logo logo logo

Audi A4 (B6-B7, 8E/8H, 2000-2005-2008) – recenzia a skúsenosti

Druhá generácia populárnej A4 nadviazala na veľmi úspešného predchodcu. Nebola síce tak revolučná, no na druhej strane určitý konzervativizmus sa pretavil do väčšej odolnosti a spoľahlivosti vozidla. O úspešnosti modelu svedčí na dnešné pomery aj dlhý život, trvajúci takmer 8 rokov. Jazdená Audi A4 druhej generácie sa stále považuje za prestížne vozidlo, ktoré vyžaruje značnú dávku reprezentatívnosti a noblesy. Pri kúpe však treba byť opatrný a zvážiť, či sa vyššia cena za vozidlo strednej triedy oplatí. Obzvlášť to platí pri dieselových motorizáciach, ktoré majú neraz za sebou náročnú prevádzku v podobe státisícov najazdených kilometrov. To je živná pôda na stáčanie kilometrov. Pri dobrej starostlivosti totiž A4 zvonku aj zvnútra vyzerá aj s najazdeným pol miliónom celkom zachovalo.

A4 druhej generácie vstúpila na trh v závere roka 2000 ako sedan s benzínovými jednotkami 1,8T 20V (110 kW), 2,0i 20V (96 kW) a dieselovými 1,9 TDI (96 kW) a 2,5 V6 TDi (132 kW). Kombi pod označením Avant dorazilo o rok neskôr v septembri 2001. V tom istom roku pribudli aj ďalšie motory 1,6i (75 kW), 2,4 V6 (125 kW), 3,0 V6 30V (162 kW), 2,5 TDI V6 (114 kW) a 1,9 TDI (74 kW). V máji 2002 sa dostal k slovu aj odvodený kabriolet a motor 2,5 TDi s výkonom 120 kW. Pod kapotu pribudol aj priamovstrekový motor 2,0 FSi (110 kW). V apríli 2003 prišla športovo pojatá verzia S4 s motorom 4,2 V8 (253 kW) a od júla sa začali montovať modernizované priamoradené prevodovky, ktoré znamenali podstatné zlepšenie presnosti radenia prevodových stupňov a pribudla aj výkonnejšia verzia 1,8 Turbo (140 kW).

Výrazným faceliftom a modernizáciou prešiel modelový rad A4 v novembri 2004 (niekedy označované aj ako B7). Faceliftovaná verzia oproti predchodcovi trochu povyrástla, sedan je dlhší o 38 mm a kombi o 41 mm, z čoho 12 mm pripadlo na mohutnejšiu prednú časť a zvyšok na zadok pri nezmenenom rázvore. Hlavné zmeny dizajnu sa udiali na prednej časti, ku ktorej sa zvažujú novo tvarované svetlomety s čírymi sklami a dominuje je tzv. gril. Za príplatok mohli byť reflektory vybavené natáčaním svetelného lúča pri jazde do zákrut. Zmeny sa dotkli aj tvarovania dverí a vzadu našli svoje miesto nové tzv. “celočervené” svetlá. Okrem vonkajších zmien prešla karoséria aj konštrukčnými úpravami a po novom bolo použitých viac ako 45 percent plechov z vyokopevnostnej ocele. Úsporu hmotnosti pri zachovaní vysokej pevnosti umožnilo použitie výliskov rozdielnej hrúbky, predovšetkým v podlahovej časti. Vo dverách sú taktiež použité výstuhy z hliníkovej zliatiny pre väčšiu odolnosť proti bočnému nárazu. Modernizovaná A4 sa ponúkala s celkovo 10 motormi. Základ tvoril štvorvalec 1,6i (75 kW, 148 Nm), nasledoval 2,0i (96 kW, 195 Nm), 1,8 T (120 kW, 225 Nm) a nové priamovstrekové motory 2,0 TFSI (147 kW, 280 Nm) a 3,2 FSI V6 (188 kW, 330 Nm). Diesel zastupovali štvorvalce 1,9 TDI (85 kW, 285 Nm), 2,0 TDI (103 kW, 320 Nm) a dva šesťvalce 2,5 TDI (120 kW, 350 Nm) a 3,0 TDI (150 kW, 450 Nm). Čerešničku na torte celej ponuky tvorí benzínový osemvalec 4,2i (253 kW, 410 Nm), určený len pre verziu S4.

