Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

131 komentárov

  1. 1

    JK Pasat 2.0 Tdi 2005

    Problémy s dvojlitrom možem potvrdiť, po aso 130 t km mi z ničoho nič zasvietila kontrolka mazania a nebyť rychleho odstavenia mám po motore. V servise mi povedali že som mal poničené akesi zuby a prestalo mi fungovať olejové čerpadlo.Na predchádzajúcej 1,9 Tdi 96KW sa to nikdy nestalo. Po jazdnej stránke je 2,0 Tdi dobá, ťahá parádne a spotreba do 6 a pol.

    Odpovedať
    1. 1.1

      Anonym

      bud rad ze zatial mas len take problemy ake si pisal

      Odpovedať
    2. 1.2

      patrik,passat 2.0tdi 103kw 16V BKP

      Stim autom su len same problemy. kupil som ho pred 10 mesiacmi,malo najazdene 182000km teraz ma 197000 a menil som 4 vstreky 2800eur cerpadlo 200eur vkuse nieco z brzdami najme s rucnou, uz som myslel ze mam pokoj a zas mi zacali svietit 2 kontrolky jedna emisie a druha motor do dilny..vraj skrtiaca klapka 400eur…sa raz za cas zasviety aj kontrolka vadneho stlpika riadenia-1000eur …takze tak …chcel by som sa ho zbavit ale je to komplikovane pretoze je to na lizing

      Odpovedať
      1. 1.2.1

        Anonym

        Načo kupuješ starú krabicu.

      2. 1.2.2

        Anonym

        Brathuuu vstreky menil vw na kulanciu teda zadara bez ohladu na km a servis odporucam Autoorofit Galanta. Skrtiaca klapka na bkp stoji 103 euro za 4kila ich mam tri aj s vymenou a dobrym obedom. Mne menili origos klapkuPierburg za 103 bez dane plus 15 eur praca v malom privat servise Nitre. Spolu cca 139,60 all in. Klapka pierburg. Dnes mi menili olej v Nitre a aj s filtrom Man a olejom Mobil som platil 69 euri. S uctenkou. Dg u nich stoji 10€. Chalan sa snazi robit rychlo a slusne. Pozre karu a poriesi. 0376512004 Maros sa vola. Stale neviem kde sa berie tolko kydov na 2C3 ??? Mne ta skatula ide na 6,9 ako 4 motion a menil som iba skrti klapku a brzdy a rozvody A plochy remen. (ta skrtiklapka blbla iba obcas vraj ju stacilo vycistit) ak ju dakto chce je k mani na cenu vecere

  2. 2

    Ivan,Passat 2.0 TDI

    Najazdím ročne 40 000 km.S predchádzajúcim autom som mal haváriu,tak som bol nútený hľadať rýchlo niečo iné.Kúpil som passat 2.0 TDI.Po troch mesiacoch viem,že to bola chyba.Snímač tlaku turba-výmena,závada v el.inštalácii-oprava,kontr.-vysoké emisie-servis,zaseknutá voľnobežná klapka-výmena a samozrejme dolievam olej.Po najazdených 150 000 km.Sadám do tohto auta a myslím na to,ktorá kontrolka sa rozsvieti a kde ostanem stáť.

    Odpovedať
    1. 2.1

      peter

      Problem bude asi v tom, ze menovany passat mal najazdenych min 270.000 km, ked ste si ho kupili, predpokladam, ze bol riadne stoceny…

      Odpovedať
    2. 2.2

      erik

      ja mam tiez 2.0tdi BMP 103kw 8ventil malo kto vie ze tento tip motora ma vstrekovanie elektromagneticke, cerpadlo- triska 2hej generacie cize bosch ,to iste vstrekovanie ma 1.9tdi 77kw 105k takze je osvecene pracuje na chlp rovnako je bezporuchove bez casticoveho filtra TYPY-BKP aBMR,CR kazove

      Odpovedať
      1. 2.2.1

        tom tom

        pravda…

  3. 3

    Jano

    To si kupoval nový? Ja mám 1,9 4 roky a bez problémov 160 tisíc. Asi rýchla kúpa a nepreveril si si stav. Od koho si to kúpil, bolo búrané? malo servisku a nemalo stočené km? Kámoš kúpil 3ročné 2,0 tdi a malo stočené z 270 na 130 tisíc km a ešte bolo aj buchnuté. Ale tie 2,0 tdi pumpu dýzy im nevyšli ak 2,0 tak jedine s comonom railom alebo staru dobrú 1,9 tdi

    Odpovedať
    1. 3.1

      Ivan,Passat 2.0 TDI

      Servisku malo,bolo to bez problémov.Smola,že som nevedel o 2,0 tdi.To im teda nevyšlo a doplácam na to ja,ako aj mnohí ostatní.

      Odpovedať
  4. 4

    Peter

    V podstate sa dá súhlasiť s tým čo je tu napísané. V januári som absolvoval prehliadku po sto pade a troch rokoch a úplne bez problémov. Mám klasickú 1,9 v úspornom prevedení blue motion. Dal som na varovanie predajcu, že dvojliter pumpa dýza proste vokswagenu nevyšiel a už po sto tisícoch sa začne sypať a objavujú sa problémy. Na moje jazdenie stačí aj táto úsprna jedna devina, rozbehnem ju aj na dvesto a pri dodržiavaní predpisov sa na palubáku objavuje vždy spotreba začínajúca štvorkou. Na prehliadke mi povedali že aj nápravy mám v poriadku. Ja na Passat nemôžem povedať ani krové slovo, vyhol som sa preoblémovému dvojlitru. Teraz keď poškuľujem po novom tak mi predajca povedal, že dvojlitre comon reily sú už ovela prepracovanejšie a doteraz nie su snimi problémy,tak uvidím. Láka ma zase 1jedna šesť blue motion.

    Odpovedať
    1. 4.1

      Anonym

      Kúpim 1,9 predate?

      Odpovedať
      1. 4.1.1

        Anonym

        Predam 1,9 TDI Variant Highline, kod motora BKC bez filtra pevnych castic. Bezproblemove auto len menim olej.Moje c. 0907826519

      2. tom tom

        ak mam kupit passata s 1.9tdi,to mozem rovno jednickovu octaviu…tento motor je prilis zastarali a nevykonny pre passat…

      3. Lukas

        Ale 1.9tdi 77kw(105) 8 ventil je asi najspoľahlivejší z ponúkanej dízlovej motorizácie.Filter pevných častíc tam je ale nedolieva sa do neho aditívum ako do 2.0pd. čistiaci proces sa spúšta po každom 1000 km.
        Výkon sa dá posunúť veľmi jednoducho preprogramovaním ECU a bez dymenia.

      4. justin

        kupujes auto na pretekanie alebo naco? si sadni do passata a do jednotkovej octavie a potom porovnavaj tiez som chcel najprv 2,0tdi ale nakoniec vysla 1,9 a som spokojny

  5. 5

    oti

    Viete mi niekto poradiť: mám VW Passat 2.0tdi 103kw r.v. 2006 nov. a sem tam ťažko štartuje, točí ale nenaskočí hneď, čo to môže byť palivo, žhaviče…?

    Odpovedať
    1. 5.1

      Anonym

      co tak vstreky ?

      Odpovedať
    2. 5.2

      Anonym

      Ja som mal podobný problém ale na octavii 1,9 TDI. Dlho som s tým fungoval. Mne pri studenom motore startoval hned ale pri teplom to trvalo aj 3,4,5 mozno niekedy aj tak max. 6 sekund. Nedavno som to dal do poriadku. Nejaky tipek mi to nastavil v riadiacej jednotke a už to funguje tka ako má. Startuje v momente. Mozno si to uz medzi casom vybavil a mozno nie. Tak len pre info ti pisem ako som to ja odstranil.

