Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

27 komentárov

  1. 1

    richard ef

    mam 130kw avensis combi 2007/11….105 000km…., kúpil som ju s nabehanými 95 000 km , išlo v ppoho. jazdím na 2200-2400 otáčkach. mimo mesta jazdilo 6,4-6,8 litra/100km , od istej chvíle aj napriek filtrom , rg ventilu, váhe vzduchu , auto mimo mesta 8,0-8,1 litra , a to jazdím Maximalne opatrne, mesto 10,5litra.čo sa deje?

    Odpovedať
    1. 1.1

      Anonym

      skus dat premerat lamda sondy , ja mam benzin 2.0 a mal som ten isty problem

      Odpovedať
  2. 2

    Milan

    Ten 2.0 má koľko spotrebu? Já mám 1,6 VVT-i a mám 6,5 litra. Teraz chcem kúpiť combi r.v. od 2003 1,8 VVT-i. Čo si o tom myslíš?

    Odpovedať
  3. 3

    Milan II

    mám jeden z prvých avensisov II 1,6 , teda 9 ročný ,je najazdených cca 210 tis km – presne popisované problémy ako uvádza článok > teda – riadenie a nové predné reflektory vymenené v záruke , potom 9 rokov nič,len kvapaliny a brzdové obloženia, až teraz katalyzátor /250€/ ,občas klepne niečo v prednej náprave (až asi 150tis km ) ale podvozok je o.k.
    Spotreba 6,5 l , na dlhé štreky bez dialnic 6 l…a pardon dnes mi menili zodratú manžetu radiacej páky /10€/ je mi ľúto da´t to auto preč !!

    Odpovedať
    1. 3.1

      Miro

      Mám pol roka Avensis kombi T25 1,6 benzín 2008 kupované s nájazdom 154 000 km, spotreba pri ceste do HR plne naložené 5 osôb a batožina 7,4l pri 130-140 km/h , trasa PO – Donovaly 2 osoby pri ľahkej nohe 5,9 -6,2 l, dynamika úplne v pohode. Môžem odporúčať.

      Odpovedať
      1. 3.1.1

        Rado

        Mám ročník 2005, kombi 1,6. Nabehané necelých 160 tisíc km. Absolútne bezúdržbové auto. Som druhý majiteľ, kúpil som ho ako dvojročné (malo 60T km). Spotreba ako sa tu uvádza, okrem bežných opotrebené (doštičky atď), som pred rokom (!!!) menil originál autobatériu a pri cca 130T km som menil uhlíky na štartéri, veľa jazdím v meste… Inak absolútne nič. Bohužiaľ, pravdepodobne dostanem teraz služobné auto, ale vydupal som si Toyotu…tak ak sa tak stane a niekto by mal záujem…rád ukážem svoj kúsok. Rado [dot] susila [at] gmail [dot] com

  4. 4

    martin

    ja som kupil pred nedavnom,zhruba 4mesiace nazad 1.8 Avensis 2003.mala najazdenych oreginal 55500km a tiez som si vsimol nadmernu spotrebu oleja spominanú v tychto člankoch.Tak som zacal patrat co s tym a dozvedel om sa priamo od servisakoch z Toyoty,ze treba vymenit olej a dat hustejsi olej o nieco a potom to prestane.Maju s tym dobre skusenosti.Inac som spokojný.Trosku od spodu lenive,ale pri vyssich otackach je to uz lepsie.

    Odpovedať
  5. 5

    siska

    Mam toytu avensis d4d 2,2/110 po natankovani pol nadrže začala svietit kontrolka paliva,čo by naopak mala zhasnuť.
    Aj pri opätovnom natankovani stale svieti nezávisle od množstva paliva.
    Po odpojeni akumulatora cca 10 minut,reset nepomohol svieti dalej.Poradte vrele dik

