Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

30 komentárov

  1. 1

    Marián

    Doplním informácie. Manželke sme kúpili 206 1,1 v roku 99 v krásnej oranžovej metalízovej farbe. Bol naozaj pekný aj zvonku aj zvnútra. Prevádzka nám a hlavne manželke toľko radosti nepriniesla. Popísané klepanie motora postihlo aj nášu 206 keď sa motor zohrial klepal pri rozbiehaní, a za tri roky a asi 60 000 km nás potrápil aj ďalšími poruchami. Hnevalo zapaľovanie, vysvecovala kontrolka motora prestala až po výmene jedného vstrekovača, pokazilo sa centrálne na zadných dveroách, po 30 000 sa menili tyčky stabilizátora. Známy kúpil takú istú 206 o 3 roky neskôr a okrem páčky pod volantom a tyčiek stabilizátora inšie problémy nemal za 4 roky nemal. Len to som chcel, krása nie je všetko a rok dva treba asi počkať kým sa muchy vychytajú.

    Odpovedať
  2. 2

    Lubos77

    Zabudli ste na jednu dost podstatnu chorobu 206-tiek a to je zadna naprava…. Zalezi na kuse, na niektorych uz po 50 000, na niektorych po 150 000 sa vybije zadna H-ckova naprava a repas nie je zrovna najlacnejsi. Vacsinou sa hybe v cene od 250-500€. Zacinajuce problemy prezradi vrzganie, pukanie zadnej napravy, pripadne jedno alebo obidve zadne kolesa zacnu padat do tvaru A

    Odpovedať
    1. 2.1

      Peter

      Aj naša 206-tka už má tento problém pri 135 000 km.

      Odpovedať
  3. 3

    MJ

    Dík za info, do publikovaného článku sa snažíme napísať čo najviac informácii čo sme nazbierali o vozidle. Všetky však určite nie a preto budeme radi, ak sa aj čitatelia podelia o vlastné (reálne) skúsenosti a slušnou formou ich napíšu do diskusného príspevku podobne ako vy.

    Odpovedať
  4. 4

    Mirunka112

    Ja mam 206, 1,4 (r.v. 2001), druha majitelka a moje skusenosti su take, ze do 120.000 km bolo vsetko o.k. Od tohto cisla striedam jednu opravu za druhou…Od klasickych oprav ako vymena remena, kladky, oleja atd… 2-krat vymena vyfuku, vymena spojky, vymena vstrekovacov (stale sa rozsviecovala kontrolka + auto zacalo trhat akoby dochadzal benzin), nefungujuce packy (ako uvedene vo Vasom clanku), cize blikam hore-dole :), dokonca ked dam smerovku z nicoho nic sa mi rozsvieti dialkove svetlo, dost rychlo sa opotreboval kluc od auta – gombiky na centralne zamykanie. Momentalne ma este cakaju aspon dve opravy (zatial neviem, coho sa to bude tykat), ale pri cuvani, ked sa spusta spojka, tak akoby zozadu vychadza divny kovovy zvuk (akoby trenie o nieco) + pri nizsich otackach, aj na volnobehu trha motorom….

    Odpovedať
  5. 5

    Anonym

    Je to auto len tak na pozeranie.Pekný design ale malé potešenie z jazdy a zo spoľahlivosti.

    Odpovedať
  6. 6

    Lukáš Krátky

    Zdravim ten zvuk pri cuvani a pri pustani spojky robi zrejme opat vyfuk. Prednedavnom sme tento problem odstranovali na C3-jke. Celkovo toto nie je priliz podarene auto. ako spomina uz lubos hore oprava zadnej napravy je casto spojena s tazkym vyrazanim zahrdzavenych torznych tyci ktore rapidne navysuju cenu opravy.

