Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

60 komentárov

  1. 1

    Ivan

    Mam Golfíka päťku a zatiaľ som s ním veľmi spokojný. No v poslednej dobe ma začalo trápiť chybové hlásenie – kontrola emisií. Myslím si, že odišla lamda sonda nestretli ste sa s niečim podobným ?

    Odpovedať
  2. 2

    Martin

    mne sa to stalo na Passate… hodili sme to na diagnostiku kde sa to pokúsili nejak reštartovať ale nakoniec sme museli sondu vymeniť…

    Odpovedať
  3. 3

    Martin M

    Zdravim mam VW golf R32 už neraz som riešil ten problem… ak možem poradiť natankuj poriadnu Naftu alebo banzin Sheel a uvidiš ako ožije auto…odporučam aditiva… nikdy neusetriš na benzine ani na nafte ked nedaš do auta to najlepšie..

    Odpovedať
    1. 3.1

      martin

      to je pravda nieje nafta ako nafta a nieje benzin ako benzin. Vrelo odporucam shell 🙂

      Odpovedať
      1. 3.1.1

        Vlad

        jo… Shell 🙂 kamos tankuje len shell a uz dotankoval. Odpalene palivovo cerpadlo. Nasli sa v nom huby 😀 go well go shell 😀

      2. 3.1.2

        Maher

        Ako by to nebolo jedno aké palivo teraz myslím značku, sa na slovensku natankuje kedže všetky pochádzajúcu zo Slovnaftu len sa menia aditiva pridávané do paliva a asi by bolo nerozumne predávať ostatným lepši benzín aký sami použijú. keď aj nakoniec sú nejaké problémy tak to je už zo samotnými čerpačkami co stým povyvádzajú ale palivo im vozia kvalitne.

    2. 3.2

      Anonym

      Osobne som dal takmer navždy zbohom takmer všetkým slovenským čerpačkám a benzín tankujem výhradne v Rakúsku. Okrem nižšej ceny tu dostanem aj podstatne vyššiu kvalitu benzínu a na jazdných vlastnostiach auta je to aj skutočne poznať. Vám všetkým ktorí propagujete benzín Shell len toľko že je veľmi podstatný rozdiel medzi benzínmi Shell na Slovensku a benzínmi Shell v Rakúsku!!!

      Odpovedať
      1. 3.2.1

        Darkoo5

        A čo sa čudujes, na SK je všetko prekliate, ba aj vlastná rodina 🙁 Lenže pokiaľ aj žiješ v Rakúsku, tak Slovák tam musí dostávať len denno-denne zabrať ako výchovnú, že vo vlastnej krajine si nie a nie spraviť poriadky, tak to s ním musia podrobiť až Rakusaci 🙁 Reč bola síce o kvalite paliva, lenže problém bude zrejme tá istá pesnička ako vždy, Slovensko má omnoho horšiu výkonnosť ekonomiky, menej financií, tak tým pádom Slovnaft ako globálny výrobca palív pre Slovensko jednoducho nemôže nakúpiť až tak kvalitnú ropnú hmotu z Emirátov, preto ju musia ešte dodatočne aditivovat, aby sa dala použiť. A aj tak to stojí za Veľké hrubé nič 🙁 Problém bude len a len v počiatočnej kvalite ropnej hmoty. Rovnako ako s mäsom, darmo ho budeš korenit a oprazat aj 2 hodiny, aj keby bolo presolene, pokiaľ bolo pred prazenim raz pokazené, pokazené bude aj chutiť ako vyprážané bez rozdielu. Slovač ako vždy, nemá peniaze ani na suchý plesnivy rožok 🙂

  4. 4

    martin

    zdravim vas mal som vw golf V 1,4i bolo to super auto na to co som s nim prezil mal som par problemov ako svietiaca kontrolka airbagov, odisli mi cievky zapalovania a trosku okna vydavali skripavy zvuk ked sli na dol… Golfika som predal.
    Momentalne mam zaujem o Volkswagen Golf 2.0 TDI 4Motion GT sport 125 kW r.v. 2008 nevedeli by ste mi poradit???? je to kazove auto??? je to rozumna investicia???