Rok 2005 priniesol lahôdku v podobe športovo ladeného variantu RS4 s motorom 4,2 V8 FSI (309 kW). Koncom roka bola uvedená na trhy modernizovaná verzia kabrioletu a pod kapotu sa jej dostal šesťvalec 2,7 TDi (132 kW, 380 Nm), ktorý doplnil ďalší šesťvalec tentoraz modernizovaný 3,0 TDi po novom s výkonom zvýšeným z pôvodných 150 kW na 170 kW. V druhej polovici roka 2006 pribudla silnejšia verzia 2,0 TDi (125 kW) a 2,0 TFSi (162 kW). Výroba sedanu bola ukončená na jeseň 2007, kedy prišiel na rad nástupca v podobe tretej generácie (B8). Kombi druhej generácie sa vyrábalo ešte do polovice roka 2008, kedy sa tiež dočkalo nástupcu.

Testom Euro NCAP prešlo vozidlo ešte v roku 2001 a za ochranu posádky dosiahlo na vtedajšiu dobu dobrý výsledok, štyri hviezdičky z piatich (30 bodov). Ohľaduplnosť pri strete s chodcom už tak hviezdne ohodnotená nebola, iba jednou hviezdičkou zo štyroch (7 bodov).

Interiér sa môže pochváliť kvalitnými materiálmi a dielenským spracovaním, aj keď občas sa chybička nájde. Napríklad povrchová odolnosť niektorých dielov voči opotrebeniu je pomerne slabá, a tak ovládače elektrického sťahovania okien, otočný ovládač svetiel či ovládanie klimatizácie je na povrchu často ošúchané a nepekne presvitá biela farba. Okrem hodnotných materiálov nezriedka poteší Audi aj dobrou výbavou, za ktorú si však museli noví zákazníci riadne priplatiť. Ergonómia ovládania a rozmiestnenia prvkov výbavy je v A4 veľmi dobrá.

Vzhľadom na vonkajšie rozmery je ponuka priestoru pre posádku len priemerná. Vpredu je miesta dostatok aj pre urastenejšie osoby, obzvlášť pre vodiča, kde vďaka rozsiahlym možnostiam nastavenia volantu a sedadla si spravia pohodlie rôzne postavy. Vzadu je miesta o poznanie menej, hlavne pre nohy. V ostatných parametroch si A4 vedie o niečo lepšie, vzadu sediaci prostredný pasažier však bude mať sedenie znepríjemnené stredovým tunelom, ktorý je pripravený pre inštaláciu pohonu zadných kolies (pri verziách Quattro). Pohodlne sa teda vzadu odvezú len dve osoby priemernej výšky. Sedadlá sú pohodlné s dobrým bočným vedením tela, obzvlášť treba vyzdvihnúť sedadlá športových verzií (najmä S4).

interier

Objem kufra je v prípade sedanu priemerných 460 litrov, jeho využitie je naviac obmedzené pomerne úzkym otvorom daným typom karosérie. Viac ako menší otvor ale vadí nemožnosť sklopiť zadné sedadlá. Zadné operadlá sú pri verzii sedan uchytené napevno. Kombi verzia má ešte o pár desiatok litrov menší základný objem, ten je však vďaka vysoko sa otvárajúcemu veku a sklopným sedadlám podstatne lepšie využiteľný. Základná kapacita pri úplne rozloženej dvojitej podlahe ponúka objem 377 litrov, pri čiastočnom otvorení dvojitej podlahy 422 l a pri jej úplnom odstránení sa zväčší objem kufra na 442 litrov. Po sklopení zadných sedadiel sa batožinový priestor zväčší na 1184 litrov.

kufor

Strana: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Ďalšia |


47 reakcií pre “Audi A4 (B6-B7, 8E/8H, 2000-2005-2008) – recenzia a skúsenosti”

  • martin hovorí:

    chcel by som sa spytat kedy sa menia rozvody na A4 rok vyroby 2008?