    Odpovedať
  7. 7

    Ing.Ján Zemánek

    Vlastním P 206 r.v.2008 a neviem sa stotožniť s dvoma závadami / podľa „odborníkov“/, ktoré sú vraj u celej výrobnej serie týchto vozidiel:
    – veľmi hlučné radenie rýchlosti a nepravidelné vyskakovanie 1-3 rýchlostného stupňa po zaradení
    – intenzívne „drčanie“ – vybrácie v prednej časti motora / pred zahriatim /
    Prosím o radu alebo návod – riešienie.
    Za pomoc vopred ďakujem.
    S úctou,
    Ing.Ján Zemánek

    Odpovedať
  8. 8

    Karol

    Prosim Vas – na displeji na palubovke som mal nastavenu aktualnu spotrebu benzinu pocas jazdy,
    / inak velmi slabo viditelnu na displeji / raz som omylom stlacil lave tlacitko , spotreba zmizla a ukazuje mi uz Len dadum a hodinu . . . Ziadnymi kombinaciami dvoch tlacidiel sa neviem dostat do povodnej – ukazatel aktualnej spotreby . V navode som to tie nenasiel. P 206 r. 2006
    Dakujem za usmernenie . . .

    Odpovedať
    1. 8.1

      Karol

      opr. Datum a Hodinu . . . P.S. Skorej Odpovedi sa VELMI POTESIM ! ! !

      Odpovedať
  9. 9

    laky

    Pridám svojou trochou informácii k tomuto modelu pre väčší rozhľad kupujúceho a skvalitneniu už aj tak vysokej úrovne tejto stránky.

