Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

83 komentárov

  1. 1

    martin

    chcel by som sa spytat kedy sa menia rozvody na A4 rok vyroby 2008?

    Vraveli ze pri tychto nyvych typoch az pri 190 000km

    Je to pravda

    Dakujem za odpoved

    Martin

    Odpovedať
    1. 1.1

      MB

      U tejto generácie Audiny sa pri TDi-čkách menili rozvody po 120 000 km. U novej-aktuálnej generácie to je 180 000 km.
      Pri benzínových 2,0 16V FSi, TFSI a 1,8 20V Turbo to bolo 180 000 km.
      Pri 3,0 V6 30V to bolo 120 000 km.

      Odpovedať
  2. 2

    Anonym

    Mám 1,8 Turbo a po roku používania sa mi rozbil zapaľovací modul na štvrtom valci. Kupované to bolo z druhej ruky pri 80tisíc. Inak spotreba dobrá okolo 8 litrov.

    Odpovedať
  3. 3

    tibor

    Zdravim, kupil som si AUDI A4 B7, jazdenku, celkom som spokojny len sa neviem na webe dopatrat k manualu v slovenskom alebo ceskom jazyku. Neviete mi niekto poradit, zaslat link…
    dik

    Odpovedať
    1. 3.1

      Zdeno

      Ahoj. Mam ten isty problem s manualom na B7 avant. Mam ho v holandstine. Dopracoval si sa k slovenskemu navodu? Dakujem

      Odpovedať
  4. 4

    Vlado

    Aky mate nazor na Audi 2,5 TDI 120kW?…

    Odpovedať
    1. 4.1

      Palo

      motory 2,5 TDI 120kW maju problemy s opotrebenim vačiek je to vraj konštrukčna chyba preto sa odporuča pri vymene rozvodov aj vymena vaciek a vahadiel.. kup hocicčo len 2.5TDI NIE PRETO SU LACNEJSIE A TOLKO JE ICH NA PREDAJ. MAM 3 KAMARATOV S 2,5 TDI A VšECI NA TO NADAVAJU . Ja mam A4 avant B6 1:9tdi 96KW a som velmy spokojny.

      Odpovedať
      1. 4.1.1

        Peto

        Nie vzdy sa opotrebuvaju ja som zatial velmi spokojny s mojim autom a nemam zavaznejsie problemy ako su bezne vymeny oleja a filtrov. myslim ze ked sa dodrzuju intervali auto sa odmeni bezproblemovym chodom

    2. 4.2

      Anonym

      neber mal som…132kW,pokial viem ta 12Okw bola este horsia.

      Odpovedať
      1. 4.2.1

        Dodo

        Vies mi pomoct AUDI A4 AVANTI 2,0TDi DPF 100kW 132koni -rv 10/2008 je to dobrý motor a dobre auticko alebo by si radsej kupil nieco ine…

    3. 4.3

      tom tom

      neber mal som…132kW,pokial viem ta 12Okw bola este horsia.

      Odpovedať
    1. 5.1

      Meno

      Je tam trt a tri orechy 🙁

      Odpovedať
  5. 6

    laco

    poradte
    chcem audi a4 avant 2007 2.7tdi.
    je to dobre auto
    chem si ho nechat na dlhsie
    tak 4 5 rokov.
    co sa tam najcastejsie kazi
    dakujem

    Odpovedať
  6. 7

    jano

    neviete mi poradit kde by som nasiel manual audi a4 b7 nemate niekto skusenosti so vstrekovacími cievkami a poruchami snimi pocul ze ich zvikne odpalit

    Odpovedať
  7. 8

    Lenka

    Ahojte všetci,
    chcem sa spýtať na AUDI A4, 132kw, r.v.2002.
    Aké máte skúsenosti? Má najazdené 220000km nerozpadne sa mi to po 3-4 rokoch? 🙂
    Ďakujem

    Odpovedať
    1. 8.1

      tom tom

      mal som 132kw,len na rozvod si priprav 1000eur…a kilometre si nevsimaj…ak ma auto viac ako 5 rokov,tak je to o stave…a nie o servisnych knihach a bludoch na display,dnes ma auto v bazare 5.rokov 187000km a druhe 13.rokov a tiez 190000km.

      Odpovedať
  8. 9

    peter

    ak to má naozaj 220 t km ( o čom silno pochybujem a tipujem skôr 4-520 t), tak pri dobrom servise určite nie.

    Odpovedať
  9. 10

    noro595

    Ahojte,
    chcel by som si kúpiť audi a4 -2,0 TDi combi, rok výroby 2005, 213tis. km, 103kW
    -1,8 T sedan, rok výroby 2003, 160tis. km, 120kW
    Aké mate skúsenosti, čo by ste mi poradili, ktoré mám zobrať?
    Ďakujem za odpovede!

