Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

21 komentárov

  1. 1

    Lubo954

    Neviem preco stale uvadzate medzi najcastejsimi poruchami take veci ako opotrebovane vstrekovace, turbo a pod. Je to bezne opotrebovanie po urcitych km. To pisete u kazdeho auta co som si vsimol. Je to taka zavada ako ked benzin zacne pri 300 000km zrat olej. Ci vari aj to povazujete za caste poruchy??? 😀

    Odpovedať
  2. 2

    MJ

    Píšeme to preto, lebo sa to môže v prípade jazdenky vyskytnúť a nie je to lacná záležitosť tobôž u Toyoty. Možno vy to beriete ako samozrejmosť, ale verte mi, 80% potenciálnych kupcov si to vôbec neuvedomuje a neskôr sa čuduje, koľko peňazí musia do auta investovať, aby fungovalo ako treba.

    Odpovedať
  3. 3

    Ján

    Dobrý
    Prosím neviete mi poradiť?! Ja sa do toho nevyznám. Máme Toyotu RAV4 2,2 D-4D 2006 je kúpená ako jazdenka mala asi do 90000 km hmm veľmi tomu neverím ale v dnešnej dobe je to hit pretáčať. Máme problém so štartovaním veĺmi dlho treba štartovať kým nabehne nadmerné dymenie a aj hlučnosť je väčšia (aj keď nemám veľmi ako porovnať) potom sa mi zdá, že príliš ju trasiu aspoň prevodovú páku…Teraz je u oparavára ktorý ju rozobral a tvrdí , že sú vadné trysky a jedna stojí vyše 500 eu. A určite nemám chuť do toho toľko vraziť. Je nejaká iná možnosť..Inak auto je super dobré jazdné vlastnosti aj v teréne veĺa miesta atď…

    Odpovedať
  4. 4

    Peter

    Zdravím,chcem si dat doviest Rav 4 z Nemecka,alebo z talianska.Od kedy začali montovat do dieslov filter pevných častíc do 100kw verzie motora???

    Odpovedať
  5. 5

    stefan janik

    dobry den, mam toyotu rav4 od novoti, kupenu v nemecku februar 2008 2,2 D-CAT, pri riadnej namahe sa podari prejst 700km na 62l nadrz, lahka noha a dojazdy na volnobeh, nehovoriac od pociatku o turbodiere v tahu, banujem tej chvile kedy som kupil d cat 136kw, posledne tri roky mi v zimnom obdobi stale vypaluje a zadymuje ako T72 v bojovej akcii, velmi casto a sustavne aj niekolko stovak metrov jazdy, robi to v nizkych otackach aj v tahu na velky vykon, v letnom obdobi to nerobi ale citit neprirodzeny zapach po odstaveni vozidla. mam najazdenych 167000km, na nadspotrebe oproti prospektu 6,3 pri devaddesiatke co je nezmysel som vyhodil do vetra min 6000 euro. pri mrazoch pod 10s c sa nezohreje na prevadzkovu teplotu ani po 15km jazdy, nehovoriac o stale vys otackach motora volnobehu nad 1000 za min. aby toho nebolo malo, zaroven sa spinaju ventilatory chladica. zimna spotreba nejde pod hranicu 10 a na kratsie vzdialenosti 11-12 litrov nafty. poprosim ak sa da poradte mi. pri 140000km tam bol cisteny egr ventil a prevedena regeneracia, cest pristupu v servise toyoty zilina pan MAHUT, ozaj na urovni. ak s tym dokaze niekto daco urobit a spravne diagnostikovat, budem rad, s pozdravom stefan janik

    Odpovedať
    1. 5.1

      laky

      osobne by som skúsil aj iné servisy TOYOTA…prístup v Žiline môže byť fajn ale očividne Vám nepomohli… skúsil by som aj toyota forum… možno budú vedieť viac..kúpili ste asi veľmi nepodarený kus… skúsili ste natankovať nejaké prémiové palivá? istá turbodiera je u týchto motorov normálna..spočiatku som sa tomu sám čudoval….

      Odpovedať
      1. 5.1.1

        znalec

        2,2 D-CAT su totalne shitove motory.