      Odpovedať
    3. 5.3

      Anonym

      Daj si urobit dg v autorizaku. Ak to bude vazna vec ako vstrek je na ne kulancia s vymenou gratis. Akcia 29 h neviem kolko. Ma koncit dakedy teraz…m bez dg sa neda zistit nic. Ked dlho toci typujem to na falosny luft a padajucu naftu. Palivak si daval aky? Ja som toto zazil pri shit palivovom filtry ked sa dal origos bolo po probleme.

      Odpovedať
  6. 6

    Filip

    Nazdar. Nema niekto z Vas nahodou skusenosti s VW passat variant,rok vyroby 2008, 2.0tdi, 125kw. Je to uz CR, oznacenie motora cbb. Kupil som ho pred par tyzdnami od znameho, viem ze s tim autom neboli ziadne problemi, teraz ma najazdenych 150tis. a problemi niesu. Len vsetci kamarati-mechanici mi odporucaju ho predat, lebo su vraj kazove. neviem najst ani recenzie na ten motor.nemate nejake skusenosti?
    dakujem..

    Odpovedať
    1. 6.1

      Anonym

      ak je to CR, tak s tým už nie sú zdaleka take problémy ako boli kedysi s prvými dvojlitrami (2005-2006) so vstrekovanim PD. Ale popytam sa kamosa automechanika zo znackoveho servisu

      Odpovedať
      1. 6.1.1

        Filip

        budem za to velmi vdacny, kazda pomoc helpne..ze ake su najcastejsie poruchy na tomto vozidle a tak..
        dakujem

    2. 6.2

      anonym

      common rail urcite neni kazovy.kazive su BKP

      Odpovedať
  7. 7

    Anonym

    vraj su tieto common rail motory spolahlive, zatial mali vozidla tak najviac okolo 150-160 tisic km a bez vacsich problemov, obcas sa objavi vadny snimac tlaku paliva v rampe, semtam vstrekovac po nekvalitnej nafte…ale motor OK, samotny passat neni zly a vydrzi dost

    Odpovedať
  8. 8

    fero

    Zdravím Vás, potreboval by som poradiť. Plánujem kúpiť ojazdený passat do 13 OOO eur diesel, a teraz cítam a zistujem ze 2-litre su kazové,platí to len pre rok výroby 2005-2006 ? Pokial kúpim z r. 2008 tie su už dobré ? 1.9 so 77 kW akosi sa bojím kúpiť že na tak velké auto bude lenivé, alebo co by ste mi poradili? Za každú odpoveď ďakujem
    PS: manuál/automat ?

    Odpovedať
  9. 9

    Andrej

    zdravim,
    kupil som passat 2.0 TDi 2005 kod motora BMP a mozem povedat ze som nad mieru spokojny.
    o auto sa max.staram a veru mu davam aj zabrat.spotreba 6,6 l.(udaj ziskany tankovanim do plna a vypoctom),,udaj spotreby na palubnom pc je nepresny zhruba o 0,5 az 1 l.motor je cipnuty a ide fakt super!!!zavady pocas 3r.:
    -naftove cerpadlo (193EUR)
    -zamok kufra(41EUR)
    -manzeta pp(15EUR)
    -tlmic pp a ľp(120EUR)
    -silenbloky(50EUR)

    Odpovedať
    1. 9.1

      Jano

      a koľko si najazdil km?

      Odpovedať
    2. 9.2

      erik

      dobry vecer,

      chcem sa Vas opytat, ako sa prejavovalo pokazene naftove cerpadlo? Mne dnes zhaslo auto a viac sa nedalo nastartovat. Tento problem som uz mal u B5 a prejavovalo sa to takto isto.. ja mam motor 2,0 ,103 kW, 140 k,8-ventilovy BMP – myslim, ze vy mate taky isty typ motora.ak by ste mali este nejaku poruchu, dajte mi prosim vediet – takto si mozeme vymienat skusenosti.

      Odpovedať
      1. 9.2.1

        Anonym

        Ak je pokazené naftové čerpadlo tak nie je nič počuť po zastrčení kľuča do polohy jedna. Pokazený môže byť aj snímač polohy vačky alebo bezpečnostný systém stĺpika riadenia. Všetko ale odhlaí diagnostika, ktorá tieto chyby nájde v pamäti.

      2. erik

        diagnostika bola v poriadku, na druhý deň auto štartovalo a ide dodnes. Spozoroval som ešte jednu chybu-až sa to dá tak povedať. Keď je auto naštartované a nie je v pohybe tak v okolí turba počuť syčavý zvuk, ktorý asi po 2-3 min. alebo pridaní plynu prestane. Je to taký zvuk ako keď je prepichnutá pneumatika na aute. Je vadné turbo? Vie mi niekto poradiť? Ďakujem.

      3. lubos

        zistil si uz co to bolo? mne sa to to iste stalo vcera a taktiez diagnostika neukazala ziadne vady a dnes sa to zopakovalo znova… dost by mi to pomohlo…dakujem

      4. 9.2.2

        michelle

        zdravim ta,

        tak ubehol nejaky ten cas ale skusim reagovat;
        mam takisto BMP a pri cca 140,000km mi odislo naftove cerpadlo a uplne tak ako pises. mal som tempomat 120km/h, deaktivoal som ho koli premavke a pri spatnom aktivovani na 120km/h motor prestal tahat. pridavam a nic. tak som na N doplachtil na bezpecne miesto a neislo vobec vobec nastartovat. pri startovani nebolo pocut ten jemny bzzzz zvuk. plus vedel som uz o tejto poruche z pocutia a ked nesvietila ani ziadna kontrolka tak som si domyslel ze to bude ono. kamos ma odtiahol a na druhy den rano sa vymenilo a jazdi sa dalej.
        Tiez je mozno nachylne odist v situaciach ked nie je plne ponoroene – teda ked clovek ma 1/4 nadrze, vyjazdi do kontrolky, zas zebere len za 20evri a zas tak dokola. nie je chladene tak motorcek odide. – ale to je len domnienka moja.

        Dalsie poruchy – nic tragicke a to som spravil cez 100tisic na nom (mozno dnes sa to zmeni a dam vediet)
        Dlho ma hnevala stlip riadenia. zasuvam kluc postupne az kym nezhasne zlta a potom cervena a az potom startujem. no napriek tomu robil cvak cvak cvak cvak… – Nahodne som vymenil baterku a od vtedy mi to spravil asi 2x.

  10. 10

    Peter

    Zdravim,
    som pred kupou tohoto Passatu a rad by som sa poradil. Dole nizsie su uvedene detaily.

    – ide o Passat Variant 2.0 TDI (motor BKP), vyrobeny 5/2007
    – VIN cislo zacina WVWZZZ3CZ7
    – najazdenych je poctivych 195 000 km, nic nie je stocene (1 majitel, znamy povod)
    – vsetky 4 vstrekovace boli vymenene pri 160 000 km
    – filter pevnych castic to nema ak som dobre pochopil takze o problem menej
    – asi to uz nema ani problematicku retaz, ale len ozubene kolesa (cital som ze je to tak u aut ktorych 10. znak vo VIN je 7). je to naozaj tak ?
    – je to Bunsiess vybava + este nejaka doplnkova vybava navyse
    – cena je 8000 Euro

    Kto sa v tychto autach vyznate, co si o tejto kupe myslite? Dakujem.

