Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

25 komentárov

  1. 1

    pp

    Pri pokojnej jazde veľmi slušná spotreba 7,5 s motorom 1,8 16V. Veľký problém môjho auta je ale asi od najazdených 20.000 km veľmi časté prepínanie do núdzovej prevádzky s rozsvietenou kontrolkou porucha motora. Následkom tohto sa zapne chladiaci ventilátor a rýchlosť jazdy sa obmedzí na max 30 km/h. Táto porucha sa prejavuje pri rozjazde alebo rýchlejšom pridaní plynu.

    Odpovedať
  2. 2

    Adrian

    čo takto pozrieť na tachymetrické relé.Mne to takto blblo hocikedy a potom naraz som už ani nenaštartoval.Kontakty na tomto relé boli zaoxidované, prehrievali sa a časť relé sa napokon roztopila.Po výmene relé všetky problémy okamžite prestali.

    Odpovedať
    1. 2.1

      Dusan Korchan

      Mam otazku ako vlastne funguje tachymetricke rele?A kde ho hladat?

      Odpovedať
  3. 3

    Pavol

    Tak ta spominana tuhost karoserie je podla mna naopak skvela. Jazdime s Pikaskom na chalupu a kdekade po rozmlatenych cestach a aj pri nakrizeni auta na protilahle kolesa nikde nic nevrzga.
    Inak vsetky neduhy sedia, ale ak by som mohol, kupim ho znova. Pomer cena/uzitok je absolutne bezkonkurencny. Kvalita spracovania taka, no, francuzska, ale tak aspon interier sa da kompletne vziat mokrou kefou, kedze sa zjavne pocitalo s tlupou malych zablatencov na zadnych sedackach.

    Odpovedať
  4. 4

    tomas

    sqele auto pre rodinu..take priblizovadlo v mojom pripade- 1.6 benzin..najslabsi motor, ale slusna spotreba a variabilita, pohodlie…kupil by som ho zas, aj ked nevravim, ze sa sem tam nieco drobne nevyskytne…zatial :)…kamos na takomto motore najazdil 460 000 km…a este jazdi a nieje v srote, ale staral sa

    Odpovedať
  5. 5

    marian

    je to velmi dobre auticko stimi problemami je to pravda ale da sa,inac je to v poriadku a perfektne auto pre rodinu.

    Odpovedať
  6. 6

    DeDe

    Je to výborné auto na všetko,mám sním malý problém, na LPG jazda ok,na benzín štartuje keď je vonku teplejšie zle,správa sa ako keby šiel na tri valce,musím ho cez spojku vytočiť na vysoké otáčky a až potom sachytí,na LPG je to v poriadku.Bolo to aj na PC ale nič nezistili. Je tam vymenená váha,lambda sondy,alternátor,vyčistené a nastavené vstreky,vymenené čerpadlo a robí to stále.Nemal už niekto takýto problém?,poradte.

    Odpovedať
  7. 7

    ondra

    Auto v pohode sem tam bežná údržba 2,0hdi mám nabehané 330000 km po naších super cestách motoricky ok.Akurát stále zopnutý kompresor v režime AUTO mal by sem tam vypnúť,trhá to prítlačnú el spojku už druhú neviem čo to môže spôsobovať v piatok idem na diagnostiku možno zistia čo to je. Ak ste sa stým stretli prosím poradiť.

    Odpovedať
  8. 8

    Helena

    Dobry den chcela by som sa opitat ako sa na Citroene csara picaso pusta voda na preednom okne Dakujem

    Odpovedať
    1. 8.1

      tomas

      nooo, tam su take páčky za volantom, volant je to okruhle koleso pred prednym lavym sedadlom….a pravá páčka je tá, ktorá pústa vodu na predne okno, tzv. ostrekovac

      Odpovedať
  9. 9

    Janek

    Zdravím, pred pár dňami som si priviezol z Nemecka „Muca“ Xsaru Picasso 1,6 80kw benz.plyn…je to moje šieste auto v živote, prvýkrát s plynom, ja som teda hodne spokojný..nie som Fitipaldi, jazdím svižne ale nie bláznivo a nie za každú cenu uštriť vzácne minúty a musím povedať že auto mi veľmi sadlo. bral som ho na základe odporúčaní mojich kolegov ktorí tento voz majú (aj spomínaú 1,6 a takisto aj 2,0HDI, občas som sa na tých autách vozil), takže som vedel do čoho idem. spotreba tu po Slovensku mesto + okresky zatiaľ 7,1 plynu. som moc a moc spokojný. chýba mi síce viac odkladacích miest v dosahu vodiča, ale ten priestor v kabíne stojí zato.