    Odpovedať
  6. 6

    peci

    caute,no ja, na rozdiel od mojich znamych,kamosov som nemal veru stastie na kupu avensisu..2.0 D-4D 85kw..predchadzajuci majitel do neho tankoval barsčo,čo som sa dozvedel pri prvej navšteve servisu pri výmene palivového filtra..týmto to len začalo..po pár dňoch auto zhaslo na križovatke keď bolo na voľnobehu..naštartoval a išiel dalej..toto sa stupnovalo až do takého štadia že auto prestalo štartovať..mechanik vymenil trysky,všetky pretože vykazovali na testoch záporné hodnoty..po výmene auto štartovalo..dokonca ani nezhaslo pri prudkej strate otáčok..jeden den..na druhy den to uz nebola pravda..vymena trysiek ma stala nemale prachy..totiž na diagnostike v toyote vykazalo prave tuto chybu..nasledna dalsia diagnostika ukazala „pokles tlaku paliva“..noo a teraz mam auto uz dva mesiace u „vychyteneho“ mechanika..do toyoty to davat nechcem moc..tí si vypytaju viac jak som zaplatil za cele auto..no ak sa niekto stretol s niečim podobným budem vďačný za radu..DAKUJEM

    Odpovedať
    1. 6.1

      martin

      podobny problem s tryskami som mal aj ja ale na forde mondeo.tiez som to mal u ,,vychyreneho mechanika“a skoro som ho po case prizabil skoro.odisla mi tryska na tretom valci,nakoniec som musel dat repasovat vsetky styri za 680eur v Agate v pezinku,co je najhorsi servis a najvacsi suplikanti.tak tam to nedavaj robit.,,vychyreny mechanik mi ich namontoval a ze vraj hotovo.samozrejme ze sa vykaslal sa na vycestenie nadrze a kompletneho palivoveho systemu aj ked si to nauctoval.bez toho nedavaj ani trysky,dobra rada,vermipo 4 mesiacoch mi to odislo znova.takze novy repas a uz aj cerpadlo.daj si ho poriadne vycistit a maj o tom doklad,dnes sa neda verit nikomu.nakoniec ked som si to vsetko sam odkontroloval a znovu zaplatil tak to neskutocne velmi dobre funguje.samozrejme mechanik mi musi nahradit skodu.toho riesim velmi razantne.davaj si pozor lebo dnes je vacsina mechanikov iba takzvany menici a debili.teraz mam este avensis 1.8 vvti a idem to dat na plyn.neverim uz viac nafte na Slovensku a to tankujem iba na benzinkach.benzin je istejsi.mozno som ti nejako pomohol a mozno len myslienkou co dalej

      Odpovedať
      1. 6.1.1

        peci

        jj,diky aj tak,tí takzvaní meniči sú večšinou mechanici v showroomochých servisoch ale poznam i takých sukromníkov..ja som z nr,tak to riešim tu a v okolí..narozdiel od iných trisiek sa tieto toyotacke nedaju repasovat,iba kus za kus..tie som zehnal použite za lepši penaz..v toyote mi ich len nahrali,vyčistili eger ventil..no poviem ti su to riadne palky..po tejto skusenosti sa tiez priklanam k benzinu,sice je drahsi,ja moc nejazdim,takze v konečnom dosledku snad aj vyhodnejsi pre mna..keby sa mam rozhodnut pre japonca opet tak jedine benzin,do dieslov montuju totiž europske komponenty co nie vzdy ladí s tími azijskymi..no pravdu,ja uz verim teda malokomu,jeden ti povi tak druhy tak..inak tomuto ja nechapem..ked nieco spravi a v podstate nedokonci pracu..mna o kazdom kroku moj mechanik informoval a pytal sa ci s tym suhlasim a pokracoval dalej hladani moznej chyby..takto by mal vyzerat pristup mechanika..oni si to ale neuvedomuju pravdepodobne ze si robia zle meno..to je tak ked chce kazdy zbohatnut „slovenskym sposobom“ ze dna na den..ok,budem koncit lebo by som tukal este dve hodiny…DAKUJEM

  7. 7

    Mat

    Dobrý deň,

    chcem sa spýtať majiteľov na sprevodovanie pri motoroch 1,6 a 1,8 a to najmä pri dialničnej rýchlosti (130 – 140). Za každú odpoveď ďakujem.

