Header

Súvisiace články

57 komentárov

  1. 1

    julius bartek

    mám astru 1,6 74 kW G r.v.1999 kombi a skutočne nabehaných 125000 km.Auto ide ticho ,pekne a má dob-
    rí výkon.Lahko štartuje i v zime,vôbec nežerie olej,menené rozvody pri 100000 km,chodím pomali a denne – no spotreba sa drží okolo 9,5 l/100 km.Neviem prečo je tak velká.Poraďte.

    Odpovedať
  2. 2

    Anonym

    Môže byť chyba v Lambda sonde, škrtiacej klapke alebo zanesenom EGR ventile a posledná možnosť chybná riadiačka ECU. Ak myslíš priemernú spotrebu 9,5, tak je to naozaj veľa. V priemere teda 1/3 mesto 1/3 diaľnica a 1/3 mimo mesto by nemala takáto Astra brať viac ako 7,5-8 litra. Odporúčam to dať pozrieť naozaj odborníkovi, ktorý to preverí na diagnostike.

    Odpovedať
  3. 3

    Anonym

    A filtre su menene ako treba( vzduchovy a olejovy)? Nemusite chodit pomaly, staci chodit plynule.

    Odpovedať
  4. 4

    jojo

    Mam ASTRU G r.v. 1997. Nie je too jedine auto v rodine , ale škoda ho predávať. Má 180tisic, chodí ticho a ako hodinky, pravidelne servisované t.z pozrite či tomu niešo chýba , výmena oleja…
    K spotrebe mal som takú malú nepríjemnosť. Praskla hadička na úvrati k plneniu. A kým som nevyjazdil par km videl som malú kaluž pri pravom zadnom kole—

    Odpovedať
  5. 5

    Abolice

    Moj 1.4 TwinPort nemá najazdených ešte ani 15000km..) raritka..rocnik 2006/7

    Takže zatial keine problem..
    Podvozok reže zákruty s istotou no nie tak kultivovane..Motor prekvapil pružnostou a trosku aj tahom od 4200 a tesi sa do 6200 Ot/m..Na 1.4 parada..Spotreba 5.8 ked jazdite normalne bez klimatizacie..6.2 s nou..Ked jazdite nerozumne papá ako moja stará 1.6 16V a nema nic spolocne s TwinPortom..Nadrz ma 52 Litrov..V konecnom dosledku vyborny motor..Zvuk motora ospravedlnuje jeho hlucnost..Pred tým som mal Astru 1.6 16V a nezabil ma ako 1.4TwinPort,ktorého Spotreba je menšia a ťah mozno aj lepší v konečnom dosledku..

    Prevodovka a preciznost drahy prevodov je priemerna az peguotovsky drbla..WW prevodovky su svajciarske hodinky oproti Astre..Dlhe drahy prevodov spolu s viac nepresnou prevodovkou ako presnou su isto slabinou..

    Spracovanie je ako kde naporiadku..Vsetkym vrzga sedadlo a palubovka vraj..mne zatial nie..klop..klop..)

    Ukazovatel paliva velmi rád klesne vzdy pri nastartovaní az viac ako je normalne..lezie na nervy ked blika nadrz a po pol hodine ani nesvieti rezerva..

    Interval kazdych 30000 km je krasa..

    Ps:Zo vsetkych aut co som mal bola Fabia 2005 1.2 HTP 196000Km naj..bez jedinej poruchy..unvalivible..najspolahlivejsie auto..zabila Peguot,BMW Focus,2 Octavie,renault aj Opel..

    Odpovedať
    1. 5.1

      matus

      mam tiez opel astra clasik 1,4 twinport rok vyroby 2009, chcem sa spytat na vymenu rozvodov po kolkych kilometroch ich treba menit ? dakujem

      Odpovedať
  6. 6

    Abolice

    Pre istotu..Jedná sa o Opel Astra H..nie Astra classic 2

    Odpovedať
  7. 7

    skanzen

    1,6 brať len v prípade, že vám nevadí nadmerná spotreba oleja, čo nie je závada ale vlastnosť(!) toho motora. A v článku je chyba, motor x18xeL Opel nikdy nevyrábal, je to x18xe1, mám ho vo Vectre B ;)
    …a to je motor čo odporúčam ja(dlhodobá spotreba 6,5/100km- 70% dialnica, okresky, 30% mesto, merané od tankovania po tankovanie). Za 100tis km vymenené palivové čerpadlo za 80€ a uhlíky v altrenátore zadarmo.

