Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

5 komentárov

  1. 1

    precint

    „Základ dieselovej ponuky predstavuje štvorvalec 1,6 DI-D (HDI) 8V, ktorý sa do modelov Citroen a Peugeot dodával od začiatku produkcie, do Mitsubishi ASX až od roku 2015. “ – kedy sa už u nás Citroën C4 Aircross ani Peugeot 4008, už dávno nepredávali. Tuší niekto príčiny takého skorého a nepochopielného stopnutia -stiahnutia- ani nie po dvoch rokoch od začatia ich predajov u nás? Išlo o aktivitu Mitsubishi, alebo PSA? Dôvod, že „slabé predaje“ neberiem (ten je jediný, ktorý som neoficiálne počul), existuje plno modelov s podobnými a nižšími predajnými číslami vari i v skupine PSA, a nesťahujú ich. ritom ide o vydarené vozidlo, v designovo ešte pôsobivejšej verzii než ASX, ktorému by predaje po 3-4 rokoch iste stúpali (v dlhšom období možné cenové akcie, väčšie rozšírenie na cestách = povedomie pre prípadných nových zákazníkov, atď).

    Odpovedať
    1. 1.1

      Palo

      Predaje Colta ani Lanceru nič moc a tak sa vraj Mitsubishi štorclo, buď stopne PSA predaj svojich dvojičiek na niektorých trhoch alebo nebude Mitsu dodávať komponenty na vozidlá. PSA cúvol a na oplátku aspoň dodáva 1,6 HDI-DID namiesto ich 1,8 DID.

      Odpovedať
  2. 2

    Pauley

    ten MIVEC 1.6 je nielen klasicky japonsky spolahlivy, ale aj nadstandardne usporny ..jazdit s takto stavanym autom za necelych 7l, klobuk dolu…….http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/1209-ASX.html?fueltype=2&power_s=117&power_e=117&gearing=1&powerunit=2

    Odpovedať
  3. 3

    Juraj

    Konecne clanok Autorubik. dakujem, super ! Uz som sa bal 😉

    Odpovedať
    1. 3.1

      pelz

      Nuž báť sa môžeš aj naďalej, toto je znova len starý predátumovaný článok (zavesený s novým dátumom), ako sa tu deje už dosť dlho…

      Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.