    Odpovedať
    1. 10.1

      MJ

      Na ten dvojliter bacha, obzvlášť 16 ventilový. S km pribúda rôznych problémov. 1,8 T síce žere o cca 1-2 litre viac, ale je to jazdne skvelý a spoľahlivý motor. Záleží koľko najazdíš. Ak do 20 t ročne, určite ber 1,8 T.

      Odpovedať
  10. 11

    ivan

    Zdravim vie tu niekto ci ma audi a4 2.5 tdi B7 1 20kw 2006 avant ci ma filter PDF. filter pevnych casti

    Odpovedať
  11. 12

    mario

    zdravim chcem kupit audi A4 2007 avant 1,9 TDI + chip na 135 koni , najazdene okolo 110 000. Chcel by som pocut, respektivne precitat nazor,, kupit??

    Odpovedať
  12. 13

    Julo

    Zdravím páni, potreboval by som poradiť trošku pred kúpou, mám záujem o model s motorom 2,0 benzin 96kw s prevodovkou multitronic, počul som že tie prevodovky stoja za „prd“ čo sa na nich kazí alebo máte niekto skúsenosť? Resp. kolko si pripraviť na udržbu aby to fungovalo bezproblemovo aspoň 5 rokov? Alebo na čo si dať pozor čomu sa vyhnúť? (Nerátam výmeny oleja v prevodovke) …ďakujem

    Odpovedať
  13. 14

    MJ

    Je pravda, že variátorové prevodovky Multitronic sa vyznačujú kratšou životnosťou ako ostatné typy prevodoviek a ich prípadné opravy sú dosť drahé. Ak však narazíte na zachovalý kus a budete jazdiť v medziach normy, doprajete pravidelnú výmenu oleja, mala by bez problémov vydržať 200 tisíc km. Pozor si treba dať na rôzne pazvuky, trhanie, či pri zábere zbytočne vytočený motor a slabšiu dynamiku. Ak je prevodovka v dobrom stave, poskytuje komfortné jazdenie.

    Odpovedať
  14. 15

    tomas

    Dobry den.Potrebujem poradit ohladom Audi A4 avant 1.9 TDI S-Line 96kw r.v. 2005. najazdenych udajne 134000km.
    Coho sa mam obavat pri tomto aute ? Pocul som ze sa toto auto radi co sa tyka ceny servisu a nahradnych dielov radi ku strednej triede (oktavie VW atd…) je to pravda ? Ste spokojny s tymto autom ? Oplati sa este kupa tohto auta ?
    Dakujem za odpoved.

    Odpovedať
    1. 15.1

      laky

      Dobrý deň Tomáš, skúsim poradiť/pomôcť,
      ihneď mi udrel do očí stav tachometra..podľa mojej skromnej mienky turbodieselové auto (konkrétne tento nemecký perfekcionista), ktorému beží ôsmy rok prevádzky nemôže mať reálnych 134 000 km..autá tohoto typu (rozumej diesel strednej triedy) majú totiž reálne najazdený podobný počet kilometrov nezriedka už aj po dvoch či troch rokoch, nakoľko si ich kupujú ľudia pre potrebu častého cestovania na dlhé vzdialenosti za biznisom… z toho vyplýva, že by som tomu uveril ak by som konkrétne dané auto poznal odnova, dajmä tomu vlastní ho sused, dobrý známy, rodina a teda poznal by som celú jeho históriu… v opačnom prípade riskujete nemalé náklady na opravy rôznych súčiastok..samozrejme, čo to sa dá vyzistiť pri obhliadke (opotrebovanie konkrétnych miest atď).. o tom ale neskôr, čo sa týka cien náhradných dielov máte čiastočnú pravdu, niektoré-zhodné dielce sa dajú zohnať za rovnaké ceny ako na VW či Škodu ale iné napr. časti karosérie či interiéru budú vždy o niečo drahšie, je to predsa audi, a to znamená na pomyslnom rebríčku vyššie zaradenie ako kolegovia. Podľa stavu auta môžete v budúcnosti či už blízkej alebo vzdialenej rátať s poruchami turba,vstrekovačov(kvalita paliva),váhy vzduchu,dvojhmotového zotrvačníka, taktiež možná je aj určitá konzumácia oleja, v prípade dovozu možnosť prítomnosti DPF filtra,ostané info sú hore v článku. všetko ale závisí od skutočného počtu kilometrov, stavu auta(ovplyvnuje hlavne jazdný stýl predchádzajúceho majiteľa) a v neposlednom rade uskutočnený pravidelný odborný servis. Inak môžem auto len odporučiť, má image, dobré jazdné vlastnosti, je všeobecne spoľahlivé, budete spokojný, no treba ho riadne preveriť, aby vám nenarobilo vrásky na čele, predsa má slúžiť vám a nie vy jemu.
      Pekný deň,
      Lukáš

