Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

11 komentárov

  1. 1

    gabo

    Dobry den

    ak som dobre rozumel systemu common rail , nie je potrebne nastavit polohu čerpadla (cp 3)myslím to na polohu ozubeného kolesa , dokonca ani nie je označená poloha tohoto kolesa .

    s pozdravom Gabo

    Odpovedať
  2. 2

    Anonym

    netreba nastavovat nic

    Odpovedať
  3. 3

    Richarf

    Dobrý den.vlastnim auto se systémem Common rail.bohuzel po servisu hlav na motoru mám problém s odvzdusnenim systému.jedna se ó BMW 7 e38 4.0D V8 .je tam motor m67. Prosím o radu.dekuji

    Odpovedať
  4. 4

    Robo

    Zdravím, mám problém s autom Fiat Stilo. Pri náhlej akcelerácií kolíšu otáčky v rozpätí od +/- 100 ot. do +/- 500 otáčok a pomaly skokovito stúpajú. Týka sa to rozsahu od 1200 ot. do 3000 ot. a to najmä pri záťaži (stúpanie, naložené auto). Zvyčajne až keď sa motor zohreje, pri studenom motore sa problém neprejavuje. Diagnostika neukázala žiadnu chybu. Vedel by mi prosím niekto poradiť? Ďakujem.
    [Fiat Stilo Multiwagon, 2007, Multijet 1,9 jtd 88kw/120hp]

    Odpovedať
  5. 5

    Mário

    Pozdravujem,

    mám problém so štartovaním autíčka. Ide o Ford S-Max 2012 2,2TDCi 147kw ( veľmi ťažko štartuje ). Palivový systém je Bosch a chcem Vás poprosiť vedeli by ste mi povedať ktorá generácia tohoto systému sa montovala do tohoto ročníka. Mám podozrenie že ide o tlak paliva a potreboval by som si zistiť aký tlak ma vyvíjať čerpadlo aby to fungovalo ako má.

    Ďakujem veľmi pekne.

    Odpovedať
  6. 6

    Jaroslav

    Mercedes CLS 350 CDI 218 rozobral som auto lebo boli zaseknuté klapky riadenie RDG ventílom od tej doby neviem dostať naftu do vysokotlakového zásobníka stále je bez nafty nízkotlaké čerpadlo tlačí ale nafta neprejde motor neštartuje porad vďaka

    Odpovedať
  7. 7

    Anton

    Zdravim,mam tdi cr motor 4 generacie a pri pridani plinu mi drcni asi v cerpadle,alebo ten ventil vydava takí zvlastni zvuk.chcel by som vediet dovod.Preco?Kde je problem,piliny nemam v systeme.

    Odpovedať
  8. 8

    A

    Moj nazor je ze treba nadstavit aj cerpadlo,preco by sa potom zaistovalo po vymene rozvodu?

    Odpovedať
  9. 9

    Ico

    nerozumiem tomu, že pri čerpadle CP1H je regulácia paliva na strane nízkeho tlaku riešená elektromagnetickým regulátorom a na obrázku je znázornený na strane vysokého tlaku ?

    Odpovedať
  10. 10

    Libomir

    Mám problém Vectra 2004 1.9 CDTI 110 kw kvapka mi nafta z common railu

    Odpovedať
  11. 11

    Lukas

    Keby tam bolo 2200 Bar, tak by to bola rana ako z “ kanónu “ … Premena jednotiek 🙂

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.