Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

10 komentárov

  1. 1

    Rako

    Dobry den,
    vedel by mi niekto pomocť s tymto problémom? Mám C4 1,6 sedan. Ide o piate dvere kufra.
    Dvere sa zle zatvárali, musel som silnejšie s nimi buchnúť kým sa zavreli. Minule som tiež
    s nimi tresol a už som ich neotvoril. To by nebol až taký problém, lenže elektronika signali-
    zuje nezatvorené dvere a po opustení vozidla sa toto nedá zamknúť. Ani diaľkovým ani kľúčom;
    len dvakráť precvakne a bočné dvere sú odomknuté. Vliezol som do kufra a odskrutkoval som zámok
    a otvoril kufor. Keď boli dvere hore tak som ich bez problému odomkol. Dolná časť zámku vypadla.
    Zámok v dverách som vymontoval, rozobral ale nič poškodené som neobjavil. Tak som skúšal ďalej
    a zistil som veľmi zaujímavú vec. Keď boli dvere kufra otvorené až do vodorovnej polohy zámok
    fungoval ako hodinky aj keď bol vymontovaný z dverí alebo vo dverách. Avšak ak sa dvere privreli
    nižšie prestalo všetko fungovať. Káble, čo prechádzajú do dverí som rukou zalamoval do rôznych
    až nemožných uhlov, ale v hornej polohe dverí všetko fungovalo. V nižšej polohe dverí už nefun-
    govalo nič. Pri tomto probléme je nefunkčný aj zadný stierač a ostrekovač. Ale ohrev zadného okna
    funguje.
    Ďakujem za trpezlivosť a prajem príjemný deň.
    Rakovský Fero

    Odpovedať
    1. 1.1

      Matúš

      moj tip po skusenostiach s viac citroenmi (ale nie C4) je prelomeny kabel v prechodke dvier. Chce to vyskusat multimetrom, ci je okruh kabla v poriadku. skoro vsetky citroeny mali problem s polamanymi kablami v prechodkach nie len dvier do kufra, ale aj do bocnych dveri.

      reakcia je uz asi nesrkoro, ale snad pomoze inym.

      Odpovedať
  2. 2

    Jaro

    Dobry deň, chcel by som poprosiť o radu. Mám Citoren C4 1,6 HDi. Problem je v režimoch fúkania ventilátora. V aute mám automatickú klimatizáciu a ak chcem zmeniť režim fúkania, napríklad na nohy, alebo hore tak na displeji sice ukazuje meniace sa šipky smeru fukania ale nič sa nemení, stále fúka iba na nohy. Vedeli by ste mi poradiť, kde by mohol byť problém ? nemože to byť v poistke ?

    Vdaka

    Odpovedať
    1. 2.1

      Anonym

      Mate zlomenu riadiacu klapku, ktoru je potrebne vymenit. mne sa to stalo este pocas zaruky, tvrdili ze sa tam usadil prach co ju zablokovalo a tym ze motorcek sa ju snazil presunut tak ju zlomil.

      Odpovedať
  3. 3

    Anonym

    Za čo nás Francúzi trestajú s dovozom C 4?

    Odpovedať
    1. 3.1

      tx

      Francuzi ta maju radi a dodaju ti C4-ku aby si mal konecne poriadne auto a nie cesky shit

      Odpovedať
  4. 4

    presso

    nič proti francuzom, vozim sa na nich dlho, ale teraz ma opustilo turbo u C4 rv.2012 1.6hdi 82kW po 137.000km. servis len citroen. ma niekto podobné skusenosti, nezdá sa mi to „kóšer “ aby turbo neprežilo aspon 200 – 250.000km

    Odpovedať
  5. 5

    joyoo

    zdravim mohol by som poprosit o radu mam c4 1.6 16v benzin a stale mi na volno behu zdochyna motor kolišu otačky dakujem za rady vopred

    Odpovedať
  6. 6

    Peter

    Zdravím,
    Chcel by som sa spýtať mám citroen c4/1.6hdi/2009/66kW/motor: 9HX/DV6ATED4.
    potrebujem vymeniť spojku a chcem vedieť či tam mám dvojmotny alebo jednohmotny zotvačník. ďakujem

    Odpovedať
  7. 7

    Števo

    Mám c4,1,4 16V,r.v.2010.54 000km.Chcel by som poradiť,či mám meniť rozvody,ak interval v servisnej knižke je 120 000km.Je rozhodujúci vek vozidla?Ďakujem.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.