Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

28 komentárov

  1. 1

    Anton Panák

    Ako zistím pri kúpe jazdeného auta Opel Meriva /200-2010/ či má auto vo výbave ESP ?

    Odpovedať
  2. 2

    Ing. Marek Mašlonka

    Opel Meriva je výborné auto.
    Vlastnil som dieslovú verziu 1.7DTI, ktorá je uvádzaná ako slabšia, ale poznať ho hlavne až pri plne naloženom aute. Výnikajúci pomer cena/úžitková hodnota, vhodné najma rodine nepotrpiacej si na luxusné prvky výbavy, zvonka malé (nie je problém zaparkovať), zvnútra obrovský priestor. Prešiel som plne naloženým autom (náklad asi 250kg) 2200km v kuse (vtedy malo natočených 100 000 km). Vynikajúca spotreba (2200 km z toho asi 80% dialnica 130-140km/h pri otackach 3500/min dalo 6,3l diesel/100 km).
    Jedine, co mozem autu vytknut je horsi vyhlad vodica uhlopriecne kvoli zdvojenemu prednemu stlpiku a vyrobna technicka zavada, ktora sa u kazdeho kusu moze prejavit inak a to vypinajuci EPS (posilovac riadenia), hlavne pri zatoceni plne vpravo.
    Inak auto odporucam.

    Odpovedať
  3. 3

    Andrej

    viete mi poradit kde ma Opel Meriva 2004 rok, Benzin 74 KW vstup na diagnostiku? dakujem

    Odpovedať
    1. 3.1

      Dominik

      Ahoj Andrej,

      ak myslis OBD konektor, tak je presne pod rucnou brzdou.
      Odstran najprv manzetu z rucnej brzdy a potom plastove dno pod rucnou, chce to vsak trocha sily…

      Odpovedať
  4. 4

    Rasto

    Kto mi vie poradiť, meriva 1,6 pri zohriati nad 85 stupnov motor nepusti do otacok maximálne 3000 a na voľnobehu hasne… za studena ide normálne…vymenil som riadiacu jednotku, cidlo kluky…a uz som v koncoch dik

    Odpovedať
    1. 4.1

      jany

      mne to roby na ibize a svagrovy na audy a6 a bola to lambda sonda mam tiez merivu ale presne ti poradit neviem

      Odpovedať
  5. 5

    Mato

    Mam motor 1,3 cdti preco mi niekedy vypne turbo a po čase znova nabehne a zhasne kontrolka tkzv.kluč Vdaka

    Odpovedať
  6. 6

    dancak

    mám opel merivu 1.7 dti mám problém s zohrievaním motora v zime teplomer mi viacej ako 80 c nezohreje aj po 50km. vimenil som termostat aj merač hmotnosti vzduchu. v lete je to aj dobre lebo je teplo

    Odpovedať
    1. 6.1

      tomáš

      ahoj
      je to normálna vec, bez prídavného kúrenia to na viac ani nedáš

      Odpovedať
  7. 7

    milan fridrich

    Mám Opel meriva 1,4 ročník 2005, má niekto skúsenosti s problémom že počas sa rozsvieti kontrolka EPS, riadenie hneď obtiažne, po vypnutí motora a následnom zapnutí tento problém zmizne.

    Odpovedať
    1. 7.1

      Monika

      Mám ten istý problém s EPS,mám Merivu 2004,1,6 16V.Viete mi poradiť čo s tým?…totiž tá kontrolka mi nesvieti stále,len občas…

      Odpovedať
      1. 7.1.1

        misko

        Toto je normalna vlastnost tychto vozidiel.
        Je to od vyrobi a nic ine ako sa s tym zmierit sa urobit neda.

  8. 8

    jana

    mam opel merivu 1,6 2004 pocas jazdy mi prestalo ist auto ,po kratkom case zas nastartovalo stalo sa mi to niekolko krat,dala som ho do servisu tam zistili ze je chyba v riadiacej jednotke ktoru akoze opravili,da sa opravit riadiaca jednotka?lebo auto aj po tej oprave robilo to iste,

    Odpovedať
  9. 9

    lubo

    mam opel merivu 1.7 cdti r.2005 za studena mi zle štartuje až na 3 raz žhaviče som vymenil ked sa zohreje tak na prvy raz naštartuje

    Odpovedať
    1. 9.1

      hangurbadzoivan448@gmail.com

      Dobrý mám 1.7disel nemôžem naštartovať ale pred asi 6 h .som naštartoval neviem čo.normalne mi svieti ako pri štartovanie vôbec nič nenaskoci
      Viedeň mi poradiť

      Odpovedať
  10. 10

    peter

    zdravim mam Opel meriva 1.7 CDTI 2004 a taky problem ze sa mi zarosia okna ze sa neda soferovat ked sa zohreje motor je to hotova katastrofa je jedno ci zapnem studeny alebo teply vzduch nech robim cokolvek nemozem prist ne chybu voda v chladicu sa netrati no ani mechanik mi nevie poradit kde je chyba poradi mi niekto dakujem.

