ad

Súvisiace články

20 komentárov

  1. 1

    Luboš

    Dobrý deň
    mám peugeot 406 hdi 2000.zacala mi svietit autodiagnostika
    pri predbiehani auta na mensej rychlosti som dal pedal
    na podlahu a zacala svietit.Na autodiagnostike mi
    nemozu zistit chybu.viete mi poradit.Dakujem

    Odpovedať
  2. 2

    Jakub

    Ja mam takisto ten istý problém. Pri predbiehaní na nižšom stupni mi spadlo auto do nudzoveho rezimu a začala svietit diagnostika. Nikto nevie včom spočíva chyba. I ked som už dal spravit trysky, opravilo sa turbo a kopec inych veci. Ale chybu niet a niet odstránit.
    Ročník auta je 99, 406 Hdi(81 kW).
    Ak mal niekto podobny problem , bol by som povdačný keby napisal svoju radu,pripadne ak vie v čom spočiva dana chyba.

    Odpovedať
    1. 2.1

      Anonym

      Pravdepodobne vaha vzduchu, skuste ju odpojit.

      Odpovedať
  3. 3

    Boris

    Nebude to náhodou FAP filter, alebo EGR ventil?

    Odpovedať
  4. 4

    Slavo

    Zdravím všetkých, potreboval by som poradiť. Mám 406-ku r.v.1998 97Kw-benzín. Nastal mi problém s digitálnou klímou. Pred vypnutím motora mi klíma fungovala v pohode a keď som sa vrátil asi po 2 hod. tak už pri naštartovaní mi ani nezapla. Bol som aj na diagnostiku, ale tam mi povedali vraj mám všetko v poriadku. Samozrejme, že poistky aj relé som skontroloval tie sú tiež OK, vymenil som už aj panel ovládania klímy a ventilátor ale stále nič. Ak môžte niekto bol by som nesmierne rád za dobrú radu,lebo o chvíľu je tu leto a nechcem si predstaviť ako budem jazdiť aj so 4 ročným synom bez klímy.

    Odpovedať
  5. 5

    Janco

    Zdravim s tou diag. som mal problem aj ja sem tam to zasvietilo auto slo ako na 3 valce klepalo a rozpezie otacok bolo min 1550-2400max po vypnuti motora slo auto normalne a casom zhasla aj diag. zmenil som benzinku a mam po probleme. Na pc ukazovalo chybu snimacu tlaku paliva. Casom som sa dozvedel ze to moze byt psosobene nekvalitnou naftou (staci trosku vody alebo podobne) dopravne cerpadlo nedokaze dosiahnut potrebny tlak a kedze na dopravnom cerpadle nieje ziadny snimac tak to vypisovalo na snimac tlaku paliva. Skuste vymenit palivovy filter a zmenit benzinku. Slovnaft je bordel aspon od stredu slovenska na vychod. Ja som z okolia PP a chodim bud OMW alebo GULF odporucam.

    Odpovedať
    1. 5.1

      Janco

      aby som doplnil mam 406 2,0 Hdi 66 KW

      Odpovedať
  6. 6

    jano

    ahojte. Mam P.406 break 2.2 hdi 98kw Fap. Mam ho uz 3ti rok ako jazdenku. Momentalne ma tachometrovych 180 tis ale tipujem tak o 100 viacej. Som absolutne spokojny, dobry pomer
    cena-vybava, velky kufor. tento rok som tiez 1x mal problem s –nudzovym– rezimom motora, hlaska — antipolution fault– podla webu to mohlo byt cokolvek…diagnostika vypisala neurcite veci, podla chybovych kodov som to nevyriesil. obcas zhasla, obcas to fungovalo,// ja som doplnil aditivum eolys do fap filtra ale nepomohlo…menil som nejake cidla neviem co .. – isiel som nakoniec do peugeot servisu s malou dusickou ->
    ivanska cesta, BA, ako je avion, bola to SWIRL klapka
    – vymena 30e, diagnostika 40e , odvtedy pokoj. :)
    chvalim dobry pristup a prijemne jednanie

    Odpovedať
  7. 7

    Maroš

    Zdravím , chcel by som sa opytať či nema niekto skusenost z automatickou prevodovkou v PEUGEOT 406 2.0 16V SV PACK CONFORT….aka to je prevodovka? Je na nu spolah? …Dakujem za odpoved

    Odpovedať
  8. 8

    Anonym

    hm… ja by som do toho asi nesiel, predsa len, posledne exemplare maju uz 9 rokov….jediny test s automatom som cital tunak – je to 4 stupnovy automat na V6 3.0 benzin 200k,snad to pomoze.

    http://www.autorevue.cz/test-peugeot-406-30-v6-hodne-valcu-za-malo_2

    Odpovedať
  9. 9

    daniel karaman

    Mám P 406 Hdi 66 kW , motor stratil výkon, piktogram motora hlasi núdzový režim oranžové svetielko. nejde turbo., poradili mi váha vzduchu, EGR ventil. resp. snímač turba, diagnostika nič neodhalila
    s pozdravom

    Dano

    Odpovedať
  10. 10

    jano

    zdravim chcem sa opitat mam problem so 406kou breakom 2.0i automat stale mi sviti chchYba cerpdla a bol som na diakostike a neviriesil som nic potom mi prestal fungovat ukazovatel KM, a tachometer nefunguje tiez teplota vody co s tym moze byt??