    Odpovedať
    1. 10.1

      martin

      Zdravím ta… ja mam motor BKP… tak ako by si chcel kupit .. ja som sním nadmierov spokojný.. nemozem nic povedat .. mam DSG prevodovku… tam treba menit olej po 60 000 km … v servise pytaju 300eur..kamarat mi to spravil za 160 eur aj s originalom olejom do prevodovky…

      co sa tyka vykonu som uplne spokojny..
      bezplatne sa da vymenit trisky v servise u volswagenu.. je to taka ticha zvolavka od vyrobcu.. ja som si to dal vymenit u nych a usanoval som 2 500 eur..
      teraz som si uplne isty ,ze s motorom nic nebude.

      este treba povedat,ze na olejovom cerpadle treba vymenit sest hran na pumpe olejovej… na to si treba davat pozor,, opytaj sa na to ,ci to bolo vymenene.. ta tycka stoji iba 2,80 eur a urobí skodu za 2 000 eur a mozno aj viac…

      Odpovedať
    2. 10.2

      Anonym

      Vstreky menene vo vw ti vydrzia 400 tis su uz serie S a SX (x znaci repas austausch) kamos s tym taxikuje v Prahe a drzi to. Este kable minus pripojenia a piny ale ak to robili v autorizaku tak menili aj kable. Odchadza skrtiklapka a este ovladanie naklapania turba. To stoji cca 50e za ventil a da sa to osalit malou upravou turba. Manik v TO to robi za 150€ s dozivotnou garanciou. Vykon ide dolu cca o 3 kw. Inak ta hajtra BKP ide normalne ak si nenabehala milion km pred tym ako ju stocili a predali u nas.

      Odpovedať
  11. 11

    Martin

    mam 1,9 TDI a mam zaseknutu elektricku parkovaciu brzdu tu citam ze v mrazoch je to bezne mne sa to stalo prvy krat nevie mi niekto poradit ako ju odblokujem ?? dakujem

    Odpovedať
  12. 12

    Anonym

    Mam 1,9 TDI PD, BKC,kupil som jazdenku, najazdil som cca 45000km a bez poruchy len menim poctivo olej a filtre

    Odpovedať
  13. 13

    Jano

    Nemá niekto skúsenosti s VW Passat 1,6 TDI (rok výroby 2011)? Nie je to slabý motor na Passat?
    Ďakujem.

    Odpovedať
    1. 13.1

      MJ

      Na Passat je tak akurát (menej už nie) motor 1,9 TDi 77 kW. Aj keď má 1,6 TDi rovnaké výkonové parametre, pocitovo mi prišiel, že ťahá slabšie, ale zas nie o moc-veľa zachraňuje 6 st. prevodovka. Na bežné a nijak svižné jazdenie v poho postačí, odmenou je kultivovaný chod a dobrá spotreba okolo 5,5 litra. Ak sú ale častejšie plánované svižné dialničné presuny, alebo kombík naložený aj s rodinou, išiel by som radšej do dvojlitra.

      Odpovedať
  14. 14

    milos

    serus ja mam 2,O TDI R.V 2006 125kv 170 KON.Mam ho asi nieco cez rok a ide ako gula a to ho nesetrim myslim si ze nemozu byt vsetky 2,0 zle to by ich ani nepredavali ved nove stalo cez milion.JA som spokojny

    Odpovedať
  15. 15

    mifo

    ja mam 1,9 TDI r.v.2006 kupil som ho s 147 000 km teraz ho mam slaby rok ma 159 000 km a jedna porucha prasknuta podtlakova hadicka stalo sa my to v cechach takze 1000 kč aj s robotou +- 40eur inak slape a este niekedy my vyplo turbo ked som autu viac pridal tak nad 100km/h a vyssie otacky asi zanesene turbo lopatiek nieco take som cital ze to je a my aj mechanici vraveli inak slape auto v pohode ale neni to ziadny trhac asfaltu staci na spotrebu good auto ale aj tak radsej slabsie ale spolahlivejsie. mozno pride v buducnosti chiptuning.

    Odpovedať
  16. 16

    mifo

    zanesene lopatky turba nie turbo lopatiek tak pardon

    Odpovedať
  17. 17

    Roman

    caute.nevie my niekto poradit chcem si kupit passata 2.0 FSI je to dobra volba ci nie??kazdy tu pise o naftakoch…nema niekto skusenosti stymto benzinom???dakujem pekne..

    Odpovedať
  18. 18
    Marcel Janco

    Marcel Janco

    Zdravím. Viezol som sa v 2,0 FSI, nie je to zlý motor, ale kto presadol zo starej 1,8 T s rovnakým výkonom, bude mierne sklamaný. Písaných 200 Nm je dostupných až nad 3500 ot a je to cítiť. V spodných otáčkach moc za plynom nejde, dá sa hovoriť len o bežnej jazde, naopak nad 3000 slušne ožil a nechal sa pekne vytáčať aj za 6000 ot hranicu. Zvuk mi prišiel trocha drsnejší, ale nie nepríjemný. Čo ma prekvapilo bola značná spotreba pri svižnejšej jazde. Kludne aj 11 litrov. Pri slušnej jazde som sa dostal do priemeru niekde okolo 8. Čo sa mi zdá dosť, hlavne ak mu chutí N98 a viac. Problém je aj s prerobením na LPG. Donedávna to na SK takmer nerobili a ak sa aj prerába, tak stale je tam asi 1/3 spotreba benzín a 2/3 LPG. Dá sa to napísať aj inak, ak je výhodná cena, kludne treba kúpiť, pretože tento motor je slušne spoľahlivý.

    Odpovedať
    1. 18.1

      Roman

      takze tento motor sa ma svoje vyhody aj nevyhody??mat problemy s prasknutou hlavou…???ale zas naopak vacsia spotreba…hm..no clovek ma na vyber…ale dakujem za info…s pozdravom..Roman…

      Odpovedať
  19. 19

    Roman

    Marceli diki za radu…musim porozmyslat..mam momentalne octaviu 1.8T..takze som trocha zvyknuty na troska vyssiu spotrebu ako na napr.feliciu 1.9D no clovek musi trocha porozmyslat ci si priplati na palivo..alebo na drahe a caste opravy u naftakoch….(cest vynimkam)inac vrela vdaka za radu..dam vediet ked sa my raz podari kupit si benzina passata alebo octavku…ide my hlavne o spolahlivost..

    Odpovedať
    1. 19.1

      MJ

      Ešte doplním. Možno by stál za úvahu aj 1,9 TDi. Jedná sa o starý dobrý rachoťák, ktorý má stále obstojný ťah aj na dnešnú dobu, veľmi dobrú spotrebu (obzvlášť verzia Bluemotion) a s kľudom ho možno považovať za spoľahlivý. Problémom je, že veľa týchto vozidiel s týmto motorom má nalietané státisíce km, čo nie každý predávajúci prizná a rieši to stočením km. A keď máš octu 1,8 T, choď do Passata s motorom 1,8 TSi alebo Octávky 1,8 TSi. Jazdne mimoriadne podarený motor, jedine pozor na zvýšenú spotrebu oleja, zopár známych sa sťažovalo.

      Odpovedať
  20. 20

    miso

    nemoze mi niekdo poradit mam 2l passat BKP 103kw a ked pridam tak niekedy mi vypne turbo a vyhodi mi kontrolku zhavenia musim ho vypnut a potom ide nema niekdo skusenost s tymto problemom???

    Odpovedať
    1. 20.1

      MJ

      Problém bude pravdepodobne s podtlakovou reguláciou turba. Existuje na to mašina, ktorá to zmerá. Aké máš výrobné číslo resp. označenie na turbe? Podľa toho by sa dalo určiť či sa dá repasovať.