    Vyše roka jazdím na rodinnej 206-tke, ide o model s motorom 1,1i, 44kw, 3dv., rv. 2/2002 (predfacelift) v základnej – oholenej verzii (čierne nárazníky, bez posiľovača riadenia, bez ABS). Auto sa do rodiny kúpilo priamo od prvého majiteľa (dôchodcovský manželský pár) ako polročné s 3000km na tachometri. Bolo prakticky nové a nevyužívané, do rodiny kúpené pre mladú ženu na bežné dochádzanie do roboty cca 20km vzdialenej. Do ruky sa mi dostala ako 9 a pol ročná s asi 118 000km a za ten čas vyžadovala len štandartný servis ako výmeny oleja (35eur) a filtra (10e) raz ročne, vzduchový filter (8e) na saní podľa potreby, jedenkrát boli menené rozvody (90e), takisto aj predné brzdové obloženie (40e) a batéria (60e). Samozrejmosťou je kúpa letných a zimných pneumatík podľa potreby(40e/ks), podotknem len, že originálne letné pneu Pirelli P3000 držali 7 sezón, pričom jazdné vlastnosti mali na veľmi dobrej úrovni a hluk odvaľovania bol minimálny. Viac nákladov nepotrebovala. V interiéri (ako už recenzia spomína u troj-dverového variantu) odišla po pár rokoch aretácia posunu sedadla pri sklopení na vodičovom sedadle a keďže v autorizovanom servise za celý nový systém pýtali asi 7000Sk, situáciu vyriešil domáci kutil za minimálne náklady. Výsledkom je zachované sklápanie sedadla páčkou, len posuv sedadla nutno urobiť manuálne páčkou spredu. Iba dodám že sklápanie sa nevyužívalo zrovna často. Po nejakej dobe nastal rovnaký problém aj u spolujazdcovho sedadla – totožná oprava. Takisto nás postihol problém s ľavou páčkou pod volantom, ktorá časom takmer stratila odpor pri zapnutí ľavej smerovky. Zapnutá ľavá smerovka drží bezproblémov, problém nastane pri zapnutej pravej smerovke (páčka v hornej polohe) a vrátení volantu do rovného smeru, kde páčka nezastaví v strednej „medzi“ polohe ale padne až do dolnej, čím aktivuje ľavú smerovku, ktorú treba rukou vypnúť. Problém nebol doteraz vyriešený jednak z dôvodu vysokej ceny nového modulu – pre mňa kus plastu (minimálne 250eur, ponovom za priaznivejšiu cenu 100e) a podruhé pravdupovediac po prvotnom nadávaní si človek zvykne a ako som sa už pristihol, ani to nevnímam (aj keď po znížení ceny nad tým vážne uvažujem). Toľko k poruchám a nákladom za dobu pokiaľ som pežotku dostal ja, bohužiaľ začal som zaťažovať autíčko o dosť viac. Raz týždenne trasa Žilina – Olomouc a spať (nie „naotočku“) v plnom obsadení tj. 4 až 5 osôb a kufor plný po strechu, nečudujem sa preto poruche zadnej nápravy po pol roku takéhoto pužívania (pri 125 000km), ktorá, ako tu už na stránke je napísané, neoplýva dlhou životnosťou. Konkrétne prichytenie zadných pozdĺžnych ramien na priečny nosník skrz ihličkové ložisko získalo nadmernú vôľu a kolesá skĺzli to tvaru A. Prejavilo sa to na jazdných vlastnostiach v rýchlostiach nad 70km/h hlavne v zákrutách ale aj pri prechádzaní cez vyjazdené koľaje, kde vďaka vôli kolies do pravej a ľavej strany (jednoduchá skúška u zdvihnutého auta zapáčením o zadné rameno páčidlom) kolesá menili uhol natočenia. Do opravy nastala dokonca jedna krízová situácia počas dokončenia obiehania kamiónu pri 110km/h a plnom obsadení, kde pri prudšom zaradení späť do jazdného pruhu cez vyjazdené koľaje auto vyšlo z optimálnej jazdnej stopy z dôvodu vychýlenia zadných kolies. Vodič-začiatočník by mal asi problém túto situáciu zvládnuť.. Oprava nápravy v autorizovanom servise by znamenala výmenu za slušných 1700eur, so zľavou po pripomienke, že toľko pomaly nemá hodnotu ani to auto cena 1300e. Aj tak veľa. Po hodinovom rozhovore vysvitla ešte možnosť repasu.. odporučili mi servis až u naších susedov v Humpolci s tým, že tam zabezpečia aj správnu geometriu. Cena repasu 350eur, ročná záruka, robota a prístup veľmi dobrá (teraz po premeraní geometrie po 9 mesiacoch stále drží). Navyše pri kontrole zadných bŕzd zistili olejové valčeky pohybujúce obložením pred koncom životnosti a tak ich vymenili plus privarili odlomený koncový držiak výfuku (50eur). Podľa zistení sa repasy robia od 250euro ale šlo mi o dobre spravenú robotu a teda hlavne správnu geometriu. Po ďaľšom polroku používania (pri 133 000km) naloženého auta a tej istej trasy sa začalo ozývať pukanie pri točení volantom (opotrebované horné uloženie tlmičov – 80e) a samotné predné tlmiče (ešte originály) tiež doslúžili (120e). Zarovno týmito problémami sa porúčal aj ľavý vonkajší homokinetický kĺb a tak sme schválne použili drahší (100e) pre zvýšenú životnosť, ale asi sme narazili na chybný