Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

18 komentárov

  1. 1

    RASTISLAV HORVAT

    prosim vas mozte mi pomoct? mam volvo s 60 2.0 t rok 2000 ,pri nastartovani mam kolisave otacky ale motor nezdochne ak pridrzim mierne plyn par milimetrov tak je to ok co to moze byt? zeby trebalo iba mierne natiahnut lanko na pedaly? dakujem

    Odpovedať
    1. 1.1

      Anonym

      Snimac nasavaneho vzduchu

      Odpovedať
      1. 1.1.1

        Anonym

        skor treba vycistit skrciacu klapku, bezna vec , na mojej som to nechaval robit 2x.

  2. 2

    iiiiiiiiiiii

    mam zaujem kupiť volvo V70 Momentum r.2009 su s tymto autom nejaké skusenosti dobré či zlé. Prosím o radu

    Odpovedať
  3. 3

    Birdo

    Dobrý deň, ďakujem za Vašu recenziu. Mám chybu ako uvádzate studený spoj, prístrojová doska svieti len občas. NEPRÍJEMNÉ. Studený spoj viem nájsť aj odstrániť, opraviť. Čo ale neviem,dostať sa k doske plošného spoja bez poškodenia interiéru. Viete prosím poradiť ako postupovať. Ďakujem.
    Mirdo

    Odpovedať
  4. 4

    Birdo

    prepáčte prosím Volvo S60 2,4 D5 2002r.

    Odpovedať
    1. 4.1

      lukas

      A? čo? ja mám trojkolku z roku 70 na pedály a nechvalim sa — a TERAZ vážne čo potrebuješ vedieť buť konkretny „

      Odpovedať
  5. 5

    Robert

    Dobry den, zvazujem nakup pomerne exota – benzin + plyn, tzv. bi – fuel. Ma s tymto typom niekto konkretne skusenosti? Na co si dat pozor pri kupe? Vedia to vobec v SR opravovat v pripade poruchy?

    Vopred vdaka za odpoved

    Robo

    Odpovedať
    1. 5.1

      MJ

      Dôležité je vedieť, či je to fabrický originál alebo domontovaný. Fabrický je v pohode, treba len raz za čas ísť na servis (najlepšie originál alebo kvalitný LPG servis) a systém skontrolovať a prečistiť. Ak je domontovaný, treba zistiť značku LPG zariadenia, či vedia servisy na SK niečo také servisovať.

      Odpovedať
      1. 5.1.1

        Anonym

        netreba tu mudrovat o servise. Verzia BI-FUEL znamena Fabricky!

  6. 6

    Dušan

    Mám Volvo S 60 125 KW na plyn už 3 roky , bez problémov , záleží kto ti ho montuje , netreba sa orientovať na najlacnejších ,radšej si pár EURO priplatiť a mať kvalitu .Rozmýšľam ho predať , XC 60 sa nedá odolať . V prípade nejakých info mi treba napísať mail.

    Odpovedať
  7. 7

    Juraj

    Mám S60 D5, r. 2003. Vôle v riadení a celkovo na prednej náprave môžem potvrdiť. Životnosť dielov na SK cestách je cca. rok (55 – 60 tis. km). Náklady na materiál do 150€. Ozvalo sa nedávno čerpadlo servoriadenia. Je tam ešte pôvodné (15 rokov – 270 tis. km). A samozrejme prevodovka za studena občas šklbe (automat). Žiarovka v obrysovom zadnom svetle vyhorí každý polrok. Nefunguje podávač CD v rádiu 😉 Celkovo keď zhodnotím ročné náklady na prevádzku doterajšiu, tak je to fajn. Kúpil som ho tak že neštartovalo – dopravné čerpadlo v nádrži, cca. 250€. A spodný silentblok motora bol vymlátený, cca. 40€. Inak bolo všetko v poriadku. Jedine čo by som vytkol, sú vŕzgajúce plasty v interiéri. A taktiež doporučujem si k nemu dokúpiť aj nejaké benzínové vozítko na krátke trasy. Prístrojovka hovorí že teplota motora je na prevádzkovej hodnote už po 5 minútach, resp. 5 km. Ale neverím tomu celkom 🙂

    Odpovedať
  8. 8

    Jozef

    Dobrý deň, mám Volvo S60 D5, hnevá ma rádio. Pri naštartovaní začne hrať a po chvíli prestane, displej svieti nejde zvuk do reproduktorov, po nejakom čase znova zvuk nabehne a za chvíľu sa stratí, displej stále svieti so zvolenou stanicou, skúšal som aj CD, počuť načítať ale zvuk nejde. Chcem sa spýtať má niekto skúsenosti s týmto problémom ?/studený spoj, koncovka a podob./ je jedno či vozidlo stojí alebo je v pohybe. Ďakujem za odpoveď. Jozef

    Odpovedať
  9. 9

    Milan

    Mám Volvo S60 D5 automat 120 KW rok výr.2006,najeto 220000 km za 12 roku.Mám nefukčni motorek topeni klimatizace ,potreboval by som manual jak se k tomu dostat,kde je namontovany prosím o radu.

    Odpovedať
  10. 10

    Dávid

    Dobrý večer chcel by som sa spýtať na model S60 2007 AUTOMAT .. mate niekto nejaké skúsenosti ? .. spolahlivé dobré ?

    Odpovedať
  11. 11

    Jozef Pamiatka

    Autor článku hore uvádza, že „modely S60/V70 boli švédskou odpoveďou na prémiové trojky z Nemecka ako BMW 3er, Audi A4 či MB C-Class“
    Tak pokiaľ Volvo strednej triedy: S40 (sedan) či V50 (Combi) bol prémiový Focus,
    tak potom S60 (sedan) a V70 (Combi) budú prémiové Mondeo, čiže vyššia stredná trieda, ,čiže ako 6-valcové motory štandardom, ak som správne pochopil ? ?
    Takže takú chybu, akú autor článku spravil, že konkurent prémiovej nemecky trojky, pokiaľ píše o modely S60/V70, teda vyššej strednej triede, tak to je chyba až až, ako vyššia strednú triedy tam uviesť ako konkurenta strednú triedu 3er, A4 či C-Class ! ! !

    Odpovedať
  12. 12

    Edko Edko

    Jazdim S60 2.4T 147kw benzinol 2001 a maximalna spokojnost. Spotreba pri pokojnej jazdne okreskami 8.5l a to mam automat. 200k auto z roku 2001, ma 22 rokov aktualne a 350t km a stale jazdi, interier maximalne pohodlny, sedadla su ako kresla, dobre kurenie aj klima, pekne hrajuce stereo (pocuvam iba Depes nanom). Necham si ho este par rokov, zatial nehrdzne a potom pojdem do nejakeho XC, predsa som uz starsi pan a lepsie sa mi nastupuje do SuVciek. Co by ste odporucali, cena tak okolo 3tis eur, moja S60tka stala 2.5tis pred 5 rokmi.

    Odpovedať
  13. 13

    Tibor

    VOLVO S60 D5 136 KW 2006 AUTOMAT. auto zdoche počas jazdy, pal, filter vymenený,ak ide , tak super vozenie, aj výkon,štart na brnk, aj emisie, len z ničoho nič vypne počas jazdy, potom naštartuje a zas ide, už nikdy viac…..

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.