      Odpovedať
      1. 15.1.1

        tomas

        Dakujem za odpoved Lukas.
        Auto som bol obzriet, vobec nezodpovedal stav vozidla udavanym kilometrom a
        navise to bolo dovezene asi z najnebezpecnejsiej krajiny,co sa tyka dovozu aut Talianska.
        Vyhliadol som si uz ine, ma najazdene cca. 236 000km zo zarukou, tak ho pojdem asik obzriet. Docital som sa, ze tieto auta,motory sa dozivaju peknych poctov kilometrov. Len by som sa chcel este opytat ohladom spotreby, pretoze ako tak citam tak je vacsinou udavana kombinovana cca 5.5l na 100km (samozrejme zavisi od sposobu jazdy) , ale zaujimave je, ze pri rovnakom aute iny majitelia uvadzaju aj 6.5l na 100km.
        a taktiez na ten DPF filter, je lepsie ho mat, alebo nemat ?

      2. Boo

        Ahoj mám A4 1,9 96kW Quattro, 6 kvalt,na 17 kolech + nějaký chip na výkon ale ten pujde pryč a spotřeba ca 7,7/100km ale mám ho pár dní a dříve jsem diesela neřídil čili s mou ještě nevytrénovanou nohou 7.7 ale prý se dá dostat i s Quattrem na něco kolem 6,5-7l/100. Každopádně minulý majitel udělal téměř kompletní servis včetně rozvodu a přední nápravy a podle VIN do 12/2012 dělaný komplet servis audi a najeto poctivých 207 tis km.

        Mám ale jiný problém zadní levé kolo mám od blatníku cca o 1,5 cm blíž než na pravé straně a nevím čím to muže být. kolega tvrdí že je možné že se měnil tlumič a vměnil se jen na jedné straně a na druhé zůstal starý a proto to leží níže.
        Pls. nějaká rada?

  15. 16

    laky

    No vidite, opäť jeden zjavný príklad podvodu… je super, že ste na auto nehľadel s rúžovými okuliarmi a rozpoznal jednotlivé nepresnosti. Kilometre auta č.2 vyzerajú určite reálnejšie, samozrejme najlepšie je kupovať auto priamo od prvého majiteľa,ktorý ho pozná, kde sa všetko môžete opýtať a v prípade problému viete kto je vinníkom resp. sa ľahšie dokazuje zatajenie či podvod. Najhoršie je podľa mňa kupovať auto z bazáru, osobne by som to nikdy neurobil a je samozrejmé,že práve tam sú naoko najlepšie kúsky, no je to klam. Ano, tieto motory patria k tým lepším takže ak trafíte dobrý kúsok budete spokojný ( aj ked je pravda, že výdržou, spoľahlivostou a spotrebou nedosahujú kvalít pôvodných 1.9 TDI 66 a 81kw, tie sa bohužiaľ prestali vyrábať v roku 2004, nespĺňali totiž pripravované emisné normy). Čo sa týka spotreby si musíte uvedomiť, že motor produkuje už slušnú porciu výkonu a tá musí byť živená,ale ak potenciál nebudete využívať a budete jadiť „na spotrebu“ pri dlhšej jazde sa dostanete niekde k 5 litrom, no to je eko jazda ktorá nie vždy je možná takže reál by som rátal na nádrž cca 6 litrov. Pri jazde v meste, na krátke vzdialenosti,či s nohou na podlahe môžete kľudne atakovať, či dokonca aj presiahnuť 7 litrovú hranicu. V tomto (a nielen v tomto) je výhoda starších kolegov 66 a 81kw, ktoré si aj pri nakladačke vypýtali ľudových „5“ a boli spokojné. K DPF len toľko, že ak ho budete mať je to problém navyše, tento konštrukčne starší typ vstrekovania má problém s kvalitnou regeneráciou filtra (je potrebné spĺňať určité podmienky) a teda časom môže dôjsť k jeho upchatiu. Nieje to ale neriešiteľný problém, mnoho firiem na internete ponúka možnosť odobratia filtra s následnou korekciou softwaru auta (niečo to stojí ako inak) a potom je o problém postarané. Spotreba klesne aj o pol litra až liter, výkon sa zvýši (keďže filter vo výfukovom potrubí čiastočne znemožnuje voľný prechod spalín).