    Vraveli ze pri tychto nyvych typoch az pri 190 000km

    Je to pravda

    Dakujem za odpoved

    Martin

    • MB hovorí:

      U tejto generácie Audiny sa pri TDi-čkách menili rozvody po 120 000 km. U novej-aktuálnej generácie to je 180 000 km.
      Pri benzínových 2,0 16V FSi, TFSI a 1,8 20V Turbo to bolo 180 000 km.
      Pri 3,0 V6 30V to bolo 120 000 km.

  • Anonym hovorí:

    Mám 1,8 Turbo a po roku používania sa mi rozbil zapaľovací modul na štvrtom valci. Kupované to bolo z druhej ruky pri 80tisíc. Inak spotreba dobrá okolo 8 litrov.

  • tibor hovorí:

    Zdravim, kupil som si AUDI A4 B7, jazdenku, celkom som spokojny len sa neviem na webe dopatrat k manualu v slovenskom alebo ceskom jazyku. Neviete mi niekto poradit, zaslat link…
    dik

  • Vlado hovorí:

    Aky mate nazor na Audi 2,5 TDI 120kW?…

    • Palo hovorí:

      motory 2,5 TDI 120kW maju problemy s opotrebenim vačiek je to vraj konštrukčna chyba preto sa odporuča pri vymene rozvodov aj vymena vaciek a vahadiel.. kup hocicčo len 2.5TDI NIE PRETO SU LACNEJSIE A TOLKO JE ICH NA PREDAJ. MAM 3 KAMARATOV S 2,5 TDI A VšECI NA TO NADAVAJU . Ja mam A4 avant B6 1:9tdi 96KW a som velmy spokojny.

      • Peto hovorí:

        Nie vzdy sa opotrebuvaju ja som zatial velmi spokojny s mojim autom a nemam zavaznejsie problemy ako su bezne vymeny oleja a filtrov. myslim ze ked sa dodrzuju intervali auto sa odmeni bezproblemovym chodom

    • Anonym hovorí:

      neber mal som…132kW,pokial viem ta 12Okw bola este horsia.

      • Dodo hovorí:

        Vies mi pomoct AUDI A4 AVANTI 2,0TDi DPF 100kW 132koni -rv 10/2008 je to dobrý motor a dobre auticko alebo by si radsej kupil nieco ine…

    • tom tom hovorí:

      neber mal som…132kW,pokial viem ta 12Okw bola este horsia.

  • laco hovorí:

    poradte
    chcem audi a4 avant 2007 2.7tdi.
    je to dobre auto
    chem si ho nechat na dlhsie
    tak 4 5 rokov.
    co sa tam najcastejsie kazi
    dakujem

  • jano hovorí:

    neviete mi poradit kde by som nasiel manual audi a4 b7 nemate niekto skusenosti so vstrekovacími cievkami a poruchami snimi pocul ze ich zvikne odpalit

  • Lenka hovorí:

    Ahojte všetci,
    chcem sa spýtať na AUDI A4, 132kw, r.v.2002.
    Aké máte skúsenosti? Má najazdené 220000km nerozpadne sa mi to po 3-4 rokoch? :-)
    Ďakujem

    • tom tom hovorí:

      mal som 132kw,len na rozvod si priprav 1000eur…a kilometre si nevsimaj…ak ma auto viac ako 5 rokov,tak je to o stave…a nie o servisnych knihach a bludoch na display,dnes ma auto v bazare 5.rokov 187000km a druhe 13.rokov a tiez 190000km.

  • peter hovorí:

    ak to má naozaj 220 t km ( o čom silno pochybujem a tipujem skôr 4-520 t), tak pri dobrom servise určite nie.

  • noro595 hovorí:

    Ahojte,
    chcel by som si kúpiť audi a4 -2,0 TDi combi, rok výroby 2005, 213tis. km, 103kW
    -1,8 T sedan, rok výroby 2003, 160tis. km, 120kW
    Aké mate skúsenosti, čo by ste mi poradili, ktoré mám zobrať?
    Ďakujem za odpovede!