kus keďže bol o 4mm dlhší ako pôvodný (vymieňal ho iný automechanik ako obvykle a nechápem ako si to nevšimol, lebo 4mm na zálise sú evidentné, navyše pri spätnej montáži spodného ramena musel vynaložiť veľkú silu aby ho namontoval) každopádne dlhší kĺb odtláčal motor a prevodovku (zistené pri zdvihnutom aute a točení kolesom) čo spôsobilo rosenie spoju medzi motorom a prevodovkou navyše sa rozbila celá ľavá poloos (120e). Spolu s týmto „väčším“ zásahom sa menil aj olej, filter olejový aj vzduchový a zistil som, že táto oholená verzia bez výbavy neobsahuje ani palivový ani kabínový filter (auto 9 rokov jazdilo na ukrajinský benzín-motor ako nový), pretesnila sa olejová vaňa(dlhodobo rosila),výmena oleja v prevodovke a brzdovej kvapaliny, spodného ľavého ramena (opotrebovaný čap-50e), nové kotúče (pôvodné originály veľmi zhrdzavené, brzdila približne polovica brzdnej plochy – 40e), predné brzdové obloženie (z dôvodu výmeny nových kotúčov pre správny zábeh, predošlé ešte neskôr poslúžia – 40e) . Toľko k celkovým nákladom za vyše 10 rokov spokojného používania, nikdy nás nenechalo stáť na krajnici a štartuje aj v -25 stupňových mrazoch (zima 2011/12). Z nedostatkov ktoré mne osobne nevoňajú spomeniem ešte ozývanie sa plastov v interiéri pri nižších a mínusových teplotách, nepohodlné mäkké sedačky na dlhé trate bez bočného vedenia – maximálne hodina a pol sedenia bez problémov (mám 88kg, 188cm a len ako dodatok zadné sedadlá sú tvrdšie a z toho dôvodu aj pohodlnejšie), viac ako nepresné radenie s vôľami mi prekáža občasný problém so synchronizáciou prvého a spiatočného stupňa, prevodovka má navyše veľký rozdiel medzi odstupňovaním 1. a 2. prevodového stupňa (niekedy je potrebné zbytočne vysoko vytočiť motor na prvom stupni, napr. do kopca) a menšie bočné spätné zrkadlá. Samozrejme toto auto má nedostatkov viacero ako napríklad prenos rázov pri prejazde nerovnosťami do volantu, či slabé jazdné vlastnosti a brzdy pri rezkejšom tempe ale všetko to mu ľahko odpustím pretože toto auto ma svojím milým, nezameniteľným a nestarnúcim dizajnom jednoducho dostalo a to aj napriek prvotnému odporu k tak „babskému“ autu. Dizajn mimochodom radím medzi kladné stránky rovnako ako dostatok miesta pre mňa vpredu(nad hlavu aj na nohy), dokonca si za mňa bez problémov sadne nežnejšie pohlavie a nebude mať nedostatok miesta na nohy či hlavu (vzadu má nová 208-čka na hlavu menej a na kolená a trochu viacej miesta kvôli vyššiemu posedu) . Celkovo vzdušnosť a priestrannosť interiéru na túto veľkostnú kategóriu, hmotnosť len 920kg, riadenie bez posiľovača má slušnú spätnú väzbu, podarený, kultivovaný, tichý, spoľahlivý a úsporný motor, ktorý vďaka ôsmim ventilom začína ožívať už pri 1500 otáčkach a francúzsky ležérne=pohodlne (nie je to nedostatok, jednoducho od 44kw a 95Nm nemožno očakávať zatlačenie do sedadla) zaberá spod 2000 otáčok. Pri motore ešte chvíľu zostanem, pre svižnejšiu jazdu (u nenaloženého auta) je potrebné motor držať nad 2500ot/min, kde sa od 3000ot/min snaží v rámci svojich možností ako sa len dá až do maxima, tento motor je ale zbytočné vytáčať jednak z dôvodu jeho konštrukcie a zadruhé – svoju najkrajšiu tvár ukazuje do 4000ot/min . Osobne s ním jazdím mesto/prímesto pri malom zaťažení (max 2 osoby a niečo v kufri) na nízke otáčky 1500-2500ot/min. – ako na dieseli, pri vačšom zaťažení (4-5 osôb a plný kufor, vyššie rýchlosti do 110km/h) od 2200 do 3300 max 4000ot/min. Možno som zbytočne podrobne rozobral priebeh výkonu, no odrazí sa na výslednej spotrebe, ktorá je viac ako uspokojivá. Meraná je pomerom prejdenej vzdialenosti k natankovanému palivu (aj tak nemá palubný počítač) a výsledné hodnoty sa pohybujú od 4,7l do 5,2l v lete a 5l až 5,5l v zime pričom maximálna spotreba 5,5l sa dosahuje paradoxne mimo mesta pri väčších rýchlostiach 90-100, max 110km/h a plne naloženom aute (4-5 osôb, plný kufor po strechu, zimné pneu, zasnežená cesta, kopcovitý terén, mráz). Na záver spomeniem výbornú antikoróznu ochranu karosérie, doteraz nič nehrdzavie ani zospodu na karosérii (korodujú len niektoré železné komponenety náprav a ako som už spomínal zozačiatku recenzie úchyty výfuku – samostatný výfuk je aj po takmer 11 rokoch ako nový, neuveriteľné), jediné miesto kde sa jej začína dariť je na spodnej vnútornej strane pravých dverí. Taktiež znížený počet porúch je možno zapríčinený slabou výbavou a teda absenciou centrálneho zamykania, ABS, klimatizácie či posiľovača riadenia..