      Odpovedať
    2. 20.2

      mifo

      serus kolega tu pisal nato turbo podtlakova regulacia turba . je to mozne mal som ten isty problem ale nepioradim ti presne akurat som raz menil podtlakovu hadicku neviem coho nesli my vtedy ani brzdy a ani turbo stalo sa my to v zime a jak my tu hadicu vymenil turbo my vyplo iba raz ale to som ho asi az moc vytocil skus vymenit tu hadicku neni to drahe amna to vyslo na 40 eur aj s robotou

      Odpovedať
    3. 20.3

      anonym

      mas chybnu elektromagneticku cievku.musis kupit novu.okolo 90e.vymen ju a vsetko bude v poriadku.

      Odpovedať
  21. 21

    stevo

    zdravim,mam 2.0tdi passat 125kw 2008 z CR.mam ho 8 mesiacov a ziadne problemy az predvcerom mi vyskocilo DPF na display. hned nato zhavenie a vyskocila hlaska ze ‚auto do dilny‘ automaticky preslo na nudzovy rezim..auto nema ziaden vykon vedel by mi s tym niekto poradit..som pocul ze vraj sa ten filter castic da nejako zresetovat cez pc. ma s tym niekto skusenosti??vdaka

    Odpovedať
    1. 21.1

      Anonym

      asi mas zanesený filter, jedine na diagnostiku a v servise zregenrovat filter, potom napis co to bolo

      Odpovedať
  22. 22

    jany

    Zdravim,
    mam passat 2.0 TDI 8V r.v 06/2006 a začala mi svietit na pristrojovke lambda sonda….. auto sa sprava tak že ked je studený ide ok ale ked je zohriaty tak mi zvykne na 3 stupni stratit výkon a ked pustim plyn a znovu pridám ide to ok…nevie mi niekto poradiť či to maju na svedomí tie dve lambda sondy alebo niečo iné ???

    Dakujem

    Odpovedať
  23. 23

    Ja

    Zdravim! Zatial este nie som majitel Vw ,nakoko zvazujem co kupit.Citam recenzie o autach na roznych forach ,premyslam nad Ford Mondeo 2009 2.0 Tdci ,alebo Vw Passat 2008-2009 2.0 Tdi. Vie mi niekto poradit ,ktora by bola lepsia volba??? Dakujem

    Odpovedať
    1. 23.1

      tom tom

      passat jednoznacne…2009 TDI,common rail.

      Odpovedať
  24. 24

    mifo

    nazdar moje nedavne chvaly na vw passat b6 1,9tdi 77kw r.v 2005 musim zahodit som lahsi o 1000 eur poznamosti a dobrej znamosti v galimech povazska bystrica ale auto slape
    auto nestartovalo total dosrata elektrika a to nastala vymena citacky- spinacka zapalovania potom neaka oprava stlpika riadenia neviem presne a cela nova riadiaca jednotka takze na hovno a vymenene baterky v klucoch a nanovo nakodovane kluce takze tak nech si kazdy urobi svoj nazor ale na druhej strane motoristicky ide ako hodinky auto takze dalsia dilema ci je passat spolahlive auto alebo nie aj hej aj nie moc elektriky robi galibu ziadnu dobrotu co uz dufam ze je to jedina takato prva a posledna investicia.

    Odpovedať
  25. 25

    Marecky

    Zdravim kúpil som passat SE 2.0 tdI 140k dsg tiptronic rok 2008 60000km … Co si o tomto aute myslite je to dobrá kúpa či nie… Hlavne by má zaujimal motor a prevodovka … Najmä ak ide o výmenu oleja v prevodovke ak má niekto nejaké skúsenosti … Diky za odpovede

    Odpovedať
    1. 25.1

      Milan

      Nazdar ak je to CR motor tak ujde ja ho mam a raz sa mi rozsvietila kontrolka zhavenia to je aj kontrolka na vyfukove plini a hned aj porucha motora dalo ma do nudzoveho režimu ma 186600km a v servyse povedali že 830e treba vymenit šrtiacu klapku chladič hadice a tak dalej lebo šrtiaca klapka je plna sadze a teraz nevyem či nevye nekto poradi či to može byt

      Odpovedať
  26. 26

    Anonym

    dobry den
    Nevieta niekto o probleme s porkovacimi senzorami na vw passat B6 bol som v micke a ked som vysiek tak po case mi senzori tak nezvycajne prenikavo piskali a vypli su nefunkcne. za radu dakujem

    Odpovedať
    1. 26.1

      Anonym

      Sa ti tam dostala asi voda a ti to skratovalo, a pokial uz nefunguju vobec tak ich budes musit asi vymenit. Pokial by iba stale prenikavo piskali tak mozno by pomohlo vycistenie vysusenie a dobre to utesnit.

      Odpovedať
  27. 27

    Jozef

    ja mam len problem s tymto autom VW B6……je to šrot. jedina vyhoda ????
    vlastne ani neviem. Vysoka spotreba, Zlata oktavia 2001-2004. Tam som mal menene 1 x turbo…2x važič vzduchu za 265000 km a 6 rokov…. Toto auto mam 2 roky a uz som menil 2x trisky….1x turbo….. 1x vazič vzduchu… a teraz pre zmenu aj vymennik oleja…. nechapem.

    Odpovedať
    1. 27.1

      Anonym

      a aky mas rok vzroby a kolko km

      Odpovedať
  28. 28

    Jaro

    To auto je podla reakcii vlastnikov ako dielo Satana. Vyzera neskutocne pritazlivo ale je plne nastrah. Strasne rad by som ho kupil, je to moj dream car, ale vyhodit 10k+ von oknom sa mi nezda ako dobry napad..

    Odpovedať
  29. 29

    ivan

    VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 CRTDI BLUEMOTION 110 DPF COMFORTLINE. r.v.: 5/2009, 1968cm3, 81kW (110PS), P, M5, Diesel, Euro 5, 4 dv., (5-miestne), 113000 km, .,NEVIE MI NIEKDO PORADIT OHLADO TOCHTO AUTA čI SU NIEJAK KAZOVE…

    Odpovedať
    1. 29.1

      P

      Jedná sa o spoľahlivý motor, ktorý fachčí bez vacsich problemov, obcas sa objavi vadny snimac tlaku paliva v rampe, semtam vstrekovac po nekvalitnej nafte. Motor je oproti PD veľmi tichý, celkom slušne ťahá a hlavne moc nežere, v pohode budeš jazdiť za 5 litrov.…Ak sú km poctivé, vydrží ti passat ešte veľa km.

      Odpovedať
    2. 29.2

      Marcel

      Presne to iste mám na výhľad aj ja, dúfam že sa neobabreme 🙂

      Odpovedať
  30. 30

    Martin

    Mam passat 2010 2.0TDI 125kw neviete niekto preco som sa nedostal v spotrebe pod 10 litrov?

    Odpovedať
    1. 30.1

      Dom

      Mám Passat 01/2009 2.0 TDI CR 125kW najeto 182 000 km- jezdím za 5,6 l/100km.
      Myslím, že hlavní rozdíl bude v tom, že já jezdím 90% po dálnici a úsporně, kdežto ty si užíváš všech 170 šemíků. Pokud si chci občas tu sílu vychutnat, nedívám se na palubní počítač.
      Pokud se mýlím, pak máš s autíčkem něco v nepořádku.
      Pravdou je, že pokud se občas rozhodnu pro svižnější svezení, není problém jít se spotřebou o litr nebo dva výš. Něčím se ti koníčci nakrmit musí.
      Jen pro info: Ve 180 000 jsem nechal dělat komplet rozvody a pro jistotu i měnit často diskutovaný šestihran pro pohon olejového čerpadla. Ten byl sice mírně otlačen, ale troufám si říci, že by se dalších 200 000 km neprotočil. Mile jsem byl překvapen také tím, že osička kladky rozvodového řemene již měla opět silnější závit (myslím, že M12). Přestože jsem někde četl, že problémy s vytrháváním jemného závitu byly vyřešeny až v r.2010, zřejmě ta informace nebyla přesná. Auto mám dovezené z NL a vzhledem k tomu, že rozvody dělané nebyly, tak jistě nikdo závit dodatečně neupravoval.