    • MJ hovorí:

      Na ten dvojliter bacha, obzvlášť 16 ventilový. S km pribúda rôznych problémov. 1,8 T síce žere o cca 1-2 litre viac, ale je to jazdne skvelý a spoľahlivý motor. Záleží koľko najazdíš. Ak do 20 t ročne, určite ber 1,8 T.

  • ivan hovorí:

    Zdravim vie tu niekto ci ma audi a4 2.5 tdi B7 1 20kw 2006 avant ci ma filter PDF. filter pevnych casti

  • mario hovorí:

    zdravim chcem kupit audi A4 2007 avant 1,9 TDI + chip na 135 koni , najazdene okolo 110 000. Chcel by som pocut, respektivne precitat nazor,, kupit??

  • Julo hovorí:

    Zdravím páni, potreboval by som poradiť trošku pred kúpou, mám záujem o model s motorom 2,0 benzin 96kw s prevodovkou multitronic, počul som že tie prevodovky stoja za “prd” čo sa na nich kazí alebo máte niekto skúsenosť? Resp. kolko si pripraviť na udržbu aby to fungovalo bezproblemovo aspoň 5 rokov? Alebo na čo si dať pozor čomu sa vyhnúť? (Nerátam výmeny oleja v prevodovke) …ďakujem

  • MJ hovorí:

    Je pravda, že variátorové prevodovky Multitronic sa vyznačujú kratšou životnosťou ako ostatné typy prevodoviek a ich prípadné opravy sú dosť drahé. Ak však narazíte na zachovalý kus a budete jazdiť v medziach normy, doprajete pravidelnú výmenu oleja, mala by bez problémov vydržať 200 tisíc km. Pozor si treba dať na rôzne pazvuky, trhanie, či pri zábere zbytočne vytočený motor a slabšiu dynamiku. Ak je prevodovka v dobrom stave, poskytuje komfortné jazdenie.

  • tomas hovorí:

    Dobry den.Potrebujem poradit ohladom Audi A4 avant 1.9 TDI S-Line 96kw r.v. 2005. najazdenych udajne 134000km.
    Coho sa mam obavat pri tomto aute ? Pocul som ze sa toto auto radi co sa tyka ceny servisu a nahradnych dielov radi ku strednej triede (oktavie VW atd…) je to pravda ? Ste spokojny s tymto autom ? Oplati sa este kupa tohto auta ?
    Dakujem za odpoved.

    • laky hovorí:

      Dobrý deň Tomáš, skúsim poradiť/pomôcť,
      ihneď mi udrel do očí stav tachometra..podľa mojej skromnej mienky turbodieselové auto (konkrétne tento nemecký perfekcionista), ktorému beží ôsmy rok prevádzky nemôže mať reálnych 134 000 km..autá tohoto typu (rozumej diesel strednej triedy) majú totiž reálne najazdený podobný počet kilometrov nezriedka už aj po dvoch či troch rokoch, nakoľko si ich kupujú ľudia pre potrebu častého cestovania na dlhé vzdialenosti za biznisom… z toho vyplýva, že by som tomu uveril ak by som konkrétne dané auto poznal odnova, dajmä tomu vlastní ho sused, dobrý známy, rodina a teda poznal by som celú jeho históriu… v opačnom prípade riskujete nemalé náklady na opravy rôznych súčiastok..samozrejme, čo to sa dá vyzistiť pri obhliadke (opotrebovanie konkrétnych miest atď).. o tom ale neskôr, čo sa týka cien náhradných dielov máte čiastočnú pravdu, niektoré-zhodné dielce sa dajú zohnať za rovnaké ceny ako na VW či Škodu ale iné napr. časti karosérie či interiéru budú vždy o niečo drahšie, je to predsa audi, a to znamená na pomyslnom rebríčku vyššie zaradenie ako kolegovia. Podľa stavu auta môžete v budúcnosti či už blízkej alebo vzdialenej rátať s poruchami turba,vstrekovačov(kvalita paliva),váhy vzduchu,dvojhmotového zotrvačníka, taktiež možná je aj určitá konzumácia oleja, v prípade dovozu možnosť prítomnosti DPF filtra,ostané info sú hore v článku. všetko ale závisí od skutočného počtu kilometrov, stavu auta(ovplyvnuje hlavne jazdný stýl predchádzajúceho majiteľa) a v neposlednom rade uskutočnený pravidelný odborný servis. Inak môžem auto len odporučiť, má image, dobré jazdné vlastnosti, je všeobecne spoľahlivé, budete spokojný, no treba ho riadne preveriť, aby vám nenarobilo vrásky na čele, predsa má slúžiť vám a nie vy jemu.
      Pekný deň,
      Lukáš

