bral na Hatchback a 150 000 km určite nie, radšej do 50 000 km je istejšie riešenie. Ono síce nevydrží tak veľa materiálne ako napr. BMW, VW atd. ale ak to máš len ako 2. auto (náhradné) v rodine s ročným nájazdom do 5000 km, že za celý život nespravilo pomaly nič, tak si myslím, že viac než dobre.

  4. 4

    ladislava1411@gmail.com

    Ja si chvem ties kupit astru 2012 1. 7 tdci 81kw. Najazdenich 170000km. Co nato hovorite. Je to spolahlive auto vdaka

    Odpovedať
    1. 4.1

      Jozo

      Ja som si tuto astričku kupil minulý rok na jeseň. Mala nabehaných 155 00 km. Keď si spaťne čitam recenzie, hlavne tie zápoprné mne sa z nich nič nenaplnilo. Auto je z dovozu z Belgicka. Bolo referenčné vozidlo. Keďže som mal ešte polrokaq záruku na skrýté vady, tak som ju nešetril. Jazdil som po kopcoch a cestach tretej aj štvtej triedy, po snehu a lade aj po snežných popliach. Nemam čo vytknuť. Kupil som si ju hlavne na výlety. Keď idem na Oravu musím ísť troma horskými prechodmi. Naposledy kufor totalne napchatý, 4 dospele osoby trochu vacsiehio vzrastu a vahovej kategorie a jedno dieťa. Do kopcou som musel obmedovať rýchlos, k vôli zákrutám a dcere aby jej nebolo zle. Bol treba častejšie preraďovať ale tahala ako diabol. Spotreba na zátaž, profil terenu a priemernu rýchloť veľmi dobrá. To iste v lete Chorvatsko. Sice iba dve osoby. Zapnuta klima a na tažnom zariadení dve bicykle a dialnice, opäť ziadne šetrenie. Priemerná spotreba 5,7 litra. Čo sa týka stredového panelu po par jazdách ho zvladneš hravo. Vždy lepšie ako dotykový displej. Boli prípady, keď sa displej pokazil a osadka v zime mrzla, lebo si nevedeli nastaviť kurenie.
      Tie rozvody by aj mna zaujimali, ako sa da zistiť ich výmena.

      Odpovedať
  5. 5

    Dominik

    rozvod je najmenej vymeniť..ak si chcete auto nechať…ani by som nad tym nerozmyslal…ja som kupil astru ked mala 145000km…. minuly majitel mi povedal ze rozvod bol meneny..komu veriť? bol nebol?….predsa som ho vymenil….zistilo sa že už bol menený.. ale naspäť sa už založiť neda 🙂 tak sa vymenil novy za novy…… cena rozvodu aj s pracou 110e….značka DAYCO- čo je aj original od vyroby…..mna viac trápi zotrvak a spojka….ktorých cena ide dokopy okolo 800e

    Odpovedať
  6. 6

    Dewy

    Čaute chalani, tak ja mám Sports Tourera 1,3CDTi ecoflex v dosť dobrej výbave, navi, špotové sedadlá, kamera, odstup, jazdné pruhy, parkovacie senzory vpredu vzadu, bluetooth, ohrev sedadiel a volantu, elektricke bedrove opierky tempomat, elektrické kúrenie quick heat, dvojzonová klíma a plno debilín, na aute zlobí len klasicky ohrev spodnej podušky vodičovej sedačky, ale zatial ide ohrieva po čase aj funguje ako má bez vypnutia, mám nalietané 160 tisíc km, na podvozku sa nemenilo nič ani rozvody ani len vonkajší remeň, spotreba leto 4,1 zima 5,1 dlhodobo, pridávam VIF. Brzdy predné 90 tisíc km zadné 60tisíc km. Auto je kvalitné a bezpečné, cítiť masívnosť všetkých komponentov. Ak sa to niekomu nelubi, že nemecké auto je kvalitné, nech si kúpi lacnú kóreu a potom nech neplače pri malom ťukese, keď to dá na odpis