        Tiez ma prekvapuje, ze chvalis servisaka, ktory zjavne netusi, co autu je a uz vobec nevie, ako to opravit…

        🙂

      2. Miso001

        Zaujimalo by ma ako toto dopadlo. Okrem ineho, vyzera to ze vodic ma spotrebu 6.3 litra nad vyrobcom udavanu hodnotu???? Tam je daco velmi zlee

  6. 6

    kupujem 2-2 100kw, 2006-2009

    Ahojte, chcem kupit 2-2 D4D 100kw, 2006-2009. Je niekto kto sa moze podelit o skusenosti?

    Zaujima ma napr spotreba a naklady na pravidelny servis… Uzivatelia uvadzaju od 6.6 do cca 8.6 litra nafty.

    Odpovedať
    1. 6.1

      Joe

      Toto auto mám od 2007 kúpené nové.Žiadne poruchy, až toho roku roztrhnutá pomocná remenica po 120 000km! Našťastie som si to hneď všimol a nestihol som niečo zničiť.(Vyšpliechalo mi polovicu chladiacej zmesi cez poistný ventil, lebo sa všetko začalo prehrievať, ventilátor na chladiči sa samozrejme prestal točiť, klíma nefungovala…pozor na tieto príznaky, signálka na prístrojovke mi ešte nezačala hlásiť vysokú teplotu oleja!))Cena opravy aj s materiálom pod 50,-€ v servise AWG v BA…Pri nie včasnom zásahu servisu by to mohlo skončiť fatálne.Pomocný remeň treba hneď pri jazdenke vymeniť.Hlavný rozvod je samozrejme reťaz… Spotreba v lete 6l/100km jazdím pohodovo, žiadny plyn/brzda.V zime asi vyššia ale kto by riešil spotreby nafty na 2,2tonovom aute medzi 6-7l?Náklady na pravidelný servis sa dajú znížiť nakúpením materiálu cez internet , hlavne oleja!!Vzhľadom na doterajšiu spoľahlivosť, nepovažujem servis za katastrofu.Dodržiavam všetky prehliadky.Auto by mohlo byť tichšie, nie je dobre vidieť pred kapotu -SUV..ani cúvanie nie je bohviečo – na široký C stĺpik som doplatil – rozbil som celý zadok o stĺp -servis 80 000,-SK…nie je zlé domontovať senzor cúvania…Minulý rok do mňa jemne zozadu buchol kamion , tentoraz som platil v Autogrande 5 500,-€!! za ten istý rozsah škody , našťastie to išlo z poistky vinníka.(Na porovnanie k tejto zlodejine – na internete ponúkali zadné dvere so sklom za 600,-€…) Z toho vyplýva, že búračka je u Toyoty už drahý špás a je otázne , či auto opravovať v značkovom servise , pokiaľ sa neplatí z poistky.Auto stvorené na dovolenky, s odolnosťou na zlé cesty ( pozor tvrdé pruženie!! žiadny „žehlič“ nerovností),krátkodobé použitie 4×4 (vypína sa už pri rýchlosti 40km/h…) najmä na primrznutých cestách do kopca, rozjazd v snehu…Pri väčšom množstve batožiny všetko rieši strešný bag. Motor so 100kw je vyslovene postačujúci a krútiaci moment presvedčivý.Pokiaľ to auto nebude kradnuté, pretočené km , atď -( najlepšie majiteľ zo Slovenska s dohľadaním servisných záznamov) odporúčam ako univerzálne vozidlo (menej samozrejme do mesta – parkovanie nie je až taká lahôdka).

      Odpovedať
      1. 6.1.1

        Peter

        Suhlasim, mam ravku 2006, motor D-4D, 100kw. najazdených cez 300 tis. kilometrov a ide bezchybne. kazdy rok menim olej, cize cca po 20 tis. km, pomocny remen s celym sustrojenstvom vymeneny po 200 tis. ( pozabudol som nan). vymenena spojka a dvojhmotny zotrvacnik cca v 290 000 km spotreba medzi 6- 7 l/100km. Aj by som uz siel do niecoho noveho, ale fakt nemam preco.

