Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

5 komentárov

  1. 1

    ASD

    Emisie spojene s produkciou systemov na redukciu NOx su sice fakt. Ale najvacsim zdravotnym rizikom je prave vysoka koncentracia NOx v mestach. Stacilo vykazat diesle z miest a oblasti kde su zle rozptylove podmienky. pripadne tam zaviest vysoke myto, ale to vyburcovalo verejnost viac ako zavadzanie drahych technickych rieseni.

    Odpovedať
  2. 2

    maroš

    Zakázať naftové auta. a ohľadom spotreby mam skúsenosť s motorom 1.4 TSI 110kw a nebudete mi veriť ale udávanú spotrebu výrobcom som podla palubného pc dosiahol a nie 1x a nebola to jazda doslovne na spotrebu. a k tej močovine, je to strašní nezmysel aby som dolieval niečo navyše a v zime to ešte musí byť vyhrievané. to spôsobuje že si užívateľ nemôže pustiť vyhrievanie sedačky. totálna blbosť a sa čudujem ľudom že to kupujú.

    Odpovedať
    1. 2.1

      Milan

      ja sa cudujem ludom, ktory su kupuju motory TSI (hlavne mali objem velky vykon, to by som zakazal). Zachvilu sa Ti to zacne s*at a a potom Ti ani ta ,,uzasna´´ spotreba nebude taka supeeeer. A neuveris, ale niektore benzinove motory uz maju filtre a do urciteho roku ich zacnu mat aj vsetky benzinaky.

      Odpovedať
  3. 3

    peťan

    Neboj, na benzíňáky dojde hned potom. A na tebe ještě dřív, až se ti to tvoje TSi začne s***…. Hned vychladneš.

    Odpovedať
    1. 3.1

      M.

      Nie je TSi ako TSi, tie staré radu EA111 resp EA888 sa naozaj sr***li, nové radu EA211 sú podstatne lepšie. Poslednej 1,2 TSi a nových 1,0 TSi a 1,4 TSi by som sa až tak nebál, poznám viacero aut čo majú dosť najazdené a nie sú problémy.

      Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.