Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

2 komentáre

  1. 1

    dušan

    Ako majiteľ 1,3 ky polokabrio r.v.2001, môžem plne potvrdiť uvedený komentár. Do dnes r.2017, som nemal s motorom žiaden problém, okrem výmeny snímača otáčok kľukovky. Jeho nefunkčnosť sa prejavila zhasnutím motora pri vacsom zahriati (velmi nepríjemne v letnej zápche). Po desiatich minútach (ochladení) zasa štartoval. Súčiastka stála 100e ale vymeniť si vie každý sám za 10 min. Hrdza na podvozku ani po 16-tich rokoch nespôsobila vačšie škody a opticky ladí s „kvalitným“ ťažným zariadením slovenskej výroby, ktoré zakvitlo v plnej kráse po jednom roku. Nevypína mi jedna strana pripojenia 4WD, čo musím robiť ručne odmontovaním stredového naboja a zatlacením ozubenia (5 min). Chcem to riesit vymenou podtlakoveho systemu za manualne. Nevypnutie jednej strany sa prejavuje hrozivými zvukmi z predného diferenciálu, nakoľko je tento roztáčaný len jednou poloosou. Kým som prišiel na to o čo vlastne ide, navštívil som značkový servis, kde mi „odborníci“ navrhli vymeniť diferenciál… Veľkou výhodou je dostatok lacných dielov z druhej ruky.

    Odpovedať
  2. 2

    Albín

    Dobrý deň prosím o radu jimny r.2008 z ničoho nič stratí výkon zastavím vytočim jo do otázok na voľnobehu 5000 a pôjde zase vymenené čerpadlo sviečky a závada stále trvá najhoršie je to keď sa vám to stane v križovatke nepôjde do otázok nech pridávať ako chceš nevyjde hore malým kopčeky poradí niekto čo to mal

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.