    Odpovedať
    1. 9.1

      206

      Dobry den,pekne ste to popisal k tej lavej packe ked vam zapne z pravej na lavu pri vrateni – v tej packe je taka kolajnicka v tvare c je na nej trochu vazeliny v nej sa pohybuje taka kktinka ako kuzel po case sa odlupuju ciastocky kovu usadia sa na vazeline urobia taky chumacik ktory sa usadi dole a preto sa vam moze pri najdeni na hrbol lava smerovka. Treba rozobrat a vycistit.

      Odpovedať
  10. 10

    jan

    Aj ja som vlastníkom peugeota 206 1,1 rok výroby 2001 bez ABS,1 airbag,Central + DO klasický hatchback ,najazdených 128 tisíc kilometrov prevažne po meste a taktiež aj mimo mesta 70/30 v prospech mesta.
    Dizajn perfektný
    Poruchy

    1.Ešte v záruke rozbité čelné sklo (bratovi sa podarilo) menené cez zákonnu poistku jeho kamaráta
    2.pravidelné prehliadky(cca 10000 Sk)
    3.Rozobratá a pretesnená prevodovka ,Začala tiect týžden po skončení dvojročnej záruky 3000 Sk
    4.Vadný vstrekovač benzínu na tretom valci zn.Bosch cca 7000 Sk , rok 2006
    To bola lahoda pri normálnej jazde sa rozsvietila kontrolka motora a bud zastaviť a vypnuť motor
    a naštartovať alebo postupom času som sa to naučil robiť aj za jazdy,Vyradiť rýchlosť,vypnuť
    motor a znovu naštartovať.cca 7000Sk
    5.Dvakrát menené tyčky stabilizátora cca 2×3000 Sk ,Predná náprava nie je naše cesty
    6.Dvakrát menené zámky dverí (našťastie mal som defend lock ,takže zlodej si pozrel iba cd v
    skrinke) cca 6000Sk
    7.Raz menené predne pravé rameno kolesa,náraz do obrubníka cca 5000 Sk
    8.Miestny opravár menil všetky 4 tlmiče,misky tlmičov,a tradične tyčky stabilizátorov prednej
    nápravy 12 000Sk,To auto už malo 8 rokov
    9.rok 2010 menený zadný diel výfuku cca 3000Sk
    10.2011 Veľká prehliadka 2 tlmiče prednej nápravy,ložiská prednej nápravy,tyčky stabilizátorov
    tesnenia ,Rozvody(auto malo najazdené 110 000km),vodná pumpa komplet,sviečky,filtre ,olej,
    brzdova kvapalina,a takisto menený predný spojler aj s prelakovaním spojlera
    (10 rokov vydržal prasknutý,prasklina mala cca 12 cm a vznikla ked som dostal šmyk
    a zastavila ma až kopa štrku čo už.) cca 1100 Eur
    11.Mimo to 2 letné pneu v roku 2007 cca 8000 Sk,4 letné pneumatiky v roku 2012 240 Euro,
    4 zimné pneumatiky aj s diskami roku 2008 cca 11 000 Sk,2x akumulátor cca 2x70Euro

    Auto ked som ho kupoval v roku 2001 malo hodnotu 360 000Sk cca 12 000 Eur.
    Do udržby a oprav a doplnkov som investoval cca 4900 Eur.(mimo benžínu)
    Kombinovaná spotreba vychádza na 6.1 litrov na 100km( Auto tlačím po dialnici 120-130,po okresných
    80-100 km,po meste 50-60).Ináč menšia spotreba vychádza ked sa ide mimo mesto 70-100km/hod rýchlosť
    a čo najmenej meniť rýchlosť (ked sa da) tak 5.5 l/100.

