Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

12 komentárov

  1. 1

    Alena

    Ahojte, mala som od novoty Almeru 4 roky a nebol s ňou žiadny problém. Pripravte sa ale na trochu drahší servis. Kamoška s Oktaviou platila za pravidelné prehliadky o dosť menej.

    Odpovedať
    1. 1.1

      Jozef

      Ani záručný servis si nemusíte robiť u autorizovaného predajcu.

      Ak ste z Bratislavy, môžte si spraviť predlžený víkend na Liptove a za ten čas Vám tu spravia servis. Či už v autorizovaných servisoch, značkových servisoch, atď. Je to lepšie.

      Samozrejme, aby tu zašlo auto 🙂

      Tu na Liptove sú na nissany extra odborníci.

      Odpovedať
      1. 1.1.1

        Ivan

        Dobry den Jozef,

        V ktorom meste na Liptove je ten servis a ako sa vola?

        Dakujem

        Ivan

  2. 2

    zabooo

    mame almeru 1,5 benzin, ale motor ma slaby tah, sko skoda 105 🙁 svieti kontrolka poruchy motora. nevie nik co s tym je?
    menena vaha vzduchu, lambda sondy nepomohli.

    Odpovedať
  3. 3

    Josef Mengele

    Mal som Almeru 1.4 ročník 1996 – výborné auto, dnes za ním smútim – nahradila ho Kia Ceed, tá sa Almere nemôže takmer v ničom rovnať, leda ak priestrannosťou interiéru.

    Odpovedať
  4. 4

    zabbix_agent

    zdravim, mali sme almery 1,5l benzin hatchback dve, prva r.2000 –bez problemov do dnes kamosovi funguje, druha facelift r.2004 –bohuzial nie nasom vinou isla na totalku
    super auta, jediny problem co sa vyskytol raz bola nefunkcna sviecka, auto islo na 3valce, ale inak len vymena oleja a filtrov-ziadny servis

    Odpovedať
  5. 5

    René

    Mam Almeru II sedan typ N16, motor QG15DE 72 kW, rok výroby 2006. Auto som kupil v roku 2010, malo 59.000 km. Teraz ma najazdenych 161.000 km. Celych 102.000 az doteraz som najazdil na LPG, ktory som hned po kupe nechal do auta namontovat.
    Kedze to bolo moje asi 10 ojazdene auto (iba moje, neratam blizku rodinu) vedel som do coho idem. Vlastne sa po rokoch potvrdilo, ze som si to len myslel a vobec som netusil, ze na svete existuju aj SPOLAHLIVE auta. Je to moj prvy japonec, a urcite nie posledny.
    Okrem pravidelnej vymeny oleja a palivovych filtrov v systeme LPG som servis doteraz nepotreboval. Vlastne ano, brzdove platnicky a kotuce, komplet vpredu aj vzadu a nove stierace. Jazdim na nom denne, s povodnou (7 rocnou) bateriou. Olejova napln v motore je 2,5 litra (doprostred medzi rysky, po vrch mozno aj 2,7 litra). Jednu 5 litrovku oleja 5W-40 tak mam na dve vymeny. Pri vymene po 15.000 km nechyba ani kvapka – stale je olej v prostriedku medzi ryskami. Ak zaratam bezudrzbovu rozvodovu retaz, tak prevadzkove naklady na samotny motor sa zatial dost priblizuju k bicyklu 🙂
    Auto ma slusny kufor aj napriek LPG, velmi dobru manevrovatelnost na ceste umocnenu super vyhladom z auta do vsetkych stran. Vyborna prevodovka a radenie prevodovych stupnov, az na olupanu plastovu napodobeninu pasiku kovu na riadiacej pake. Ta je aj mojou jedinou vyhradou k jednoduchemu, priestrannému a bezchybnemu interieru. Motoru sice nejake tie koniky pri predbiehani chybaju, ale zvykol som si nan a snazim sa to neprehanat. Chybajuci vykon je citit aj na dialnici pri zrychleni zo 60 km/h (pri opravach dialnice) na povolenych 130 km/h. Pri dlhodobej priemernej spotrebe 8,3 l LPG na 100 km (podla natankovanych litorv plynu vzdy doplna) mi vsak pocit pri plateni na cerpacej stanici tie chybajuce kilowaty hravo vynahradi 🙂
    Pri Almere lutujem iba to, ze ju uz Nissan nevyraba a ani do Europy ziadny podobny sedan zo svojho portfolia nedovaza. Tak ako som predtym casto menil auta, mam teraz pri snoreni po autobazaroch pocit, ze nic lepsie a spolahlivejsie uz z novsich aut asi nenajdem 🙁

    Odpovedať
    1. 5.1

      JA

      Mam Almeru n16, 1.5, 72kW od roku 2003 nabehaných skoro 200 000 km. Žiadna porucha doteraz. Super auto.

      Odpovedať
  6. 6

    Daniela

    Máme Nissan almera tino 2,2 a je to hotova katastrofa, nikdy viac toto auto, je to žráč penazi 🙁 neodporučam

    Odpovedať
  7. 7

    Vladimír Bátora

    Mám t.č. 4. / štvrtú / almeru ! Prvá bola jazdenka sedan 1999, najlepšie auto v mojom 63-ročnom živote ! Chcela iba benzín, olej a nové stierače. Potom som kúpil nový hatchback v r.2006, ten bol najhorší, pri cca 3 tis.km trasenie, vibrácie, omyl. Cez fiata, toyotu a citroena som sa opäť vrátil k almere r.1998, hatchback. Do komplet zbierky mi chýbal už iba novší sedan r.v.2005, ktorý som kúpil pred rokom. Je ok, iné auto už nechcem. Snáď už iba Tiidu , ak by almera skončila skôr ako ja 🙂

    Odpovedať
  8. 8

    Dušan

    mal som Almeru htb 1,8 r.v. 2003 už po facelifte. Zlaté auto 2v1. Pri kľudnej jazde akože nic-moc, ale pri prekročení cca 3000otačok vďaka vaiabilnemu časovaniu sa z auta stala raketa. Bohužial bola to 1,8 a tá žrala olej tak, že najprv pri výmene oleja som vlastne olej nemenil, ale rovno nlial nový a vymenil filter…Potom však sa to zhoršilo tak, že pri každom tankovní do olna som aj dolieval cca 1,5litra oleja!!! Po meste som na plnu nadrž prešiel cca 600km, takže potreba oleja bola ako pri Trabante 1:50.Až jedného krásneho dňa na dialnici prestal fungovať 4-ty valec 🙁 NEjak som došiel domov na troch valcoch . Tak som auto nakoniec so šťastím predal za 500€. Chlapik tvrdil, že mu to na ukrajine opravia. Už sú tomu asi 4 roky a chlapik sa neozval, tak asi je spokojný

    Odpovedať
  9. 9

    Igor

    Mám sedan N16 od roku 2000 .
    Made in Japan.
    Benzín 1.5 66 kW
    Olej nežerie má už ntretí výfuk / za 22 rokov/
    Bežné výmeny platničiek kotúčov.
    Stále jazdí.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.