    Odpovedať
    1. 4.1

      JOzef

      A aký typ prípravy ? Už CR alebo ešte to strašideľné PD ?

      Odpovedať
  5. 5

    Martin

    Mam Golfa 5, 1,6 a som spokojny… Do mesta vyborne auticko… Koli prevodovke je horsie na dialniciu (kratka 5 ka), takze pri rychlejsej jazde dost papka, ale v meste je super… Ma tam vhodnu pruznost a ked chcete ist na spotrebu, tak je to v pohode…

    Odpovedať
    1. 5.1

      Edmunt

      Ak chceš dosiahnuť dobrú spotrebu v meste, používaj hromadnú dopravu, uvidíš, že sa to vyplatí.. 🙂 Dokonca ušetríš aj na parkovnom

      Odpovedať
  6. 6

    gamen

    mam golfika 5koveho 1,4 16V 55kw, mam tam haluze so spolujazdcovym oknom, niekedy blbne ked ho dam zatvorit tak sa otvori a podobne, neviete v com moze byt chyba????

    Odpovedať
  7. 7

    palo

    1.9 TDI – 77 kw

    BJB – EU3 bez DPF od 10.03
    BKC – EU4 bez DPF od 10.03
    BLS – EU4 s DPF od 02.06
    BXE – EU4 bez DPF od 03.06
    BSV – ?

    Neviem odkiaľ ma autor, že sa motor BSV montoval do VW Golf, lebo sa montoval do Škody Superb. A zas motor BJB používal VW len v Caddy, nie Golf.

    VW Volkswagen Golf Mk5 (BKC: 10/03-07/07, BLS: 06/05->, BXE: 05/07->),
    VW Jetta Mk5 (BKC: 05/05-??/09, BLS: 08/05-??/09, BXE: 02/06-??/09),
    VW Golf Plus (BLS: 05/07-12/08, BXE: 05/07-01/09),
    VW Touran (BKC: 08/03-02/06, BLS: 06/05->, BXE: 02/06->),
    VW Passat B6 (BKC: 03/05-02/06, BLS: 06/05-11/08, BXE: 02/06-11/08),
    VW Caddy Mk3 (BJB: 02/04->, BLS: 06/05->)

    Škoda Fabia 5J (Mk2) (BLS: 04/07->)
    Škoda Roomster (BLS: 11/06->)
    Škoda Octavia 1Z (Mk2) (BJB: 02/04->, BKC: 05/04-02/06, BXE: 03/06->, BLS: 05/06->),
    Škoda Superb 3U (Mk1) (BSV: 10/05-05/07, BLS/BXE: 03/08->),

    Audi 8P A3 (Mk2) (BKC: 06/03-05/06, BLS: 10/05-05/10, BXE: 06/06-05/10)

    SEAT Ibiza 6J (Mk4) (BLS: 02/08->)
    SEAT Leon 1P (Mk2) (BKC: 07/05-02/06, BLS: 11/05->, BXE: 02/06->)
    SEAT Altea (BJB: 04/04-09/05, BKC: 04/04-05/06, BLS: 10/05->, BXE: 02/06->)
    SEAT Toledo Mk3 (BJB: 09/04-09/05, BKC: 09/04-02/06, BLS: 10/05-09/09, BXE: 02/06->)

    Odpovedať
    1. 7.1

      MB

      Vychádzali sme z oficiálneho programu Vivid WorkshopData, kde na Golfe V boli uvedené presne tie motory, ktoré máme aj v tabuľke. Je možné, že niektoré z označení nebolo používané na našom trhu.

      Odpovedať
  8. 8

    bb

    mam problem s VW 5 2.0 SDI uz treti den na nom nikto nevie najst nijaku zavadu aj pocitac pri napichnuti neukazoval ziadnu zavadu a elektronika je cela v poriadku a aj nafta je udajne dobra da sa povedat ,ze auto je bez zavad az nato ,ze nestartuje co to moze byt?

    Odpovedať
    1. 8.1

      OZef

      Elektroinštalácia, chybný kontakt, baterka, imobilizér ?