    Odpovedať
  7. 7

    Dizel

    Dobry !Ja mam teraz kupenu astru J 2013 a som sa rozhodoval medzi astrou a golfom.ale cena golfu vysoka tak sa mi podarilo kupit od prveho majitela astru 1.4 turbo 6manual a som spokojny .kiu a ine som nechcel.kedze robim kratke vzdialenosti iba 30km denne tak som zvolil benzin kvoli zime.nafta sa dlho nahrieva.je jasne ze benzin papa viac ale to si treba zvyknut.a s turbom je auto sikovne viac ako 74kw.auto co som kupil ma najazdene 50 tisic km je ako nove a komplet dokumentacia do bodky a kupene v Po ziadny dovoz vybava cosmo.super vyzera a v tejto cenovej hladine ani ine by som nekupil .a vidim ze niekto co som kupil ja auto tak chcu viac o skoro 2tisicky.je jasne ze ked niekto kupi auto co ma nabehane o 100,tisic viac kupi lacnejsie ale v mojom aute astre este nik nesedel v zadu a je ako nove a to ma tesi.

    Odpovedať
  8. 8

    Martin

    opel astra st to je auto

    Odpovedať
  9. 9

    Martin

    Sports Tourer .- v zime sa 1,7 D strašne dlho zahrieva, nenarazili ste na výrobcu prednej zimnej masky?

    Odpovedať
  10. 10

    Peter

    Musím pochváliť autora za skvelu, prehľadný a zrozumiteľne napísanú recenziu. Len jedna vec mi neni jasná, ten integrovaný nosič bicyklov je len pre hatchback alebo to má aj kombi verzia? Vďaka.

    Odpovedať
  11. 11

    J.

    Dakujem za pomoc v rozhodovaní. Astra je doma. 1.7 cdti

    Odpovedať
  12. 12

    Milos

    Mám astru 1,4 turbo LPG asi 4,5 r. Najazdil som zatial150 tis. Asi žiadne auto nie dokonalé ale som dosť spokojný Pri rozumnej jazde mi stačí 7 až 8 lit.LPG takže vozba viac ako úsporná.Olej som dosiaľ menil po 15tis. ale pre istotu prechádzam na 10.Treba meniť aj prev.ol.min.po 100tis. aj skôr.Tie platničky treba raz za rok ocistit a je to ok.Sviecky tam v pohode vydržia aj 80_90tis.Nadobku chlad.som musel vymeniť bola celá popraskané a tiekla ale to je drobnosť.Kedze si to všetko robím sám náklady sú minimálne a viem že som to spravil poctivo.Ten ľavý stĺpik je tam fakt riadne nešťastný treba dať pozor aby človek čosi neprehliadol.Keby ty konstruktery stále nespekulovaly a trocha dbaly na predchadzajuce skúsenosti dnes by sa dalo spraviť tak spoľahlivé a trvácne auto že by človeku vydrzalo takmer na celý život .

    Odpovedať
  13. 13

    Adam

    Zdravím chcel by som vás poprosiť o radu. Zvažujem kúpu 2 áut. Finančne a aj osobne zvažujem 2 možnosti. Buď Opel Astra 1,6 diesel 2015 s cca 80 000 km najazdenými alebo WW passat 2013 tiež diesel s cca 150 000 km najazdenými. Obe auta budem dovážat z nemecka.

    Odpovedať
    1. 13.1

      Markus

      No, ja by som skôr povedal, že Astra než Passat, lebo o Opel je vždy menší záujem ako o VW, teda, že menšia pravdepodobnosť, že narazíš na stočenku, aj keď aspoň pocitovo ako málo požívané auto, lebo tam sú ceny prudko kolísavé, čiže tam sa dá viac zarobiť, a Opel je tiež lacnejší ako VW, čiže skôr Opel, i keď auto menším kvalít spracovania ako VW. Ale no, pokiaľ je to len mestské auto, tak si myslím, že viac než dobré . . .