    Na záver už len želám šťastnú ruku pri výbere 🙂

    Odpovedať
  16. 17

    tomas

    Dakujem. znova Ste mi napisali dolezite informacie,ktore teraz zbieram a potrebujem. Ale cim viac hladam a studujem, tak sa mi zda ze prichadzam na dalsiu alternativu noveho auta a tou je skoda octavia kombi.(hlavne koli tym nakladom na servis a dostupnost nahradnych dielov,ako Ste uz spominali)
    Takze teraz stoji na jednej strane Audi a4 avant combi s motorom 1.9TDI 96KW, s rocnikom do 2005.(osobne sa mi paci ovela viac, ale nechcem aby som sa rozhodol na zaklade takpovediac ,,naviazania,, sa na tento automobil)
    A na strane druhej skoda oktavia 1.9 TDI 77KW alebo 2.0 TDI 103KW (a nevylucujem aj s moznostou 4×4 pohonom, aj 1.9 a aj 2.0 maju tuto variantu) s rocnikom od 2005 a vyzsie.
    Vedeli by ste mi tak, objektivne poradit ktora varianta je rozumnejsia, zapory pre a proti?
    dakujem za odpoved

    Odpovedať
  17. 18

    laky

    Som rád, že môžem pomôcť, ja osobne by som sa u týchto klasických áut slúžiacich na prevoz z bodu A do bodu B rozhodoval rozumom, totiž, nerozhodujete sa tu medzi audi R8 a porsche 911 4S…( hmm, 911 by to isto vyhrala.. 😀 ..mať také problémy…) ale naspať k téme, u mňa teda rozhodovanie rozumom, isto by som šiel do čo najnovšieho auta, čo sa týka roku výroby aj modelu ako celku. Audi je síce pohľadnejšie ale vnútri bude menej priestoru a rovnako kufor je o dosť menší, servis drahší… u mňa by to vyhrala škodovka.. je to dobré auto, proste pracant, ktorý keď sa o neho majiteľ stará tak pracuje ako slováčisko celý deň za pár eur.. pri výbere medzi 4×4 a prednokolkou by som zvážil hlavne ako často to v reáli budem využívať, ak by som skončil úvahu s výsledkom: keby náhodou bude potreba, tak sa 4×4 hodí – je to zbytočné, ťahať so sebou 120kg navyše stále všade a pritom to človek využije možno raz-dvakrát do roka, možno vôbec…rovnako spotrebu počítajte o liter naviac oproti prednokolke. Ak však úvaha skončí: bývam na samote kde v zime nemám šancu bez 4×4, alebo mám chatu v horách kde to využijem často(v zime sa bez toho nepohnem a v lete ak naprší tak isto), alebo som rybár, či poľovník.. v tom prípade áno, stojí to zato, samozrejme treba počítať aj s údržbou samotného systému 4×4, tj. haldex spojky( výmena oleja a filtra minimálne + plus spmínaná vyššia spotreba). Motorizáciu rozhodne 1.9 TDI 77kw, viezol som sa v nej a úplne to stačí, budete spokojný, ved napokon športiak nebude ani z 2.0 TDI 103kw, navyše, trpí viacerými vadami, ktoré si prečítate pokope na tejto stránke pod sekciou škoda octavia II (v skratne vyššia spotreba o viac ako liter,problematickejší dvojhmotový zotrvačník, problematická hvala valcov, možná spotreba oleja atď.)
    V prípade ďaľších otázok kľudne píšte 🙂

    Odpovedať
  18. 19

    milan

    zdravim. chcem sa opytat ci sa motory 2,0tdi robili v roku 2008 aj s pohonom quattro?
    lebo som nasiel inzerat na a4 (b7) 2,0tdi s-line quattro rok vyroby 2008 103kw 4×4. moze to byt?
    dakujem za odpoved.

    Odpovedať
  19. 20

    theo

    ahojte, poprosim o radu niekoho so skusenostami s typom A4 B7, rv 2007, 2.0 TDI 125kw, ma to garantovanych 135 000 km, po vymene vsetkeho rozvody brzdove oblozenie, kotuce su ok, rozvody a pod. zaujima ma deklarovana spotreba okolo 5,5 kombinovana, a samo co poveite na motor, ci mi horzia nejake poruky ked sa priblizim k hranici 200 000 km. dakujem

    Odpovedať
  20. 21

    Samo

    Ahojte, ja sa chcem opytat na motor 2.0 tdi rocnik 2007 Audi typu B7, neviem sa na celom internete dopatrat ci ide o motor Common Rail alebo o Pumpe Duse neviete mi niekto prosim Vas poradit ?

    Odpovedať
    1. 21.1

      MJ

      Jedná sa určite o PD, 2,0 TDi CR sa dával až do B8 od 03/2008.

      Odpovedať
  21. 22

    Samuel

    Zdravim vedel by mi niekto poradit mam B7-cku a4 a pri jazde na dialnici mi znicoho nic pri pridani plynu mi zacalo triast celym motorom a odvtedy pri pridani plynu mi auto maximalne roztrasie neviete niekto poradit co to moze byt?prosim poslite mi email keby niekto vedel oco ide na dzupkasamo@gmail.com

    Odpovedať
    1. 22.1

      Patrik

      Zdravím mám taký istý problém, vedeli by ste mi povedať kde je chyba?

