Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

5 komentárov

  1. 1

    Xfactor

    Mam otazku. Do auta prenikaju razy pri prechode priecnych nerovnosti, pocut praskanie plastov v palubnej doske alebo vo vyplni dveri. Deje sa to pri prejazdne spar na mostoch, betonovych alebo asfaltovych ciest. Vymena prednych silentlokov nepomohla. Tlmice maju 78%. Auto 96tisic km/7rokov. Z clanku ma zaujali tie silentblokove horne dorazy tlmicov, pripadne este napravnica je myslim umiestnena na silentblokoch a prisrobovana ku karoserii. Co by pomohlo vymenit?
    Bol by mozny komplexny canok o podvozku automobilov, na co sluzia tycky stabilizatorov, torzne tyce, capy, tlmice, pruziny. Ake funkcie plnia priecne a pozdlzne ramena, skrutne stabilizatory a ako sa pripadne prevajuje ich opotrebenia? Dakujem

    Odpovedať
    1. 1.1

      Lukas

      Dobry den, mam presne rovnaky problem…vyriesili ste to nejak? Dakujem za odpoved.

      Odpovedať
      1. 1.1.1

        martin

        moze sa jednat o tycky stabilizatora

    2. 1.2

      M.

      To sa nedá všeobecne povedať, je strašne veľa typov podvozkov resp. uchytenia rôznych častí podvozku, silentblokov, čapov atď. Veľa závisí od konkrétneho typu vozidla, väčšinou sa totiž jedná o typické prejavy pre to konkrétne vozidlo.

      Odpovedať
    3. 1.3

      Martin

      Praskanie plastov počuť niekedy aj pri rýchlom prejazde zákrutou, pri rýchlom vyštartovaní z miesta alebo prudkom brzdení. Z našich Slovenských ciest môžu byť rôzne časti interiéru povolené (rozhýbané) a preto vydávajú zvuky. Niekedy pomôže rozobrať a znovu zložiť, na pevno. Ohľadne tých „rázov“ na priečnych nerovnostiach, môžu to byť zlé tlmiče (nemyslím samotnú pohyblivú, tlmiacu časť ale uchytenie kde môže byť vôľa) alebo to môže byť nejaká obyčajná tyčka, kde je vôľa, a tá jednoducho klepe. Musia sa na to pozrieť v servise, najlepšie na rampe, že kde je chyba😉

      Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.