    Odpovedať
    1. 7.1

      MJ

      Je to motor C18XEL, vyrábal sa aj takýto, výkon bol totožný, len mal o 2 Nm menej krútiaceho momentu oproti X18XE1.

      Odpovedať
  8. 8

    Anonym

    Po roku jazdenia (kúpené ako jazdenka r.v. 2004) neboli žiadne poruchy, ale na laku sa objavili malé bodky – hrdza ktorá sa dá bez problémov odstrániť a záruka na karosériu je dokonca 10 rokov.

    Odpovedať
  9. 9

    Dominik

    Ja mám Opel Astru G 1.4 (66KW) 2003 ročník, zatial som veľmi spokojný až na zvýšenú spotrebue v meste…Mám na nej nabehané 28 000km. Na to, že je 1,4 ma v meste 8 litrov v zime aj 9. Inak mimomesta sa da chodit aj na 6,5 litrov. Priestorovo som veľmi spokojný, pretože som vysoký a je tam dosť miesta aj pre dvoch vysokých, za sebou sediacich ludí. Batožinový priestor ma 370 litrov a celkom to stačí aj pre 5 ludí, na dlhsiu cestu, i ked je to natesno… Ma dobré jazdné vlastnosti, motoricky najlepšie taha nad 3.500 ot/min, do tych 2000 ot/min je veľmi lenivé. V premávke nezaostáva.:) určite by som si kúpil ešte také auto. Možno už so silnejším motorom… Keď s ňou jazdím iba po meste, tak stačí.

    Odpovedať
  10. 10

    Martin

    Ja mam Astru G Caravan 1,6 8V (55kW – X16SZR) rv. 1999 spotreba priemerne 6,5 l/100km a mam na nej najazdene 340 000 km. Neboli ziadne problemy dokial ma pred par mesiacmi nenabural zozadu jeden chlapik. Stacili pravidelne udrzby. Teraz mam problem so zvysenym hlukom v interieri (okolo 4000 ot/m).
    Pravdepodobne sa niekde nieco posunulo a uz to nie je ono.

    Odpovedať
    1. 10.1

      MILAN

      nazdar pozri silenbloky motora aj prevodovky

      Odpovedať
  11. 11

    Martinko

    Mam Astru 1.4 16V Twinport Z14XEP r.k. 2004, zaujimave je ze ked chcem nieco do motora pozeram skor do katologov astry H, napriklad svietky, Momentalne som dal kvoli neskutonym cenam LPG. Benzin pohodova jazda 6.5 – 7 mesto/mimo. Plyn 7.5 – 8 ale to uz motor velmi nesetrim dialnica 150 a tak :)

    Odpovedať
  12. 12

    Pali

    Ja mám Astru Classic II 1,4 od cca roku 2007. Je to výborné auto. Motor v pohode – spotreba v lete cca 8 až 8,5, v zime 9 až 10. Ale je to preto, že jazdím tak do 5 km. V lete počas dovolenky – nabehaných cca 1500 km – dlhé trasy, občas mesto, po dovolenke chvíľu doma mesto – spotreba cca 5,2 l/100 km. Slušné – ak by som nebehal ešte po meste doma, tak mohla byť nižšia :).
    Spoľahlivosť je celkom v pohode, len tá nemetalická farba je hrozná – poškriabe sa ani človek nievie ako. Nikdy viac nemetalickú farbu!!!
    A či by som ju kúpil znova? V čase, kedy som ju kupoval to bola výhodná kúpa – tak veľké auto za tie prachy sa nedalo kúpiť. Dnes by som za tú cenu mal iné auto. Pri dnešných mojích finančných podmienkách a cenách áut by som ju nekúpil. Ale nie preto, že to nie je dobré auto. Hlavne preto, že je to starší model (páči sa mi, ale je dizajnom staršia) a dnes sú na trhu aj lepšie autá za dobrú cenu. V čase, keď som kupoval boli autá strašne drahé. Napr taká Kia Ceed stala neskutočne veľa – teraz je lacná.
    Záver?
    Astra G je podľa mňa vydarené auto – čo sa týka vzhľadu, podvozka, motora. Nemám jej čo vytknúť – svoju úlohu plní a aj po presadnutí z novších áut sa v nej cítim dobre a šoféruje sa veeeľmi dobre = výborne :). Navyše motor má dosť výkonu, auto je pomerne ľahké a tabuľkovými hodnotami s prehľadom prekonáva dnešné nové autá s atmosferickými 1,4-kami, niektoré aj s 1,6-kami :). Darmo – emisné normy a nárast hmmotnosti robia svoje…

