Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

4 komentáre

  1. 1

    Ronald

    ja len k tomu kureniu, ze ide o hlasku nezavisleho kurenia / predhrevu, ktore spaluje naftu z nadrze a nie klasickeho kurenia interieru, ktore sa deje cez radiator teplom z beziaceho motora.
    je to nezmysel, aby auto nekurilo s rezervou v nadrzi 🙂

    Odpovedať
    1. 1.1
      Marcel Janco

      Marcel Janco

      Nuž je to nezmyselné, ale testované vozidlo počas cca 5-6 min skutočne nekúrilo a to ani ťuk. Keďže bol skutočne mráz a dýchanie osôb vo vozidle účinne sklá zahmmlievalo, viac ako spomínaných 5-6 min som pre istotu neskúšal. Ako som už napísal, po vypnutí a opätovnom naštartovaní motora sa kúrenie rozbehlo. Keďže som počas celého testu tankoval 3x, hláška a vypnutie kúrenia vždy nastala len pri svietiacej rezerve.

      Odpovedať
  2. 2

    MarianK

    Mam toto auto nejaky cas s automatom ( 120 KW verzia ) a spotrebu mam od 4L do 5,5 L nafty a nejazdim ako slimak takze nechapem kde tie hodnoty beriete. ( palubak ukazuje dobre lebo som to meral aj presne po natankovani plnej a prejdeni urcitej trasy a potom znova )

    Dakujem

    Odpovedať
  3. 3

    karol

    nefungujuce zamykanie palivovej nadrze….od vyroby je to tak ze sa nadrz zamkne az po 10 minutach od zamknutia vozidla, cize je otazne je skutocne nefungovalo. Ja som kupil jazdenku a tam to nejaky majster opravil ze to zamklo hned….akurat po 10 minutach sa odomklo 😀

    ostatne mozem len potvrdit, robusne auto. Ta spotreba sa mi nezda tiez. Tolko ma moje, ale 2.5T benzin.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.