Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

2 komentáre

  1. 1

    Martin

    Mám astru coupe 1.8 16V 92 kW. Veľmi dobrý a pružný motor. Troška točí viac na 5 stupni kvôli krátkemu spravodovaniu, ale vďaka tomu ide ako šíp. 6 kvalt by sa hodil na diaľnicu. Podvozok tvrdší ale zato dobre sedí a nepláva na diaľnici a hlavne sa nenakláňa toľko. Interiér bez väčších známok opotrebovania, hlavne žiadne olúpané tlačidlá ako u VW. Spotreba do 7 litrov a olej dolievam len výnimočne. Karoséria skvelá, skoro bez výrazného aerodynamického hluku a tiež od kolies je v celku tichý. Taktiež bezrámové okná nespôsobujú aerodynamický hluk.

    Odpovedať
  2. 2

    Proof

    Vlastnil som Astru s motorom 2.0 DTI 16V 74kW vo verzii 5d.hatchback na ktorej som najazdil 190.000km bez väčších problémov. Vykon postačujúci nakoľko sme jazdili väčšinou dvaja.Pri plné naloženom aute viac kW chýba,ako aj 6 rychl.stupeň.Na motore bolo okrem pravidelných výmien naplní a filtrov(každých 12-15000km) pri 150.000km vymenené turbo a žhavice.Žiadne problémy zo spomínaným čerpadlom ani nič podobné.Spotreba dlhodobá 5,5l, jazdené na R17.Za dobu užívania vymenené 2x pp ložisko,spinacia skrinka, koncový diel výfuku.Inak bežný spotrebný materiál ako brzd.platnicky, kotúče, čapy atď.Ceny dielov nižšie ako koncern.Auto išlo do sveta s nájazdom 320.000km.Pri značke som ostal a jazdím Signum 1.9 CDTI 110kW.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.