Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

7 komentárov

  1. 1

    Milan

    Za štyri roky čo auto vlastním, bol jedinou chybou EGR ventil na motore. Inak samozrejme za tú dobu bežná údržba: filtre, náplne, komplet kotúče a doštičky, a po zime nový výfuk. Ceny dielov mi prídu veľmi lacné. Čo ma ale naozaj prekvapilo, je spotreba motora 2.5 V6. Dlhodobú spotrebu mám 9,1 litrov a nijako sa neobmedzujem. V lete beží klíma stále, na diaľnici nie je problém ísť aj okolo 220 km/hod. A aby som len nechválil, slabinou je korózia lemov zadných blatníkov. Stretol som sa s tým prakticky u každej Omegy, ale ak sa človek autu venuje, vždy sa jedná len o koróziu povrchnú. Aj oproti iným autám rýchlejšie koroduje zadný tlmič výfuku, čo je zrejme daň za zadnou náhon.

    Odpovedať
  2. 2

    Matúš

    Ja vlastnim omegu uz tri roky motor x30xe,rv 2000,cierny sedan. S autom som spokojny, musel som dat porobit a nastriekat zadne lemy a dvere a par skrabancov, co som na Passate nemal take problemi. Vymenil som si rozvody a prestal mi dobijat alternator, auto malo nizke napatie, pocitac vypisoval chybu prevodovky a auto neslo do vykonu, tak som kupil repas alternator za 100 eur.Spotrebu som mal na tempomate pri 90 tke do BA 6.6l skoro som tomu neuveril, inak mam okolo 9.5 pri jazde na kratku vzdialenost. Motor ma neuveritelnu silu, ked pri 100 Km/h stlacim sport jazdu a pedal zosliapnem na podlahu auto ide do 180 ako delo,, maximalku som skusal 254 viac neslo.. Ale kto ma omegu V6 viem o com hovorim, do toho zvuku sa kazdy zamiluje. Menil som aj brzdove oblozenia,, vsade sa pise ze omega ma slabnuce brzdy pri vyssej rychlosti,potvrdzujem to, oproti passatu som to pocitil zretelne.Moja omega ma 1720kg a z toho dovodu neznasa krizovatky a neustale rozbiehanie, hned sa to odzrkadli na spotrebe.A v zime bez zataze v kufri mozte mat zimne pneu aj s 3 cm dezenom,date nohu pred predne koleso a auto sa ani nepohne, aj ked stlacite vlocku pri rychl pake, vtedy sa uzavrie diferencial.lepsie je 200 kg v kufri ako nove zimne pneu.. ked sa motor zohreje a date si tempomat na 90 km/h nepocujete nic len ako si seboce sest valec pri 1650 otacok za minutu. Toto auto nie je pre mlade rodiny, skor pre slobodneho chalana.Je to skoro pat metrov dlha lodka, co pocitite a pri pozdlaznom parkovani, preto som si prirobil cuvacie senzory.Mnohi pisu ze sa kazi elekrika, to nepotvrdzujem, len vyhrievanie sedadiel odchadza,,aj cidlo klukovej hriadele som musel vymenit, lebo mi mechanik zapojil opacne konektor a skratovalo. ak ma niekto takuto omegu napiste mi na don [dot] matusi [at] centrum [dot] sk 0911 112 223

    Odpovedať
  3. 3

    Vlado

    Musím reagovať na recenziu tohto automobilu. Žiaľ, nie sú tam úplne presné údaje, ale to sa stáva. Napr. tam chýba informácia o motore 2,6 V6 (132 kW), ktorý je vlastne modernizovaný 2,5 V6. Ten sa tiež monotoval až po facelifte, resp. od roku 2001. Tiež informácia o verzii Sport nie je úplne pravdivá. Začali sa predávať už začiatkom roku 1998. Motor 3,2 V6 sa dodával výhradne s automatickou prevodovkou. Tiež motor 2,5 TD, konktrétne jeho údaj o spotrebe je premrštený. Ani oficiálne údaje neudávajú takú spotrebu. Reálnejšie je 7-7,5l na 100 km.
    Sám vlastním už tretiu Omegu a ďalšia je v rodine.
    Jazdné vlastnosti sú výborné vzhľadom na veľkosť a váhu auta, veľmi komfortné no aj pri športovejšej jazde dostatočne tuhé (verzia Sport) Veľké plus vdaka zadnému náhonu je priemer otáčania. S tak veľkým autom sa dá otočiť na pomerne malom priestore, čo nezvládne napr. Opel Vectra B.
    Inak maximálna spokojnosť

    Odpovedať
    1. 3.1
      Marcel Janco

      Marcel Janco

      Dík za upresnenie, snažíme sa čerpať info o vozidlách vyskytujúcich sa na našom trhu, a u takéhoto staršieho modelu sa info zháňajú ťažko, mnohé oficálne stránky majú popísané rôzne veci a ťažko určiť, ktoré sú správne. Ako vidíte, naše info sa zásadne nelíšia(rok) a čo sa týka spotreby 2,5 TD, no stretol som sa aj s 7,5 aj s 10 a veľakrát 9. Ťažko povedať a veľa závisí od ťažkej nohy. Vaša informácia je užitočná, že keď sa chce, ide to aj za 7. Sused to pod 9 nevedel, keďže jazdil rád rýchlejšie a zrovna tento motor v spodných otáčkach moc neexceloval. Možno aj tam je ten dôvod vyššej priemernej spotreby.

      Odpovedať
  4. 4

    Eduard

    Zdarte omegaci. Omega je super nad super auto ake som kedy mal..som zatazeny na ople. aj ked uz omegu uz nemam ale dufam ze co skoro bude zase. bol som s nou maximalne spokojny.mal som 3.0i MV6 je to veru sila..bola to asi max vybava okrem koze a zadných vyhrievaných sedačiek.vsetko v elektrike.tu čo chcem ist pozret je tiez max vybava aj s kozou.to sa mi moc nelubi lebo viem ake to je ju mat.ale je to iba 2.5i ale mam v plane ist pozret aj 3.0i ta zase nema automaticku klimu 🙁 lebo som nazoru ked omegu tak fullku.

    edword99 [at] azet [dot] sk

    Odpovedať
    1. 4.1

      Marquis...

      Každá Omega po facelifte má automatickú digitálnu dvojzónovú klimatizáciu. Omegou jazdím od r. 2004. Mám 2.0-16V, 2.2 DTi a 2.2-16V.. 6-valec som ešte nemal, ale i tak.. Super..

      Odpovedať
  5. 5

    Bruno

    vlastnil som omegu B po facelifte 3,0 MV6 Executive ….. raz skusite taketo auto a mate problem! …v dobrom , skvele auto, priestranne , vykonu nadostac , na dlhe trasy neuveritelna spotreba v pohode 7-8 litrov !!! …mesto samozrejme to je ine 🙂
    Kto hlada priestranne auto so skvelou vybavou s krasnym zvukom V6 na dlhe trasy za par € je to jednoznacna volba …. a samozrejme budete stredobodom pozornosti ….Superby , passaty , audiny su vsade okolo vas ale krasna cierna lod menom Omega je uz rarita 🙂

    Velka slabost – korozia 🙁

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.