      Odpovedať
  22. 23

    Dodo

    Dobrý deň

    Potrebujem radu, mám vyhlaidnutú jednu AUDI A4 AVANTI 2,0 TDi DPF rv 10/2008 100kW, dovoz BE, najazdenych 178 000 km(otazka ci je to pravda)
    – ako je to so sppolahlivosťou tohto auta
    – je velmi narocny filter DPF, alebo ak ho odstrania je to auto lepsie ….
    – vymena rozvodov a oleje je finanacne narocna zalezitost
    – dalej su tma nejake filtre, ktore mozu robit preoblemy ako
    – samorejme,ze amm dohodnuty servis v nemenovanom podniku, kde mi ho obhliadnu ale pocul som nazor, ze tieto motory od Audi nie su moc dobre hlavne 2,0TDi
    – aka je cena turba pri vymene dakujem.
    – hladam uz mesiac auto a presiel som tolko diskusii ze ten cas som mohola si vrhnut na zahranicny trh 😀

    Odpovedať
  23. 24

    Jarda

    Zdravím pánové,

    mám strašnou slabost pro A4 cabrio B6…přijatelná verze motoru 2,5 TDI.Těhle kousků je strašně málo,cena stále vysoká.Nemohu najít veškeré technické údaje o tomto modelu,co se týče dílů,podvozku…..Nyní mám Passata 96kw B5,5…rozumná koupě,krásný svezení,mám 18 kola MAMY,ale ta Audina mě bere 🙂 Prosím o Vaše názory,díky moc!!!!

    Odpovedať
  24. 25

    peter doc.

    dobrý deň, ako tu čítam všetci tu máte strach z DPF . filtra. Myslím že to neni až také strašne ako sa o tom hovorí, pokiaľ má auto servis ako treba tak to funguje celkom bez problémov . Poznám autá ktoré majú najazdené 200 až 300 tisíc a nemajú problém . Fiter sa čistí priebežne sám za prevádzky , pokiaľ presiahne zanesenie istú hranicu treba zajsť do servisu a spustiť takzvanú servisnú regeneráciu, robí sa to cez diagnostiku trvá to cca 1hodinku. Veľmi dôležitá vec pre správnu funkciu DPF. je aby všetky systémy motora pracovali správne. U motorov 2.7 a 3.0 tdi, je veľmi častý problém klapky v sacom potrubí , ktoré odchádzajú systém hlasy chybu nepracuje správne a zanáša sa filter a tiež motor nespúšťa sám čistiaci proces za prevádzky, pokiaľ je v systéme chyba. Tiež nespustíte servisnú regeneráciu , výmena je dosť nákladná a tak sa to lepí po garážach a problém je na svete . Ešte taká zaujímavosť regeneráciu vám nespustí ani pri nízkej hladine paliva , to znamená minimálne štvrť nádrže inak to nejde. prajem pekný deň peter.

    Odpovedať
  25. 26

    Robert

    Zdravím, koupil jsem A4 b7 2006 sedan motor 1.6 75 kW a super,samozřejmě že jsem několik věcí vyměnil, mám najeto teď 232 000 km a OK. Motor náhodou je super a dobře se dá vytáčet,auto je docela svižné. Spotřeba na 16 palc. kolech v zimě cca 5,2 do 6 l na 100km a v létě na 18 palc. kolech je spotřeba od 6,4 do 8 litrů na 100km včetně zapnuté klimy. To říkám svou praxi.

    Odpovedať
  26. 27

    Robert

    Jo a jel jsem s tím po dálnici 190 km/h jen tak pro zajímavost.

    Odpovedať
  27. 28

    Viktor

    ahojte neviete mi prosim vas poradit?Neviem sa rozhodnut medzi audi A4 alebo bmw 3 rocnik nejaky od 2008 do 2010 (ten novsi model) obsah motora nejaky 4valec naftu .Po auto by som chcel ist do nemecka alebo talianska ale asi do nemecka co myslite kde radsej pozerat auta?Aky typ motora by ste mi odporucali?najskvor som bol viacek ku audi ale teraz momentalne po precitani recenzii idem kukat po BMW pretoze chcel som nejaky 2.0tdi od audi ale co citam tak niesu to moc dobre motori!a ties kazdy pise ze ma spotrebu viac nes sa udava.Ked by som kupoval audi tak asi 105kw CR hlavne .Neviete ako zistim ci ten motor je CR alebo nie?za rady dakujem

    Odpovedať
  28. 29

    rudi

    zdarek
    chcel by som sa opytat na skusenosti ku A4 kombi 2.o tdi sline 105kw,alebo 125kw motor, r.k 2010.
    ide mi hlavne o vydrz a spolahlivost motora.
    pozeram auta do 125000 km.caste vymeny v motore pri tomto stave km.

    dakujem

    Odpovedať
  29. 30

    michal

    zdravim mam a4 2002 1,9 tdi 96kw a motor mi zacal duniet zo dna na den. duni pri 1900 ako keby som mal nalozenych 4,000 ot/min ale pri 2000 uz nie.cele auto duni az skoro vybruje.nevie niekto co stym?