      Odpovedať
  31. 31

    palko

    zdravim..vedel by mi niekto poradit.chcel by som sa spytat ked mi prestalo tahat ist turbo a zacala blikat kontrolka zhavenia..co moze byt porucha? 2.0 TDI.140k.dakujem

    Odpovedať
  32. 32

    Ray

    Ohladne VW Passat 2,0 TDI 103kw(140PS) typ motora BMP (r.v.2005) si pripravte peniaze na nasledovne opravy :
    – skor ci neskor vam odide elektromagneticky ventil turboduchadla a tym v podstate cele turbo ktore sa da len cele vymenit (neda sa len ventil do turba) ale iba komplet turbo, ak ste do 100 000 km resp. 5 rokov tak vam to urobia vo VW v tzv. “ kulancii “ do cca. 400 Eur. Ak nie mate smolu a bude vam treba do 2000 Eur.
    – skor ci neskor Vam odide podavacie cerpadlo nafty (presnejsie jeho elektromotorcek tak ako popisuju tuto zavadu nepresne kolegovia v skorsich prispevkoch). Da sa vymenit opat iba ako celok lebo je to nerozoberatelne. Cena podavacieho cerpadla nafty je okolo 300 Eur.
    – celkom pravdepodobne Vam skor ci neskor odide snimac tlaku spalin co Vam bude signalizovat kontrolka “ porucha vo vyfukovom systeme “ (oznacovany tiez ako snimac vyfukoveho ventilu c.2). Bude to stat cca 60 Eur.
    – urcite si vymente pri okolo 120 000 km silentbloky na prednych spodnych ramenach(stred)lebo maju velku volu a budu uz dost rozbite.
    – ak ste neboli na zvolavacej akcii 2007 tak rychlo utekajte dodatocne lebo treba menit celkovo az 4 suciastky na spodku auta, najma kryt chladica nafty napriklad (jedno auto v nemecku na to vybuchlo ked sa odtrhol pri jazde a zapichol do betonu a prepichol nadrz). Su povodne ulozene na takych primitivnych skrutockach ze az rozum zastava vzhladom na to ze sa jedna o VW.Celkovo Vam vymenia zadarmo 4 rozne kryty zospodu auta.

    Inak je to BMP so 103 kW motorom slusne auticko ani slabe ani silne (103kW/320 Nm), tak akurat, na dialnici vynikajuce a usporne s dobrym tahom, na ine cesty sa nehodi a do mesta vobec nie, najlepsie ide ked ide okolo 110-120 km/hod. bez castej zmeny rytmu a radenia a pod. (t.j. dialnicne podmienky) a bude Vam to tahat do 4,5 l/100 km aspon pocitac tak ukazuje ale treba ratat cca o 0,5 l/100 km viac lebo je to samozrejme svindel VW. Tento motor je liatinovy a je menej kazovy ako motory BKR (103 Kw 16V PPD) a BMR (125 kW 16 V PPD)ktore maju hlinikove bloky a naozaj im praskaju pri hlavach valcov. Ak si ho chcete viac uzit odporucam chiptunning na cca. 125 Kw/380 Nm sa da urobit za cca. 350 Eur ale len u renomovanych SR autorizovanych specialistov si dajte urobit nie u fuserov a garazistov. Po tunningu je tento BMP uz tahom a vykonom velmi dobry (nieco ako BMW 520 D 120 Kw)

    Nakoniec odporucam aj tak vsetkym aby sa VW passatov zbavili a kupili si nejake BMW,treba si uvedomit ze BMW ma jednoducho jedny z najkvalitnejsich motorov na svete a vyhnete sa problemom ako pri VW.

    Odpovedať
    1. 32.1

      tom tom

      ano,ano mal som 530d a ako pises motor o.k aj prevodovka…no srala sa elektrika,zatekal siber atd atd…servis bol o dost drahsi ako na passata,takze ak zhodnotim za 2.roky som dal do patky 5000eur.A do passata za dva roky 1600eee. a hlavne,ze maju najlepsie motory na svete,to je zaklad.

      Odpovedať
  33. 33

    JK BB Passat

    Mám 2.0 TDI, motor BKP, najazdených 177 tisíc km. Auto som kúpil nové,r.v. 2005, jazdím na ňom sám, predpisovo servisujem a, zaklopem si, nenechalo ma nikde. Na základe kadejakých informácií som si dal vymeniť šesťhrannú tyčku v olejovom čerpadle (cca 160 tis.km), ale bola len minimálne opotrebovaná, nikto mi nevie povedať, koľko by ešte bola vydržala…. Asi ešte dosť. Jedna porucha asi po 5 tich rokoch mi prestali fungovať stierače (ráno stierali OK a pri poobedňajšom daždi nič). Ináč bežný servis – brzdové doštičky, rozvodový remeň, filtre. Baterku mám stále originál, vstrekovače tiež pôvodné ! Naftu tankujem na SH..L-ke bezsírovú Nitro (V-Power).

    Odpovedať
  34. 34

    ivan

    JK BB myslím si,že je jedno akú naftu tankuješ.Ja som tankoval podobne ako ty , menil som olej po 15 000 km /mal som po 30 000 km/ a ostal som visieť na diaľnici v Polsku.4 hod.čakania na odťah a ďalších 5 hod cesta domov /auto na odťahovke/
    .Vadný vstrek a káblovanie.Mal som 2.0 tdi pumpa-díza.Ak máš motor čerpadlo-tryska,tak je to v poriadku.Som rád,že som sa ho konečne zbavil.Je to pekné auto,no ak máš stále myslieť na to,kedy ti čo odíde,tak sa budem radšej voziť na niečom inom.Mám teraz 5 mes.SEAT Alteu,naj 20 000 km a som s ňou spokojný.

    Odpovedať
  35. 35

    MIRO

    Ja mám VW Passat 2,0 TDI 103kw(140PS) typ motora BMP (r.v.2005 a doterz to bolo viac menej OK až na výmenu zotrvačnika.Teraz má auto 230 000 km a zlomila sa klukovica plus jedno spodné uchytenie kluky takže môžem vyhodiť celý blok.A to som bol doterz spokojný lebo som menil iba zotrvačnik a ine bežné veci.myslim si že k tomu zlomeniu prispel longlife a preto mente olej častejšie.

    Odpovedať
  36. 36

    Martin

    Dobrej potřebuju radu mam 2.0tdi BMP rano sem nastartoval popojel cca 5km a na chcipnul za hodinu sem už nenastartoval piše to tlak oleje stalo se to někomu dik za info

    Odpovedať
  37. 37

    Skap

    Zdravim ,
    Ak niekto ma nejake info o tomto type motora,rad by som si precital vas nazor nan,co od neho mozem ocakavat ,ci je spolahlivy,aka je tam spotreba,a co sa na tom zvykne kazit.Teraz je na nom najazdene 159540 km.VW Passat Variant 2.0TDi CR ,1/2010, 103 kW / 140 PS. Dakujem

    Odpovedať
  38. 38

    Juraj

    Zdravim,vsetkych.
    Potreboval by som nazor na tento Passat r.v.: 10/2009, 1968cm3, 103kW (140PS), 4×4, M6, Diesel,165000 km,CR common-rail motor,kod motora CBAB.