    Odpovedať
  8. 8

    Ivan 808

    Serusss, mam otazočku, díky za radu :o)
    Mam Avensis, 2.0 VVTI, T25, r2003, 175 000km, rozsvietila sa mi nedavno kontrolka motora, malou diagnostikou sme to pozreli, vypísalo zavadu/slabý signal lambda sondy/ tak sme zavadu vymazali, po chvílkovej jazde sa rozvietila zase. Auto ide bez problemov, volnobeh, štart je v poriadku, auto funguje ako predtým, spotreba sa nemení.
    Moj nazor je že to je lambda sonda-druhá, za katalyzátorom, a bud odchádza lambda sonda, alebo odišla, alebo odchádza katalyzátor a lambda na to reaguje slabym signálom.
    Rád si vypočujem Váš nazor ak ma niekto skusenosti viac ako ja, budem rád. Ci odchadza katalyzator, alebo druha lambda.
    Ak by som som chcel odstrániť katalyzor tak mi bude chybu motora ukazovať dalej, tak by som rád vedel, či sa dá softverovo odstraniť upozornenie lambdy na slaby signal/tej zadnej/ samozrejme keby tam katalyzatoror nebol, a bol by tam napr . len rezonátor, alebo čisto len potrubie bez katalyzatora.
    Ak ma niekto skusenosti-že bez katalyzatora, tak diky za info.

    Odpovedať
  9. 9

    peter

    Prajem dobrý deň, do agátu som dával repsovať viac krát čerpadlá a nemal som žiaden problèm , zatial som od nich videl peknú prevedenú pracu ,len toľko

    Odpovedať
  10. 10

    jano

    co hovorite na Avensis 1.8 VVTi 2004 ? ma to niekto ? skusenosti ? nehrdzavie to moc ?

    dik

    Odpovedať
  11. 11

    Zdeno RK

    Pekný večer chcel by som radu mám avensis D4D 93kw ročník 2008 neviem ako spustiť tempomat kúpil som si volant aj s páčkou tempomatu založil som to ale neviem či to treba softvérovo upraviť či niekto nemá s tym skúsenosť

    Odpovedať
    1. 11.1

      Anonym

      Urcite bude treba upravit aj riadiacu jednotku, pokial si nemal tempomat vo vybave a len takto si ho domontoval.

      Odpovedať
  12. 12

    michal

    Dobry den.chcem si kupit toyotu avensis D4D 93 kw rocnik 2007…..je to poruchovy motor? myslite ze budem stalym navstevnikom servisu?a co sa tyka podvozku ako casto treba menit capy a tycky stabilizatora?podla clanku mam pocit ze to auto uz ma rozvodovu retaz co znamena o starost menej.je to pravda?dakujem za odpoved

    Odpovedať
  13. 13

    DJ

    Avensis je pri dobrej údržbe vcelku spoľahlivé auto, pri tomto modely je citlivejšie miesto hlavne vstrekovače, ale aj tie sa dajú za rozumnú cenu repasovať. Ak máš overené km a auto je v dobrom stave a budeš sa dobre starať nespravíš zle. Mne sa najviac nepáči dizajn, taký bezpohlavný, ale to je môj názor.

    Odpovedať
  14. 14

    TOYOTA AVENSIS T250 2.0 D-4D 93kW 03/2008

    Ahojte, chcem sa v krátkosti podeliť o skúsenosti s Toyota Avensis T250, 2.0 D-4D 93kW, r.v 03/2008.. bol som si po ňu v Nemecku v 09/2011 mala 114000km (ako nová).
    Počas prvej zimy (nemuselo to byť spôsobené zimou ale to neviem) mi auto začalo štrajkovať pri štartovaní aj pri teplotách +5 tak som vymenil žhaviče za BERU cca 100€ nepomohlo, po nejakom týždni začalo auto po zastavení a následnom voľnobehu samo zhasínať motor.. spravilo to niekoľko krát tak som sa rozhodol ísť do servisu.. Diagnóza v servise veľmi rýchla: zanesení EGR ventil –> závada odstránená na počkanie vyčistením cca 40€ ..od vtedy štartuje a nezhasína.
    Necelí rok po kúpe mi začala svietiť kontrolka motora.. tak do servisu.. počítač ukázal závadu ja jednom z 5-tich vstrekovačov. chybu sme vypli ale na druhý deň kontrolka začala svietiť opäť.. tak objednávka do servisu.. demontáž vstrekovačov, vstrekovače poslané na diagnostiku, po návrate údajne vykazujú už nevyhovujúce parametre tak odporúčaná výmena všetkých súčasne.. u týchto vraj nemožný repas tak výmena DENSO vstrekovačov cca 2000€.
    V oblasti motora klepotavý zvuk pri klesaní otáčok ako plast o plast.. v servise o tomto škriatkovi očividne vedeli, dal sa tam nejaký polystyrén čičo a klepanie prestalo, tak na týždeň.. klepanie sa vrátilo.. už neriešim, nie je to motorická závada a žena vôbec nevníma ten zvuk, vraj to ide úplne normálne 🙂
    05/2014 má nabehané 175000km. Spotreba dedinami pri dodržiavaní 50tky je na 4,4l/100km, na diaľnici sa pri 110km/h dostanete na 5,5l/100km pri normálnej jazde okolo 130km/k je spotreba okolo 5,9-6,1 l/100km. Na rovine to dá podľa tachometra tak max 196km/hod.
    Dostal som 2 šlus defekty tak že strelila guma.. jeden v rýchlosti 170km/hod druhý v 150km/hod.. prvý na pravé zadné kolo druhý na ľavé zadne kolo.. auto si držalo stopu ani ma nehodilo.. dal som to na krajnicu, obul rezervu.
    Aký servis ma čaká najbližšie?:-)
    Tak pekný deň prajem a ak by niekto vedel ako ma toho klepotania na dlhšie ako na týždeň zbaviť dajte vedieť.

