Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

13 komentárov

  1. 1

    Joe Mason

    jazdil som s V8 a mozem zodpovedne povedat, ze je to adekvatna konkurencia vsetkych luxusnych sedanov. auto malo cca 150 000km a vobec to nebolo vidno. okrem toho motor aj napriek dostatku sily nebolo pocut. idealne auto na dlhe cesty.

    Odpovedať
  2. 2
    Marcel Janco

    Marcel Janco

    absolútny súhlas, mal som svojho času(2003)možnosť sa previesť na VW Phaeton 6,0 W12 zapožičané na predvádzacie jazdy tunajšim dealerom z BA a čo dodať. Limuzína s veľkým L. V tom čase ma najviac upútala hebká perforovaná krémová koža sedadiel, s vibračnou opierkou a chladením. Ten motor mal fantastický zvuk a záťah. Jediným negatívom bola výsledná spotreba, začínajúca číslicou 2 alebo 3.

    Odpovedať
  3. 3

    Andrej

    Drahy servis ale inak by som nemenil

    Odpovedať
  4. 4

    Andrej

    z w 12 sa da tiez zajazdit spotreba ked clovek nema tazku nohu. Urcite je to auto na dlhsie cesty a nie do mesta.

    Odpovedať
  5. 5

    Skanzen

    2 Joe Mason:
    99% aspoň troška kvalitnejších áut nebude pri 150tis.km vykazovať známky opotrebenia. To len na SVK dovezené autá s takým nábehom vyzeraju ako po milióne.

    Odpovedať
  6. 6

    Jan Kuzma

    Ja si chcem kupit teraz Phaetona 5,0 TDI W10.
    Poradi mi niekto co su to za stroje?
    Pre mna je to nieco nove nemam s tym skusenost.
    Dakujem

    Odpovedať
  7. 7

    Anonym

    ad Skanzen: čo znamená trošku kvalitnejšie auto? aj nemecké a japonské autá so (skutočnými) 150 000 km vykazujú známky opotrebenia. Vŕzgajúce plasty, ošúchaný volant, sedadlá, začína praskať koža, koberce, niekde treba riešiť tlmiče, brzdy, silentbloky atď.

    samozrejme je rozdiel diaľničných 150 tisíc behom troch rokov a mestských 150 tisíc behom 6 tich rokov.

    a hej, na slovensko dovezené a celkovo jazdené autá u nás so „150 000“ TOP stav ako nové majú častokrát aj raz toľko, čo už je na GO motora.

    Odpovedať
  8. 8

    bloke4

    Páči sa mi vaše číselné ohodnotenie designu, 7/10 – aj keď ho tomuto autu takmer vždy niekto vyčítal.
    Osobne nie som žiadny priaznivec VW a ich návrhárskej školy (ich autá ma z hladiska vzhladu nechávajú chladným, výrazne nezaujmú), no tento Phaeton je úplne krásny a vydarený – presne táto nevytŕčajúca nenápadnosť krásnych línií a vyváženého celku, sa vozidlu tejto kategórie hodí.
    Keď ho občas vidím, vždy sa za ním musím s obdivom otáčať (to sa mi napr. pri trocha podobnom audi A8 nestáva). Osobne by som dal min. 9/10.

    Odpovedať
    1. 8.1
      Marcel Janco

      Marcel Janco

      Dizajn je vždy veľmi subjektívna záležitosť. Mne sa napriek určitej nenápadnosti určite viac páči ako nepáči a preto 7 z 10. Čo sa týka dátumu reakcii, článok bol pustený práve pred 2 a pol roka, ale keďže bol nedávno kompletne prepracovaný, tak sa dátum zverejnenia zmenil.

      Odpovedať
  9. 9

    Milan

    to uz radsej 7er alebo S class, hlavne ked 7er mozem mat za rovnake peniaze

    Odpovedať
  10. 10

    Pepe

    Máte tam menšiu chybu. Píšete tam, že 5.0 TDI prestali vyrábať kvôli nemožnosti namontovať DPF filter a pri jeho problémoch píšete zanesený DPF filter 🙂

    Odpovedať
    1. 10.1

      Marcel

      Vlastnim Phaeton 3.OTdi a isty cas som mal aj V10.Obe auta boli pred zanikom.3.O tdi bol zachrane tesne pred rozobratim na diely,dala sa dokopy prevodovka a postupne sa autu vracia jeho niekdajsia krasa.V10 som zachranoval po nehode ked jeho predosly malitel ho rok nechal stat bez povšimnutia.Auticko sa poskaldalo do pojazdenho stavu a znou zacalo brazdit slovenske cesty.Za rok co vlastnim Phaeton mam par poznatkov ohladom niektroych detailov.napr lakovanie karoserie sa na niektorych miestach ofukuje t.j sa nejako dostala voda pod lak a kedze je väcsina dielov hlinikova vytvoria sa bublinky oxidacie hlinika,ovladadanie okien na strane vodica je dost nelogicky posunute dopredu cize sa mi obcas stane ze miesto predneho okna spustim zadne kedze stale zabudnem sa natiahnut viac dopredu na ovladac prednych okien.Inac som s Phaetonom velmi spokojny a nedam nan dopustit

      Odpovedať
  11. 11

    dusan

    Nic v zlom pre pre fanusikov BMW Audi Mercedes… Ale na phaetona nemaju ked porovnam BMW.7 audia8 a Mercedes s v roku 2005 tak na phaetona nemaju osobne som so viskusal tie limuziny no nemozu sa s phaetonom ani porovnat proste phaeton je luxusnejsi a krajsi ma interier

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.