    Dakujem za info ci uz dobre alebp zle skusenosti

    Odpovedať
  39. 39

    Jožo

    Dobrý tichý motor, dobrá spotreba medzi 6-7 dávam tomu pravidelný servis a zatial bez problémov (132.000 km) a to 4×4 je fakt super.

    Odpovedať
  40. 40

    mirek

    dobry tiez chcem kupit W.PASSAT 2.0 TDI cr. 103KW/140 PS 4X4 POHON ROK VYROBY 3/2010 215000 KM. S NOVYM NEJAKYM MOTOROM KOD MOTORA bmt.chCEM SA OPYTAT KED NIEKTO VIE NECH PORADI . TYKA SA TO MOTORA JE TO 16 VENTIL TECHNIKA?. tIE STARE MOTORY S KODOM bkp CITAM ZE BOLI PROBLEMOVE .mA NIEKTO SKUSENOSTI S NOVYMI A S MOTOROM KOD bmt? sPOTREBA V MESTE A 16V , A SPOLAHLIVOST.Dakujem

    Odpovedať
  41. 41

    Majo

    Mam pasata B6 2.0 r,v 2008 kod motora CBA a mam problem ked vytocim auto napr. do 3000 otacok zasvieti mi zhavenie a pocitac vypise snimac regulaci plniaceho tlaku nwm co mam dalej robit keby ste o niecom vedeli dajte vediet dakujem ..

    Odpovedať
  42. 42

    Maroš

    Ahojte,

    mam SKODA OCTAVIA 1.9TDI 77KW 4X4- mam nasledovny problem, auto pocas jazdy zdochne… pri opatovnom pokuse o nastartovanie nenabehne na pristrojovke svietia kontrolky MOTOR + ZHAVENIE na oranžovo..(PREDTYM KED ZDOCHLO VYSKOCILA AJ BATERIA NA CERVENO) motor nenaskoci dusí ho a cvaka ako nejake relatko… ked ho necham postat cca 2-5 min naskoci bez akychkolvek zavad prejdem opat 100-200km potom opat nieked to sprvi po starte do 10 km niekedy do 200km v poslednom case sa to ale stupnuje na aute bolo menene s touto zavadou nasleodvne:

    – repas alternatoru, s novym reglerom + nova baterka (bola uz slaba, zla)
    – cerpadlo v nadrzi TEST OK, po otoceni kluca je pocutelne
    – vymen EGR
    – vymena snimac otacok na klukovej hriadeli
    – vymena zhavicou
    – auto bolo u autoelektrikara ktory prezrel komplet ukostrenia- bez zavad aj elektroniky auta
    – precistene komplet sanie, kapky turba atd.

    Aj po tychto servisoch vsak auto nekontrolovatelne zdochne, PROSIM VAS AK STE MALI PODOBNU ZAVADU PORADTE

    Odpovedať
    1. 42.1

      justin

      jooooj bratum mam passata 1,9TDI a presne to same kapku to zozaciatku urobilo ale neprikladal som tomu neaky velky vyznam, po chvilu sa to ozvalo a to same co pises, u mna to bolo vadny stlpik riadenia, RJ komfort, takisto radsej novu baterku a este vymenena spinacka zapaloania + nanovo nakodovat kluce po znamosti cez 1000eur a original autorizovany servis skus toto 90%ze to bude ono

      Odpovedať
  43. 43

    Maroš

    ESTE DOPLNIM ZE TENTO PROBLEM NEZAZNAMENA ANI DIAGNOSTIKA V ORIGINAL SERVISE SKODA .(

    Odpovedať
    1. 43.1

      justin

      tomu by som neveril az tak zajdi do neakeho vw ked tak a co ti tam povedia ale v mojom pripade to bol tento problem

      Odpovedať
    2. 43.2

      justin

      no pockaj nie mylim sa ani mne diagnostika nic neukazala sora bude to pravdepodobne to co som mal aj ja ak si v skodovke nedaju rady skus vw

      Odpovedať
  44. 44

    Anonym

    neviete mi niekto poradit ako sa vymiena predna ziarovka v narazniku na smerovku passat b6 2007

    Odpovedať
    1. 44.1

      justin

      neviem presne le mam pocuit ze ma ist dole aj naraznik alebo nabehnut na rampu a lahnut pod auto a zvnutra neako to tam demontovat a uz dalej by si mal vediet

      Odpovedať
    2. 44.2

      Anonym

      Netreba demontovať nárazník, stačí sa postaviť pred auto zohnúť sa k tomu a človek hneď vidí mierne skrytý šrób. Ten si jednoducho šróbovákom povol a smerovku pekne vytiahneš, zvnútra už vyzerá rovnako ako každá iná. Nechce to žiadne zručnosti, len sa nato pozrieť z blízka.

      Odpovedať
  45. 45

    Maroš

    AHOJ JUSTIN,

    vies mi povedat ci si mal taky isty problem, ked zdochol motor a nechce natocit svietia kontrolky MOTOR + ZHAVENIE.. + CO PRESNE JE POTREBNE VYMENIT

    Odpovedať
    1. 45.1

      justin

      neviem ono to je zlozite takto skus si v prvom rade dat vymenit stlpik riadenia a potom riadiacu jednotku komfort ja som mal aj menenu spinacku zapalovania a skus aj dat riadne nabyt baterku moze to byt aj tym ale to je pokus a mala sanca ale zatio nic nedas ked je baterka slaba tak potom moze bypisovat chyby auto ma uz dost elektroniky a potrebuje pri starte hlavne riadnu bombu este ked to je tdi ako som pisal RJ komfort a stlpik riadenia su do dost nakladne opravy ale u mna to bolo toto a diagnostika my nic neukazala a daj to radsej do origo servisu drzim palce a daj potom vediet co to bolo

      Odpovedať
  46. 46

    Maroš

    Ahojte,tak k autu mam novy poznatok.. auto pocas jazdy strati nahle tah a zdochne. Vypada to ako keby nemalo palivo nasledne nenastartuje tiez to vyzera ako by nemalo palivo.. cca po 2-5 min naskoci a vsetko slape bez zavad. V AUTONOVE diagnotikovana chyba riadiacej jednotky motora… nestetli ste sa stym?

    Odpovedať
  47. 47

    Maros

    JUSTIN,

    v mojompripade to nebude asi stlpik riadenia RJ komfort…. BOLO TO V ORIGINAL AUTOSERVISE SKODA, AUTONOVO nedokazali okrem relatka nic spavit.. samozrejme to v tom relatku nebolo, posunuli to do autoservisu tiez AUTONOVO ale divizia vw,audi tam mi povedali ze je zla RJ motora.. co je podla mna blbost….

    Odpovedať
    1. 47.1

      justin

      pocuj odkial si my napis a mozno ti dokazem posunut kontakt na niekoho kdo by ti mohol pomoct ale ozaj ti nezarucim ze ti to vyriesi daj my aj e-mail na teba a potom ti poslem na niekoho kontakt. alebo ho posli mne na e-mail michaljanis@post.sk

      Odpovedať
  48. 48

    anonym

    mam Vw passat variant 2.0 tdi BKP 2007.moze mi niekto napisat ake poruchy mozem este od neho cakat?okrem trysiek,tie som uz vymenil.dakujem

    Odpovedať
  49. 49

    rado

    ahojte mam b6 rv2006 12 mesiac 103kw ako zistim ci je tam pd alebo cr? vopred diki.