    Odpovedať
    1. 14.1

      dsf

      No ak pridavas tak vsteky tie suciastky su vo vyssej rychlosti stabilnejsie, ako ked ma vacsiu stabiltiu bicykel vo vyssej rychlosti.

      Opkaom je kde uberes plyn dojde tam k nestabilite, rozvibruje sa vsteko, ako ked automaticka pracak prestava zmykat tak tiez kadejaky zvuk z nej ide.

      Mozno by si to aj pod kapotou videl a zistil sam, ale ak to v servise vyriesli tak sa musis spytat tam, sa hnabis alebo co, ved ich platis tak maju povedat co to je, nie?

      Nieco tam ma volu, je ohnute zodrate a podobne, a do niecoho naraza…

      Daj vediet ako si dopadol.

      Odpovedať
    2. 14.2

      Anonym

      Nevymyslajte si. 93kW nema 5. vstrekovac. Tak bud neviete co mate za auto alebo tu proste spamujete.

      Odpovedať
  15. 15

    AutoKomplet

    Kupujte si 1.8vvti a poriadne si precitajte clanok – obsahuje kvalitne a uplne informacie = pozorny citatel vie co je dobre a co nie. Je to jedno z najlepsich aut v triede a pokial sa o neho budete starat, tak bude sluzit. V clanku su velmi kvalitne opisane problemy a mozne zavady. Osobne by som nekupoval 2.0td 85kw a ak to musi byt diesel tak len 2.0td 93kw. Ja diesle nemusim (viem preco) takze uplne najlepsia volba je rozhodne 1.8vvti (1.6vvti je predsalen slabsi a na dialnici velmi vytoceny do otacok = treba jazdit max. 120 aby bol usporny). Auto nepozna koroziu (ak neratam nejake drziaciky okolo motora ktorym to nevadi) a to je dalsia vyhoda oproti napr. Mazda 6 do roku 2005 poriadne hrdzavela. Samozrejme za Avensis si musite doplatit (oproti Mazda 6) ale stoji to za to.

