Header

Súvisiace články

26 komentárov

  1. 1

    michal

    chcelbisom radu preco moj fiat punto 1.2 spotrebuje na 16 kilometrov 2 litre benzinu mislim ze tonieje normalne viemi niekto poradit coje zatim

    Odpovedať
    1. 1.1

      Peter R.

      Aj keby si celú cestu išiel na sytič, tak je to technicky nemožné . Motor by sa po zohriati, zadusil – skapal . Ak nemusíš sytič ani používať a motor aj tak ide, zrejme budeš mať zapchatý vzdušník hlavnej trisky . Občas tam spadne taký karbon z tej veľkej hadice čo ide z bloku motora na odvetranie olejových výparov do vzduchového filtra.
      Alebo si zle počital alebo Ti tečie z nádrže, ale to by si musel cítiť.

      Odpovedať
      1. 1.1.1

        Peter R.

        Zabudol som dodať, že samozrejme za predpokladu karburátorového motora.So vstrekovaním je to úplne ináč. Možno utrasený a prerušený kálbik od snímača tepoty alebo podtlaku.

  2. 2

    Robert

    Dodry den chcem sa opytat preco sa mi zohrieva voda v motore teplota sa mi zvysuje a smrdi to ci stim moze bit

    Odpovedať
    1. 2.1

      martin

      mal som na svoj punte rovnaký problém, mal som tam chybné čidlo pri ventilátore a tým pádom to nechladilo, stačí vymeniť to čidlo alebo to jednoducho pripojiť na baterku

      Odpovedať
  3. 3

    Monika Turcovska

    Dobry den nemam vTpREUKAZE spotrebu paliva na fiat punto 1996 55s,kdemozem zistit potrebujem na cestovny doklad….cestak prosim kto mi pomoze

    Odpovedať
  4. 4

    Peter

    Zrejme to potrebujete pre cestovné náhrady. To musí sedieť a tak pomôže buď prefotená kópia iného auta s rovnakým motorom alebo napíšte importérovi Fiat a on vám to pošle mailom.

    Odpovedať
  5. 5

    laci

    Dobry mam fiat punto 1.1 40kw r.v.1996 mam problem s volnobehom-vysoke otacky. Po zahriati z.nim sem tam cukne ked pustim nohu z plynu. Bol som na diagnostike a povedali mi ze to cukanie je lamba sonda a volnobeh je krokovy motorcek. Chcem vediet ci to je naozaj tak lebo ta sonda nieje lacna zalezitost. Dakujem ze rady

    Odpovedať
  6. 6

    Marek

    dobry ja mam fiat punto 1.2 benz 75 hsd 54kw a stratil som kluce od celeho auta no zvrakoviska som kupil zamki a spinacu skrinku na start vsetko som spravil ako bolo no dal som kluc a pretocil som ho vsetko sa na palubovke rosvjetilo ako vzdi no vsak ostalo svjetit klucik a neaki cerveni signal ako iskra neco take akvoli tomu som skusil natocit motor motor sa tocil ale neisjel mne sa sda ze tam este neco prerobyt a nevjem co tak by som bo rad keby ste mi mohli poradit bute to asi ibomilizer ale nevjem ako ho odpojit alebo nepasuje kluc z ibomilizerom prosim poradte mi za pochopenje dakujem

    Odpovedať
  7. 7

    Stanislav

    chcel by som sa opytat mam fiat punto a ked vlozim kluc do spinacej skrinky tak ho pretocim len tak ze mi odomkne volant a nastartovat nemozem ani kontrolky mi nezasvietia aka to moze byt chyba pomoze mi niekto moze byt pokazena spinacia skrinka

    Odpovedať
    1. 7.1

      Anonym

      nazdar treba ti vimenit žiarovky v otačkomery a svietia ti ostatne kontrolky ci iba tam ja chyba maj sa

      Odpovedať
    2. 7.2

      milan

      Pokial je akumlator v poriadku, moze byt chyba vo vlozke spinacej skrinky, to je cast spinacej skrinky, ktora spina okruh zapalovania

      Odpovedať
  8. 8

    Peter R.

    Ľudia, čo ste nemali v škole gramatiku?
    Píšete ako môj päť ročný vnuk. –som kupil zamki — neaki cerveni–

    Odpovedať
    1. 8.1

      zbraslav

      Peter, nechaj to tak, sú to bežní ľudia, ktorý majú Punto a aj takú gramatiku.
      Život je krásny, prečo si ho kaziť gramatikou ??????????????????????????????
      Nech berie čert.

