Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

6 komentárov

  1. 1

    dsf

    Posledne fotky ten cerveny kabrio zboku, som uplne myslel ze je to opel podla zadnych svetiel dole s tou bielou listou.

    Odpovedať
  2. 2

    Igo

    Golf 1.6tdi 77kw je vyborny po jazdnej.aj motorickej stranke. mam uz.165000km a takmer ziadne problemy.

    Odpovedať
    1. 2.1

      Ann

      tie estw len pridu, ako sa iste presvedcis. mne pri 165t treba menit vsetky 4 brzdove kotuce. obcas nerovnomerny tah pri nizkych otackach, na volnobehu zotrvacnik. vymena prednych silentblokov. odpisane gumove silentbloky predneho stabilizatora. nestaci vymenit gumy
      za 10e ako na zadnej naprave, treba kupit CELY stabilizator, viac ako 180e a vela prace k tomu. diagnostika hlasi problem riadenia. a skutocne to miernw.citit i napriek cerstvej geometrii. olej vymienam po 30t, oncas doievam aditiva so nafty, asi predsa len dam na odporucania a zrusim longlife interval. tempomatova packa obcas nereaguje. spolupracu s telefonom som musel zrusit a nahradit parrotom. po upgrade SW a doplneni medzikusu do sania sa mi ZVYSILA SPOTREBA, aspin o pol litra, hlavne pri kratsich jazdach je to vyrazne. tak neviem, neviem, vw …

      Odpovedať
      1. 2.1.1

        dede

        Olej po 30 tísic? si robíš srandu? potom sa nečuduj problémom s motorm!

      2. 2.1.2

        marek.petrikovic@gmail.com

        Auto ma nabehane 165 tis, a menis olej po 30 tis ? Hmm
        To ten olej pri vymene aj vytečie ? Alebo ho musiš vyškrabavať lopatkou ?

  3. 3

    karol

    Mam golfa 6 1,2TSI stava sa ze za jazdy sa rosvieti kontrolka EPC a hodi ma do nudzoveho rezimu.Ked vipnem motor vesto je v poriadku nachvilu klesnu mi otacky pri preradovani zas ma hodi do nudzoveho rezimu.Vymenil som turbo a zavada je ta ista. Poradte co mam spravit.

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.