    Odpovedať
  16. 16

    Martin

    Mam Avensis 2,2 D4D,110kw je to ale novsi model,2009ka,o rok novsi model ako tento clanok.
    Kupil som to ako jazdenku original z toyoty,mala 100.000km,strasne zachovala,vyzerala ako nova. Za celu dobu bolo servisovane len v toyote a jediny servis co sa robil do 100.000 bola vymena brzdovych platniciek a bezny servis-oleje a filtre. Momentalne uz mam vyse 150.000 km ale okrem beznej vymeny oleja a filtrov som do toho auta nedal ani korunu. Mal som predtym forda,v jendom kuse do toho sli peniaze,ale tento Avensis je fakt BEZUDRZBOVE AUTO!!! Velmi pohodlne auto,jazdi uplne tichucko, na dialnici bezne ked v 130ke das plyn na podlahu auto sa rozbehne jak stihacka. Maximalku som z neho vytocil v nemecku na dialnici 230km/h ale aj v tejto rychlosti auto sedelo na ceste ako prilepene, krasne drzalo stopu,vobec netriaslo volantom a slo uplne tichucko,pocujes len ako tecie vzduch okolo auta. Tak isto ked jazdis za normalnyhc podmienok normalnou rychlostou,super drzi v zakrute,dobre brzdi,ide ticho,hladko….len v nizkych otackach je trosku lenivsie ale ked mu dupnem ide jak stihacka. Raz som rezal v noci na mokrej ceste dost ostru zakrutu a v strede cesty srnka. Z reflexu som dupol na brzdu a uz som videl ze toto dopadne zle. Cakal som smyk,ze ma obehne zadok a ze skoncim kdesi vo zvodidle, v zlomku sekundy len blikla kontrolka ze auto ma smyk,cosi v aute piplo,brzdovy pedal uplne zmekol a skor ako som sa stihol spametat to auto slo rovno stalibné dalej!!!!
    A spotreba? Na kradke trasy a studene starty to zerie cosi pod 6,5litra, na dlhe cesty mimo dialnice ked sa clovek aspon snazi dodrziavat rychlost da sa ist aj pod 5litrov. No a dialnica? rychlostou 140 na tempomate 6,3-7litrov,ale ked ides pomalsie da sa ist aj pod 6. Lenze s takymto autom ta pomaly nebavi jazdit. Ja mu dupem poriadne a mam dlhodoby priemer mesto/dialnica 6,5-7litrov co na taketo velke auto vobec nieje zle.
    Velmi pohodlne,tiche,bezpecne,silne a rychle auto, absolutne bezudrzbove auto. Som s nim nadmieru spokojny a odporucam ho. Az ho raz zoderiem lebo jazdim fakt vela,viem ze dalsie auto bude TOYOTA.

    Odpovedať
  17. 17

    jacek

    yoyo… ja som kupoval v DE Avensis 1.8 2003. Po takmer dvoch rokoch, a asi 30.000 km, dialnice ale hlavne mesto a medizmesto, klopem na drevo, to auto je neznicitelny samochod. Treba mu dat trosku lasky a zaobchadzat jemne s prevodovkou a spojkou a prezije vas.

    Je pravda ze motor 1ZZFE ma konstrukcnu vadu ktora sa pri viac odjazdenych kilometroch zacina prejavovat zvysenou spotrebou oleja. Dnes mam nabehane 130.000 km a dolievam asi 0.5 l oleja na 1000 km. Vzhladom na nizku kupnu cenu, a nizku spotrebu 6.5 medzimesto, 7 dialnica , dokazem s tym zit.

    Odpovedať
  18. 18

    Simon

    Avík wagon 2,2D-Cat (110KW) r. 2010, Dovoz švajčiarsko . NAJAZD prj dovoze 84000km. Teraz 192000KM. Absolutna spokojnosť! Manželka behá aj kratsie vzdialenosti mesto, co je moc nechcem kvoli DPF, ale vôbec sa to zatial neprejavilo, ze by nejaký problém s dpefkom. Jedno fantastické auto a myslim, ze je to stvorené dialnicné auto. Od dovozu len bežný servis náplňe filtre, oil. A menené kotuce predok, zadok + platnicky vymena krajsich elektronov 18″ Baracuda Tsunamee + pneu Uniroial Rainsport. Neviem, začul som tu nieco ohladom D-Cat motorov, ze problemové a pod ?? Ja toto vozidlo môzem len vyzdvihnúť a plne CH V Á L I Ť!!! Tankujem len Shell w-power diesel, alebo OMV Max motion. Ďalšim autom bude zase TOYOTKA. Toyota FOREVER 🙂

    Odpovedať
  19. 19

    Peter

    Ja mám Avik 1,8 VVTi, som tretí majiteľ, najazdených mám cez 30 000km a zatiaľ len také bežné poruchy, akurát raz mi odišiel alternátor. Jediné čo sa dá trochu vytknúť su drahšie náhradné diely. Pred dvoma mesiacmi mi nejaká dobrá duša nacúvala do auta na parkovisku, všetko už opravené, len zháňam ešte trysku na ostrek svetlometov, a v Toyote za ten kus plastu pýtajú 200€, čo sa mi zdá trochu veľa.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.