      Odpovedať
  9. 9

    Michal

    Dobrý den chcem sa spýtať kedy sa mení reťaz a šponovák na w gol r.2003.
    Najazdených je 106 000 Km.
    Dakujem

    Odpovedať
  10. 10

    DO

    G5 1.9 tdi maximalna spokojnost 🙂 vrelo odporucam

    Odpovedať
    1. 10.1

      Jozef

      Áno, až do vtedy, kým sa Ti niečo neposerie 🙂 Tento motor 2004 – 2008 nikdy viac v živote

      Odpovedať
  11. 11

    števo

    Mám golf5 FSI 2.0 neviete niekto interval menenia rozvodov? Každý servis mi povie niečo iné. Posledná výmena bola pri 162000km teraz mám 192000km.Ďakujem za radu.

    Odpovedať
    1. 11.1

      JOzef

      Tiež chcem kúpiť 110 – tku, lebo lepší motor v tom niet, skúsenosť nemám žiadne, ale asi cez 50 tis km by stačilo, len si myslím, neviem . . .

      Odpovedať
  12. 12

    peter doc.

    Otázka je či tie kilometre sú pravdivé. Výmena rozvodov u tohoto motora je 120tisíc km. ale líši sa to od ročníku niektoré mali 180tisíckm. peter.

    Odpovedať
  13. 13

    števo

    Je to r.2004 a km sú ok. Výmenu pri 162000 som robil ja. Len neviem kedy mám vymieňať rozvody zase. Ale aj tak ďakujem.

    Odpovedať
  14. 14

    peter

    U ročníku 2004. Je interval 120tisíc km. Tak každých 120 tisíc výmena ďalšia pri 240tisíc, alebo po šiestich rokoch . Je to doporučenè .

    Odpovedať
  15. 15

    števo

    Ďakujem za radu.

    Odpovedať
  16. 16

    jana

    ahoj kupila som golf v 1.9 tdi 77kw. asi kazde tretie nastartovanie sa mi stane ze auto vobec nema vykon.musim zhasnust motor a znova nastartovat potom zas ide normalne uz mi menili nejaku skrinku tlaku a stale to robi. neviete prosim vas aka zavada tam moze byt?

    Odpovedať
    1. 16.1

      JOzef Ondrík

      NO keď máš najhorší diesel od VW vôbec, tak sa nediv, že je to štandart týchto motorov. To je vždy tak, keď ideš do neznáma, do niečoho, o čom nemáš ani páru, vopred si si to slabo rozrátala, tak tu je výsledok. Gratulujem holčičko 🙂

      Odpovedať
      1. 16.1.1

        Bomberman

        také ho*na čo tu trepeš sa nedaju pocuvat ze najhorsi motor sa zobud prosim ta

      2. 16.1.2

        Kokotisko

        Používatel Borberman by si mal už konečne uvedomiť v tej svojej prehnitej gebuli plesňou, že existenciou na tejto planéte je doživotne od narodenia len vždy tá istá prehnitá Slovač, ktorú budú zdierať z kože až do tej porandanej smrti ! Si odpad, tak sa tu viac neozyvaj, ty hovno nadbytocne ! !

  17. 17

    michal

    Dobry den,mam vw golf V,2006,M6,tdi,4motion a mam takyto problem.Po nastartovani a stlaceni spojky /bez zaradeneho rychl.stupna/pri vytlacani spojky v hornrj polohe ozyva jemny skrabot.Po prejdeni par kilometrov sa tento zvuk uz neopakuje.Rychlosti idu radit pekne,lahko,spojka zabera hladko a dobre.Po vychladnuti motora a opatovnom startovani sa to zopakuje a zasa po par km sa ten zvuk neopakuje,Ak mate niekto s tymto skusenost ,poradte ako problem odstranit.Dakujem

