Lajkujte nás na Facebooku

Súvisiace články

8 komentárov

  1. 1

    Peter

    Tento clanok pisal nejaky clovek co A8 asi nikdy nevidel…
    2,5 TDi ako odporucana volba? 😀
    Kto si kupi tak drahe auto s drahym servisom bude urcite chciet setrit na palive…navyse motory 2,5 TDi nepatria zrovna medzi bezporuchove…
    Podla mna je idealna volba 4,2 V8 Quattro Tiptronic
    S tym motorom je auto primerane svizne, vdaka automatu pohodlne co sa od A8 ocakava a velkoobjemova atmosfera vydrzi neskutocne mnozstvo kilometrov…

    Ja osobne jazdim na S8 s manualom a je to celkom zive auto a zaroven pohodlne…ta poruchovost a spotreba oleja ma pobavila 😀
    Mam nabehane 330 000km a motor bezi ako hodinky…samozrejme na servise sa setrit neoplati…ale to plati pre oazde auto vseobecne

    Odpovedať
  2. 2

    Fero

    Mňa pobavilo čo si napísal ty o 2,5 TDi. Neviem ako ty, ale nie každý má toľko peňazí, aby si kupoval staré auto a ešte k tomu so žravým osemvalcom pri dnešných cenách benzínu. Ja na 2,5 TDi nedám dopustiť mám cez 400000 km a až na pár drobností funguje spolahlivo. S tým servisom je to pravda, v značkovom si vypýtajú za prehliadku+remeň aj 1500 euro, poznám spolahlivých chalanov, tak to vychádza polovicu. S8 by som nechcel ani zadara, ty si výnimka, ale často sa jazdí s týmto autom ako prasa a potom to aj tak vyzerá. Ber do úvahy aj iných, nie iba seba, lebo potom vyzerá, že ty nevieš o čom píšeš. 2,5 TDi 132 kW je podarený motor, 110 kW montovaný do A6 alebo A4 bol nepodarok.

    Odpovedať
    1. 2.1

      Anonym

      Ja hovorim..vzdy zalezi od stastia ake auto sa vam podari kupit..mozte mat aj tu najvacsiu bucorinu ktora je posledna vo vsetkych statystikach a najazdite na nej milion kilometrov v pohode…ja osobne mam A8 2.8 128kW ..mozem povedat ze zo zaciatku som do nho musel dost investovat hlavne cerpadlo ,rozvod ,brzdy, a pod..ale nemozem nic povedat..podla mna tieto 6 valce boli lepsie ako V8..a 300 koni naozaj nepotrebujem..keby som chcel auto na preteky tak si asi predsa nekupim A8…S8 by som nebral uz len preto ze su tazsie zohnatelne diely…ale ja si auto robim sam a viem si zohnat aj diely takze servis je v poho..a nikdy by som svoje auto nenehal v servise….Viem ako to tam chodi a co skutocne do tych aut davaju…na papiery novy diel a pri tom vam tam daju nieco z buracky a tak….NIKDY AUTO DO SERVISU BEZ DOZORU!!!!!…….a este nieco…Zvuk TDI sa nikdy nevirovna mohutnemu a krasnemu zvuku benzinoveho 6 valca

      Odpovedať
    2. 2.2

      Audi-maniak

      neviem odkial beries tieto informacie, ale nemas pravdu. Motor 2.5 TDI je nepodarok v celom spektre vykonovych verzii okrem verzie 120kW, ktora ma uz vylepsene vacky, davala sa aj do Superb-a. A tu polovicu za prehliadku v servise, cize 750 eur to je tiez nejaky vtip asi. Prajem ti pekny den.

      Odpovedať
  3. 3

    peter.doc.

    prajem dobrý deň, no v skutku zaujímavá diskusia. A8 je veľmi dobré a pohodlné auto , ale dosť náročné na servis a tiež dosť drahé náhradné diely . Bežné veci ako brzdy olej filtre rozvody a podobne sa dajú kúpiť u druho predajcov tam to ne ni strašné. Ale ostatné diely jedine orig. čo sú palety u A8. čo sa týka motora 2.5 tdi, ne ni moc šťastný to je známi fakt problémy z vačkami , vstrekovacie čerpadlo a dosť častá vec netesnosti spôsobené nesprávnym servisom, u benzínových motorov sú minimálne problémy 3.7, 4.2 v8 sú spoľahlivé motory , až na tú spotrebu. Veľmi zaujímavý motor je 3.3tdi, je to prví comonn rail, u audi, veľmi slušný výkon aj spotreba , až na servis ten je u tohoto motora dosť náročný , príklad výmena tubba obnáša dementáž motora sú tam dve turbá. výmena štartéra je tak 7hod. práce , a podobne. Pri kúpe tohoto modelu doporučujem veľmi dobre prezrieť vozidlo a zvážiť kúpu sú to autá ktoré majú za sebou zväčša šialené kilometre , a v bazároch sa dnes pohybujú za relatívne smiešne peniaze poter.

    Odpovedať
  4. 4

    Koncz

    Mam Audi a8 D2 s motorom 3.3tdi kurenim már problem bolo vimena chladiaceho zmesu aj potom bol aj ozdusnene ami aj tak nerobi teplo a nekuri tak jak pretym prosim o pomoc

    Odpovedať
  5. 5

    Autoservis-Poprad

    Too uz je ina haluz ze autorubrik odporuca do velkej a tazkej A8 nepodarok 2.5 TDI, to pisal fakt odbornik a ze 4.2 benzin je nadmerne zatazovany v tom aute, no niet co dodat, pan autor clanku by mal absolvovat psychotesty a zvazit dalsie svoje pôsobenie na tomto webe

    Odpovedať
  6. 6

    Petrovits

    Mám rád Audi a VW V-motory. Mal som V6 2.8 142kW 4motion Passat B5.5, 90.000 km, na tú spotrebu necítiť 142kW , zo spodu neťahá a je podľa mňa veľmi tichý, ináč v pohode, mám Audi A6 Avant 2004, V6 TDi 120kW, motor s multitronicom dobre pracuje, krásny zvuk, spotreba 7-10l, 170.000 km zatiaľ bez poruchy. A čo sa týka S8 265kW 210.000 km som si nevšimol že by sa kazil a žral olej, spotreba mi vychádza 16-25l na 100km ale fakt tá sila to aj potrebuje. Všetko záleží na servisovaní a kvalitného materiálu ktorý sa dá zohnať za dobrú cenu. ( motory 2.5tdi 110kW by neboli zlé, keby nevymysleli interval 30.000km výmeny olaja a filtra) Ja mením oleje každých 10 až 15.000km

    Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.