      • tomas hovorí:

        Dakujem za odpoved Lukas.
        Auto som bol obzriet, vobec nezodpovedal stav vozidla udavanym kilometrom a
        navise to bolo dovezene asi z najnebezpecnejsiej krajiny,co sa tyka dovozu aut Talianska.
        Vyhliadol som si uz ine, ma najazdene cca. 236 000km zo zarukou, tak ho pojdem asik obzriet. Docital som sa, ze tieto auta,motory sa dozivaju peknych poctov kilometrov. Len by som sa chcel este opytat ohladom spotreby, pretoze ako tak citam tak je vacsinou udavana kombinovana cca 5.5l na 100km (samozrejme zavisi od sposobu jazdy) , ale zaujimave je, ze pri rovnakom aute iny majitelia uvadzaju aj 6.5l na 100km.
        a taktiez na ten DPF filter, je lepsie ho mat, alebo nemat ?

        • Boo hovorí:

          Ahoj mám A4 1,9 96kW Quattro, 6 kvalt,na 17 kolech + nějaký chip na výkon ale ten pujde pryč a spotřeba ca 7,7/100km ale mám ho pár dní a dříve jsem diesela neřídil čili s mou ještě nevytrénovanou nohou 7.7 ale prý se dá dostat i s Quattrem na něco kolem 6,5-7l/100. Každopádně minulý majitel udělal téměř kompletní servis včetně rozvodu a přední nápravy a podle VIN do 12/2012 dělaný komplet servis audi a najeto poctivých 207 tis km.

          Mám ale jiný problém zadní levé kolo mám od blatníku cca o 1,5 cm blíž než na pravé straně a nevím čím to muže být. kolega tvrdí že je možné že se měnil tlumič a vměnil se jen na jedné straně a na druhé zůstal starý a proto to leží níže.
          Pls. nějaká rada?

  • laky hovorí:

    No vidite, opäť jeden zjavný príklad podvodu… je super, že ste na auto nehľadel s rúžovými okuliarmi a rozpoznal jednotlivé nepresnosti. Kilometre auta č.2 vyzerajú určite reálnejšie, samozrejme najlepšie je kupovať auto priamo od prvého majiteľa,ktorý ho pozná, kde sa všetko môžete opýtať a v prípade problému viete kto je vinníkom resp. sa ľahšie dokazuje zatajenie či podvod. Najhoršie je podľa mňa kupovať auto z bazáru, osobne by som to nikdy neurobil a je samozrejmé,že práve tam sú naoko najlepšie kúsky, no je to klam. Ano, tieto motory patria k tým lepším takže ak trafíte dobrý kúsok budete spokojný ( aj ked je pravda, že výdržou, spoľahlivostou a spotrebou nedosahujú kvalít pôvodných 1.9 TDI 66 a 81kw, tie sa bohužiaľ prestali vyrábať v roku 2004, nespĺňali totiž pripravované emisné normy). Čo sa týka spotreby si musíte uvedomiť, že motor produkuje už slušnú porciu výkonu a tá musí byť živená,ale ak potenciál nebudete využívať a budete jadiť “na spotrebu” pri dlhšej jazde sa dostanete niekde k 5 litrom, no to je eko jazda ktorá nie vždy je možná takže reál by som rátal na nádrž cca 6 litrov. Pri jazde v meste, na krátke vzdialenosti,či s nohou na podlahe môžete kľudne atakovať, či dokonca aj presiahnuť 7 litrovú hranicu. V tomto (a nielen v tomto) je výhoda starších kolegov 66 a 81kw, ktoré si aj pri nakladačke vypýtali ľudových “5″ a boli spokojné. K DPF len toľko, že ak ho budete mať je to problém navyše, tento konštrukčne starší typ vstrekovania má problém s kvalitnou regeneráciou filtra (je potrebné spĺňať určité podmienky) a teda časom môže dôjsť k jeho upchatiu. Nieje to ale neriešiteľný problém, mnoho firiem na internete ponúka možnosť odobratia filtra s následnou korekciou softwaru auta (niečo to stojí ako inak) a potom je o problém postarané. Spotreba klesne aj o pol litra až liter, výkon sa zvýši (keďže filter vo výfukovom potrubí čiastočne znemožnuje voľný prechod spalín).