    Odpovedať
  30. 31

    michal

    Caute , chcem poprosit o nazor a radu …

    Chcem kupit AUDI A4 AVANT 2.0 TDI PREMIUM S LINE QUATTRO DPF ,r.v.: 6/2007, 1968cm3, 103kW (140PS), 4×4, M6, Diesel, Euro 4, 5 dv., (5-miestne), 183000 km .
    Typ motora BPW 2.0 TDI 8v bezporuchový.
    Co si o tom aute myslite bola by to dobra kupa? inak to auto ma vsetko co by som chcelaby malo 🙂
    dakujem za odpovede miso

    Odpovedať
  31. 32

    Marek

    Dobrý deň, kúpil som si audi a4 1.8t rocnik 2000, auto je po technickej stranke v poriadku, ale mam s nim problem pretoze neviem odblokovať autorádio. Heslo som nezadal správne a už mi nejde ani zadať znova. Rád by som sa spýtal kam si to mám ísť dať odblokovať? Ďakujem

    Odpovedať
  32. 33

    Dali

    Dobry den, potreboval by som poradit. Kupil som A4 1,6 benzin 62 000km r.v. 2005 po starsom panovi. Problem je v spotrebe oleja, 1 liter na 1000km. Po rade mechanika som nechal vymenit semeringy no povedal ze ak to nepomoze tak musime nechat vymenit aj kruzky? Po vymene semeringov zerie menej oleja no predsa len je to dost 6-8 dcl na 1000km. Dakujem za odpoved.

    Odpovedať
    1. 33.1

      Peťo

      Po starom pánovi a „zaručených“ 62 tis.:-))))))))))))))))

      Odpovedať
  33. 34

    Gabriel Lelovičo

    Chcel by som sa spýtať prečo mám pomalé stierače na všetkých stupnoch. Čo to može sposobovať?
    Bol by som rad keby mi niekto poradil.

    Odpovedať
  34. 35

    peter

    Zdravím vás , pravdepodobne máte zadreté nožnice na stieračoch treba to rozobrať a vyčistiť . peter.

    Odpovedať
  35. 36

    Lukas

    Chcem sa spytat na skusenosti a rady ohladne a4 2.5tdi 132kw quattro r.v.2001,271000km. mam jednu na ruke za dobru cenu, je pravidelne servisovane…vraj quattro su jedny z polahlivejsich,dakujem za rady

    Odpovedať
  36. 37

    peter

    2,5 tdi nebol zrovna stastny motor , doporucuje skontrolovat vackove hriadele ci nie su opotrebene to bola dost casta porucha a nie lacna oprava , pozor nato ! Casta netesnost na motore otecene olejom , peter.

    Odpovedať
  37. 38

    marcel

    Zdravím vás chcem sa opýtať na audi a4
    r.01,2.5TDI 132kw m6 quattro cena 4000€ či sa oplatí a aké majú poruchy a aký majú motor vopred ďakujem marcel

    Odpovedať
    1. 38.1

      goodfriend

      Vyhni sa tomu autu oblúkom pokiaľ nie je ten motor čerstvo po generálke od niekoho kto sa tomu rozumie. Je to čistá pasca.

      Odpovedať
  38. 39

    matus

    poradte…mam zaujem kupit audi A4 b6, rv 2004, 1.8T. podla seka vyzera mat poctive km (za prve 4 roky 140tis-tj 35tisic rocne, nasledne roky cca 20-25tisic rocne), v sucasnosti 275tisic. cena je ok, na pohlad vyzera zachovalo, cenovo je to cca 5000eur od druheho majitela…zalezi od stavu, ale vo vseobecnosti, vyhnut sa jej, ci to skusit?

    Odpovedať
    1. 39.1

      M.

      275 kilo je síce dosť, ale ak je to zachovalé a pravidelne servisované auto, ešte by nejakú stovečku mohlo v pohode vydržať. Bacha hlavne na nápravy, rovnomernosť chodu motora (cievky), odskúšať remenicu, hladkosť radenia prevodovky, ako zaberá spojka a pozrieť na hladinu oleja, či nie je podozrivo nízka, či proste nežere olej (opotrebované turbo alebo aj motor). Poriadne treba skontrolovať aj funkčnosť všetkého elektropríslušenstva, občas sa kazí RJ komfortu. Za 4500 to nemusí byť zlá kúpa.