  7. 7

    Jozef

    Pozdravujem vás, pred pol rokom som predal starú Toyotu a kúpil jazdené Verso r. v. 2006 objem 2,2 D-cat 130kW. Som s ňou max.spokojný až na jeden PROBLÉMIK. Neskutočne dymí každý deň zhruba dva krát na asi 4-5min. Pri nižších rýchlostiach, ale aj keď vychádzam z mesta a za tabuľou na to dupnem. Je to čistý hustý biely dym. Mám pocit že chemicky zapácha. Fakt je to katastrofa. Normálne už čakám, že mi niekto vynadá. Inak auto nevykazuje žiadne nenormálne správanie a všetko šľape ako má. Je pravidelne servisované. Prosím vás ak máte niekto skúsenosť s týmto problémom napíšte, alebo zavolajte na mob: 0907872588.
    Prešiel som fóra krížom krážom ale žiadne KONKRÉTNE riešenie som nenašiel. Prosím poraďte. Ďakujem!
    Jozef.

    Odpovedať
    1. 7.1

      Anonym

      Mate problem

      Odpovedať
  8. 8

    Rado

    Zdravím vas suhlasim zo znalcom tie 2.2 d cat motory su fakt nevydarene motory radsej som si kupil 2.0vvt~i benzín a su lepšie ako naftove a lacnejšia udrzba osobne by som d cat a disel nekupoval viem o com hovorim mal som ho a radsej som ho predal

    Odpovedať
  9. 9

    Alena

    Dobrý deň.

    Chcem kúpiť toyotu rav4 2,0VVT-i r.v.2010 je to dobrý motor? Alebo sa mám popozerať po inom modely? čo poradíte?

    Odpovedať
    1. 9.1

      M.

      Je to dobrý motor, rozhodne oveľa lepší ako diesel 2,2D4D, ktorý za veľa nestojí. Pri kúpe sa len treba vyhnúť autám na LPG, s tým si tie motory moc nerozumeli. Po 15000 km meniť kvalitný olej a nemal by byť problém.

      Odpovedať
  10. 10

    Mato

    To je pekny nezmysel, ze si z LPG moc nerozumeli. Komentar nadomnou ma vypovednu hodnotu O.0 nič…Mam 2.0 vvt-i r.v 2007 (1AZ-FE) na LPG uz 7 rokov a najazdene na lpg cez 160000km bez jedinej poruchy. Nedavno sme pre kontrolu merali aj tlaky vo valcoch a vsetko ok! Usetril som tolko na palive ze si mozem kupit dalsiu takuto Ravku a tuto kludne darovat…Prosim vas nevyjadrujte sa k veciam o ktorých nemate ani šajnu. A ak teda už, tak skuste presnejsie specifikovat problem. Ten motor ma dostatocne tvrdene sedla ventilov a pri kvalitnom lpg nehrozi zaklepavanie ventilov. Je to velmi podareny motor. Poznam viac ludi s tymto motorom na lpg a neviem o ziadnom probleme. Rovnako ako dielna kde mi to montovali a to maju za sebov uz xy prestavieb tých 1AZ-FE 2.0vvti…

    Odpovedať
    1. 10.1

      Paľo

      Mato,mám rovnaké auto ako vy-ročník,motor…..mimochodom skvelý motor.Zvažujem lpg.Akú značku splyňovača tam máte,popr.kde ste dali splyňovač namontovať?

      Odpovedať
  11. 11

    Emil

    Ja mám rav 2008 110kw automat diesel ..410 000 km ,raz mi tam pustil erb ventil ináč nič ,tak neviem.

    Odpovedať
  12. 12

    Cvanco

    RAV4 treba brat uz Hybrid 2.5l ci uz starsie od rv 2014 alebo tieto najnovsie od 2019. Dizajn je ako UFO (asi to zobrali od Hondy) ale spolahlivost 100% a ta spotreba to sa neda popisat, do 5 litrov v meste na velkom 2 tonovom SUV!

    Odpovedať
  13. 13

    Thank you for registering - it was incredible and plesant all the best and all the best http://autorubik.sk ksdfsaffsdfdsds 5731516

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.