    Odpovedať
  11. 11

    Corrpy

    Tento článok je vymakaný a určite mnohým pomohol a ešte aj pomôže. ja vlastním SW z roku 05 verziu color LINE 1.4 HDi a dobre sa mi čítalo že u díslakov je vhodný práve tento motor je to pravda svižný pokial nenaložím štyroch ľudí čo je aj problém na zadných sedadlách 3 dospelí ľudia. akurát idem meniť rozvody pri 168 tis km lebo kladky už hučia jak šalené ale to je normálny servis. kupoval som ho hlavne kôli spotrebe 4,5 je pravda pri hatcbacku ale SW mám priemer okolo 5 litrov na dlhšie cesty sa dá spraviť aj 4 ale v ked som celú nádrž minul vatšinou na krátke cesty v zime tak 5,5. A mám problém tak isto s repasom zadnej nápravy práve pre to že to je SW… sú tam také pomocné ramená ktoré hatsbacky vôbec nemaj na ktrých mám vykmácané silentbloky a to sa zohnať nedá jedine repas alebo rozobrať a dať prelisovať len uvidím by som potom doplnil 🙂 Rozhodne auto si zaslúži ppotlesk. Diely sú na to naozaj lacné práve pre to množstvo vyrobených kusov a tú dlžku výroby. Jediné čo mi naozaj trhá trhá náladu je plyn…neviem čo to je či to tak má byť pre jednoduchosť toho auta alebo mám nejakú chybu. Totiž vždy ked počas jazdy sa len dotknem plynu tak auto cítitelne trhá ani nie že trhá len také ťuknutie je to ale je to nepríjemné na to že ja som labužník na komfortjazdy spojku mám poctivo natrénovanú aby aj ked niekoho veziem nech mu hlavu nehádže do opierky 🙂 a tak isto ked takmer nebadateľne uberem plyn tak to auto ako keby vynechá a potom sa snaží dobehnúť myknutím a tým sa stýva jazda nepohodlná a nepríjemná čo by som za to dal keby sa to dá nejak odstrániť…keby mi vedel niekto poradiť dakujem:)

    Odpovedať
  12. 12

    Martin

    Vlastním auto Peugeot 206 SW,1,4 2005. Auto som si dal premontovať na LPG, vlastním ho približne pol roka a už viem povedať, že to je veľmi nevydarené auto(môj názor, možno len nevydarený kus). Hneď po kúpe som vymenil potrebné veci(rozvody, olej,sviečky,remene). Auto má nabehaných 100 tisíc km. Za ten pol rok som musel investovať do nového chladiča, novej lambdy, 3 krát vypálená žiarovka, repas zadnej nápravy(ASI NAJVÄČŠÍ PROBLÉM AUTA). Na toto auto len pozerať, nič viac. Rozhodne neodporúčam.

    Odpovedať
  13. 13

    cazzo

    Zdravím mam 206+ 2009 55 kw a povedal som si že pgt nikdy viac. Za najazdených 70 000 km som menil, týčky riadenia+stabilizatora, tesnenie pod hlavou, tieklo mi z prevodovky, menena spojka, tečie olej z klímy, tie zvuky z interieru sa snad ani nedaju počuvať, vrzgajuce sedačky predne niekde vnutri to vrzgá, čistá hrôza. To auto je omyl

    Odpovedať
  14. 14

    Stevo

    Az to auto budeš mať 12rokov,tak ako ja,tak ho vymeniš úplne celé.Idem meniť momentálne zadnú nápravu-repas a môžem si pripraviť 300ečiek.Takže pežot nikdy viac.Francúzi si môžu podať ruky s talianským Fiatom pri výrobe treťotriedných komponentov.Proste kvalita nula bodov.

    Odpovedať
  15. 15

    Matej

    Peugeot 206 5dverova verzia motor 2.0Hdi 66kw 90PS….ziadne problemy,ziadny iny servis nez filtre a olej,teda ak nepocitam jednorazovu vymenu rozvodov 🙂 mame ho 6ty rok a spokojnost hlavne na dilanici spotreba 4.5 a mesto alebo skor priemer je okolo 5 az 5.5litrov,mesto skor 6 🙂

    Odpovedať
  16. 16

    dušan

    peugeot 206 3DV. 2:0 hdi auto nabehane 250 000 prevodovka oka motor okrem vymeny pri 200 000km remenice rozvodou alternatora čerpadla v nadrži je super nežerie olej žiadne turba a vstreky som nemenil som snim spokojny už len kvoli motoru. samozréjme nápravy sa menili a bežné detaily. mienim ho mat ešte dlho. je poupravované na športovy nastavitelny podvozok nedavno davany, GT čkové nárazniky a idem ešte dat tomu aj novy lak 😀

    Odpovedať
    1. 16.1

      jozko jonek

      mam 206+ 1.4 55 kW už 4 roky najazdenych 90 000KM zatial žiadni problem a ziadna porucha iba pravidelny servis vimena oleja filtrov sviečok po 30 000km tomu hovorim vydarene auto podla toho čo všetci pišete možem si zaklopat som spokojny no 1 prajem vam všetkym taku 206+ ako mam ja r.v 2009