    Odpovedať
    1. 17.1

      Jozef Bond

      Rozvody, spojka, mazanie oleja ? Keď prejdeš pár km, tak olej sa nahreje, lepšie maže, takže už premazaný diel takýto zvuk robiť nemôže, a keď je za studená – suchý, tak to bežne vydáva ? A čo, tak zájdi do servisu alebo za známym, že Čo ti môže zle mazať, ale diesele horšie mažú, naviac najhoršie TDi od VW vôbec, možno len problém s vytláčaním/spúšťaním spojky brzdovou kvapalinou, ktorý vracia spojky do vratnej polohy, skús vymeniť brzdovky, lebo tá tiež zahriatím tento problém redukuje, nech si celý spojkový mechanizmis skontrolujú, prečistia, ale dávať dole prevodovky, aby sa k tomu dostali nie je len tak, robota 4-5 hodín a cena ak nemáš známeho bez trpezlivosti, tak potom sa radšej ani nepýtaj ! Teraz poviem hovadinu, ale možno aj turbo zle maže, i keď to so spúšťaním motora v tvojom prípade nesúvisí. Máš 4motión, takže isto niečo s prevodovkou ! Spojka alebo prevodovka (diferenciál, lebo jazdou sa aj tam olej zahrieva, niečo s tými dvoma vecami !

      Odpovedať
  18. 18

    Daniel

    Dobrý deň, vlastním WV golf V, v poslednom čase pri radený rýchlostí hlavne za studena mi škrkajú rýchlosti, nerobí to pravidelne. A pedál na spojke mi zaberá skoro na začiatku. Vedel by mi niekto poradiť, či už má spojka odslúžené alebo čo? Ďakujem.

    Odpovedať
    1. 18.1

      Anonym

      Ak spojka zabera vysoko tak je lamela zodrata.

      Odpovedať
  19. 19

    Anonym

    mal by som zaujem o 2.0 tdi s DSG naco si mam dat pozor ? pocul som DSG s 1.9 je slaby a neni to dobre spojenie.. a zas 2.0 su zas kazive a bla bla.. no myslim si ze su vydarene 2.0 a aj menej vydarene asi bez DPF su lepsie no tazko povedat.. poradte prosim

    Odpovedať
  20. 20

    Jano

    DSG nemá nič s tým či je 1,9 TDI slabé alebo nie. 1,9 TDI podľa mňa je v poho. DSG je fajn, ale pozor na km kolko má vozidlo najazdené skutočné a či bol vykonávaný riadny servis-výmena oleja v prevodovke. 2,0 TDI je jasne silnejšie ale viac problémové. Ja by som sa nebál spojenia 1,9 TDI a DSG. Poriadne sa na vozidle povoz, nesmie nič rachotiť, preradzovanie musí byť hladké a rýchle a vyskúšaj riadne všetky možno jazdné režimy.

    Odpovedať
    1. 20.1

      Patrik

      dobre dakujem ti za rady

      Odpovedať
  21. 21

    WV CADDY

    Zdravím vas chcel som sa spitat či my neviete poradit ake maju byt hodnoti vstrekovačou na WV caddy 2.0 SDI rok 2006 a je tam pumpa dakujem

    Odpovedať
  22. 22

    Stano

    Zdravim vsetkych,
    chcem sa len opytat ci mi nevie niekto poradit s kupou VW Golf r.v. 2008-2009, benzin, 1,4 59KW. Je to dost velky problem zohnat tuto motorizaciu. Zatial dakujem.

    Odpovedať
    1. 22.1

      JOzef

      Slabé na toto auto, skôr 1.6 MPi (75kW) by som rozmýšľal, lebo tam berie aj 95-ku benzín na rozdiel od FSI ! Až taký skromný nebuď, neskôr prídeš na to, že časom sa Ti ten motor bude zdať slabý, nebudeš spokojný . . .

      Odpovedať
  23. 23

    zdenko

    2.0 fsi sportline gti …ako ma chyby?

    Odpovedať
    1. 23.1

      JOzef

      FSi je to 98-ka benzín a GTI, čiže aj turbo, prípadne rozvody, pozor na to ! Možno aj 4motion, ak je to u GTI štandard

      Odpovedať
  24. 24

    Milan

    dobry den mam golfa V 1.4 rv.2008 a pri otvarani šoferovych dveri mi najprv niečo je počut ako by nasavalo benzin z benzinoveho čerpadala.potom dam kluče do spinačky a tiež je pocut to nasavanie ale to je uz kluč vspinačke, takze to je normalalne ale to ze pri otvarani dveri je tiez pocut to nasavanie tak to neviem čo je.