    Odpovedať
  50. 50

    rado

    zabudol som dodat ze mam tip motora BmP

    Odpovedať
  51. 51

    Anonym

    zdravym
    chcem by sam vediet co mozem cakat od passata B6 2007 s 175000 km davam mu pravidelny servis za radu dakujem

    Odpovedať
    1. 51.1

      Marcel

      Pri tých km by som odporučil vymeniť hriadelku olejoveho cerpadla,je to 4€ záležitosť a jej vymenou sa predchadza je preskoceniu a následnému zadretiu motora.Da sa to spraviť aj doma tzv na kolene.Vypustit okej demontovať vanu,vymeniť hriadelku,namontovať vanu nový okej.Robota cca na 2-4hod podľa zručnosti. 😉

      Odpovedať
  52. 52

    juraj

    Zdravím, písali ste tu o tej poruche keď vw b6 bkp stratí výkon a vyhodí kontrolku žhavenia po preštartovaní ťahá normálne aké bolo vyrešenie problému?

    Odpovedať
    1. 52.1

      Marcel

      Strata vykonu je prevažne sposbena zanesením lopatiek variabelneho turba.Je to choroba ktorá sa najčastejšie objavuje u vozidiel ktoré sú používané prevažne v meste.To znamená že na lopatkách sa zachytavaju sadze a ttym sa zanesu a nemôžu sa pri zvýšení vykonu pohybovať takže elktronika vyhodnoti malý plniaci tlak a preto sa motor do tzv nudzaku.Pomôže vycostenie turba a samozrejme egr ventilu,ovsem pri umiestneni turba vo vozidle je to práca pre odborný servis.predídete

      Odpovedať
  53. 53

    Marcel

    Mam passat 2.0TDI s kodom BKP najazdenych poctivych 275tis km.Vstreky menené na tzv zvolavacku od VW keďže si aj sudruhovia v NDR uvedomili že sú vadne,takže som usetril cca 2000€.Vymenil som hriadelku olej cerpadla ktorá zvykne robiť problémy,ďalej sa menil elektronický zámok volantu keďže aj toto je dosť poruchova súčiastka.Inacc som s nim nemal problémy 90% veci si opravujem sám keďže v servisoch sú značne drahý a nikedy menia to čo meniť netreba.Samozrejme môj názor je zmeniť pri väčšom počte km servisny interval z 30 na 15tis km.

    Odpovedať
    1. 53.1

      martin

      ahoj ..

      toto vsetko som si dal vymenit co si napisal… teraz mam problem ,ze v tychto mreazoch si nedokazem otvorit dvere s zvonka…

      Odpovedať
  54. 54

    anton štefanec

    dobry den,Mam passat b7 2tdi comonraill 103 kw.r.v 2011 model 2012 naj.65000km a mam problem z motorom,ked sa zohreje olej na 90 100 stupnov pocut z motora nejaky zvuk, neviem to identyfikovat odkial to ide.poznam chlapika ktory sa vyzna povedal ze je to z raillu ze to ma byt ihla druck ventila a ze je to konštrukcna chyba.predtym som bol vservise ako som spoznal toho chlapika nevedeli co tomu je.zaruka mi padla a bojim sa ze sanedoplatim on hovoril ze ked to je konstrucna chyba mali by to akceptovat.tak vas chcem poprosit ze ci to je mozne reklamovat a ako postupovat. dakujem za odpoved.anton

    Odpovedať
  55. 55

    Dominik

    Dobrý deň, mám Passat B6 2.0 TDI a mám problém s klimatizáciou. Nedávno som ju bol doplniť ale nepomohlo to vôbec v aute nevytvára teplotu takú aká by mala byť. Ako keby miešalo teplý aj studený vzduch. Náznak studeného vzduchu tam je ale nie je to ono. Ventilátory zopne. Bol som v dvoch servisoch každý by chcel meniť niečo iné dokonca v jednom servise ani dvaja mechanici sa nezhodli na jednej chybe. Neviem čo z toho môže byť skutočná chyba a nechcem zbytočne meniť všetko. Za radu vopred ďakujem.

    Odpovedať
  56. 56

    Anonym

    Zdravim pani. chcel by som kupit vw pasat 2,0fsi 2006 m6 110kw(150k). chce za to 5700€. mam ist do toho?

    Odpovedať
    1. 56.1

      M.

      No ide o tom v akom je to stave a kolko to má km. Netreba čakať záťah vodspodu, motor chytá dych až v stredných otáčkach a potom trocha viac papá. Ak je ročný nájazd do 15.000 km a častejšie sa jazdí kratšie trasy, je to dobrá voľba. Pozor na pravidelnú výmenu oleja (max 15.000), ina sa môže viac tvoriť karbón v motore.

      Odpovedať
      1. 56.1.1

        Anonym

        Dakujem za radu.pozrem ho zajtra

  57. 57

    Mišiak .

    Zdravím páni. Plánujem kúpiť VW passat 2,0 TDI r.v 2010 CR common-rail 125kw
    Najazdených 127000 km cena:10,600€
    Čo si myslíte sú tieto modely kvalitné taktiež motor CR. nejaké skúsenosti ? čo som čítal recenzie tak tieto nové motory sú kvalitnejšie bez vážnejších závad. Co si myslíte o tom . Ďakujem za každú odpoved .

    Odpovedať
  58. 58

    M.

    Ak sú tie km naozaj poctivé?? nebudeš ľutovať. Motor 2,0 TDi CR je oproti 2,0 TDi PD iný level. Je o dosť tichší, pružný, úsporný a aj spoľahlivosť je dobrá. Bacha len na vstreky, tie vedeli v 2009-2010 dosť klepať a bolo ich nutné vymeniť. Na voľnobehu musí motor bežať hladko, moc nevibrovať a pri akcelerácii v nízkych otáčkach moc kovovo neklepať. Bacha aj na studený štart, ak zle štartuje je tam asi problém s tými vstrekmi.

    Odpovedať
  59. 59

    Anonym

    Zdravim,planujem kupit combi 2,0 tdi 81 kw r.v.2009.je to moc kazove?

    Odpovedať
  60. 60

    martin

    ahoj …..

    mam passata B6 2,0 tdi .. problem je ten,ze teraz si nedokazem otvorit dvere z vonku.. znutra ich otvorím …. uz som ich nastriekal s WD40, nic … uz aj rozmrazovacom zamku,bez zmeny..

    nemal tu niekto takýto problem na aute ? dakujem za radu..

    Odpovedať
    1. 60.1

      jonsak

      Mal som ten problem 2x mi vyskocilo lanko z tiehla na dverach. Treba dat dole tapacir a nahodit naspät aj ten hacik viacej zahnut aby uz viacej nevyskocil

      Odpovedať
  61. 61

    jonsak

    Mam 2.0 TDI 2006 100kw 270000km kod BMA a menil som turbo hadzalo ma do nudzaku pri vyssich otackach kontrolka zhavenia blikala na palubaku. Vstreky mi menili na zvolavacke. Minule mi odislo palivove cerpadlo vymenil som to len cerpadielko samotne da sa kupit. Odchadzaju aj motorceky na elektronickej parkovacej brzde to som opravil sam praska ten bakelit v ktorom je motorcek ulozeny. Inak bezne výmeny oleja filtrov brzdove dosky. A to mam auto od 2009 roku. Inac zatial funguje.

    Odpovedať
  62. 62

    Anonym

    Chystám se koupit vw golf 2,0tdi sportline, rok výroby 2005, 103kw 139ps motor kod BKD, asi jsou tyhle motory ok? Poradí někdo?