    Odpovedať
  13. 13

    stevo

    Mam astru G 1.4 classic rok 98 a az na problem so spinacou skrinkou a vrzgajucou sedackou jazdim bez problemov.
    Auto ma najazdene 180000km a spotreba mimo mesta mi vychadza stale cca 5.8l… na takito benzin je to super. v meste 7-8l. zalezi od tazkej nohy.
    Auto je na tento vek velmi pruzne stabilne a tiche.
    Ja tento model astra G mozem len odporucit :)

    Odpovedať
  14. 14

    Milan

    5 rokov mame astru 1,6/16V rocnik 1998. Kúpil som jazdene 120 000km. Vymena rozvodov,vodnej pumpy, zadných tlmicov, prednych brzdovych kotucov+platniciek. Veci ktore zodpovedaju prevadzke. Inac velka spokojnost. Spotreba – vela zalezi od techniky jazdy a prevádzky mesto – dialnica. Samozrejme na dialnici rychlost do 120 km. Potom si uz pýta viac aj o 1,5 lt. Na dlhsie trasy spotreba 5,9lt/100km. Bol som vo Svajciarsku a spät cca 1750 km a priemerna spotreba 5,9. Samozrejme v meste viac. v zime aj 9lt. Ale do prace len 5 km a to sa ani neukaze teplota motora.
    Ale opytam sa Vas – pri dlhsej jazde mi ukazovatel paliva stúpa do plusovej hodnoty. To znamená ze ked mam realne 15 lt paliva tak o 30 – 50 km mi zazne ukazovat plnu nadrz. Pocitac potom prepocita kolko km este mozem najazdit. Samozrejme to nie je pravda. Ked zastavim a otvorim nadrz aby sa odvzdusnila klesne palivomer na skutocnu hladinu ale az po niekolkych km. PC stale vykazuje nerealny pocet km ktore mozem najazdit. Neviem ako by sa to dalo odstranit. Poradte. Dakujem.

    Odpovedať
  15. 15

    Rudy

    Vlastním Opel Astra G 1,6/16V r.výroba 2000. Mám najazdené 169.000 km. Chodím na pravidelné prehliadky, len vlani som nebol, pretože pracujem mimo SR a nemal som čas. Posledné dva roky jazdím na nej veľmi málo, pretože využívam služobné vozidlo. Rozvody boli menené v servise pred 4 rokmi po 120.000 km. Pýtam sa kedy mám vymeniť rozvody…záleží to len od odjazdených kilometrov, alebo aj od času, kedy boli naposledy menené. Ináč s autom som zatiaľ spokojný…

    Odpovedať
  16. 16

    Maťo

    Mam Opel Astru G 1.6 16V, r.v.2009, najazdenych cca 40.000km. Chcem sa opytat na spotrebu pri dialnicnej rychlosti 130km/h. Aku ju mate?

    Odpovedať
    1. 16.1

      peter

      mam ten isty model astry už 9 rokov pri rychlosti 130km/h papa tak 5,5 litra aspon tak vykazuje palubny počitač

      Odpovedať
  17. 17

    Marcel

    Ja mam astu G 1.6 16V automat, najazdenych 160000 bez poruchy. Za cely cas problem z riadiacou jednotkou a abs.. motor nesetrim, no davam mu co potrebuje a ide spolahlivo a aj blaznivo.. Je spolahliva, olej nezerie vobec !! jediny hendikep je spotreba pri sportovom rezime :)))