    Odpovedať
  25. 25

    martin

    Milan: Immobilizer a nasávanie paliva 🙂 Ked máš správny klúč

    Odpovedať
  26. 26

    peter

    Pokial vozidlo stojí viac ako 2 až 3 hodiny tak po otvorení dverí sa spustí palivové čerpadlo v nádrži , aby dotlačilo tlak paliva a bol bezproblemový štart to je normalna vec milan po zapnuti zapalovania môže byť čerpadlo spustené opäť

    Odpovedať
  27. 27

    Marian

    zdravím všetkých.Poprosím o radu mám golf plus diesel 1.9-77kw 105HP – 2005 r.v. Problém je vtom, že natankujem plnú nádrž a po dosiahnutí pol nádrže motor zhasne. Po dlhom dlhom štarte znova naskočí a po 20 km znova zhasne robí to iba od pol nádrže dolu.Vždy je treba dlho dlho štartovať aby motor naskočil.Pri natankovaní plnej nádrže pohoda, do polky nádrže.Od polovice dolu sa závada opakuje.Bola vymenená palivová jednotka v nádrži dopravné čerpadlo VDO 230€.Chyba sa stále prejavuje. Servis si nevie rady.

    Odpovedať
  28. 28

    peter

    Skontrolujte či sú správne zapojené hadice , prívod a prepad paliva neni sú zamenené ?

    Odpovedať
  29. 29

    tomas

    Dobry chcem sa opytat kedy mam menit rozvody na golfe 5 1.9 tdi 77kw prve boli menene 116000km dakujem

    Odpovedať
    1. 29.1

      JOZEF

      Neviem . . .

      Odpovedať
  30. 30

    M.

    Záleží od ročníka buď 120 alebo 150.000 km. Lepšie je však meniť po 120.000, je to istota a tiež nezabudnúť na kladky a ostatné.

    Odpovedať
  31. 31

    Anonym

    servus pani potrebujem poradit pri vymene ziarovky smerovky v zrkadle golf 5 2003

    Odpovedať
  32. 32

    pato

    zdravim pani,rozhodujem sa pri kupe golfu V 1.4 59kw alebo 1.6 75kw benzin…co vy na to ??? prihliadam na spotrebu a udrzbu…nepotrebujem silne auto…dik

    Odpovedať
    1. 32.1

      Jozef

      Skôr 1.6 75 kW, je to MPi a 1.4 je FSi, ak sa správne nazdávam ? Teda aj Octavia 2 FL má 1.4 59kW, ale tam je to už ako výkonnejšia MPi, čiže FSi požadujem min. 98-čku ako drahší/kvalitnejší benzín za liter, i keď nájdeš ho na každej benzínke, veď koľko súčasných benzínov rôznych značiek Ti bez 98-čky nepôjde a na FSi je 59 kW málo, už keď to máš mať za drahšie, 1.6 je v tomto prípade taká kompaktnejšia Octavia v lepšej kvalite, lebo pre Octaviu typický motor, asi nadpolovičná väčšina modelov má iba tento motor, i keď vtedy boli nafty vo väčšej prevahe produkcie, teraz je to presne naopak !

      Odpovedať
  33. 33

    Lukáš

    Zdravíčko páni…Zaujímam sa o 2.0 TDI – 104kw …od ktorého roku sa do nich dávalo DPFko ? ..a od ktorého roku bolo vstrekovanie common-rail resp. do ktorého roku sa robilo PDčko ? 🙂

    Odpovedať
    1. 33.1

      JOZEF B.

