Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

9 komentárov

  1. 1

    Dušan

    Vcera som si kupil fungl novy VW Golf Variant 1,4 TSI (90 kW) so 7 st. DSG prevodovkou. Prevodovka je uplne super, ale prekvapila ma jedna vec. Prakticky sa auto stale rozbieha na 2 st., je to spravne? Ked stojim, je zaradena 1., ale takmer okamzite, uz pri minimalnej rychlosti do 5 km/h sa preradi 2. st. Auto je tym padom trosku lenivsie, ale potom uz to ide v poriadku. Aj ked som napr. prechadzal cez vyssi retarder, kde som skoro az zastal, tak stale si auto drzalo 2. stupen. Nemoze to sposobit nejake problemy do buducna, ze sa viac zatazuje prevodoka tymto? Aj som volal do VW a bolo mi povedane, ze je to tak v poriadku, aj ked sa mi zdalo, ze ten predajca skor hadal.
    Dakujem za odpoved.

    Odpovedať
  2. 2

    M.

    Tak je nastavená riadiaca jednotka. Keďže má prevodovka 7 stupňov – preskoky medzi stupňami sú pomerne krátke a motor má dosť sily aj v nízkych otáčkach, je možné zaraďovať vyšší stupeň (2) aj v rýchlostiach, kde by napr. manuálna 5 st. prevodovka mala ešte len jednotku. Okrem zaradenej rýchlosti treba sledovať aj momentálne otáčky a správanie motora. Ak všetko prebieha hladko a plynulo, nie je dôvod na pochybnosti.

    Odpovedať
  3. 3

    Vladimir Rancik

    Mam DSG prevodovku a ked dobrzdujem skoro do nulovej rychlosti a znovu akcelerujem auto trhne a ozve sa buchnutie (dost vyrazne) z miesta prevodovky…dalsi problem je ten, ze ak s autom po dobrzdeni zostanem stat a chcem sa pohnut tak napriek tomu ze som v drive auto sa nepohne a iba zvysuje otacky ak pridam plyn ale ako keby na volnobeh, pri zaradeni spiatocky je to presne to iste, len zvysovanie otacok, ale pohyb ziadny…
    Bol som s tym v servise, vymenili mi spojku a zotrvacnik (za 1400 Euro) a ked som sa vracal s autom zo servisu a zostal stat na krizovatke, urobilo mi to iste…skoro ma porazilo…iste si viete predstavit…neviete, co by to mohlo byt?

    Odpovedať
    1. 3.1

      Petrisko

      Toto by zaujímalo aj mňa, bol som sa previezť na predvádzačke s dsg prevodovkou a ozvalo sa buchnutie keď som prudšie pridal. Dosť ma to vydesilo. Zistil si niečo o tom?

      Odpovedať
  4. 4

    Mato

    Mám ročného golfa SV s 7st DSG (DQ200). Keď parkujem (cúvaním z kopca) do dvora, preradím do N a nechám auto svojvolne zísť. Celý manéver trvá cca 15 s – 20 s, ale robím to pravidelne (denne aj viac krát). Môže to škodiť prevodovke viac ako keď zaradím R ? Auto v tedy zbytočne razantne sa rozbehne a aj tak musím brzdiť čím vlastne rozpájam spojku(y).

    Odpovedať
  5. 5

    Minko

    To iste som robieval aj ja a bolo mi vysvetlene ,ze najlepsie pre dsg je nechat zaradenu richlost ,prevodovka si s tym lepsi poradi ako ked ma neustale rozpajat spojky.

    K tomu trhaniu-buchaniu v prevodovke len tolko ,ze mali sme 8mickoveho passata 176kw so 7 st. Dsg a tak isto aj golf 7 so 6 st. A golfik radi krasne plinule ale passat trhavo a zo znacnym zvukovym prejavom.

    Odpovedať
  6. 6

    mato

    Dobrý den,
    mam dvojkovu octaviu 2.0 tdi so 6-stupnovým automatom a obcas sa stane ze z trojky do stvorky mi preradi neskor ako zvycajne…cca pri 2500 otackach a nasledne citit vyrazny zapach ako ked hori klasicka lamelova spojka alebo olej. Prevodovka inak radi bezproblemovo a hladko-ziadne sklbanie ani buchanie…akurat zotrvacnik to uz bude mat za sebou a mam tesne pred vymenou oleja v prevodovke.

    Odpovedať
  7. 7

    Peter Velky

    V akých intervaloch sa má meniť olej v DSG prevodovke?

    Odpovedať
    1. 7.1

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.