Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

8 komentárov

  1. 1

    Lilo

    Nissan Micra 2004 1,5 dci. Mojmu Autíčku sa pri asi 42 000 km pokazili vstrekovače, takže ma výmena 2 vstrekov Delphi stála 15 000 Sk. Po ďalšom roku a pol začalo čosi pocvrlíkavať a servisák zistil vadné ložisko v alternátore. Po ďalšie dva roky bol pokoj kým sa nepredalo. Podotýkam motor bol od Renaultu.

    Odpovedať
    1. 1.1

      P.

      no kupit male auto s dieselom..to bol teda napad..
      v tejto kategorii aut niet nad klasicky atmosfericky stvorvalcovy benzinacik..a obzvlast ked je japonskej proveniencie

      Odpovedať
  2. 2

    Anonym

    kvalite micry je na dobré urovni , sú síce drahšie náhradné diely , ale zase vydržia. Problém je občas motor od Renaultu 1,5 dci. A micru bych videl ako druhé auto do rodiny.

    Odpovedať
  3. 3

    Michal

    Máme doma 1.0 z 2004 a je výborná. Bez poruchy a už 175 000KM asi máme šťastie. Jedine čoho sa bojím je reťaz ktorá už o sebe dáva vedieť

    Odpovedať
  4. 4

    Lucia

    Mám tiež 1.0 z 2004, ale ani nie 2 mesiace, a štrajkujú mi stierače. Je to na porazenie ak vonku neprši a stierače si stierajú a nedajú sa vypnúť, ak s tým máte skúsenosti alebo ste to nejak prerobili upravili dajte mi info na luciapetrusova@centrum.sk dakujem.

    Odpovedať
  5. 5

    Jano

    som prekvapený že je to dosť kvalitne a naozaj podloženými informáciami napísaný článok.

    Máme 15 ročnu K12 1.liter… „problémy a poruchy“ len tie spomenuté v článku, na niektoré boli aj zvolávačky, tradične nie všetky v SR (stale sme zjavne východný trh).

    Najviac asi potrápia finančne predné ramená (my sme 2x investovali do výmeny silentblokov, čapov, no už sa investícia pomaly rovná sume ako keby sme to hned riešili výmenou ramena/ramien.
    Po cca 140tis a 15 rokoch začína dávať o sebe vedieť aj spojka, ale vzhladom na 2ch soferov ktory sa na tom aute striedajú (vyuzivane ako auto do mesta) to považujem za super ;).
    Spotreba stále priemerne 5,5 (normal jadza mestom + obchvaty)…kludna jazda mimo mesta 5l, dialnica od 6-7,5 (prekonana udavana maximalka cca 155km/h gps :o). tych 7,5 je zaroven aj maximum cez to sa nedostanete ani pri nonstop otackach v cervenom … kludna jazda spotrebu sice trochu znizi ale je to celkom už „brzda“ . Jednoznačne odporucam si dať zapísať 15stky aspon 185/50(55) kolesa, auto je vtedy idealne (od výroby malo len 14palcove), so smrtou v očiach zvladnete take zakruty co si ani s roznymi „r-,fr- atd paketmi dnesnych aut nedovolite… aj vdaka 950kg hmotnosti…
    + pozor na použitý benzín, pôvpdné japonské 1litre boli dosť citlivé na kvalitu paliva

    Ak máte možnosť dostať sa ku 1.4 benzín, rv cca od 2004 = BERTE!

    Odpovedať
  6. 6

    PETER

    mam nissan micra k12 1.0 16V 48kw 3dverovy benzin 2004 hladam hrdlo palivovej nadrze chcem sa spytat ci mozem pouzit cislo 17221-BC 400/40A

    Odpovedať
  7. 7

    Peterrrr

    Benzinaky hlavne trpia na rozvody a treba dať motor von. Niekomu vydržia 30000 niekomu 50000 aj viac. Hlavne čo mňa trápilo spinacia časť kde sú kontakty tak to odchadza potom človek nenastartuje. Taktiež rozvody rozhasene, senzor kľuky. Taktiež odchádza elektronika mozog
    napájania auta nachádza sa pod svetlometom treba dať svetlomet von sú tam relatka, poistky a elektronika. Stáva sa že proste nereaguje elektronika zo spinacky sa dostane napätie do elektroniky ale ďalej už nie nevzopnete relé startera. Proste je to Japonsko francúzska sracka. Elektronika je z renaultu.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.