    Odpovedať
  18. 18

    peter

    nevie mi prosim Vas niekto poradit mam problem vybyja sa mi baterka a neviem prečo nemam napojene nič okrem radia a za noc sa my vybyje do nuly baterka je nova pri štarte mi budiky zmetkuju a nesvieti kontrolka na baterku na palubovke nemam šajnu čo to može byť nemate nieko skusenosť za odpoved Dakujem

    Odpovedať
    1. 18.1

      Anonym

      Čau, to bude alternator, to čo píšeš sú presne príznaky, že už odchádza alternator, daj si to pozrieť , lebo ostanes niekde vysiet :)

      Odpovedať
  19. 19

    Peter

    ahojte….viete mi prosim vas poradit..?mam astru 2,0 di rv. 1999…..odislo mi tam cerpadlo (elektronika)..auto jazdilo 3 tyzdne a zacalo mi z nicoho nic vynechavat ako keby motor nedostava naftu….auto zacalo dusit musel som podradovat az mi auto zostalo stat…10 minut som pockal a zas auto islo..stale mi to blbne a nikde nevedia co mam s tym spravit,vycistili aj plavak aj nadrz a stale mi to robi…neviete mi poradit..som uz zufaly…vdaka

    Odpovedať
    1. 19.1

      Miro

      Skusal si vymenit prepadove hadicky ja som mal podobne problemi a vymenil som hadicky a je vsetko OK

      Odpovedať
    2. 19.2

      MILAN

      opel astra dvoj liter geckova je citliva na privod paliva kedze prepad nafty je rieseny spatky na sanie pri cerpadle kedze casom stvrdnu prepadove hadicki ktore idu z trysiek zbiehaju sa do jednej hadicki ktora konci v sani paliva pri cerpadle ak nasava co len trocha vzduchu tak je problem na svete potom staci aby spetny ventyl paliva nedrzal a problem je ze nafta pomalicky uteka do nadrze ked auto stoji. mal som uz dvakrat problem mam diagnostiku ktora mi ukazala poruchu cerpadla.no boli to prave tieto hadicki vyriesil som to tak ze som namontoval rucne dopravne cerpadlo pred filter aj so spetnym ventilom a je zetial pokoj. inak umiestnenie prepadu do sania to je pekna blbost nevie co tym vyrobca sledoval inak astra zatial ide cau

      Odpovedať
  20. 20

    Anton Oboňa

    Mám Opel Astru Caravan 1,4 , 16 V ,benzin,r.v.2001,163 000 km.
    Motor si pridával a uberal otáčky po naštartovaní,zhasínal,hlavne po nastartovaní,situácia sa zhoršila v zime v studenom a vlhkom počasí,nadspotreba.Po diagnostike :
    Vymenili mi zapalovacie sviečky
    Vymenili lambdu sondu
    Opatovná diagnostika ukazuje poruchu zapalovania na druhom valci pri vyšších otáčkach.
    Tento poruchový stav pri jazde alebo opatovnom zapálení sa strieda s normálnym chodom motora.

    Odpovedať
  21. 21

    ivana

    prosim vas poradte aj mne, mam 1.6 16V opel astra r.1998. a odkedy mam vymeneny motor mam nenormalne maly vykon, a velku spotrebu. chodim na stvrt plyna a aj tak neklesa spotreba pod 9 litrov. pomoooc

    Odpovedať
  22. 22

    Smolej

    zdravim .. vlastním opel astra G caravan 2.0 Dti 16 valec rv. 1999 mam problem pri prvom startovani:( startujem asi 20min. starter toci, snazi sa chytit ale chyti az po takych 20 minutach.. ked uz nastartujem tak auto jazdi bez problemov taha ako drak jednoducho jazdi ako zdrave nove auto… ak ho necham odstavene 4 hodiny a dlhsie alebo cez noc 12 hodin tak zasa mam problem nastartovat… zasa sa trapim 20 minut az pokial nenastartujem a ked na nom jazdim tak ide super aj ked vypnem motor a opet nastartujem tak chyti hned ..az ked ho zasa necham odstavene niekolko hodin tak zasa mam problem nastartovat .. vsetko to zacalo pri prvych mrazoch ked som mal auto odstavene hore kopcom ( motorom na hor).. tak som mal problem pri prvom startovani ked som auto otocil smerom dolu s kopca tak som nastartoval krasne asi po dvoch tyzdnoch uzivania auta mi uz otocenie dolu kopcom nepomohlo a problem z prvym startom pretrvava dodnes