    Odpovedať
  10. 10

    Janek

    Tak sa hlásim po vyše roku používania „Muca“ a chválou už tak neplytvám…moja hmotnnosť trochu cez 100kg mi príšerne rozvŕzgala sedadlo vodiča, manželkina hmotnosť 70kg rozvŕzgala sedadlo spolujazdca. vodičove dvere majú zvláštny chod, nepomohlo čistenie, premazanie. objavil sa problém s vybitou batériou za pár hodín, namerali sme veliký skrat, pravdepodobne štartér (žiaľ nie na 100%) takže bol zrepasovaný. Kúpená nová, silnejšia batéria. No a začali problémy s LPG – najprv mierny únik chlad.kvapaliny z jednéhokolienka na reduktore. Nasledovala servisná LPG prehliadka, výmena filtrov, nastavenie bohatosti zmesi. Dva týždne nato nové problémy pri prepínaní na LPG hasol motor, príp. išiel na tri valce siln etriaslo autom a vypisovalo chybu motora. Po chvíli som si všimol že na prvýkrát nenaštartujem, vždy mi to proste zdochlo, na druhý úplne bez problémov…..LPG problém zatiaľ nevyriešený, pretože sa mi nechce strkať ďalšie peniaze do servisu LPG, ja chcem jazdiť nie vyhadzovať ušetrené peniaze za palivo na ďalší servis.

    Odpovedať
    1. 10.1

      Anonym

      Mal som ten isty problem pri startovani najprv benzin a potom lpg. Bol zalepeny vstrekovac na 3 valci. Cena noveho asi 60€

      Odpovedať
    2. 10.2

      Anonym

      Mal som ten isty problem pri startovani najprv benzin a potom lpg. Bol zalepeny vstrekovac na 3 valci. Cena noveho asi 60€

      Odpovedať
  11. 11

    Greedyrider

    Mame v rodine asi 5 rokov 1.6 HDi 80 kW 2004 este bez FAPu a najazdene na nom od 170 000 doteraz ma 330 000 a robili sa vase spominane neduhy turbo, dvojhmota so spojkou, egr(som zaslepil mimochodom a je ovladane elektricky), pretesnenie sania a trysiek aj veka ventilov. Teraz problem s ventilatorom chladica ktory je nerozoberatelne spolu s RJ a garantujem Vam ze tento problem nechcete mat. Vymena za druhy nie je take lahke bo druha vrtula s jej elektronikou nekomunikuje. Novy origo v citroene stoji 380€ nech sa paci a nahrady nikto nerobi. Dam to dokopy jak sa podari a ide to prec. Posledna kvapka krvy toto. Ale prvych stotisic km sa len tankovalo do toho a menil olej.

    Odpovedať
  12. 12

    Štefan

    My máme už 8 rokov Xsaru Picasso 2,0 HDI. MAXIMÁLNA SPOKOJNOSŤ!!!Každý deň dochádzam za prácou 55km tam a aj späť. Spoľahlivo nás odviezlo úž niekoľkokrát do Chorvátska. A máme pobehané už celé Slovensko. Pri kúpe najazdených 170000km. Momentálne má 460000 kilometrov. Spojku som menil 1x, 1x hadicu na kúrenie, poslednú časť výfuku/40,-eur/ . Filtre, brzdové kotúč a obloženia podľa potreby.Minulý rok som musel strunu tlmiča meniť, nakoľko máme také úžasné cesty. Pred nie celým mesiacom mi menili remenicu kľukového riadela cca 90,- eur aj z prácou. Nefunguje akurát elektrické sťahovanie okna na vodičovej strane/ani mi to momentálne nevadí. lebo je vonku aj tak zima./ Olej mením pravidelných 13000-15000km. Total quartz 9000energy 5w40.Bezproblémové štartovanie. Minulý zimu bolo u nás aj cez -25C a nebol žiadný problém.Čo susedia novšie autá nevedeli naštartovať. Výbavu máme skoro plnú bez kože a tempomatu. Klimatizáciu doteraz nebolo treba dopľnať-funguje spoľahlivo. Máme aj nezávislé kúrenie Webasto-ťiež bez problémov funguje.Vďaka čomu asi môžme ďakovať tie nabehané kilometre.Dlhodobú spotrebu mám 4,9 l/100km v lete.A 5,4l/100km počas zimy. Jazdievám al úplne opatrŽiarovku som menil asi 2x ,Karoséria zatial úplne bez hrdze!!!
    Kto by chcel veľké , priestranné a spolahlivé auto tak kľudne môže pouvažovať nad touto značkou