    Odpovedať
  63. 63

    Anonym

    prosim mam passat 1.9 tdi 2007 5 richlostni a nema tach najvjac do 3000 otaok vje mi nekto poradit co stim moze bit mato 77 kw

    Odpovedať
  64. 64

    antonm

    Mám od nova Passat 1,9, 96kw, highline, nalietal som na ňom zatiaľ cez 350tisíc km, načipovaný, jazdí skoro ako benziňák (takmer bez turbo diery a točí až do červeného poľa), len samozrejme oveľa hlučnejšie, najazdené km zhruba na polovicu diaľnice a mesto, donedávna dosť razantne, teraz už testosterón ubúda -:), poruchy či opravy celkom bežné, ako výmeny predných ramien, kotúčov, tlmičov, rôznych prachoviek, akumulátora .. ako u auta, ktoré jazdí každý deň. Z tých inakších porúch snáď len hneď po načipovaní – vo VW – strelila jedna veľká hadica od turba, a teraz už po 300t sme menili aj hadice od turba pod motorom…. Na štýl jazdy a spôsob používania – v Nemecku na diaľniciach pravidelne cez 200kmh, doma na diaľnici vždy len povolených 140 (gps) aby to nebolo na pokutu, často s prívesným vozíkom preťaženým až na hranicu únosnosti a rýchlejšie než je nálepka na vozíku – to auto je proste na slúženie. Teraz ku koncu sa začínajú ozývať niektoré klasické neduhy – menené čerpadlo paliva, kulisa radenia sa občas zatne a ukazuje, že už má toho dosť, čakám kedy skape spojka či prevodovka, ale zatiaľ nič nato neukazuje… Mal som škodovky, seaty – dobré a naozaj úžitkové autá (každé cez 200t, hladká diesel octávia cez 400t) ale passat je najspoľahlivejší. Chvíľu som jazdil 3,0i 141kW Lagunu, urobenú na LPG, vozenie parádne, len každú chvíľu u automechanika, asi po 100t som ju smutný predal…
    Už sa pozerám po náhrade za passata, ešte som neni rozhodnutý akú jazdenku, ale nové auto už celkom iste nekúpim – strata okolo 3t Eur ročne len na amortizácii mi príde ako dosť zbytočná frajerina – len mať šťastie aspoň na také auto, ako boli tie predchádzajúce, okrem Laguny -:).

    Odpovedať
    1. 64.1

      Anonym

      hm, bejvavalo..

      Odpovedať
  65. 65

    MK

    Zdravim chcem kupit Passat 2.0 FSI 2007 277000km. Ma niekto skusenosti? Dakujem

    Odpovedať
    1. 65.1

      Anonym

      2,0FSi, na tých 150 koníkov si treba trochu počkať a šliapnuť viacej na pedál, spotreba tak 9, s tažšou nohou 10-11. Via ma štve tankovanie 98-100 okta benzínu. Ide to aj na menej okta ale je to slabšie. Bacha na karbón v motore a vstrekovače.

      Odpovedať
  66. 66

    Jožo

    Takze 3,2V6 a 3,6V6 su v pohode? Vela tu nie je o nich popisane…

    Odpovedať
    1. 66.1

      M.

      tak sú v pohode ako v pohode, vyžadujú kvalitné palivo alebo pridávať aditívum do paliva, aspoň raz za 2-3 nádrže, inak sa začne hromadiť karbón. Podobne tak výmena oleja, max 20, lepšie každých 15 tisíc km, inak trpia rozvody, variabilné časovanie a spol. Stručne, ak sa o motor bývalý majiteľ vzorne staral a má nabehané povedzme 150-200 tisíc km, ďalšiu stovku by bez väčších investícii mohol vydržať.

      Odpovedať
  67. 67

    jony

    zdravim naskytol sami mensi problem mam wv passat 2.0 (2006) 103kw zacalo mi nejak zvlasne sicit turbo neviem ci neni nahodou prasknuta hadica ale tah to nejak neznizilo je to neco z turbom alebo neco ine?

    Odpovedať
  68. 68

    Zolo

    Zdravím čo hovoríte na vw passat B6 R-LINE 2008-2010 máte skúsenosti?A skade sa oplatí priniesť auto?ďakujem

    Odpovedať
  69. 69

    Martin

    Poznám Passata b6 2.0 tdi 103 kw ktorý má najzdených niečo málo vyše 520 000 km a okrem rozvodov a oleja v tom motore nebolo mené absolutne nič, štartuje na brnk a ťahá ako drak😎😁
    PS: asi je to len vydarený kus😉

    Odpovedať
  70. 70

    Majky75 -2.0 tdi 103kw Bmp

    Ahojte,
    mam 2.0 tdi bmp /12/2007 a teraz uz cca 315tis km a ide ako hodinky. Kupil som ho ako 5r so 155t km….
    menene bolo:
    – 150t km rozvody
    – 214t km spojka (a hned aj 2hmota)
    – 230t km vacsi servis (repas turba,nove tlmice,silentbloky,ramena..)
    – 245t km vymena 6hranu v olejovom cerpadle v Cz.
    Olej a filtre menim kazdych 15t km,davam letne aj zimne aditivum,tankujem na Slovnafte,cez zimu OMV Maxx motion,ked idem na dlhsiu cestu po dialnici,tak dam Shell V power…
    Maximalna spokojnost,minule mi mechanik vravel,ze ako bol v servise,ze mal 3 ludi ako zaujemcov 🙂 🙂
    Jedine,co mi vadi,je vrzganie palubky….ked som bol sluzobne v De v Audi ingolstadt a boli tam kolegovia z VW Emden-kde sa Passaty vyrabaju,tak som sa pytal na vrzganie a mi s usmevom povedali,ze rozobrat a silnejsie dotiahnut…tak sme sa na tom pobavili aspon…
    Osobne,kedze pri praci som skusal rozne modely , s Passatmi B6 ; 7 ; 8 som maxx spokojny.
    A uz to nejak s mojim Wolfim doklepeme 🙂
    PS: akurat cca tyzden dozadu mi pri preradovani z 2-3 ci 3-4 pri studenom motore (nie pri vytacani..) ako keby stahovalo svietivost svetiel (pravdepodobne alternator)..vsak zachvilu zas ide do servisu.tak uvidim.
    Priatelia vsetko dobre a vela bezporuchovych km zelam
    Majky

    Odpovedať
  71. 71

    Filip pincak

    Dobrý deň v článku sa uvádza že vyvazovaci hriadeľ majú len 2.0 tdi 16 V. 8V ho teda nemajú?

    Odpovedať
  72. 72

    Vladimir

    Mam B6 rv 2010. Mam uz najazdene 300 000km. Pri ostrejsom prejazde kruhacu, ked sa vaha auta prenasa zprava na lavo alebo naopak, tak mi nieco praska v prednej naprave. Vymenil som stabilizacne tycky ale nepomohlo to. Kontroloval som aj ulozenie zadneho silentbloku ramena ale to je dobre. Mam podozrenie bud na priecny stabilizator (neviem ci sa to vie optrebovat) alebo na predny silentblok ramena prednych kolies alebo este na loziska upevnenia tlmica.
    Neviem co z toho sa najskor opotrebuje pri vacsom najazde. mam ho uz 8 rokov a som s nim velmi spokojny. Poradte… dakujem

    Odpovedať
  73. 73

    Milanko Palaga

    Teraz tie Passaty B6 idu uz od 3 tisic, tieto auta ako nove stali aj 30tis euro. Za 10% ceny paradne auto, jedno z nejlepsich. Treba brat kym jesto, hlavne s legendarnym motorom 1.9 TDI PD. Cena tychto aut pojde v buducnosti uz iba hore, treba investovat peniaze do auta.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.