      Odpovedať
  39. 40

    renca1975@azet.sk

    Ahoj..potrebujem radu..A4,3.OTDI,4X4,AUTOMAT,2005….sem tam mi zasvieti kontrolka spirala a nasledne kontrolka motora..sem tam sa stane ze auto nema taky vykon ako by mal mat…

    Odpovedať
  40. 41

    peter

    No to je krasny popis poruchy , ale bez diagnostiky pochybujem ze to vyriesis . Diagnostika a potom to mozeme riesit . Momentalne ma napada cca. 10 veci co to moze sposobovat . Peter

    Odpovedať
    1. 41.1

      Anonym

      Peter,dakujem..pojdem s nim na diagnostiku…

      Odpovedať
      1. 41.1.1

        Anonym

        Ale raz uz som s nim bola…a zistili,ze nefunguje snimac tlaku na turbe…tak mi ho vymenili…ale nic sa nezmenilo…

  41. 42

    peter

    No snímač plniaceho tlaku turba by to mohol robiť to ano , ale ak sa to vymenilo a dalej pretrváva problém tak to asi nebola správna diagnoza .Peter

    Odpovedať
  42. 43

    Rasto

    Poprosim o radu … chcel by som kupit audi a4 1.8 t rok v. 2008+ zaujima ma ci su tieto modely kazove ci su tam neake zavaznejsie problemy alebo si myslite ze je to dobra volba … nenajazdim rocne vela km tak do 20 000.

    Odpovedať
    1. 43.1

      M.

      asi máš na mysli 1,8 TSi. Živý, ochotne reagujúci motor s primeranou spotrebou. Problémom je zlyhavajúci hydraulický napínač rozvodovej reťaze. Skôr či neskôr zlyha a reťaz preskočí. V lepšom prípade nejde naštartovať v horšom sa poškodí motor. Ak nie je istota či už boli reťazové rozvody aj s napinakom menené, treba ich pre pokoj na duši vymeniť. V kvalitných servisoch vedia o čom je reč. Samotné auto je dobre postavené s dobrou spoľahlivosťou.

      Odpovedať
  43. 44

    Michal

    Zdravim Neake rady,skusenosti,nazory na A4 …. 5/2005, 1896cm3, 85kW

    Dakujem 🙂

    Odpovedať
  44. 45

    fedor

    Co poviete na a4 2.5 120 kw ??alebo radsej 1.9 96kw radsej by som tu 2.5ku koli tomu ze ma vacsi vykon … aky je vas nazor??

    Odpovedať
    1. 45.1

      Anonym

      Radšej 1.9 TDI.

      Odpovedať
    2. 45.2

      Rastislav744

      Už len preto, že 1.9 – ku berie kvôli pomeru spoľahlivosť/spotreba každý druhý, tak tieto motory majú min. 300 tis., alebo 3/4 z nich sú stocene, ber len 1.8t/2.0 20v, inak je toto auto v dnesnej dobe zbytocna kupa ! 🙁

      Odpovedať
  45. 46

    mirsoo

    Zdravím, chcel by som sa poinformovať ktorá verzia tejto audiny s motorom 3.0tdi nemala dpf filter?

    Odpovedať
  46. 47

    Anonym

    Zdravim chcel by som sa poinformovať mám audi a4 1,9 tdi rok 2001 zohrieva sa mi lave viac ako prave koleso všetko som pomenil nevi nikto poradiť čím to je DíK

    Odpovedať
  47. 48

    Paťo

    ahojte,
    takze ten 3.0 v6 benzin je v pohode motor? Spoľahlivý? Vďaka

    Odpovedať
    1. 48.1

      Marco

      jasné je, tak ale dôležité je kolko má nabehané, ktor na ňom jazdil, aký mal servis a tak…lebo aj dobrý motor sa môže pri blbcovi po….ť

      Odpovedať
      1. 48.1.1

        Paťo

        ved hej, ako pri kazdom aute, samozrejme su motory, ktore su defektne ,,od vyroby´´. Ale v clanku som cital, ze: ,, Pri tomto motore sa so stúpajúcimi km vyskytuje dosť technických problémov – možno problémy s nadmernou vôľou v rovodovom mechanizme, nadmerne opotrebovaný presuvník variabilného časovania ventilov, zvýšené opotrebenie vačkových hriadeľov a zvýšená spotreba oleja.´´
        Ale toto je pravdepodobne pre 3,2. Podla vsetkeho by teda 3.0 V6 pohanany remenom mal byt OK

    2. 48.2

      Rastislav744

      Zaujimava motorizacia, ale je to len A4-ka, takze zbytocne tazky na take auto, skor do A6-ky je lepsi !

      Odpovedať
  48. 49

    Boris

    Ja mám audinku A4 2.5TDI AVANT QUATTRO 132 KW a zatiaľ sňou nemám problémy s motorom nie mením olej každých 5000 km len okná raz idú raz nejdú a tak isto aj rádio raz hra a raz nie neviem čo v tom môže byť za problém inak som spokojný

    Odpovedať
    1. 49.1

      Matus

      Budes mat problem v elektronike. Je to spomenute v clanku. Niektore piny budu prehnite. Zrejme koly vlhku vo dverach. Aspon tak si myslim

      Odpovedať
    2. 49.2

      Matus

      Je to hned prvy bod v najcastejsich poruchach.

