Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

9 komentárov

  1. 1

    Anonym

    Mne tam tiez odisla ta svina EGR zbytocna, som sa aj chalanov v servise pytal, ze ci sa to nejako neda odtial vyhodit, ale ze tam je akasi divna priruba a potom sa to neda zosrobovat dohromady.

    Odpovedať
    1. 1.1

      Anonym

      A nie je náhodou takýto zásah do vozidla protizákonný? Neriskuje sa tým pokuta?

      Odpovedať
  2. 2

    Anonym

    podla mna sa to len tak neda, treba aj riadiacku preprogramovat, priruba je to najmenej…aj ked samo, ze vsetky veci ohladom zivotneho prostredia autu na vykone uberaju, mam na mysli katalyzator, EGR ventil, filter pevnych casti….

    Odpovedať
  3. 3

    Bomes

    ja som by som sa chcel opýtať, ako to je s týmto motorom a DPF filtrom, je tam alebo nieje? Vo vašej recenzii na focusy píšete, že motor obsahuje DPF filter až od zavedenia emisnej normy EURO V, ale čo si prezeral autá v nemecku, tak majú DPF filter aj keď spĺňajú iba EURO IV. Ako to vlastne je? Za odpoveď ďakujem

    Odpovedať
    1. 3.1

      Anonym

      Podla mna original od vyroby v Euro4 ho nedavali, to len zeleno-chtivi nemci si ho tam dokupili ako volitelnu vybavu.

      Odpovedať
  4. 4

    Anonym

    FF II ma diesel motor 1.6/80 kW s DPF a 1.8/85 kW bez DPF o oba splnaju Euro IV.
    Na co ten DPF je ked len robi neplechu a ekologiu nevylepsi?

    Odpovedať
  5. 5

    Henry

    Ja som už dva roky vlastníkom FF combi 2.0tdci 100kw,a v žiadnom prípade nemôžem súhlasiť s autorom,hlavne čo sa týka tochto skvelého motora.
    Motor je veľmi pružný,nemá problém za rozhýbať aj od 1100ot.,neduní ako tdi,a o turbodiere takmer vôbec neviem,pretože motor zčne ťahať poriadne od cca 1800ot.,vtedy ma zatlačí do sedačky a drží až do 4000ot.,potom preradím na víší stupeň lebo za tuto hranicou začína červené pole.
    V rodine máme dve OII 1.9tdi 2008,najprv som si myslel že aký skvelý uberwagen ,no ale ako jazdím na mojom šípe tak so spomínanými vozidlami nechcem mať nič spoločné.Majú totálne traktorový chod,sú hlučné,vybrujú,pomaly sa zahrievajú,proste otras.Ano,spotreba 5,5 poteší,ale ak niekto sedel v dvojlitrovom forde,a potom si presadol do ropáckeho koncernu,tak sa musel cítiť ako v trambuse,aspoň mne to tak prišlo.HAWK

    Odpovedať
  6. 6

    Rado

    V odseku Interiér a exteriér čítam „…a ja sa usadím do vynikajúcich sedačiek. Sú dobre tvarované, primerane tvrdé…“ atď.
    Nuž, to je dosť subjektívne zhodnotené. Moja skúsenosť je opačná. Máme vo firme tento Focus. Sedenie je fakt hrozné, nepohodlné, operadlo malé, a sedí sa dosť vysoko. Teda, oproti tomu na čo som zvyknutý ja je to dosť vysoko, ale to je o inom. Dosť ma to však sklamalo, nesedí sa v tom športovo ale skôr ako v MPV-čku. Sedenie hodnotím ako nepohodlné práve kvôli dlhej jazde (BA-PP a späť), teda nie krátkodobá záležitosť jazdy v meste, počas ktorej si telo nevie zvyknúť. Po nasadnutí v BA som si nevedel nastaviť sedadlo do ideálej polohy, a preto som sa poväčšinu cesty musel „mrviť“ aby som menil trochu polohu kvôli bolesti chrbta.
    Rádio nič moc, ale firemné nie je vo výbave Titanum, tak je tam možno len nejaké základné rádio.
    Ergonómia ovládacích prvkov či už rádia alebo ostatných je tiež nejaká divná… Rádio pod volantom sa ovláda dosť zle, Ale to chce určite cvik (kto che, ten si zvykne).
    S dieslom v tomto aute nemám skúsenosť, takže neviem porovnať.
    Podvozok, brzdy a riadenie hodontím osobne ako celkom dobré (neviem porovnať s autami v rovnakej triede, iba s tým na čom jazdím, takže preto takto vlažne).

    Odpovedať
    1. 6.1

      Rado

      Ešte k tomu sedeniu… nie som extra vysoký, ani široký (170cm, štíhlej postavy), takže podľa mňa ľudia „väčšej stavby“ budú mať problém v tom pohodlne posedieť.

      Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.