      Odpovedať
  14. 14

    Niko

    Dobrý deň,

    chcem sa opýtať ohľadom astry J sedan 1,6 16V 85 kW, vyrobená 1/2013:
    – má tento motor priame alebo nepriame vstrekovanie ?
    – skúšal ho už niekto tento motor prestavať na LPG a ak áno, ako sa to na jazde (spotreba, dynamika, spoľahlivosť atď. prejavilo ?

    Za odpovede vopred ďakujem.

    Odpovedať
    1. 14.1

      Peťo 745

      S tým LPG Ti neviem povedať, lebo neskúšal som. Ale označením 1.6 TwinPort, i keď motor EcoTec, čiže výrobca americký General Motors (GM), to znamená, nepriame vstrekovanie, nie ako pri FSi od VW, ale za to spoľahlivejšie, dlhšia životnosť vstrekovačov, nezanesú sa tak rýchlom spalinami, čiže motor ani po rokoch by nemal strácať na výkone či mať zvýšenú spotrebu, proste, malo by to vydržať.

      Odpovedať
  15. 15

    PeterM

    Ahojte . Astra J sport tourer 1.4 74kW, zacala skakat , cukat skoro na kazdej rychlosti. Vacsinou ked mam vyssi prevodovy stupen , male otacky a chcem pridat. Staci vymenit sviecky? 73 000km.

    Odpovedať
    1. 15.1

      Milanko Palaga

      Ak nepomozu sviecky tak zapalovaciu listu do ktorej sa krutia sviecky. Vyjde okolo 150e a na tychto autach casto odchadza.

      Odpovedať
  16. 16

    Patrik

    Dobry ste spokojny ?patrik dakujem

    Odpovedať
  17. 17

    Milanko Palaga

    Nazdar, pridam ajja svoje skusenosti s autom Opel Astra J 1.4 Turbo 103kw rv2011, najazdenych 189tis km, kupovane nove na Slovensku. Spotreba pri okreskach vybornych 6L, pri dialnici 130kmh 7.5L. Auto robustne, hatchback a 1450kg. Koli vysokej vahe rozdhodne neodporucam verzie bez turba, ak tak 1.6 ale je to lenivy motor, viezol som sa. 1.4 iba ak do mesta, absolutne to nejde, pocitovo slabsie ako 1.4ka z Gckovej Astry ktora mala 66kw ale o 200kg menej.
    Poruchy a opravy:

    1. pri 110tis km odislo benzinove cerpadlo v nadrzi, starter iba tocil ale auto nestartovalo, nutna vymena za nove, neda sa opravit, motorcek je zaliaty v plaste. Cena 300e.
    2. pri 120tis km cukanie pri akceleracii, vymena sviecok nepomohla, vymene zapalovacej cievky odstranila problem. Cena 150e.
    3. pri 135tis km upchaty odtok klimy, voda z klimy sa vyliala do kabiny asi 3litre vody. Zaliata aj RJ komfortu, vyskratovala a nasledne prestali svietit svetla. Pomohla iba vymena za novu a prekodovanie v service. Cena 600e.
    4. Pri 145tis km zvyseny hluk a chrastive zvuky rozvodovej retaze po studenych startoch. Vymena komplet rozvodov (retaz, voditka) aj s vodnou pumpou. Cena 350e.
    5. Pri 150tis km stracanie kvapaliny chladiacej zmesy, zistena porucha na termostate, nutna vymena. Cena 150e
    6. Pri 160tis km komplet 4x vymena brzd platnicky aj kotuce, rovnaka znacka ako original z vyroby. Cena 450e.
    7. Pri 175tis km zistene ubyvanie oleja, po dlhsom dolievani rozhodnute vymenit tesnenie pod hlavou kde bola aj potvrdena chyba. Cena opravy 100e.
    8. Pri 180tis km motor po starte nabehol iba na 3 valce. Diagnostika ukazala poruchu spalovania na 3 valci. Vymena sviecok a zapalovacej cievky nepomohla, vymeneny jeden vstrekovac. Cena 200e.