      No, úprimne, PDF bolo menej spoľahlivé ako novší motor tohto typu a tie staršie PDF nemali, ale najhoršie PD ako aj zo všetkých dieselov vôbec ! PD do 2008 len vo všeobecnosti VW produkcia, ale od druhej polovice 2009 to už bol Golf VI, a tam už bol 1.6 TDi ako CR štandard, takže CR v GOLF V pochybujem, že vôbec také existuje, možno raritne málo, keďže v tom roku už ten model mal pred koncom výroby, takže môže byť, že aj CR to malo, ale len vo všeobecnosti, keď Golf V, tak výhradne benzín, lebo MPi mal síce ešte aj Golf VI ako výnimočné auto, keďže bol to už zastaralý motor a posledný model s týmto motor, preto tá vzácnosť, ale FSI u VW koncern len vo všetkých modeloch 2004 – 2008, čo je taký lepší MPI, lebo priamy vstrek a potom tento motor už len s turbom pod označením TSi, AUDI to ešte malo ako TFSi, čo je samozrejme už ďaleko menej spoľahlivé a možno aj zo všetkých benzín vôbec, takže Golf V iné ako 2.0 FSi ani nepoznám. Nafta do Golfu buď 2000 – 2004 ako rotačka, či lepšie PD 96 kW alebo potom až 2009 vyššie ako CR, ale to tiež len cca 2013/14, lebo tam už bolo diesel-gate. Lepšie Ti neviem poradiť . . .

      Odpovedať
  34. 34

    Romanko

    Oplati sa kúpit golf s motorom 1.4tsi neni ten motor moc kazovy?

    Odpovedať
    1. 34.1

      Anonym

      Ak dodržíš zopár pravidiel, mal by si byť vcelku spokojný. Preventívne by som vymenil rozvody, ak neboli dokázateľne vymenené predtým za modifikovaný set, občas by som prilial do beznínu kvalitné aditívum napr od VIF a kvalitný olej menil max. po 15000 km. Sviečky tiež meň pravidelne a malo by to celkom slušne šlapať.

      Odpovedať
    2. 34.2

      Pauley

      Autorubrik pri recenzii Golfu VI. ho neodporuca: „Jedná sa síce o jazdne veľmi podarený motor, ťažkosti však sposobuje horšia spoľahlivosť. Okrem problémov s rozvodovým mechanizmom sa nezriedka vyskytujú aj problémy s mechanikou motora či nadmernou spotrebou oleja, čo znamená finančne náročné opravy.“….odporucaju tu starsiu 1.4 atmosferu alebo 1.9tdi.. alebo potom ries inu jazdenku, najlepsie s atmosferickym benzinom, Japonci ich maju najspolahlivejsie

      Odpovedať
      1. 34.2.1

        Anonym

        Ale to je Twinchager, obyčajné 1,4 TSi keď si postrážiš čo je vyššie napísané vcelku ujde.

  35. 35

    Jozef Ondrík

    Aký, že odborníci 🙂 Brať najhorší diesel vôbec 1.9 PD 77kW a že nebrať síce trochu nedostatočný, ale až na benzín 98 spoľahlivý 1.6 FSi 🙂 Či 2.0 SDi, 8v ale už to nie je to staré SDi rotačka. Už keď také niekto dokáže povedať, tak tu ničomu neveriť, inak človek zlé skončí.
    Auto síce spoľahlivé, lepšie auto od VW pomerom kvalita + spoľahlivosť nepoznám, ale voči A3-ke trochu nedostatočne spracované, horšie drží na diaľnici, skôr pre skromných vodičov, ktorí za malé peniaze potrebujú čo najviac luxusu, lebo A3-tka, neviem, tam je už problém jak s elektrikou, tak s podvozkom a vo všeobecnosti ťažší prístup, takže niektoré veci Vám inde ako v autorizáku asi nespravia, ale 2005 – 2008 je ešte ako tak jednoducho stavaný model, takže ešte problém aspoň na oko nemusí byť, a od 2008 už vôbec, toľko elektriky, že koniec . . .
    Ťažko sa rozhodnúť, ale skôr asi Golf V, tým človek nikdy nič nepokazí, A3-tky je ich do 5000,- € menej a vyššia pravdepodobnosť, že do tejto ceny to bude skôr stočenka od 2. majiteľa, to až od 6000 vyššie je to OK, takže asi nič sa nazdávam . . .

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.