    Odpovedať
  11. 11

    jozef

    ja osobne už mám veterána 1.8-16ventil -1998,a za tie roky by som to auto nevymenil za nič,štartuje na prvú šupu aj keď bolo,-30 nemal problém,nežerie olej a o korózii nie je reč,áno elektronika je na prd ale je to francúz a to ité je aj u 407ky ba horšie a som rád že mi zatial slúži,uvažujem o kúpe 2.0 hdi aj ked naftu?ale verím viacej 406 ako 407ke známy čo ich majú si lámu hlavu prečo to auto aj ked je krásne sa tak kazí.no hold stara škola…

    Odpovedať
  12. 12

    ales

    Prosím o radu. Mám PEUGEOT 406 1.8 – 16 ventil mám taký problém že pri 80 rýchlosti sa mi roztrasie celé auto. Pri väčšej rýchlosti to prestane robí mi to na zadnej náprave na pravej strane. Už som vymenil všetko čo sa dalo kolesá som dal vyvážiť a robí to stále. Som zúfalý a neviem čo s tým. Prosím ak mal niekto niečo podobné a vie ako na to poprosím o odpoveď. Za skorú odpoveď vopred ďakujem.

    Odpovedať
    1. 12.1

      tomas

      Tiez mi to iste robi trasie predne prave koleso pri 80 pri 110 120 uz to skoro necitit neviem co s tym. kto by vedel poradit mam 406 1.8 16v 81kw

      Odpovedať
  13. 13

    Jozef

    zdravim. mam 406-ku, rv 2001, 2,0 hdi 80 kw,dnes ma najazdených poctivých 302 tisíc km !!! a spojka bola menena len pri 290 000 km, zotrvacnik je stale povodny. auto ma spotrebu cca 5,5 – 5,8 l/100km . auto som kupil od rodicov ked malo cca 200 000 km, a neboli s nim nikdy ziadne problemy, nikdy sa nikde samo od seba nezastavilo, a uprimne to auto som nikdy nesetril – prave naopak !!! a myslim si ze patri k najspolahlivejsim autam z tych rokov.
    olej pri 20000 km intervale neubudne, auto si stale drzi vykon a dobru spotrebu, podvozok nebucha a je pevny a velmi pohodlny. ziadny problem s FAP ani s nicim inym nebol … takze sa mi zda ze urcite info uvedene v recenzii su klamlive !!!! a startuje stale na prvy sup, i v -20stupnoch.

    Odpovedať
  14. 14

    ľuboš

    ech, mal som 406 2.0 HDi od nova, r.v. 2000, 66 kw verzia, dnes má u druhého majiteľa cca 450-480.000 km a až na 1 žhavič všetko pôvodné. Menené 2 x tlmiče, 1 x uhlíky, asi 2-3 x remenica torzných kmitov, predné a zadne tyčky stabilizátorov, výfuk asi pri 430.000, spojka pôvodná, Bosh systém. 1 x menená trubka klímy.
    Spotreba: minimum 4,03 na celú nádrž, dojazd max. 1850 km, max. spotreba bola cez 7 litorv, ked sa išlo cez DE na 140-160 km/h. Jediné čo vadilo: absencia tempomatu, dosť slabé sedačky. p0 1.000 km už som nevedel ako sedieť. svetlá dobré, jazdné vlastnosti zábavné, brzdy veľmi slabé, praskajú žiarovky, ale vynikajúco sa menia. na dnešné pomery.

    Odpovedať
  15. 15

    Stanislav Sruba

    dobry den.chcel by som vas poprosit o radu ako dokazem demontovat airbag na volante na vozidle peugeot 406 sedan rok vyr.2003.stale ked zo spodu volantu /ako som mal poradene/strcim nejaky srubovak,alebo nieco ine mi zacne trubit klakson a aj tak som si s airbadom zatial neporadil,je streleny a potrebujem ho vymenit.dalej by som vas poprosil o radu,ako vybrat motorcek stahovania predneho okna na soferovej strane,tiez je nefunkcny a tak ho tiez potrebujem vymenit a aj ked motorcek odsrubujem,su tam lanka,ktore neviem ako odpojit,aby som ich este viac neznicil.dakujem za pomoc a radu,ak ma niekto z vas s tym skusenosti s pozdravom Stanislav Sruba

    Odpovedať
  16. 16

    Ivan

    ahojte mam problem s 406 ked zapnem najsilnejšiu polohu stieračov tak sa stratí ma prístrojoch všetko proste všetko zmizne ked ju prepnem zas sa všetko objaví čo to može byť

    Odpovedať
  17. 17

    Lukas

    Vlastnime 406 uz 7 rokov, jedna sa o benzinovy stvorvalec 1,8 16V, rok vyroby 1997. Najazdene 265000km, motoricky bezchybne auto, v motore sa menili vzdy bezne veci, nic zvlastne. Horsie su casti napravy a uchytenia kolies (napr. capy, tlmice, tycky stabilizatora a pod.). To boli veci, ktore neboli dobre doriesene alebo na to maju vplyv aj nase uzasne cesty s pozliepanymi kuskami asfaltu roznych odtienov. Spotreba paliva na 1,8 benzin je az neuveritelna, medzi 6 – 6,5l/100km, co mi nikto neveri. Inak velmi slusne vozidlo na svoj vek, tiche a pohodlne.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

© 2010 - 2014 Autorubik. All rights reserved. Kopírovanie obsahu je povolené len so súhlasom autora.