      Odpovedať
  9. 9

    Peter R.

    OK.

    Veď účel je poradiť.Si.

    Odpovedať
  10. 10

    ja

    tady jde o pomoc s autama a ne s gramatikou !!!
    jsem polak byblim v čr a manželka je slovenka :-)
    Ted jezdi (občas)mojim passatem a chci ji koupit punto 1,1 97r.160.000km
    je to dobra volba???

    Odpovedať
    1. 10.1

      hulo

      Z Passata do Punta? :D Nepresadne. Ale k veci: auto je to šikovné, praktické, výhľad z miesta vodiča pri cúvaní dobrý. Zadné sedadlá sú nedelené, ale sedák sa vyklápa a po sklopení je v zadu skoro rovina a odvezie všetko. Po meste stačí, na diaľnici pri 130 ide vypľuť dušu, reve, skáče, hučí, neťahá. Bez posilňovača riadenia si na parkovisku manželka vyťahá ruky! V lete je bez klímy horúco. Centrálne zamykanie a elektrické okná tiež nie sú štandard. Kufor nie je osvetlený. Sivá palubná doska sa odráža na prednom skle. Výfuk rýchlo hrdzavie, ale výmena je lacná. Pozor na občas vypadávajúce chladenie motora a slziace palivové čerpadlo. Ročník 97 má už svoje odžité, spoľahlivosť a potreba výmeny opotrebovaných súčiastok tomu zodpovedá. Moja mi už píli uši, že chce niečo novšie a spoľahlivejšie, na dlhé cesty sa s ním už bojí, nikdy nevieš, čo sa pokazí…

      Odpovedať
  11. 11

    tomas

    zdaravim vas…chcem sa spýtať,,,,mam Punto 1.2 54kw 97r.v a ked sa rozbehuje tak ho dusi a potom sa rozbehne a zase dusi..dnes som menil palivove cerpadlo sviecky a neviem co stým je este lambda sonda je dobra poradte ak sa vam da

    Odpovedať
    1. 11.1

      tomas

      ak este nevies co tak aj ja som to mal a bol to snimac teploty a v nadrzi zanesene cerpadlo,,ale vmenil som len snimac a po 6mesiacoch mi to zacina tak znovu tak idem aj to spravit

      Odpovedať
  12. 12

    ja

    neviete kolko km sa da jazdit cca na rezerve benzínu punta 1.1?

    Odpovedať
  13. 13

    Efendy

    Pasuje motor fiat punto 1.2 r.v.1995 do karoserie fiat punto 1.6 elx r.v.1995,myslím čo sa týka zapojenia,elektrika a podobne….??Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedať
  14. 14

    tomas

    nevie mi niekto poradit,,ventilator kurenia mi ide iba na 4ke a ostatne stupne nic a este,ked zapnem stierace tak bzucia,,a je to dost hlucne a mam nervy na to,skusil som aj druhe ale aj tak to roby,ci to motorcek a treba ho vimenit?dakujem

    Odpovedať
    1. 14.1

      Palo

      tak to je odpálený predradník -také odpory na ventilátore, teda ovládaní, to sa asi nedá vymeniť, to treba celú modul vetrania vymeniť a to isté stierače-motorček

      Odpovedať
  15. 15

    rasto

    zdravím,mam punto 1,2 rok 1997(176)60SX..začal som mať problém z dobíjaním baterie -najprv mi preblikávala kontrolka baterie (dobíjalo ako kedy-nie vždy)….vymenil som regulátor napatia …teraz mi svieti kontrolka v kuse a teraz nedobíja vôbec..neviete poradiť?! vďaka

    Odpovedať
  16. 16

    Robo

    A je dobrý ten regulátor? zapojený je d a čo samotný alternátor? tam nemá byť kde chyba, ešte možno v kábloch (kontaktoch), treba to dať pozrieť autoelektrikárovi a premerať.

    Odpovedať
  17. 17

    Anonym

    chcem sa spytat.Mam tu punto 1.1 ktore nejde nastartovat.Ked odpojim vstrekovac na karburatore tak chyti a ked ho zapojim nejde nastartovat.Vymenil som aj snimac na kluke,cely karburator no nepomohlo.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

© 2010 - 2014 Autorubik. All rights reserved. Kopírovanie obsahu je povolené len so súhlasom autora.