    Odpovedať
    1. 22.1

      laky

      ako prvé by som skontroloval/vymenil žhaviace sviečky, potom skontroloval vstrekovacie čerpadlo či palivový filter….ak nepomože tak hľadať ďalej…držím palce :)) neskôr kľudne napíšte príčinu ak na ňu prídete…

      Odpovedať
    2. 22.2

      MILAN

      caute oplaci uz som to spominal vymenit hadicki prepadu nafty zistit ci drzi spetny ventyl.pretoze cerpadlo nasava naftu z nadrze ked nedrzi spetny ventyl ujde nafta smerom k nadrzi staci malo a uz je problem zhaviaca jednotka zapne zhavenie az je 0.5 mrazu .ked chcem nazhavit vitihnem zasuvku z cidla teploty vodi zapnem kluc pockam az vipne zhavenie motor naskoci ihnet.motor ktory ma 2OO OOO km to potrebuje za studena aj v lete caute

      Odpovedať
      1. 22.2.1

        jozef

        ako

    3. 22.3

      marek

      ahoj spaduje ti nafta kup si v mototechne ventil paliva jednosmerni a ešte si premeraj žhaviče

      Odpovedať
  23. 23

    Smolej

    poradte prosim co by to mohlo sposobovat :(:( ja som z toho uz zufaly :(

    Odpovedať
  24. 24

    michalmml

    zdravim.
    Mam Opel Astra G 1,6 16V 1999, mam taký problém….auto ide ako má, ale keď sa zahreje motor tak potom pri opatovnom startovani nechyta…..toci ale nechyti…ked auto vychladne po 2 hodkach tak potom chyti akoby nic

    Odpovedať
  25. 25

    Smolej

    zdravim opäť sa vrátim k svojmu problemu . vlastnim opel astra g caravan 2.0 dti 16 valec diesel mal som problem s prvym startovanim.. mechanici mi vymenili prepadove hadicky,vymenili žhaviace sviečky, pridali 2 spetné ventyli , vymenili tesniace gumičky pri triskách ( tesniace gumičky nad triskami a ďalšie tesniace gumičky pod triskami tie sa daju nájst az ked sa trisky vymontujju von) triski prečistili, palivové čerpadlo zrepasovali… Auto sa opravilo len čiastočne :( Lebo ak parkujem hore kopcom že motor je hore na kopci tak auto pri studenom prvom štarte nenaštartuje vobec štarter len točí do do blba ak auto vyrovnam na rovinku tak nejako zo šťastím naštartuje… ak auto odparkujem na rovinku tak prvy studeny štart chyti do 3 sekund ale začnu klesať otáčky a auto zdochne…ak auto odparkujem dole kopcom že motor smeruje dole kopcom tak prvy studeny štart chyti bez problémov do 3 sekund otáčky vyskočia na 1500 a potom pomaličky sa upravia na bežných 900 otačok ako sa na volnobech patrí… ešte jedno info .. ak už naštartujem a jazdím tak auto jazdí ako blesk nemá žiadny problém ak je zohriaty motor tak auto naštartuje behom sekundy a šlape ako hodinky …. takže ak niekto viete poradiť alebo ste už maly podobnú skúsenosť tak vašu radu rád privítam :)

    Odpovedať
    1. 25.1

      riso

      aj ja mam taky problem ako si to nakoniec vyriesil ???

      Odpovedať
  26. 26

    Bartolomej

    Mám Astru 1.4 16V G r.v.1999 a chcem vymeniť po 60000km sviečky.Poraďte ktorý typ je najlepší,dik

    Odpovedať
  27. 27

    jojo

    Mam opel astra 1.6 G,tiež som mal velku spotrebu.Chyba bola v lamba sonde.Po jej vymene som šokovany,auto ide na 5.5l benzinu mimo mesto.Odporucam vyskusat.