      Odpovedať
  17. 17

    jozko jonek

    dodam ku mojmu komentaru bol som na technickej a emisnej po 3 rokov bez ziadnych komentarov prešlo na jednotku mechanik hovoril na 80 000 km podla toho čo tu chodia 206 mam vydarene auto

    Odpovedať
  18. 18

    janci1966

    vlastnim peugeot 206 1.1. 3dv.rv 2002.kupil som ho pred rokom od dochodkine.malo najazdene 15000km po roku ma 21000.problemi s packou smerovky som vyriesil kuskom gumy podlozenej pod packu.trochu ju brzdi a problem vyriesi.az na popraskane pneumatiky PIRELI .povodne a trosku tazsieho radenia prveho a druheho stupna neduh peugeotov206. to mi nevadi .stale hladam nedostatky ale okrem spominanych dalsie som nenasiel .ako nove.

    Odpovedať
  19. 19

    Nadena

    Ahojte tak po citani tychto komentov mam pochybnosti ….chcem kupit 206 ale ako citam tak to nieje asi dobra volba. Ale aj pri inych znackach aut su negativne komenty tak som stoho smutna 🙁 poradte

    Odpovedať
  20. 20

    Patrik

    Ahoj Nadena, poviem ti len moju osobnu skusenost s kamaratovou 206.. na tom zihadle sme nabehali cez 160tisic km za svoju zivotnost a naklady boli len minimalne ako brzdy, nejake tie ziarovky a klasicke servisne veci ako je olej a podobne.. zazili sme tisic kilometrove vyjazdy po europe a balkane a to auto slo ako hodinky..no popravde sa o nu potom uz nestaral ako mal a pri poslednej ceste na ostrovy to rozvody nevydrzali, takze tam aj dozila svoj zivot..jednym slovom velmi v dobrom spominame….

    Odpovedať
    1. 20.1

      Nadena

      Dakujem 🙂

      Odpovedať
  21. 21

    Ján

    Ahoj mám 206 1.4i 2000r.v 3dv. to auto vydrží všetko vozil som na nom aj drevo ale dôležitá vec je hlavne nakupovať kvalitné diely pretože Peugeot nieje Felicia a neodbijete ho sviečkamy Champion za 1,20e a olejom Mogul z Tesca ..a z toho vyplýva hlavne že ked nemáte dostatok finančných prostriedkov auto sa bude kaziť neustále preto sa treba porozhlidnuť skôr po Japoncovi alebo Nemcovi ale ak prachy máte tak sa dá z Peugeota spraviť velmi nebezpečná(konkurencie schopná nie zbran na chodcov),nenáročná a spoľahlivá mestská raketa.PS:autom jazdím brzda-plyn vôbec ho nešetrím.

    Odpovedať
  22. 22

    Matej

    Ahojte, viete mi niekto odmerat max dlzku kufra so sklopenymi sedadlami a prednymi vytiahnutymi uplne k palubovke na 206SW? Konkretne chcel by som auto pouzit na obcasne prespatie tak aku dlhu plochu v kufri dostanem.

    Odpovedať
  23. 23

    Ján

    Mám 206 1.4i , 55 KW ,2008 ,pri kúpe malo 71000 , teraz má 91000 , zatial bez porúch .
    Menený len olej, filtre , baterka a tlmič výfuku . STK bez problémov . Zatial spokojnosť !

    Odpovedať
  24. 24

    dex

    ja vlastnim Peugeot 206 sw 2,0 hdi a mozem povedat ze som spokojny. diely su dostupne.menil som len zakladne veci a hlavne zadnu napravu. a ramena prednej napravy. ako ste uz pisali ziarovky sa mi zo zaciatku dost vypalovali ale teraz je to v pohode.a ten kontakt pod sedackou to je asi uz normalne pre 206. ked som ho kupoval tak mal najazdene 184 000 km a teraz ma asi 240 000 km. spotreba je v pohodeokolo 5,5 az 6 litrov.

    kufor to ma velky da sa v nom aj spat,prevezie od nabytku do dlzky 2,4 m dalej bycikel, rebrik,. a genialne je to zadne otvaracie okno

    Odpovedať
  25. 25

    Jk

    No a má to dosť blbé tiahlo spojkoveho pedalu s umelej hmoty a je to problém zohnať , hoci to stojí pár korún.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.