Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

21 komentárov

  1. 1

    Pavel

    vdaka za recenziu, no podla mna dizajn tohto Accordu je dost vydareny a nadcasovy..aj sedan, aj combi..ak sa dobre pamatam, v case prichodu aj povyhraval nejake tie awards vratane Red Dot a pod…aj sucasna Kia Optima je zvonku cista kopia tohto auta..obzvlast smiesne tych 8/10 vyznieva, ked takemu paskvilu ako Skoda Octavia minulej generacie date 9/10, nudnemu Passatu tiez 9/10 a mega-nudno-nezazivnemu VW Touran rovnako ako tejto Honde!

    Odpovedať
    1. 1.1

      Peter

      to je vec nazoru mne sa oktafka paci a naopak honda accord mi pride nudna prerastena dost americka a v kombi pripomina pohrebak 8 bodov je tak viac ako dost myslim ja

      Odpovedať
  2. 2

    Patrik

    Honda pokračuje vo svojej tradicií, čo je dobré aj smutné. Motory sú dobré, hlavne tie benzinové ale čo ma mrzí či skôr moc neprekvapuje je kvalita karosérie. A preto píšem že smutné, lebo som už dúfal že sa japonci konečne zobudia a začnú konečne zinkovať karosérie najlepšie obojstranne. Zinok alebo niečo podobné. Nechápem ich politiku výroby a kvality a pri accorde 8G sa mohli konečne posnažit. A každého japonca čo som mal bol hrzdavý, toyota, mitsubishi, honda. Niektoré iné značky myslia na hrdzu už cca 20 rokov a japonci stále spia. Blatníky, kapota, spodok dverí, podvozkové časti to všetko. Toto sú moje skúsenosti, aké máte vy ?

    Odpovedať
    1. 2.1

      tosomja

      takze mal som civic 6g hrdzaveli zadne lemy, potom 7 g nikdy nebolo v garazi a ani kusok hrdze a crv tiez…vsak honda patri medzi najlepsie auta s protikoroznou upravou pozri si to v autobild

      Odpovedať
  3. 3

    QUASI

    Motory – Honda aj Toyota bez konkurencie (benzin).
    Honda – koroduje, mal som rocnik 98 pouzivanu do 2006, hlavne podbehy a lemy, uz po 4 rokoch to zacalo kvitnut, na svedomi to vraj mali Anglani, ktori pru vyrobe nedodrzali postupy a material. Toyota – nekoroduje, zlahka hrdza na podvozku, inak nic. Ani po rokoch.

    Odpovedať
  4. 4

    Andrej

    Prekvapuje ma Vaša skúsenosť s hrdzou. Mám accord 2004, legend 2007, origo fabrický lak bez náznaku hrdze. Podvozok samozrejme niečo na sebe má, ale nie omoc viac ako „európania“. Najviac trpí kapota po zásahoch kameňov/posypu cez zimu. Keď sa to hneď ošetrí, no problem, ináč podobne dosekané som to mal na BMW.

    Odpovedať
    1. 4.1

      Rado

      Áno, ale je rozdiel o ktorej generácii Acvordu sa bavíme. 7g a 8g sa už vyrábali priamo v Japonsku.
      6g a staršie, a všetky Civic sa robili, a robia, v Anglicku.
      Ja mám 7g a musím priznať že som riešil zadný len, lebo to začalo zvnútra hrdzavieť. Ale ostatné je zatiaľ v poriadku (r.v. 2006). Na svoj vek…
      Samozrejme na podvozku sa nejaká hrdza objaví, ale to na každom aute ktoré má 13 rokov.

      Odpovedať
  5. 5

    Carlos

    Pekná recenzia, ako väčšinou, ale predsa nemali by ste písať recenzie o automobiloch ktoré už skončili výrobu daného modelu, a potom písať skúsenosti so spoľahlivosťou 🙂

    Odpovedať
    1. 5.1

      Meno

      Takze podla tejto logiky netreba pisat recenzie ani na vozidla ako su VW T5, ktore sa vyrabaju od roku 2003, lebo nebola ukoncena este ich vyroba a predsa nie su s nimi dostatocne skusenosti 😀

      Odpovedať
    2. 5.2

      pre Carlos

      Tak už sa prestala vyrábať. Predbehli len o 3 mesiace.

      Odpovedať
  6. 6

    Pali

    komentar trocha mimo misu nie? to sa 2,3,4,5 niekedy aj 6 rocne auta ktore sa furt vyrabaju nemozu pokazit? niekedy sa uz za rok uzkazu nedostatky

    Odpovedať
  7. 7

    Teners

    Podla mna skvele auto a aspon sa tolko nekradne ako vozidla Vw group.