    Takze urobte si nazor sami, na 9r auto a 190tis km na benzinovom turbo motore. Olej meneny kazdych cca 15tis km spolu s filtrami. Tankovany Slovnaft 95ka.

    Odpovedať
  18. 18

    Astra J

    Mam J – Astru 2013 motor 1.4 turbo 103 kw vyborny motor naj 75 tis km bez problemov len spotrebne veci zaklad menit olej po10tis km a sem tam natankovat plnu nadrz 100 oktan…auto robustne… ta vaha auta je na ukor plechov a bezpecnosti s tymto cheli VW Golf trosku obmedzit v predaji takze ta astra je konstrukcne v poriadku takze este pomerne kvalita..korejci sa mozu strcit… este stary dobrý opel spotreba motora priemer 6,4 litra hlavne mesto… nepriamy vstrek klasika za mna opel len benzin…po novom v Oploch 2020 skoro vsetko motor Peugeot takze pre mne uz novy Opel nie je opel…a najviac skusenosti vypisuju ty co v tom aute nikdy ani nesedeli…

    Odpovedať
  19. 19

    Pepazdepa

    Mam Jckovu Astru 2012 tu benzinovu 1,6 kupil som ju cca 4roky dozadu zo 138tis km a okrem toho ze mi teraz pred pol rokom odisiel klimakompresor tomu autu po technickej stranke nic nieje.Je pravda ze moc nenajazdim cca 10-15tis km rocne je to pre mna take mestske presuvadlo,ale tak prave jazdenim po meste sa auta najvia nicia a tento nezmar nic,stale slape jak hodinky.Jedine co tak pri jemnom brzdeni/dobrzdovani piskaju brzdy,pri silnejsom nic nepiska takze zatial neriesim.Teraz ma nejakych 189tisic a kvazi okrem vymeny rozvodov hned po kupe a samozrejme kazdorocneho menenia filtrov,oleja,sviecok a takych tych standartnych serepeticiek som este nic nemusel riesit.Takze za mna spokojnost.Je fakt dost tazka zihadlo to s tym motorom urcite nieje ale na mestske presuvacky uplne postacuje.Uvidim dokedy mi potiahne bez poruchy,ale zatial nic nenasvedcuje tomu ze by sa na nieco take chystala…

    Odpovedať
  20. 20

    Martin

    Kamo teba servis dobre klame. Termostat 150e ale vymena tesnenia pod hlavou 100 😀

    Odpovedať
  21. 21

    mirowolf

    Ahojte,kúpili sme Astru 1,4 64 kw s 83 000 km (dovoz Nemecko),Dobrá voĺba? Mne sa vidí,skôr netuším po motorovej stránke čo odchádza najčastejšie… Ďakujem za info…

    Odpovedať
  22. 22

    Jozef

    Viete mi niekto poradiť, mám problém na svojom aute Opel Astra, vyhadzuje mi kontrolku s kľúčom počas jazdy (10-15km cesta do roboty) aj 5x ale na diagnostike nič nezistili. Čo to môže byť?

    Odpovedať
  23. 23

    Radkoobratko

    Mam 1,7 doma už 4 rok. Auto je spoľahlivé ale tie slepé uhly sú brutal. Mame doma aj starého ignisa a vždy keď prestupim z auta do auta si ešte viac uvedomím ako moc cez tie nosníky ci už v predu ci vzadu nevidieť. Doslova musím niekedy tie auta tušiť,lebo ich vôbec nevidieť…a vlastne nikdy si nemozete byt isty ci sa za tym nosnikom niekto neskryva…predlžuje to preradovanie a ostatné…plynulosť jazdy tým neuveriteľne trpí…o istote pri manevroch ani nevravím..

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.