Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

2 komentáre

  1. 1

    vanyto

    Výborný súhrn. Som majiteľom Škody Rapid Liftback r.v. 2013, motor 1.2 TSi (63kW), nájazd 90tis.km a môžem potvrdiť informácie z článku. Dobré jazdné vlastnosti s horším tlmením nerovností (skrátka tvrdšie naladené auto), priaznivá spotreba, lacnejšie materiály. Čo sa týka servisu, riešil som výmenu spínacej skrinky (pri 85tis.km), výmenu rozvod. reťaze (pri 60tis.km v rámci záruky). Taktiež môžem potvrdiť problém s ovládačmi el.sťahovania okien, natečená voda v dverách (zapchaté odvodové kanáliky), poruchu klapky ventilácie (nefunguje na 100%, ale dá sa s tým žiť) a búchanie zadných dvier.

    Odpovedať
  2. 2

    Martin

    Rapid je slušné auto, ide v podstate o natiahnutú fabiu s veľkým kufrom a s naozaj veľkým priestorom na zadných sedačkách. Vlastním 1.2 TSI 66 kW novej rady ea211. Auto má dostatok dynamiky zo super spotrebou s ktorou prekoná úplne všetky preplňované moderné turbo motory. Nebudem ale len chváliť, pretože veľmi zvláštnou až záhadnou vecou je fakt že tieto motory majú rôzne divné zvuky. Sú háklivé na každú malú zmenu, napríklad nízka teplota, menej oleja a pod. Najhlučnejšie v celom aute je vysokotlakové čerpadlo a trysky, to je normálne, ale záhada je že keď postavím vedľa seba 3 rapidy s rovnakým motorom tak každý znie inak. Niekto si všimol zmenu zvuku po 10 000 najazdených km, niekto po 100 000. Prečítal som si o tomto probléme všetko čo existuje na internete a podľa viacerých servisov čo písali ľudia sa jedná o bežný zvukový prejav a nikomu sa nechce tým zaoberať hlbšie, aj autorizovaný servis sa vyhovára, lebo sami nevedia nič, pretože sú to len meniči dielov.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.