    Odpovedať
  8. 8

    Peter

    Vlastním Accord VIII gen. 2,2 cDTi, 110 kW už pomaly 10 rokov, v zime nejazdená,ubehnutých 87 500 km.Spotreba 5,4 l/100km.Problémy s DPF filtrom zo začiatku používania asi 3x núdzový režim a následná rekuperácia v servise. to všetko asi do 40 tis. km.Odvtedy používam nemenované aditívum do nafty, ktoré zabezpečuje nižší bod vzplanutia a filter mi vypáli aj pri vyšších voľnobežných otáčkach. čiže odvtedy s DPF žiadny problém. V záruke som menil zadné pružiny,nakoľko došlo k nadmernému opotrebeniu vnútorných hrán pneumatík,čo uznal aut.servis ako závadu vyskytujúcu sa u počiatočných modelov. Okrem PHM,1x menená sada pneu, predpísaných výmien oleja a filtrov,ma servis nestál ani 1 euro.Všetky komponenty,aj brzdové obloženia a žiarovky sú na aute pôvodné. STK a emis.kontrola bez jednej bodky. Čo sa hrdze týka ,auto nestálo na snehu,čiže žiadne kamienky, odierky ani nič podobné.Mal by som to auto teraz za babku predať a kúpiť si nejaké „kvalitnejšie“ z terajšej ponuky? Ďakujem. U mňa má toto vozidielko 10 z 10.

    Odpovedať
    1. 8.2

      Rado

      Ináč 87500km za 10 rokov? To musí byť pekne zachovalý kus. Aké trasy s tým jazdíš?
      Je to kombi, či sedan?

      Odpovedať
    2. 8.3

      Peter

      Dobrý deň, vlastním tiež Accorda a chcel by som vás opýtať na to aditívum, boli by ste ochotný mi prezradiť aké používate? Ak áno môžete mi to poslať do mailu.
      Ďakujem

      Odpovedať
    3. 8.4

      Peter

      Prepáčte zabudol som vám poslať svoj mail – dzijakp [at] gmail [dot] com.
      Ďakujem

      Odpovedať
  9. 9

    Palaga Milan

    Vlastnim Passat 2008 1.9 TDI 77kw, kupovany novy Tu u Bystrianskeho v Lucenci. Najazdene 82tis km. Jazdene prakticky iba v meste, kratke trasy nevhodne pre dieslovy motor. Za 12r na aute bol meneny olej a filtre11x, cca kazdych 7tis km u pana Belka na Telke a pneu menene raz. Okrem toho nic, vsetko original z vyroby. O hrdzi nemozeme hovorit, ani naznak a auto parkuje vonku pred panelakom. Jazdene samozrejme cely rok (ozaj este existuju ludia co auto na jesen „zazimuju“ a opat ho nastartuju az na jar?)
    Takze tolko k tej spolahlivosti VW grupy. Ked 90% aut co jazdi po Slovensku su dovozy ktore maju vysoko nad 300tis km ale sucasny druhy/treti majitel na Slovensku si mysli ze kupil ulozenku po panovi fararovi na dochodku zo Svajciarska tory jazdil iba na omsu do kostola a spat, a na tachometri svieti 197tis km napriek tomu ze auto ma 15r, tak potom sa nieje comu cudovat ze sa tie auta sypu a ludia len krutia hlavami..
    Ked sa prvy majitel kupi nove, meni olej kazdych 10tis km, nevytaca to studene, tak auta vydrzia 10r so zakladnou udrzbou (vsak na tolko aj boli planovane inziniermi z NDR).
    Odporucanie pre majitela Accordu z r. 2008: samozrejme ze to nepredavaj, take auto uz nekupis v r 2020, ja si svoj Passat necham minimalne do roku 2030 a potom kupim daku elektriku a bude pokoj.

    Odpovedať
  10. 10

    imcgtmcbmr

    urjgnviilnegsokstxtdwpndmdulbi

    Odpovedať
  11. 11

    axtidpcpvy

    unztvexqsevemhlqwaehdjjcesvuok

    Odpovedať
  12. 12

    FK

    Vlastním Accord 2,4 sedan Executive 8G r..v. 2008 s manuálnou prevodovkou. Kúpil som ho ako predvádzacie auto vtedy od predajcu Honda MotorCar v Bratislave. Teraz mám nebehaných 224 000 km.. Môžem potvrdiť, že ide o veľmi spoľahlivé auto. Samozrejme, že auto má pravidelný servis a asi vďaka tomu funguje stále spoľahlivo. Okrem výmeny výrobcom predpísaných vecí , výmeny pneumatík, brzdových obložení, kotúčov bŕzd som iba približne pri 200 000 km menil štartér. Ale inak nič. Jednoducho skvelé. Čo sa týka spotreby pri dodržiavaní rýchlostných limitov sa dá jazdiť na diaľnici okolo 8L/100km, na okreskách do 7L/100km a meste do 10L/100km. A sa využíva celý potenciál 148 kW, tak samozrejme vie ísť spotreba aj vyššie. A jasné, že v súčasnosti to už spotrebuje aj trocha oleja (každých 5000 km asi 0,4L.
    Ale neoceniteľné je pohodlie auta. Predovšetkým geniálne sú veľké pohodlné kožené kreslá. Také v súčasnom aute budete hľadať iba veľmi ťažko a špičkový podvozok o ktorý sa v zákrutách dá krásne oprieť. Radosť z jazdenia po každom naštartovaní.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.