    Na záver už len želám šťastnú ruku pri výbere :)

  • tomas hovorí:

    Dakujem. znova Ste mi napisali dolezite informacie,ktore teraz zbieram a potrebujem. Ale cim viac hladam a studujem, tak sa mi zda ze prichadzam na dalsiu alternativu noveho auta a tou je skoda octavia kombi.(hlavne koli tym nakladom na servis a dostupnost nahradnych dielov,ako Ste uz spominali)
    Takze teraz stoji na jednej strane Audi a4 avant combi s motorom 1.9TDI 96KW, s rocnikom do 2005.(osobne sa mi paci ovela viac, ale nechcem aby som sa rozhodol na zaklade takpovediac ,,naviazania,, sa na tento automobil)
    A na strane druhej skoda oktavia 1.9 TDI 77KW alebo 2.0 TDI 103KW (a nevylucujem aj s moznostou 4×4 pohonom, aj 1.9 a aj 2.0 maju tuto variantu) s rocnikom od 2005 a vyzsie.
    Vedeli by ste mi tak, objektivne poradit ktora varianta je rozumnejsia, zapory pre a proti?
    dakujem za odpoved

  • laky hovorí:

    Som rád, že môžem pomôcť, ja osobne by som sa u týchto klasických áut slúžiacich na prevoz z bodu A do bodu B rozhodoval rozumom, totiž, nerozhodujete sa tu medzi audi R8 a porsche 911 4S…( hmm, 911 by to isto vyhrala.. :D ..mať také problémy…) ale naspať k téme, u mňa teda rozhodovanie rozumom, isto by som šiel do čo najnovšieho auta, čo sa týka roku výroby aj modelu ako celku. Audi je síce pohľadnejšie ale vnútri bude menej priestoru a rovnako kufor je o dosť menší, servis drahší… u mňa by to vyhrala škodovka.. je to dobré auto, proste pracant, ktorý keď sa o neho majiteľ stará tak pracuje ako slováčisko celý deň za pár eur.. pri výbere medzi 4×4 a prednokolkou by som zvážil hlavne ako často to v reáli budem využívať, ak by som skončil úvahu s výsledkom: keby náhodou bude potreba, tak sa 4×4 hodí – je to zbytočné, ťahať so sebou 120kg navyše stále všade a pritom to človek využije možno raz-dvakrát do roka, možno vôbec…rovnako spotrebu počítajte o liter naviac oproti prednokolke. Ak však úvaha skončí: bývam na samote kde v zime nemám šancu bez 4×4, alebo mám chatu v horách kde to využijem často(v zime sa bez toho nepohnem a v lete ak naprší tak isto), alebo som rybár, či poľovník.. v tom prípade áno, stojí to zato, samozrejme treba počítať aj s údržbou samotného systému 4×4, tj. haldex spojky( výmena oleja a filtra minimálne + plus spmínaná vyššia spotreba). Motorizáciu rozhodne 1.9 TDI 77kw, viezol som sa v nej a úplne to stačí, budete spokojný, ved napokon športiak nebude ani z 2.0 TDI 103kw, navyše, trpí viacerými vadami, ktoré si prečítate pokope na tejto stránke pod sekciou škoda octavia II (v skratne vyššia spotreba o viac ako liter,problematickejší dvojhmotový zotrvačník, problematická hvala valcov, možná spotreba oleja atď.)
    V prípade ďaľších otázok kľudne píšte :)

  • milan hovorí:

    zdravim. chcem sa opytat ci sa motory 2,0tdi robili v roku 2008 aj s pohonom quattro?
    lebo som nasiel inzerat na a4 (b7) 2,0tdi s-line quattro rok vyroby 2008 103kw 4×4. moze to byt?
    dakujem za odpoved.