    Odpovedať
  28. 28

    Marek

    Mam problém,prestal ist rýchlomer neukazuje my rýchlost mam astru 1.6 16V R.V2004 poraďte prosím :D kto vie :D

    Odpovedať
    1. 28.1

      Martin

      nespomínaš počítadlo kilometrov, ak neukazuje rýchlomer a je problém aj s počítaním kilometrov, je to chyba snímača v prednom ľavom(vodičovom)náboji kolesa, mne sa to stalo ešte v záruke a bez problémov mi to vymenili, pozáručná oprava asi tak 200,-€ v minulosti, teraz neviem

      Odpovedať
  29. 29

    tulo

    caute mam takito problem auto nema tah bola vimenena hlava,zhavice, skontrolovane tryski,vimena repas turba,tlaki vporiadku pomozte alebo poradte co sim mam robit auto je opel astra1.7dti 16v 1998rocnik diki tulo

    Odpovedať
    1. 29.1

      Fosfor

      Ja som mal podobný problém. Nevedeli zistit príčinu, žiadnu chybu neukazovalo ani na počítači. Ked nakoniec vymenili váhu vzduch, všetko sa dostalo do normálu. Na skúšku som kúpil váhu za 20E a oplatilo sa.

      Odpovedať
  30. 30

    peter

    skontrolovať plniaci tlak turba, skontrolovať časovanie rozvodov , kontrola nastavenie predstreku, to by som urobil a samozrejme , diagnostika cez počítač …..

    Odpovedať
  31. 31

    Jano

    Mám Astru G 1,7 DTI Caravan, najazdené 330 000 km, som s ňou spokojný. Poraďte mi, aký olej mám dať pri jeho výmene. Niektorí mi radia, že len 5W-40 alebo 30, iní zase, že stačí aj 10W-40. Doporučili by ste do oleja aj nejaké aditívum na utesnenie? Ďakujem.

    Odpovedať
  32. 32

    andreas

    Zdravym mam problem mam opel astra g cabrio.
    V jeden pekny den mi nejde dole ani hore atrecha , stale sa oziva pipanie z chiboveho pipača ( to jes ktory pipa ked nevipnete svetla a t d)
    Otvorim auto pipa. Zavriem pipa .nastartujem pipa.stm dat dole strechu pipa neviem čo to môže bit. Viem že to bude volačo elektronicke lebo auto si mysli že sa volačo neviplo alebo nezavrelo pomoc prosim

    Odpovedať
    1. 32.1

      roman

      Ahoj mám ten samý problem přišel jsem na to že mi praskly hadicky ve střeše a chybí tam olej koukni se do nadržky co je v kufru na pravo u světel

      Odpovedať
  33. 33

    Milos

    Zdravim, aj ja pridam zopar dojmov, mam Astru G, r. v. 2009, teraz ma 105 tis. km. Auto viac menej bez problemov, len musel som skor menit komplet rozvody (po 90 tis. km). Poruchu som zistil cudnym zvukom motora po nastartovani a svietiacou kontrolkou oleja, zaujimave ze to robilo len ak bol motor pred jazdou zohriaty. Po pridani plynu (aj na volnobeh) sa priznaky vzdy stratili. V servise povedali, ze je to natiahnuta rozvodova retaz, ale kedze je to retaz, mozem s tym relativne bez problemov jazdit dalej, ze sa to neroztrhne. Ale nechcel som to riskovat. Este jedna drobna zavada bola, a to ze mi po cca 100 tis. km odislo tretie brzdove svetlo, vymenene za ine z buracky za 15€ + 5€ robota. Inak na to, ake je auto konstrukcne stare (vyroba od r. 1998) tak musim povedat, ze je prekvapivo vyhovujuce aj v dnesnej dobe a v ciernej metalize aj celkom dobre vyzera. Dobry podvozok, postacujuci a pruzny motor 1,4 twinport 66kw. Samozrejme ma svoje limity a ziadny pretekar to nie je. Dobry podvozok, da sa jazdit aj ostrejsie a auto zvlada v pohode. Co ma otravuje je spominane tuhe radenie (hlavne 1ka a spiatocka) a dost vyrazny aerodynamicky hluk pri rychlostiach 130 a vyssie, v tom uz za dnesnymi autami zaostava. Celkovo som spokojny a kupu nelutujem.