    Odpovedať
  11. 11

    Anonym

    mam opel merivu 1,6lpg mam problem z plynom kym sa auto zohreje ide na benzín je vporiadku prepne to na plyn a počase začne trhať autom stracaju sa otačky skoči do nudzoveho režimu musim prepnuť na benzín a ide zase dobre pritom plyne som zistil ked idem nad3000otač.vtedy to začne robiť,či to neje tým že sa plyn nestihne ohriat a zamrza poradťe dakujem.

    Odpovedať
    1. 11.1

      PAVEL

      ARG VENTIL VY čISTIť ALEBO VYMENIť ALEBO TERMOSTAT NAPLYNE

      Odpovedať
  12. 12

    Anonym

    Poradte, niečo mi klepe na predku a neviem zistit co. Nerobi to pravidelne.

    Odpovedať
  13. 13

    Patrik

    Chcel by som sa spytat mam opel meriva 1.7dti 2004 rok a zadny kufor mi ide otvorit iba s klucom ako je to mozne? Ked otvorim dvere s centralom tak zadny kufor mi ide otvorit iba s klucom

    Odpovedať
    1. 13.1

      Anonym

      chyba v zámku, nefunguje centrál

      Odpovedať
  14. 14

    Papar

    Dobrý deň. Má Opel Meriva 1.7.TDI r.v.2005 riadené vstrekovanie? Tzv.EDC?
    Ďakujem za odpoveď

    Odpovedať
  15. 15

    peter

    jednoducho preto, ze mas v tom lepsom pripade predratu izolaciu (v horsom pretrhnute droty) na kablovom zvazku na prechodke medzi dverami a karoseriou na strane karoserie. Mne naviac nesiel ani zadny stierac (neprejdes STK). Ked som to „vykochal“ zistil som, ze mam aj pretrhnute droty (ale poistky nevyrazilo) a ze rakusaci dali vyrobit rumunom kablovy zvazok s ultratvrdou a krehkou izolaciou, ktora po case zima/leto/ohyby poddala. A naviac prechodka na karoserii je z tvrdeho plastu s ostrou hranou a prudkym zalomenim. … co ine sa moze stat …

    Odpovedať
  16. 16

    Zsolt

    Zdravym. Mám merivu.1.6benz.dakedy sa stáva,ze nestartuje na prvy start ale na niekolko pokusov.dakedy zase pekne startuje. Palivovy filter ből vymeneny. V com moze byt problèm . Dakujem za odpovede

    Odpovedať
  17. 17

    Mirka

    Dobry den, buchla som z predu 1,.7 Tdi . Vytiekla mi asi chladiaca tekutina, napriek tomu som presla 5 km. Teraz auto cmudi a nejde nastartovat. Viete mi poradit?

    Odpovedať
  18. 18

    miroslavstepan06@gmail.com

    mám 1,7 CDTI r.v 2004, chladenie sa občas prehrieva a vyvrie voda, inokedy ide správne na cca 90 C pri akomkolvek jazdení (kopce, dialnica, mesto ), servis si nevie rady, radia dať auto do šrotu, čo pokladám za somarinu zo všetkých hľadísk ( finančné, ekologické , citové ..) má stým niekto skúsenosť ??

    Odpovedať
  19. 19

    Lubisko

    Mne chladenie tlakovalo-penilo pri riadnej teplote čo malo za následok vytečenie časti vody a následne prehrievanie motora. Po roku sa to vystupňovalo až k odstaveniu auta čo viedlo k zisteniu vadného-zrejme prasknutého zmiešavacieho potrubia EGR ventilu cez ktoré pretláčalo vzduch od turba do chladenia. To potrubie asi popri samotnom chladením potrubia odvzdušňuje motor pred termostatom.

    Odpovedať
  20. 20

    andrejceluch@gmail.com

    prosim mam merivu 1,7dti mom problem za studena štartuje ale ked sa zohreja tak nenaštartuje a ked tak dlho toči až sa vybyje baterka nikto stym nevie poradit pomožte alebo mechanika poradit

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.