  • theo hovorí:

    ahojte, poprosim o radu niekoho so skusenostami s typom A4 B7, rv 2007, 2.0 TDI 125kw, ma to garantovanych 135 000 km, po vymene vsetkeho rozvody brzdove oblozenie, kotuce su ok, rozvody a pod. zaujima ma deklarovana spotreba okolo 5,5 kombinovana, a samo co poveite na motor, ci mi horzia nejake poruky ked sa priblizim k hranici 200 000 km. dakujem

  • Samo hovorí:

    Ahojte, ja sa chcem opytat na motor 2.0 tdi rocnik 2007 Audi typu B7, neviem sa na celom internete dopatrat ci ide o motor Common Rail alebo o Pumpe Duse neviete mi niekto prosim Vas poradit ?

  • Samuel hovorí:

    Zdravim vedel by mi niekto poradit mam B7-cku a4 a pri jazde na dialnici mi znicoho nic pri pridani plynu mi zacalo triast celym motorom a odvtedy pri pridani plynu mi auto maximalne roztrasie neviete niekto poradit co to moze byt?prosim poslite mi email keby niekto vedel oco ide na dzupkasamo@gmail.com

  • Dodo hovorí:

    Dobrý deň

    Potrebujem radu, mám vyhlaidnutú jednu AUDI A4 AVANTI 2,0 TDi DPF rv 10/2008 100kW, dovoz BE, najazdenych 178 000 km(otazka ci je to pravda)
    - ako je to so sppolahlivosťou tohto auta
    - je velmi narocny filter DPF, alebo ak ho odstrania je to auto lepsie ….
    - vymena rozvodov a oleje je finanacne narocna zalezitost
    - dalej su tma nejake filtre, ktore mozu robit preoblemy ako
    - samorejme,ze amm dohodnuty servis v nemenovanom podniku, kde mi ho obhliadnu ale pocul som nazor, ze tieto motory od Audi nie su moc dobre hlavne 2,0TDi
    - aka je cena turba pri vymene dakujem.
    - hladam uz mesiac auto a presiel som tolko diskusii ze ten cas som mohola si vrhnut na zahranicny trh :D

  • Jarda hovorí:

    Zdravím pánové,

    mám strašnou slabost pro A4 cabrio B6…přijatelná verze motoru 2,5 TDI.Těhle kousků je strašně málo,cena stále vysoká.Nemohu najít veškeré technické údaje o tomto modelu,co se týče dílů,podvozku…..Nyní mám Passata 96kw B5,5…rozumná koupě,krásný svezení,mám 18 kola MAMY,ale ta Audina mě bere :) Prosím o Vaše názory,díky moc!!!!

  • peter doc. hovorí:

    dobrý deň, ako tu čítam všetci tu máte strach z DPF . filtra. Myslím že to neni až také strašne ako sa o tom hovorí, pokiaľ má auto servis ako treba tak to funguje celkom bez problémov . Poznám autá ktoré majú najazdené 200 až 300 tisíc a nemajú problém . Fiter sa čistí priebežne sám za prevádzky , pokiaľ presiahne zanesenie istú hranicu treba zajsť do servisu a spustiť takzvanú servisnú regeneráciu, robí sa to cez diagnostiku trvá to cca 1hodinku. Veľmi dôležitá vec pre správnu funkciu DPF. je aby všetky systémy motora pracovali správne. U motorov 2.7 a 3.0 tdi, je veľmi častý problém klapky v sacom potrubí , ktoré odchádzajú systém hlasy chybu nepracuje správne a zanáša sa filter a tiež motor nespúšťa sám čistiaci proces za prevádzky, pokiaľ je v systéme chyba. Tiež nespustíte servisnú regeneráciu , výmena je dosť nákladná a tak sa to lepí po garážach a problém je na svete . Ešte taká zaujímavosť regeneráciu vám nespustí ani pri nízkej hladine paliva , to znamená minimálne štvrť nádrže inak to nejde. prajem pekný deň peter.

