Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

7 komentárov

  1. 1

    Maroš

    Dobrý deň,

    Chcel by som sa spýtať autora článku odkiaľ pramení informácia o absencii dvojhmotového zotvačníka. Podľa mojich informácii ho tento motor má. Ďakujem za odpoveď

    Odpovedať
  2. 2

    Maroš

    Akurát všade kde hľadám, je uvedené že dvojhmotu má aj 66kw verzia. Preto som sa pýtal odkiaľ pramení tá informácia. Netvrdím že nemáte pravdu, bol by som najradšej keby ste ju mali lebo presne tento motor mám v aute a mal by som o problm menej 🙂

    Odpovedať
  3. 3

    Palo

    Podla mňa nemá, oproti 80 kW skutočne viac ten motor vibruje na volnobehu a pozri si toto. http://www.driversweb.cz/auta/Ford/Focus/333

    Odpovedať
  4. 4

    JT

    Dvojhmota sa začala dávať do týchto motorov až začiatkom 2008, závisí od roku výroby a kódu motora. Každopádne tieto motory existovali aj bez dvojhmoty, keďže existuje na ne spojková sada s klasickým zorvačníkom.

    Odpovedať
  5. 5

    Maroš

    A v tom teste čo uvádza Palo je uvedený r.v. 2010 a uvádza sa ako bez dvojhmoty. Neznášam keď je zdanlivo jasná vec úplne nejasná

    Odpovedať
    1. 5.1

      Maroš

      Tak už to mám potvrdené priamo z Fordu, pre môj motor, čiže ten istý ako je uvedený v teste MÁ dvojhmotový zotrvačník, len tak pre info komplet výmena aj so spojkou vrátane roboty v autorizovanom servise 2000€ (keby sa náhodou niekto na základe testu rozhodol že toto auto kúpi s vedomím že nemá dvojhmotu). Takisto môže byť pravda čo píše JT

      Odpovedať
  6. 6

    Maroš

    Určite áno, len neviem či je to dobrý nápad. Musí ísť dole celý motor a mení sa komplet spojka so zotrvačníkom. Keď ešte zoberiem do úvahy aký je tento motor „citlivý“..asi by som si to radšej nechal spraviť v autorizáku

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.