      Odpovedať
  49. 50

    Jozef

    aky mate nazor na 3.0TDI?co sa kazi najviac a naco sa treba pozerat

    Odpovedať
  50. 51

    Berci

    Pani zdravím Vás. Prešiel som si komplet diskusiu, ale nikto nespomína motorizáciu 125 kw benzín. Mám možnosť si ju kúpiť, ako presúvadlo po meste, kancelária, nejaký nákup a podobné menšie trasy. Je to ináč A3 v manuály 2003, 140.000 km, vo veľmi zachovalom stave, vyservisované u dobrého priateľa mechanika. Chcem na ten motor aj niečo od Vás počuť. Mal niekto s tým motorom skúsenosť? Ďakujem vopred za cenné rady.

    Odpovedať
  51. 52

    De.ree

    Zdravim pani co mi viete povedat o Audi A4 B7 3.0TDI quattro 171kw

    Odpovedať
  52. 53

    peter

    má prosím niekto skúsenosť so škrtiacou klapkou motora BLB ? neviem sa nikde dopátrať k tomu , ako má fungovať , mne sa totiž ani nepohne a svieti mi stále kontrolka motora .
    ďakujem za každú radu

    Odpovedať
  53. 54

    Martin

    Zdravím, v článku je písané, že trojliter je spriahnutý výhradne s prevodovkou tiptronic. Áno, je to najčastejšia kombinácia, no existuje aj kombinácia tohto motora s manuálnou 6 st. prevodovkou.

    Odpovedať
  54. 55

    Truhan500

    Neviem, či mi tu ešte dnes v tejto dobe niekto pomôže, pretože už je toto auto 20 rokov na trhu, ale vlastnil niekto z Vás A4 (B6) s modernizáciou 2.4 V6 (125 kW) ? ?
    Veľa webov s diskusiami som na tento motor nenašiel, ale čo som sa dočítal, tak má nelichotivú spotrebu ! !

    Možno si niekto poviete, akú nelichotivú, veď je to benzínový V6, tak nejakých 8l/100km to logicky nemôže mať, tak jasné, že dlhodobý priemer bude cca 10 litrov !
    Lenže slovom „nelichotivú“ som skôr myslel, že to bude ešte takých 2-3 litre naviac, ako by len človek vopred očakával . . .

    Takisto spoľahlivosť, poruchovost, cena údržby, prípadne či treba skôr drahšie palivo/oktan ako pri FSi ? ? ?

    Pretože ešte aj dnes je ich prekvapivo dosť v relatívne dobrom stave za priaznivé ceny samozrejme na nemeckých portáloch !

    Preto sa pýtam, keďže niektorí spomínali, že 2.0 20v (96 kW) sa zdajú byť občas prislabé na ťažšiu verziu Avant ! ?
    Ten 2.0 FSi má o nejaké kW naviac a niekedy aj o liter menšiu spotrebu, ale zase drahšie palivo si vyžaduje + prvé FSi neboli až tak spoľahlivé, čiže ten 20v to FSičko vôbec celkovo kvalitatívne neprevyšuje, skôr naopak, 20v najgenialnejsi motor pre A4 (B6/B7) . . .

    Jednoducho potrebujem porovnať, či radšej ostať pri 2.0 20v alebo kľudne zaradiť do výberu aj ten 2.4 V6 ? ?

    Vzhľadom k tomu, že nízko-objemový 6- valec + manuál + predný pohon, čo sa aspoň teoreticky javí ako najideálnejšie riešenie pre verziu Avant ohľadom výkonu( resp. krútiaceho momentu)/spotreby . . . ?

    Vopred poprosím, názory typu, že ak V6, tak skôr už ten 3.0 so 162 kW z dôvodu širších otáčok mi vôbec napíšte, pretože ja potrebujem A4-ku na normálne, prípadne sem tam mestské použitie, v žiadnom prípade výhradne na diaľničné použitie, takže ten 3.0 30v ma vôbec nezaujíma ! ! !

    V A4 je „2.4 V6“ len zriedkavou motorizáciou, takže skôr v A6 C5/C6 ho niekto určite mal ? ?

    Ale len spoľahlivosť/spotreba, reči typu „na ťažkú A6 je to výkonovo podcenené/poddimenzované“ sú pre mňa bezvýznamné, to vie predsa každý aj sám !

    Skôr len veci ako výber paliva/oktánu do tohto motora, rozvody, olej, či to nežerie prebytok, spotreba, či nie je až prekvapivo prebytočna, atď. ? ? ?

    Ďakujem za skúsenosti, rady . . .

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.