Súvisiace články

6 komentárov

  1. 1

    Jozef Majtán

    Dobrý deň,
    v roku 2010 som kúpil ojazdenú HONDU CIVIC 2.2 5DR, 103 kW, diesel, r.v. 2007, 110 000 km. Už po 3 mesiacoch mi zasvietila kontrolka filtra pevných častíc DPF, navštívil som autoservis hondy, kde mi ho vyčistili. Avšak po cca 3 mesiacoch mi kontrolka opäť signalizovala, že je potrebná regenerácia DPF. Regeneráciu som spustil, kontrolka mi zhasla, avšak toto sa opakuje pravidelne cca po 2 týždňoch (po najazdení cca 500 km).
    Chcem poprosiť o radu, resp. o skúsenosti s filtrom DPF, aké sú možnosti, či je možná výmena len filtra alebo celého katalyzátora, resp. aký vplyv na motor má častá regenerácie filtra DPF.

    Odpovedať
    1. 1.1

      Pepo

      A tak to bude stále.
      Je to bežné !

      Odpovedať
  2. 2

    dzulio

    nebolo treba kupovat auto z dovozu, auta predavane u nas nemaju DPF filtre

    Odpovedať
  3. 3

    laky

    Najlepšie riešenie problému vidím v ostránení filtra, robí to dosť firiem. Úkon spočíva v mechanickom odobratí filtra a preprogramovania riadiacej jednotky. Výsledkom je nižšia spotreba, vyšší výkon a samozrejme už žiadne problémy. Emisnej kontroly sa báť nemusíte, prejdete bez problémov.

    PS: nechápem vyššie uvedené príspevky a hlavne dôvody ich autorov k zverejneeniu. Vám s problémom vôbec nepomohli a sú úplne od veci…akoby ľudia už ani pomôcť nechceli, namiesto toho píšu stupidné príspevky..ak neviete riešenie tak načo sem píšete?? chce to trocho zamyslenia…

    Odpovedať
  4. 4

    Honda

    Nejazdite stale kratke trasy po meste ? Tento motor treba aj obcas povytacat do vyssich otacok .

    Odpovedať
  5. 5

    hondak262

    Ahojte,
    som stastnym majitelom uz tretieho civica. Postupne ako dovolili financie a ine zivotne okolnosti som prechadzal od siestej az po momentalne vyuzivajucu osmu generaciu.

    1) Spolahlivost mozem len potvrdit. Mimo bezneho servisu bolo za cele obdobie na autach menene:
    6G (1,6 coupe):
    -tiekol chladic motora – vymena 50,- eur

    7G (1,4 3D LPG):
    -motorcek na centralu na spolujazdcovych vderach – 50,- eur
    -packa na ovladanie svetiel – packa aj s robotou 170,- eur
    (to bolo jediny krat, kedy bolo moje auto „nesposobile jazdy“ – nefungovali stretavacie svetla, iba dialkove)

    8G (1,8 5D LPG): relatko na sklapanie spolujazcovho spatneho zrkadla – 5,- eur

    2) spotrebu oleja 1 – 1,5 litra medzi vymenami mozem len potrvdit. A to uz vsetkych troch pripadoch. I ked mam aj potvrdene aj to, ze vela zalezi od sposobe jazdenia. Vyssie otacky = vyssia spotreba oleja. Akurat 7G zacala mat spotrebu oleja vyssiu az po prestavani na LPG. Dovtedy to bolo minimum a medzi vymenami neklesla spotreba oleja pod spodnu risku. U 8G neviem posudit lebo hned po kupe isla na montaz LPG. A spotreba oleja je ako pise autor clanku medzi 1 – 1,5 litra.

    3) tiez mozem potvrdit rozdiely medzi (hlavne zadnymi) napravami. Na kvalitnom asfalte je 6G a 8G vyrovnane. Ale nekvalitnom (hlavne priecne nerovnosti v zakrute dokazu 8G dost zneistit. I ked auto je stale v pohode ovladatelne, len je „nervoznejsie“. V kazdom pripade na nekvalitnom asfalte sa spravala 6G najistejsie (ale tam boli KONI tlmice)

    Suma sumaroum Honda civic bolo vzdy jedine auto, ktore som vlastnil a chcel. Momentalne mam civic 8G cca. 1,5 roka a hned po kupe som ho dal po predoslych skusenostiach prerobit na LPG a som vysoko spokojny.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.