    Odpovedať
  34. 34

    stoky

    Zdravim,ja mam 1.7 TD 50 kw caravan r.v.12/99 nemam ziaden problem uz 7 rokov zlate autičko 264 000km ma teraz kupil som ho ked malo 55 000 km okrem spotrebaku som nemenil absolutne nic na D v poho 155 km/h skratka nemenil by som za ine ale vsetko ma svojun zivotnost rodinne auticko

    Odpovedať
  35. 35

    Dano

    Ja mam 1,6 8v 55kV r.v.98 auto dovezené z Rakúska 165 tis. km. Mal som veľkú spotrebu oleja aj benzínu motor zhasínal, ukazovalo oražovú kontrolku motora. po diagnostike som menil termostat, EGR ventil. Spotreba benzinu sa mierne zlepšila motor už nezhasínal a neukazoval chybu, ale pri rozbiehaní mal tendenciu zhasínať a jemne trhal. diagnostika neukazala nič. Potom mi mechanik poradil vymeniť ešte senzor polohy škrtiacej klapky. Olej v norme benzín tiež, rozbeh bez problémov pekne ťahá a z výfuku žiaden dym ako predtým ani smrad spáleného oleja…

    Odpovedať
  36. 36

    Rasťos

    Ahojte. Vlastním a jazdím na Opel Astra G,r.v.2000.Vynikajúce auto na ktoré sa dá vždy spolahnúť, ak sa oň dostatočne staráte. Kúpil som už jazdené,nabehané 120000km, menené H7 a parkovačky, výfuk – stredný a zadný diel. Teraz problém s riadením, raz ide raz nejde. Pravdepodobne servočerpadlo TRWII.generácie. Neviete niekto poradiť? Riadiaca jednotka je v poriadku. Ja som sa s týmto problémom ešte nestretol.

    Odpovedať
  37. 37

    ivan

    prosim o radu mam G Astru kabrio 2003. Mam problem pri otvarani strechy mi stale pipa a vypisuje skontrolovat brzdove svetlo ale to je v poriadku no strecha sa neda otvorit….

    Odpovedať
  38. 38

    jozef

    Potrebujem súrne poradit…Mám Astru 1.4 G twinport, rok výroby 2008. Mám problém naštartovať auto, ak je vychladnuté… mám kombináciu benzín plyn . Som na dovolenke a je to problém. Auto štartuje,ale nenaskočí, ak vstrieknem do sacieho potrubia éter sprej tak hned naskočí..nedostáva zrejme benzín. Problém je, že nepočujem čerpadlo paliva.Na plyne mi funguje, no ak ho vypnem, znova chce vstrieknuť éter. Odišlo celé čerpadlo alebo niečo pred tým /elektronika/Má niekto takéto skúsenosti……….?????

    Odpovedať
  39. 39

    nikol

    Ahojte, chceli by sme si kúpiť Astru 1,4 16v Cosmo r. 2004. na skúšobnej jazde blikala ale aj svietila oranžová kontrolka motora. Keď sme chceli ísť rýchlejšie auto stratilo ťah. Viete nejako poradiť?? Inak auto nebolo používané posledných 8 mesiacov, čiže stálo. Pôjdeme aj na diagnostiku, ale vopred by som chcela nejaké rady od majiteľov týchto áut. Ďakujem.

    Odpovedať
  40. 40

    Lubo

    kto mi poradi? Na Opel astre G 1,8 16V po vymene oleja-GM 10W-40 svieti kontrolka mazania.Pri zvysenych otackach cca nad 1500 kontrolka zhasne.Neviem prist na to preco stratila tlak oleja.

    Odpovedať
  41. 41

    xxx

    potrebujem poradit mam astru 1.4 G 16v a pri rannom startovani mi blbnu otacky auto ide niekedy na 3 valce kupil som nove sviecky ked sa s nim prejdem a trochu mu pridam prejde do nudzoveho systemu a vypne sa cele auto poradte mi co to moze byt za chyba dakujem

    Odpovedať
  42. 42

    kamil

    Prosím poradiť mam Opel Astra 1,8 – rok 2001 pri zohriaty motora mi motor zhasne a spustí sa ventilátor chladenia motor nejde naštartovať až kým znovu nevychladne potom sa vypne ventilátor a motor ide znovu naštartovať tak to sa to opakuje ďakujem za radu ako odstrániť závadu

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

© 2010 - 2014 Autorubik. All rights reserved.