Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

4 komentáre

  1. 1

    1zdavu

    No ja by som si pred kupou dal asi pozor aj na manualnu prevodovku pri benzinovom motore 1.3.

    Odpovedať
    1. 1.1

      Suzukac

      áno, je pravda, že prevodovka je zrejme achilovka na tomto modeli, no oprava by nemala presiahnuť 400 eur komplet nová aj s ložiskami. Ale je to skôr zapríčinené sedliackym názorom mechanikov, že je tam doživotná olejová náplň, no treba v nej meniť každých 45t, no radšej skôr a inú značku ako dávajú v servise.
      Inak este jedno negatívum je slabsie odhlucnený podvozok, ale to každý posúdi individuálne.
      Plusy sú spotreba 5-6l, výkon/hmotnosť, priestrannosť, a hlavne sa nekradnú. Pre dvoch ludí so psom ideál.

      Odpovedať
      1. 1.1.1

        kuko

        mam 1.5VVT motor je nezmar (škoda ,že ho už nedávajú do nového) a ako píšu inde pri testoch , od 4000ot. ako by ste zapli turbo
        podvozok bucha to je pravda,hlavne prvé verzie,ktorý výfuk nehrdzavie ??? olej v spojke treba meniť , aj mením pravidelne a mám klud

        k interiéru,no mal som fábiu aj ibizu,rodičia polo (to ešte ako tak) ale ináč to vyzeralo ešte horšie ako zle ,fabia aj novšia

        a hlavne mám v aute motor a nie haraburdy ako HTP a TSi , reťaz je tam na to aby som mal klud a nie menil motor po 20000km

  2. 2

    mdfk

    Swift M13A 2008. Zatiaľ zdravo najazdených 200500km, menený olej, filtre, brzdová, chladiaca, pri 180 000 menený aj olej v prevodovke. Servisný interval nebol nijako prísne a striktne dodržiavaný a okrem pár vypálených žiaroviek a výmeny pakní v zadných bubnoch nebol potrebný žiaden servis po celý čas prevádzky vozidla. Vpodstate len tankovať jazdiť a meniť obutie.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.