  • Robert hovorí:

    Zdravím, koupil jsem A4 b7 2006 sedan motor 1.6 75 kW a super,samozřejmě že jsem několik věcí vyměnil, mám najeto teď 232 000 km a OK. Motor náhodou je super a dobře se dá vytáčet,auto je docela svižné. Spotřeba na 16 palc. kolech v zimě cca 5,2 do 6 l na 100km a v létě na 18 palc. kolech je spotřeba od 6,4 do 8 litrů na 100km včetně zapnuté klimy. To říkám svou praxi.

  • Robert hovorí:

    Jo a jel jsem s tím po dálnici 190 km/h jen tak pro zajímavost.

  • Viktor hovorí:

    ahojte neviete mi prosim vas poradit?Neviem sa rozhodnut medzi audi A4 alebo bmw 3 rocnik nejaky od 2008 do 2010 (ten novsi model) obsah motora nejaky 4valec naftu .Po auto by som chcel ist do nemecka alebo talianska ale asi do nemecka co myslite kde radsej pozerat auta?Aky typ motora by ste mi odporucali?najskvor som bol viacek ku audi ale teraz momentalne po precitani recenzii idem kukat po BMW pretoze chcel som nejaky 2.0tdi od audi ale co citam tak niesu to moc dobre motori!a ties kazdy pise ze ma spotrebu viac nes sa udava.Ked by som kupoval audi tak asi 105kw CR hlavne .Neviete ako zistim ci ten motor je CR alebo nie?za rady dakujem

  • rudi hovorí:

    zdarek
    chcel by som sa opytat na skusenosti ku A4 kombi 2.o tdi sline 105kw,alebo 125kw motor, r.k 2010.
    ide mi hlavne o vydrz a spolahlivost motora.
    pozeram auta do 125000 km.caste vymeny v motore pri tomto stave km.

    dakujem

  • michal hovorí:

    zdravim mam a4 2002 1,9 tdi 96kw a motor mi zacal duniet zo dna na den. duni pri 1900 ako keby som mal nalozenych 4,000 ot/min ale pri 2000 uz nie.cele auto duni az skoro vybruje.nevie niekto co stym?

  • michal hovorí:

    Caute , chcem poprosit o nazor a radu …

    Chcem kupit AUDI A4 AVANT 2.0 TDI PREMIUM S LINE QUATTRO DPF ,r.v.: 6/2007, 1968cm3, 103kW (140PS), 4×4, M6, Diesel, Euro 4, 5 dv., (5-miestne), 183000 km .
    Typ motora BPW 2.0 TDI 8v bezporuchový.
    Co si o tom aute myslite bola by to dobra kupa? inak to auto ma vsetko co by som chcelaby malo :)
    dakujem za odpovede miso

  • Marek hovorí:

    Dobrý deň, kúpil som si audi a4 1.8t rocnik 2000, auto je po technickej stranke v poriadku, ale mam s nim problem pretoze neviem odblokovať autorádio. Heslo som nezadal správne a už mi nejde ani zadať znova. Rád by som sa spýtal kam si to mám ísť dať odblokovať? Ďakujem

  • Dali hovorí:

    Dobry den, potreboval by som poradit. Kupil som A4 1,6 benzin 62 000km r.v. 2005 po starsom panovi. Problem je v spotrebe oleja, 1 liter na 1000km. Po rade mechanika som nechal vymenit semeringy no povedal ze ak to nepomoze tak musime nechat vymenit aj kruzky? Po vymene semeringov zerie menej oleja no predsa len je to dost 6-8 dcl na 1000km. Dakujem za odpoved.

Zanechať odpoveď

Polia označené hviezdičkou (*) sú povinné.