    Odpovedať
    1. 12.1

      Štefan

      Zabudol som napísať 2,0 HDI 66kw. Na aute jazdievam opatrne. Nie sú naše cesty stavané na vysoké rýchlosti a nie je to ani pretekárske auto!!! VRELO ODPORÚČAM!!!
      Momentálne 470000km

      Odpovedať
  13. 13

    livia

    taka mala otázočka. pri zapnutí smeroviek ci už do prava alebo do ľava na palubovke blikaju oba smery. vonku blika len ten ktorý udám. Aj vám to robí? Starší vodiči majú takto problem že ci do dobrého smeru dali smerovku. da sa to nejako napraviť na tej palubovke? Inač velmi spokojná s autom.

    Odpovedať
  14. 14

    Zuzana

    Dobrý deň,ja by som sa len chcela opýtať mám citroen xsara picasso 1,8i 85kw rok výroby 2002 že ako alebo podľa čoho sa určuje že či je to 3-oj valec ,4-or valec , 2-voj liter ,3-roj liter,Ja sa v tom nevyznám a chcela by som to vedieť.Ďakujem

    Odpovedať
  15. 15

    majo83

    Dobrý den potrebujem radu mám citroen xsara picasso R.V-2001 2,0 hdi –66 kw…–a dnes pri jazde som začal mat problem zo Servom -…3 minuty jazdy v pohode..potom ako keby servo vypadlo tažko sa točí volantom..prestalo reagovat,,viete mi poradit aký je problém ???aká to može byt závada..dakujem

    Odpovedať
  16. 16

    rambik7

    veĎ to je nromálne po pár odjazdených km sa ti prepne plyn LPGčko to normálne robí riadiaca jednotka nikdy nenaštartuješ na plyne lebo nieje tlak na vstrekoch vieš ako to funguje teda už a nesťažuj sa je to moc dobré keď ti to spraví opak by bol omylom ostalo by ti vrčať na plyne ak by si aj na benzín prepol a stále by auto ostalo v otáčkach aj keby si vypol kľuče chápeš to je jediná porucha vtedy nie toto čo píšeš maj sa

    Odpovedať
  17. 17

    rambik7

    no servo riadenie tam je taký vrchnáčik a tam naliať olej najlepšie podľa farby červená alebo žltá do automatických prevodoviek je to to isté ADFII,III

    Odpovedať
  18. 18

    strba

    Zdravím Vás, mám Picasso 1,6 HDi, 66 kW nafta, rok výroby 2008. Najazdených je 260 000 km a spokojnosť. Len teraz sa vyskytol problém a potreboval by som radu. Už dlhšiu dobu cca 1,5 roka jazdím s vadným ehg ventilom, svieti stále žltá kontrolka – engine fault. Auto chodilo väčšinou na dlhšie cca 150 km trasy denne. Teraz mi začal motor cukať. Ak necuká výkon má v poriadku. Dva krát sa mi dnes stalo, že mi motor zhasol. Po niekolkých pokusoch o naštartovanie som naštartoval, motor išiel v poriadku chvílu a opäť zhasol. Nakoniec po zhasnutí pri štartovaní sa ozve zvukové znamenie – gong a už ho nenaštartujem. Nevie prosím niekto pomôcť?

    Odpovedať
  19. 19

    szarazova.zuzana@gmail.com

    Dobrý večer ja mám citroen picasso Xara rok výroby 2002 chcela by som sa spýtať že teraz aký benzín mám tankovať ked už nemáme 95 ku.Dakujem za odpoved

    Odpovedať
    1. 19.1

      WorkingClassHero

      ak uz nemas nikde 95ku, tak ten novsi E10

      Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.