Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

11 komentárov

  1. 1

    Mrázik D.

    Prosím o informáciu, kde – v ktorých miestach sa nachádza na 1,9 TDI SEAT Toledo cievka-relé na žhaviace sviečky /do káblov pre žhavenie nejde prúd.

    Odpovedať
  2. 2
    Marcel Janco

    Marcel Janco

    Tvoje relé sa nachádza pod volantom, otvor ten plastový deklík a nájdi dve relátka, ktoré majú dve hrubšie a dve tenšie nožičky, tak to napravo by malo byť to tvoje hľadané relé.

    Odpovedať
  3. 3

    Branislav

    Ahojte, potreboval by som vediet kde sa da zohnať elektrická sústava motora na seat toledo L1 rv.1995 84kw 2,0 mam tam dost vadne kable a motor nepravidelne chodi a začne skakat akoby dochadzalo palivo

    Odpovedať
  4. 4

    Anonym

    Mám toto Toledo (1,9 TDI 81kw – 1998) už dva roky, stav tachometra 150 000 a nabehaných len nejako 20 000 km a počas tej doby mi robil problémy plubák, vyblyskovali rôzne kontrolky. Problém bol v poškodených kábloch elektroinštalácie. S autom som celkom spokojný, dobre ťahá, spotreba od 6,5 v meste až 4,2 na okreskách.

    Odpovedať
  5. 5

    Marek

    Mali sme to ako firemne auto v 90. rokoch, malo nabehane 900.000km, je to nesmrtelny motor.

    Odpovedať
  6. 6

    dodoTN

    preco nebrat 1.9TD 55KW ???? toto napise len tupec co opisal receziu od ineho tupca… 1.9TD 55KW typ AAZ je bezudrzbový max. spolahlivý a nesmrtelný motor z realnou priemernou spotrebou 5.5l ak je vsetko v poriadku a majitel nie je zavodnik alebo sebevrazedny kreten. Nevyžaduje ziadne zvlastnosti ako TDi nie je prepchaty elektronikou a ak pravedilne menite to co sa menit ma tak nema problem nabehat 800.000km bez poruchy !!!! rozdiel medzi tdi je v 10kw a to je teda podla mna mizivé nakolko tu mame max. 130km na dialnici podla predpisov. Neodsudzujem TDi ale TD je daleko spolahlivejsi motor a ovela menej narocny na opravy. Okrem toho diely na 1.9TD 55KW su za cenu suciastok na bicykel a je ich hromada ci na vrakoviskach , od inych vyrobcov alebo originalnych dielov.Pan co v tejto recenzii napisal nebrat TD 55KW by sa mal zacatzaujimat o autaaj fizicky nie len teoreticky….

    Odpovedať
  7. 7

    Peter

    Musím sa zastať tých „tupcov“, nakoľko som mal TD v Passate B3 a potom TDI v B4. Na začiatok fizicky sa píše fyzicky. Tvoja znalosť o TDI motoroch je naozaj mizivá. Skús napísať kolko má v % viac elektroniky prvý TDi motor s označením 1Z. 1,9 TD naozaj nebol bohviečo. Okrem výmeny oleja každých 7500 km mu vedela prasknúť aj hlava, stačilo trocha prehriatia alebo vytočenia na studeno. Výkonovo to tiež nebol žiadny borec, ak si ho porovnáme s vtedajšími 1,9 TD od PSA, kamarát s Xantiou mi t s prehľadom kedykolvek natrel. A oproti TDI ani spotreba nevyšla žiadno zázračne. Nebol to vyslovene zlý motor, ale od TDI to má asi tak ďaleko ako traktor od šeťvalcového BMW. A so spoľahlivosťou TDI radšej nemel. Ja osobne som na služobnom aute 1,9 TDI 81 kW najazdil 420.000 km a okrem zatuhnutej regulácie turba motor v pohode šlapal a to sa občas jazdilo kadeako. Nie každá informmácia musí každému sedieť, ale porovnávať ťažkopádny TD s TDI, chce fakt odvahu, hodnú tupca na druhú.

    Odpovedať
    1. 7.1

      dodoTN

      Odkaz Petrovi : Píšeš od veci . Ja som jasne napísal že TDi neodsudzujem a že výkon vyšší o 10 KW je mizivý pri predpísaných rýchlostiach. Z toho čo píšeš mi vychádza že si človek ktorý asi rád porušuje predpísanú rýchlosť a rád skúša čo to dá. Ja som za volantom 21 rokov čiže zavodnícke myslenie mám už za sebou.Idem konkrétne k bodom : Vraj praská hlava ? Áno praská ale len takým čo auto vytáčajú za studena čo je problém vodiča nie auta a mimochodom hlava vie parádne prasknúť aj na TDi … Čo sa týka tvojho porovnávania výkonu tak sa zopakujem máme tu predpisy a ja som človek ktorý sa ponáhľa pomaly nemám potrebu akcelerovať do bezvedomia… Nebudem tu porovnávať TDi a TD nakoľko je to markantný rozdiel ako vekom tak koncepciou ale jedno musím napísať . Vlastním Vento 1.9TD 55KW AAZ od roku 1995 zakúpené ako nové auto a po dnešný deň jazdí z pôvodným motorom bez GO menené len rozvody oleje filtre raz menené čidlo teploty a alternátor. Samozrejme ramená tlmiče a čapy sa samozrejme menili. Auto má dne najazdených 845.000km , nikdy ma nikde nenechalo štartuje kedykoľvek kdekoľvek. Jeho jedinou chybou je hrdza inak max. spokojnosť. Aby som bol presný už rok vlastním aj oktaviu 1.9TDi rv. 2002 najazdených 270.000 a menili sme už takmer všetko. Možno sme pri kúpe nemali šťastie ale komunikujem v servisoch s majiteľmi TD aj TDi a každý jeden povedal zlaté TD …. Čo sa týka pravopisu na ktorý ma upozorňuješ , je mi to ,,8,, aj tak si podstatu nepochopil…

      Odpovedať
  8. 8

    milan

    Ahoj chcem sa opytat kde sa nachadza a ci tam vobec je pelovy filter na Seat Toledo 1.9 TDI r.v. 1998, vopred dakujem…

    Odpovedať
  9. 9

    peter

    filter je na pravej strane v smere jazdy pod čelným oknom , treba otvoriť kapotu dať dole plast okolo okna a tam ten filtej je ok. peter

    Odpovedať
  10. 10

    PETERKO

    auto na ktorom sa vyrástol a navždy ostane mojim mazlíčkom

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.